De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 28 juni 2018, 20:51 uur
Het valt mij op dat de prijzen die staan vermeld bij de link naar Bol.com bijna nooit kloppen. Is het dan niet handiger om er alleen een link te plaatsen zoals "cd hier te koop" o.i.d.? Nu is het enkel storend.
0
geplaatst: 29 juni 2018, 21:35 uur
visuele bug: voorbeeldvensters van nieuwe posts overlappen nu gedeeltelijk je accountnaam en datum.
0
geplaatst: 7 juli 2018, 08:26 uur
Het is niet het grootste probleem, maar ik heb geregeld op mijn mobiel (Chrome) dat de paginanummers onderdaan de berichten niet aanklikbaar zijn. Bovenaan de berichten zijn ze dat wel. De logica wanneer dit wel en niet voorkomt heb ik nog niet gevonden, maar het komt te vaak terug om het alleen op mijn gebrekkige motoriek te gooien. Nou vind ik naar boven scrollen niet een onoverkomelijk probleem, maar dacht: meld het toch maar even.
0
geplaatst: 7 juli 2018, 10:32 uur
Top 10 albums/artiesten is niet meer aan te passen d.m.v. slepen. Is dat veranderd?
0
geplaatst: 7 juli 2018, 11:05 uur
In sommige browsers werkt het inderdaad al een tijdje niet. Moet ik nog een keer naar kijken
0
geplaatst: 9 juli 2018, 17:16 uur
Jordy schreef:
bij Nicolas Jaar zie ik (momenteel) geen url staan, en de url die bij John Talebot staat geeft op Flickr een 404 foutmelding
Als je een concreet voorbeeld hebt van een creative commons url die op flickr gewoon werkt, maar die MuMe niet pakt, dan kan ik er even in duiken
bij Nicolas Jaar zie ik (momenteel) geen url staan, en de url die bij John Talebot staat geeft op Flickr een 404 foutmelding
Als je een concreet voorbeeld hebt van een creative commons url die op flickr gewoon werkt, maar die MuMe niet pakt, dan kan ik er even in duiken
Bij deze: Flickr
Heb hier nog even contact over gehad met CHIEP van de crew. Hij geeft aan dat MuMe de URL aanvaardt, maar dat de foto inderdaad niet wordt getoond. Hij kan de oorzaak ook niet achterhalen.
0
geplaatst: 9 juli 2018, 19:29 uur
ik denk dat ik een ander formaat url verwacht, misschien is er iets veranderd op flickr in de tussentijd
zal daar eens in duiken
zal daar eens in duiken
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 9 juli 2018, 23:57 uur
Toch vreemd: ik heb de afgelopen tijd verschillende Flickr-foto's vervangen door recentere en nooit een probleem gehad.
0
geplaatst: 10 juli 2018, 09:07 uur
Heb je daar een voorbeeld van? In de url die T.O. geeft kan ik alleen een (ik meen 8-10 cijferig) id vinden van het flickr account, terwijl ik verwacht een url aan te treffen met een 8-10 cijferig id van de foto. Wellicht ligt het er aan via welke weg je de foto op Flickr opzoekt, of je wel of niet tot een url komt die de MuMe begrijpt
0
geplaatst: 10 juli 2018, 11:25 uur
Op Flickr ga ik als volgt te werk:
- Ik zoek via de search bar
- Ik zet de License dropdown op 'All Creative Commons'
- Ik gebruik (meestal) Advanced Search om bepaalde beeldformaten uit te sluiten
- Ik klik op de foto van mijn keuze, en kopieer dan de URL van die pagina.
De meeste fotolinks die ik op deze manier als correctie indien, worden nog steeds goed getoond op de site.
- Ik zoek via de search bar
- Ik zet de License dropdown op 'All Creative Commons'
- Ik gebruik (meestal) Advanced Search om bepaalde beeldformaten uit te sluiten
- Ik klik op de foto van mijn keuze, en kopieer dan de URL van die pagina.
De meeste fotolinks die ik op deze manier als correctie indien, worden nog steeds goed getoond op de site.
0
geplaatst: 10 juli 2018, 11:34 uur
Hebben jullie een voorbeeld van een recente flickr foto die wel werkte?
0
geplaatst: 10 juli 2018, 13:52 uur
Ja zoals je ziet zijn dat hele andere urls, veel korter, eindigend op het unieke nummer / id van de specifieke foto op Flickr. Ik weet even hoe niet hoe je van de eerder genoemde foto een soortgelijke url kunt opvragen
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 10 juli 2018, 14:11 uur
MM slaat sowieso de verkorte url op hoor. Die van T.O. met het probleem wordt hier ook herleid tot
0
geplaatst: 10 juli 2018, 15:09 uur
Ja verrek. Het is dus foto 8709690315 van gebruiker scanner-fm
Het probleem is dat Flickr zegt dat het een png bestand is, wanneer ik de informatie van deze foto ophaal. Als ik 'm vervolgens probeer als png in te lezen dan krijg ik een foutmelding omdat het eigenlijk een jpg file is.
Fout aan de kant van Flickr, voor zover ik kan zien
Het probleem is dat Flickr zegt dat het een png bestand is, wanneer ik de informatie van deze foto ophaal. Als ik 'm vervolgens probeer als png in te lezen dan krijg ik een foutmelding omdat het eigenlijk een jpg file is.
Fout aan de kant van Flickr, voor zover ik kan zien
0
geplaatst: 10 juli 2018, 16:32 uur
Dus ik moet deze posten op het grote feedback / opmerkingen topic van Flickr 
Is trouwens van tevoren te achterhalen of dit probleem gaat optreden?

Is trouwens van tevoren te achterhalen of dit probleem gaat optreden?
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 juli 2018, 15:53 uur
De Labelpagina's lijken niet volledig up to date te zijn als er niet genoeg releases zijn om een volgende pagina aan te maken.
Zo staat DJ Seinfeld - DJ-Kicks (2018) niet op de pagina van !K7 en DJ Q - Fabriclive 99 (2018) niet op de pagina van Fabric, maar wel als je de 100 in de url verandert in 150.
Zo staat DJ Seinfeld - DJ-Kicks (2018) niet op de pagina van !K7 en DJ Q - Fabriclive 99 (2018) niet op de pagina van Fabric, maar wel als je de 100 in de url verandert in 150.
0
geplaatst: 15 juli 2018, 09:01 uur
Gisteravond maar iets meer dan 10 updates bij de albums. Op het spelletjesforum is het drukker.
Wordt MusicMeter een huiskamer?
0
geplaatst: 15 juli 2018, 14:46 uur
dix schreef:
Gisteravond maar iets meer dan 10 updates bij de albums. Op het spelletjesforum is het drukker.
Was er geen voetbal op tv?
1
geplaatst: 18 juli 2018, 08:16 uur
Bij het opslaan van mijn rotatielijst gaat er weer iets mis, als ik er meerdere verschuif dan onthoud doet hij er maar eentje. Waarbij hij de albums omwisselt in plaats van doorschuiven. Als ik bijvoorbeeld album 2 naar 4 verschuif dan wisselt hij deze met het opslaan, terwijl album 3 en 4 eigenlijk naar plek 2 en 3 zouden moeten doorschuiven.
2
geplaatst: 18 juli 2018, 20:24 uur
Ja er zijn inderdaad wat problemen met dat schuiven, werkt in sommige browsers zelfs helemaal niet momenteel. Staat op de lijst om daar eens naar te kijken
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.