De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 28 april 2018, 18:59 uur
Als je in de discografie van een artiest 'stemtabel' aanklikt en daarna opnieuw 'tekstweergave' kiest, dan zijn de stemgemiddelden niet meer zichtbaar.
Geen groot probleem maar ik veronderstel dat het niet de bedoeling is.
Geen groot probleem maar ik veronderstel dat het niet de bedoeling is.
1
geplaatst: 7 mei 2018, 17:51 uur
Een ideetje: ik krijg nu een notificatie als een album van één van 'mijn artiesten' op de site is gekomen, maar vaak is de release dan nog ver weg. Wellicht leuk (en niet al te moeilijk te bouwen?) om (ook) een notificatie te krijgen als het album uit is gekomen?
0
geplaatst: 7 mei 2018, 18:09 uur
Of ook leuk (maar waarschijnlijk veel moeilijker in te bouwen): op de homepage naast / in plaats van de “Nieuw deze week” een persoonlijk overzicht van releases van “mijn artiesten”.
0
geplaatst: 7 mei 2018, 18:11 uur
Teunnis schreef:
Of ook leuk (maar waarschijnlijk veel moeilijker in te bouwen): op de homepage naast / in plaats van de “Nieuw deze week” een persoonlijk overzicht van releases van “mijn artiesten”.
Een van de redenen dat ik ook een account heb op RYM Of ook leuk (maar waarschijnlijk veel moeilijker in te bouwen): op de homepage naast / in plaats van de “Nieuw deze week” een persoonlijk overzicht van releases van “mijn artiesten”.
zou tof zijn idd.
0
geplaatst: 7 mei 2018, 19:35 uur
Ik zou inderdaad wel meer willen doen met zowel gebruikers als artiesten die je "volgt", zodat het allemaal wat persoonlijker wordt. Ik weet niet of ik hier in de nabije toekomst tijd voor ga hebben, helaas.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 11 mei 2018, 18:55 uur
In de grafische weergave van albums bij Boudewijn de Groot zie ik geen plaatje staan van dit album:
Boudewijn de Groot - Lage Landen (2007)
Dit is zowel op mijn laptop als op mijn telefoon. Wat kan hier aan de hand zijn?
Boudewijn de Groot - Lage Landen (2007)
Dit is zowel op mijn laptop als op mijn telefoon. Wat kan hier aan de hand zijn?
0
geplaatst: 11 mei 2018, 20:51 uur
De (zelfde) poster zal dan even via een correctie ingediend moeten worden, dan wordt opnieuw de kleine versie van de afbeelding aangemaakt door de site,
1
geplaatst: 11 mei 2018, 20:53 uur
Jordy schreef:
De (zelfde) poster zal dan even via een correctie ingediend moeten worden, dan wordt opnieuw de kleine versie van de afbeelding aangemaakt door de site,
Done.

0
geplaatst: 22 mei 2018, 11:46 uur
In het afgekeurdetoevoegingencorrectiescherm staat de grootte van de ingevoegde albumhoes weergegeven. Zou deze functie doorgetrokken kunnen worden naar het toevoegingenscherm? Omdat het bij mij nog wel eens gebeurt dat ik een andere hoesgrootte ingestuurd heb dan ik dacht in te sturen (voorzichtige gok dat ik daar niet de enige in ben), zou die extra controle overbodig crewwerk kunnen voorkomen. 

0
geplaatst: 22 mei 2018, 13:37 uur
Bedoel je de afmetingen van de afbeelding die je net daarvoor opgestuurd hebt?
0
geplaatst: 22 mei 2018, 14:03 uur
Overkomt mij ook regelmatig en heb ik al eens gemeld bij de crew.
Als je bij iTunes een plaatje opvraagt van 2000x2000 (wat aanbevolen wordt) dan krijg je soms een kleiner formaat. Meestal hoe langer geleden de release is uitgebracht hoe groter de kans is dat dit gebeurd. Er lijkt dan bij iTunes geen grotere afbeelding beschikbaar. De naam van het plaatje wekt evengoed de indruk dat het wel om 2000x2000 betreft, maar niet dus.
Bij het binnenhalen van zo'n plaatje staat de juiste afmeting soms te lezen in de adresbalk maar vaak is dat zo lang dat het niet in de beschikbaar ruimte past. Dan zie je dat pas als je op de link zelf in de adresbalk klikt of als het plaatje is opgeslagen vanzelfsprekend bij de details.
Als je bij iTunes een plaatje opvraagt van 2000x2000 (wat aanbevolen wordt) dan krijg je soms een kleiner formaat. Meestal hoe langer geleden de release is uitgebracht hoe groter de kans is dat dit gebeurd. Er lijkt dan bij iTunes geen grotere afbeelding beschikbaar. De naam van het plaatje wekt evengoed de indruk dat het wel om 2000x2000 betreft, maar niet dus.
Bij het binnenhalen van zo'n plaatje staat de juiste afmeting soms te lezen in de adresbalk maar vaak is dat zo lang dat het niet in de beschikbaar ruimte past. Dan zie je dat pas als je op de link zelf in de adresbalk klikt of als het plaatje is opgeslagen vanzelfsprekend bij de details.
1
geplaatst: 22 mei 2018, 15:12 uur
Het lijkt mij persoonlijk vanzelfsprekend(er) om even in je Finder / verkenner bij de eigenschappen te kijken.
0
geplaatst: 22 mei 2018, 15:51 uur
Mijn gedachte was dat de functie toch al bestaat, en je door dat door te trekken zo in één oogopslag zou kunnen zien dat je een plaatje van een verkeerd formaat hebt (niet alleen E-Clect en ik, maar ook iemand die niet vermoedt dat een plaatje een ander formaat heeft). Evt. met waarschuwing erbij. Het viel mij op dat ik nog al eens een ander formaat voor mijn neus krijg dan ik dacht te krijgen, kan me voorstellen dat dit ook onbedacht bij anderen gebeurt - en er zo onnodig crewwerk verricht moet worden. Voor mij persoonlijk kan bij de verkenner checken natuurlijk ook (vind dat prima), maar kan me voorstellen dat niet iedereen dat standaard ter controle doet.
1
geplaatst: 22 mei 2018, 16:15 uur
De functionaliteit, om van afbeeldingen die nog niet op de server staan te tonen hoe groot deze zijn, bestaat momenteel nog niet. Het kan natuurlijk wel gebouwd worden, maar andere zaken hebben voor mij prioriteit.
0
geplaatst: 23 mei 2018, 21:01 uur
Hebben jullie er ook last van dat de hele tekst verdwijnd nadat je een smiley hebt ingevoerd?
0
geplaatst: 23 mei 2018, 21:50 uur
trebremmit schreef:
Hebben jullie er ook last van dat de hele tekst verdwijnd nadat je een smiley hebt ingevoerd?
Al twee keer mijn 2018 lijst voor deze week verspeeld.....
1
geplaatst: 23 mei 2018, 22:12 uur
Ja heb nu een lijst zonder smiley geplaatst 
Maar dit bericht lijkt goed te gaan.

Maar dit bericht lijkt goed te gaan.
0
geplaatst: 25 mei 2018, 12:37 uur
Artiest van track 2 van dit mixalbum: Ellen Allien - My Parade (2004) dient gekoppeld te worden aan deze artiestenpagina: Wild Planet
Wie helpt me uit de brand?
Wie helpt me uit de brand?

1
geplaatst: 25 mei 2018, 13:30 uur
Wie anders! Kwam deze net in de updates tegen The Evolution of the Groove (1992) en viel me vervolgens op dat ik op de artiestenpagina van Wild Planet niets zag over een van m'n favoriete mixalbums

3
geplaatst: 3 juni 2018, 22:07 uur
0
geplaatst: 3 juni 2018, 23:14 uur
Net als de gitarist van Spinal Tap die een versterker heeft waar de volume knop tot 11 gaat 
Noere Knap kunstje, hoe is het je gelukt? of is dit Photoshop?

Noere Knap kunstje, hoe is het je gelukt? of is dit Photoshop?
0
geplaatst: 4 juni 2018, 00:58 uur
Lijkt me geen bug, maar goddelijke interventie. Kijken of mij hetzelfde kan overkomen.
EDIT: nope, lukt (voorlopig) niet
EDIT: nope, lukt (voorlopig) niet
0
geplaatst: 4 juni 2018, 08:14 uur
Nee mij ook niet
gelukkig zijn er wel gewoon 5 sterren opgeslagen
gelukkig zijn er wel gewoon 5 sterren opgeslagenDit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.