MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Nope, Explorer en W10 hier.

https://i.imgur.com/yH8d5Iy.png

Chrome mobile + Android mobile browser ... iets ander tekentje

Helemaal te gek die nieuwe thumbnailview.

Ik wou het net zeggen! Echt een prachtig mooie nieuwe uitbreiding voor deze toch al niet onaardige site

Sir Spamalot (crew)
Zalig om die hoezen van Iron Maiden bijeen te zien... Geweldig, Jordy!

CHIEP (crew)
Ik merkte het vannacht ook op. Prachtig werk, Jordy!

Had het gisteren ook al opgemerkt; prachtig werk Jordy!

Ziet er echt mooi uit met die hoezen zo. Compliment!

bepaalde items zijn sinds vandaag gestapeld, op de de invoer pagina

http://i68.tinypic.com/4fv3tc.jpg

ga ik even naar kijken

DjFrankie (moderator)
En de knop artiest toevoegen werkt niet meer?

DjFrankie schreef:
En de knop artiest toevoegen werkt niet meer?

inderdaad net even getes

zowel gastartiest als artiest toevoeg-knoppen doen het niet meer

plus dat gestapelde effect zit ook op het pop-up scherm bij inloggen via browser
gestapelde effect zit ook op de zoekpagina EIGEN STEMMEN en OVERIGE GEGEVENS

en ik zie roze kleurtjes (wolkjes) ronde de paginanummering

zal vanavond even kijken

het ziet en functioneert weer zoals voorheen

Hoewel ik de tagfunctie erg handig vind en ook de @, zodat je kunt zoeken, maar soms wil ik gewoon een @ typen en het is een crime (iig in Firefox) om 'uit' het zoekmenu te komen.

En als je gewoon doortypt? Als je een spatie typt ga je er als het goed is "uit"

@

Aha, dat zijn tips waar ik wat mee kan!

chevy93 schreef:
@

Aha, dat zijn tips waar ik wat mee kan!

Ik meen dat die vroeg ook met de ESC toetst verdween, maar nu niet meer.

Ik klik gewoon ergens buiten het zoekveld en dan verdwijnt die ook
(met Opera browser = Chromium)

Ben m'n nieuwe desktop pc aan het installeren etc. en kan opeens niet meer op MuMe (behalve dan mobiel). Kreeg steeds de melding dat m'n password onjuist was dus teneinde raad aangegeven dat ik hem vergeten was. Email ontvangen, op de link geklikt, nieuw password ingesteld en wederom keer op keer foutmelding. En nu ben ik blijkbaar ineens geband, hoewel de mobiele versie dus wel gewoon toegankelijk is. Een beetje hulp wordt op prijs gesteld?

https://i.imgur.com/SYSP1Tm.jpg

Gedraag je dan ook eens.

Casartelli (moderator)
GrafGantz schreef:
En nu ben ik blijkbaar ineens geband, hoewel de mobiele versie dus wel gewoon toegankelijk is. Een beetje hulp wordt op prijs gesteld?
Voelde u zich toen een fool, mister?

GrafGantz schreef:
Ben m'n nieuwe desktop pc aan het installeren etc. en kan opeens niet meer op MuMe (behalve dan mobiel). Kreeg steeds de melding dat m'n password onjuist was dus teneinde raad aangegeven dat ik hem vergeten was. Email ontvangen, op de link geklikt, nieuw password ingesteld en wederom keer op keer foutmelding. En nu ben ik blijkbaar ineens geband, hoewel de mobiele versie dus wel gewoon toegankelijk is. Een beetje hulp wordt op prijs gesteld?

(afbeelding)

Heb je wel het juiste emailadres gebruikt, er is nog een oud account van jou met een spatie tussen Graf en Gantz en die is wel geband zie ik.

trebremmit schreef:
(quote)

Heb je wel het juiste emailadres gebruikt, er is nog een oud account van jou met een spatie tussen Graf en Gantz en die is wel geband zie ik.

Even gecheckt en MuMe kent maar 1 adres van mij. Dat met die spatie zegt mij helemaal niets, heb zelf altijd username zonder spatie gehad. En naar mijn weten ook altijd met hetzelfde wachtwoord.

Vreemd, net nogmaals nieuw wachtwoord aangevraagd en gewoon weer m'n oude wachtwoord ingetypt bij de link die ik gemaild kreeg. En opeens werkt het dus weer. Gebeuren vreemde dingen hier, maar het is in elk geval opgelost nu.

Geen groot probleem, maar bij een post van zojuist viel er links wat weg bij dit pop-up venster:

https://i.imgur.com/GGXaqgX.jpg

zaaf
Bovenstaand was mij ook al opgevallen, is al enige tijd het geval

Jordy; het bewerken van berichten lukt me momenteel niet.

Mij ook niet.

Ook een probleem mee gehad. Als je na het knopje voor bewerken op vernieuwen (F5) klikt, dan lukt het wel.

opgelost?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:15 uur

geplaatst: vandaag om 12:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.