MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Soledad

Maartenn (crew)
brajoapau schreef:
(quote)

Misschien dan ook maar eens (terug?) overwegen om er een invulveld bij te plaatsen voor de release datum?
Ik weet niet hoe de crew hierover staat, maar vond ik zoals het nu is nogal omslachtig en heb al opgemerkt dat het soms bij recente releases wel eens over het hoofd gezien word.
Uiteraard kan je dat dan melden aan iemand van de crew, maar toch...

Voordat ik mijn feedback heb gepost even geneusd in de annalen van dit topic en kwam bovenstaand bericht tegen. Ik wil ook graag pleiten voor een releasedatum optie in het standaardformulier met een exit clausule als het niet meer is te achterhalen (bij oude releases bijvoorbeeld). Scheelt mij weer typen iedere keer

En ik wil dan weer graag pleiten voor een ander systeem betreffende het automatisch lezen van updates. Soms heb ik geen zin om alle nieuwe berichten te lezen als ik even informatie wil opzoeken over een album, maar met dit huidig systeem moet ik haast wel. Het zou fijn zijn dat enkel de updates die je echt hebt gelezen worden aangevinkt (of liever, dat blauwe kleur verliezen), zodat ik s'avonds op mijn gemak de rest kan lezen.

Poe dat zou wel lastig te implementeren zijn. Denk ook dat dat voor de meeste mensen niet de gewenste/verwachtte werking zou zijn, dus het zou dan een optionele manier van werken zijn die je bewust moet activeren. Begrijp de wens, maar ben bang dat dat er niet van gaat komen, sorry.

Sietse schreef:
Hier heb ik het probleem, na een lange tijd niet te hebben gehad, ook weer.

Speelt dit probleem (foute/ontbrekende "nieuw bericht" markeringen in Chrome) nog steeds?

Casartelli (moderator)
Ik heb het al een tijd niet meer gezien, terwijl ik thuis sluipenderwijs weer in Chrome ben gaan MusicMeteren. Het zou dus zomaar opgelost kunnen zijn.

Sietse
Jordy schreef:
(quote)

Speelt dit probleem (foute/ontbrekende "nieuw bericht" markeringen in Chrome) nog steeds?

Al een tijd niet meer gezien, dus lijkt te zijn verholpen.

Dat zou goed nieuws zijn. We houden het in de gaten

Maartenn (crew)
Ik zie dat steeds meer artiesten ook andere kanalen gebruiken om hun videoclips te publiceren, waarvan het bekendste voorbeeld videosite Vimeo is. Kan ik videoclips van Vimeo ook als link toevoegen, of is deze optie voor alsnog beperkt tot Youtube?

Wil binnenkort gaan bouwen dat je ook Vimeo-clips kunt plaatsen.

Maartenn (crew)
Baas

Voor de duidelijkheid, het gaat om de externe link opties die je kan toevoegen bij album correcties. Dus niet embedden.

Sietse
Jordy schreef:
Wil binnenkort gaan bouwen dat je ook Vimeo-clips kunt plaatsen.

Ga je dan ook die Bandcamp functie waar ik eerder om vroeg toevoegen?

Nee, niet dan

Sietse

Ozric Spacefolk
Ik krijg deze artiesten niet samengevoegd, middels de functie die Musicmeter me aanbiedt.

Max Carl en Max Gronenthal

Er is de laatste tijd inderdaad iets mis met de alias functie.
Er worden geen resultaten gevonden, terwijl die dus wel bestaan.
Ik vermoed dat Jordy hier eens zal moeten naar kijken.
http://oi59.tinypic.com/70dtuu.jpg

zal ik binnenkort naar kijken

Ozric Spacefolk
freddze schreef:
Er is de laatste tijd inderdaad iets mis met de alias functie.
Er worden geen resultaten gevonden, terwijl die dus wel bestaan.
Ik vermoed dat Jordy hier eens zal moeten naar kijken.
(afbeelding)

Ik dacht al dat ik gek werd.
Bedankt voor het aanstippen van het probleem.

Ozric Spacefolk schreef:
Ik krijg deze artiesten niet samengevoegd, middels de functie die Musicmeter me aanbiedt.

Max Carl en Max Gronenthal
zou opgelost moeten zijn

Ozric Spacefolk
Jordy schreef:
(quote)
zou opgelost moeten zijn

Yep, thanks... Heb een samenvoegverzoek ingestuurd.

Ozric Spacefolk
Dit vind ik wel eigenaardig.

Musicmeter zegt dat er 5 albums van deze artiest op de site staan: Patrick Sweany

Maar ik tel er 6. Ik dacht: misschien komt dat door de alias, maar dan nog klopt het niet.

Ik heb vrij vaak last van een witte balk bovenaan de pagina als ik weer terug naar boven scroll. Na even een stukje heen en weer scrollen is het weer weg, maar het is soms vrij vervelend want alle knopfuncties verplaatsen zich niet mee, en liggen dus een stuk boven de visuele knoppen (als je begrijpt wat ik bedoel).

Ik gebruik Google Chrome en heb dit alleen op Music/Movie meter. Zag het niet tussen de bekende problemen staan, dus dat vond ik wel apart. Lijkt me echt een technisch dingetje.

Heb het wel eens eerder gehoord, maar heb het helaas nog niet kunnen nabootsen

Ik gebruik ook Google Chrome, maar ik heb daar nog geen last van gehad.

als er iemand een screenshot zou kunnen maken, dat zou wellicht helpen

Ik vind het nogal ongeschoft om deze site met een adblocker te bezoeken, en vervolgens te klagen dat de site er niet goed uit ziet.

Maartenn (crew)
Hahaha, check mate .

Haha touché. Staat vanaf nu een mooi groen duimpke.

Sir Spamalot (crew)
Is er een mogelijkheid om te zien welke albums ik gisteren en eergisteren heb toegevoegd aan mijn albumlijst "virtueel"?

Hierbij de link: http://www.musicmeter.nl/user/11274/albums/6#albums.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:43 uur

geplaatst: vandaag om 18:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.