MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Jordy schreef:
Een melding zou verwijderd moeten worden, als het bericht wordt verwijderd. Heb je die melding momenteel nog steeds in je lijst staan?

Ja, staat er nog steeds (d.d. 28 februari)

LZA
Jordy schreef:
Wat een vreemd probleem met dat zoeken, kan het nog even niet nabootsen.

Zal kijken naar de nieuwe berichten

Zelfde probleem hier (Firefox).

Echter, op albumpagina's en de 'mijn albums' tab werkt 't weer wel.
Op alle andere pagina's is de hele div class=search verdwenen.

Raarrr.

Komt door een browserextensie, waarschijnlijk

panjoe schreef:
(quote)

Klopt, maar ik heb al zeker 5 keer handmatig topics weer aan mijn updates moeten toevoegen. Misschien kan die X gewoon zichtbaar zijn, en/of helemaal links op het scherm ipv rechts?

Ik vind het natuurlijk vervelend, maar ik hoor dit volgens mij voor het eerst, dus het staat niet boven aan de prioriteitenlijst

T.O. schreef:
(quote)

Ja, staat er nog steeds (d.d. 28 februari)

Als dit vaak / vaker fout gaat hoor ik het graag.

Zoeken gaat in Firefox nog altijd vreemd. Na een paar "onzichtbare" zoektermen (zie uitleg hierboven) leek het net even opgelost te zijn, maar dat was helaas maar eenmalig.

Op MovieMeter heeft iemand de oorzaak weten te herleiden naar een browserextensie

Ik ben niet zo komputertechnies onderlegd dus dat betekent helemaal niks voor mij

LZA
Jordy schreef:
Komt door een browserextensie, waarschijnlijk

Confirmed (Ghostery)

GrafGantz schreef:
Ik ben niet zo komputertechnies onderlegd dus dat betekent helemaal niks voor mij
Heb je een adblocker en zo ja, is het probleem verholpen als je die uitzet?

chevy93 schreef:
(quote)
Heb je een adblocker en zo ja, is het probleem verholpen als je die uitzet?

Ja en nee.

/edit: opgelost nu, lag bij mij aan een ander programmaatje genaamd "privacy badger".

Ah, bij mij was de oorzaak van het niet kunnen zoeken ook privacy badger, tssss privacy, wie wil dat nou

Oh nee, toch niet, het komt door uBlock, als ik privacy badger weer inschakel kan ik nog steeds zoeken

Wel vreemd, heb niet bewust iets aangepast in het kader van "adblockertje pesten".

GrafGantz schreef:
(quote)

Ja en nee.

/edit: opgelost nu, lag bij mij aan een ander programmaatje genaamd "privacy badger".
Wat dus een adblocker is.

Mij vertellen ze ook nooit wat.

Was de site offline?

volgens mij dat of een probleem bij de host, want ook Moviemeter was er niet

Ik had eergisteren ook problemen met de zoekfunctie, en aangezien ik de site veel gebruik en het schijnbaar aan de adblock lag, maar eens de adblock uitgezet.

Er verschijnen echter twee ads waar maar een zou moeten staan, zoals op de forumpagina:
https://puu.sh/zDRni/f67cd76a8f.jpg
en in dit topic:
https://puu.sh/zDRnO/a7a3dfa4dc.jpg

Bug zoekactie Qntal Nachtblume geen resultaat

maar wel als ik alleen om Nachtblume zoek, dat blijkt een alternatieve titel te zijn. de combinatie met de naam van de act werkt dus niet.

ik meen al vaker hier tegen aan te zijn gelopen. is het bug terug of is er nog geen oplossing gevonden?

E-Clect-Eddy schreef:
Bug zoekactie Qntal Nachtblume geen resultaat

maar wel als ik alleen om Nachtblume zoek, dat blijkt een alternatieve titel te zijn. de combinatie met de naam van de act werkt dus niet.

ik meen al vaker hier tegen aan te zijn gelopen. is het bug terug of is er nog geen oplossing gevonden?

Misschien de cache van je kortetermijngeheugen af en toe raadplegen - bij een album van Chicago, ik dacht deze Chicago - Chicago 25 (1998) had je een maand geleden hetzelfde probleem al gesignaleerd. Het antwoord luidde toen dat op de alias-velden geen strikte search mogelijk was.

Er waren weer een hele hoop Nederlandse websites moeilijk bereikbaar in het afgelopen uur... wordt volgens mij gesleuteld op het KPN netwerk.

Bij toeval ontdekt:

Robocop kraus - Blunders and Mistakes (2007)
is echt van dezelfde band als:
The Robocop Kraus - They Think They Are the Robocop Kraus (2005)

The Robocop Kraus is de bandnaam

panjoe (moderator)
Mjuman schreef:
Bij toeval ontdekt:

Robocop kraus - Blunders and Mistakes (2007)
is echt van dezelfde band als:
The Robocop Kraus - They Think They Are the Robocop Kraus (2005)

The Robocop Kraus is de bandnaam

Heb hem gecorrigeerd.

E-Clect-Eddy schreef:
Water From Your Eyes - All a Dance (2018)

Bij dit album heb ik al twee keer een Spotify link toegevoegd en dat gaat telkens goed maar als ik een dag of wat later weer kijk dan is die weer verdwenen.

Zelfde ervaring maar nu met dit album Liza Anne - Fine but Dying (2018) - de Spotify link al eens toegevoegd en nu is die weer verdwenen.

Heb het even gelaten als het is. Dit is/was de link: spotify:album:4Fr0Xvnb0vPWqFSiczuMwm

en nog zo'n album Caroline Rose - Loner (2018) ook hier is de link verdwenen

CHIEP (crew)
Die van Creep Show stond er intussen al terug, die van Caroline Rose heb ik net toegevoegd.

vervelend, zal er binnenkort even naar kijken

E-Clect-Eddy schreef:
Water From Your Eyes - All a Dance (2018)

Bij dit album heb ik al twee keer een Spotify link toegevoegd en dat gaat telkens goed maar als ik een dag of wat later weer kijk dan is die weer verdwenen.

dit zou niet meer moeten gebeuren

Belle and Sebastian - How to Solve Our Human Problems [Pt. 1] (2017)

http://i63.tinypic.com/wire2q.jpg

zijn er meer mensen die dit vreemde tekentje zien / krijgen achter de N?

Opera (Chromium) op W10

nope

apple

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:18 uur

geplaatst: vandaag om 00:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.