MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Even wat zaken rechttrekken...

https://pbs.twimg.com/media/De1kl_kXUAAwrAK.jpg:large

Krijg dit op mijn mobiele telefoon zodra ik bij het stemmen met mijn vinger
na 5 sterren doorschuif voorbij het kader.

Nu even zonder grapjes. Fijne mogelijkheid om kwaliteit echt naar waarde te beoordelen. Bedankt voor het ontdekken Noere!

https://pbs.twimg.com/media/De1nUsIXUAEqsmG.jpg:large

jerome988 schreef:
Krijg dit op mijn mobiele telefoon zodra ik bij het stemmen met mijn vinger
na 5 sterren doorschuif voorbij het kader.

Dit dus

volgens mij moet het verholpen zijn

Ik heb de afgelopen tijd een aantal keer artiestenfoto's met Commons license van Flickr gehaald en als correctie ingediend. Het valt me op dat ze vervolgens niet altijd verschijnen, terwijl ze wel in de MuMe database worden opgeslagen. Hoe komt dit ?

Voorbeelden: Nicolas Jaar en John Talabot

bij Nicolas Jaar zie ik (momenteel) geen url staan, en de url die bij John Talebot staat geeft op Flickr een 404 foutmelding

Als je een concreet voorbeeld hebt van een creative commons url die op flickr gewoon werkt, maar die MuMe niet pakt, dan kan ik er even in duiken

Bij elke post met een YouTube link erin staat onder een blauw balkje met; “okee doe maar”

Huh?

oops

dat is een probeerseltje, was nog niet de bedoeling dat dat openbaar was

Ik zie de laatste dagen veel lelijke afbrekingen in posts, midden in een woord. Zoals 1 letter op de ene regel en de rest van het woord op de volgende regel.

Kan het afbreken van een regel weer gebeuren met hele woorden, of tenminste een hele lettergreep of een minimum lente voor het eerste deel van het woord?

waar zie je dat, bijvoorbeeld?

Ah ja voorbeeld vergeten, ik zie het in weblinks die ik toevoeg aan posts

Lera Lynn - Plays Well with Others (2018)

Ik heb wat wijzigingen doorgevoerd ivm de nieuwe privacywetgeving.

In de praktijk zijn de volgende zichtbare veranderingen gedaan:
- De cookie wall is weggehaald
- Er staan op de detailpagina's geen twitter/facebook "like" knopjes meer
- Als er ergens op de site bv. een externe afbeelding of een YouTube filmpje ingevoegd is, is deze niet direct zichtbaar, totdat je hebt aangegeven akkoord te zijn met het inladen van externe media. Je kunt dit ook weigeren, dan worden deze ingevoegde media vanaf dat moment vervangen door een linkje
- Ik heb het inschrijven/inloggen/uitschrijven via Facebook, Twitter en Google opnieuw gebouwd op een manier waarbij er geen privegegevens van onze site naar de externe site gestuurd worden
- Geen reclames meer op basis van je persoonlijke gegevens / surfgedrag

Je kunt de nieuwe privacypolicy lezen voor verdere details. Als er ergens iets fout gaat dan hoor ik het graag.

E-Clect-Eddy schreef:
Ah ja voorbeeld vergeten, ik zie het in weblinks die ik toevoeg aan posts

Lera Lynn - Plays Well with Others (2018)
ik zal kijken of ik dit nog iets kan verbeteren

- Als er ergens op de site bv. een externe afbeelding of een YouTube filmpje ingevoegd is, is deze niet direct zichtbaar, totdat je hebt aangegeven akkoord te zijn met het inladen van externe media. Je kunt dit ook weigeren, dan worden deze ingevoegde media vanaf dat moment vervangen door een linkje

Ik zou graag iets meer daarover willen weten.

Dat akkoord gaan of niet lijkt een definitief karakter te hebben, zou dat dan niet iets moeten zijn dat je dan bij je MuMe account-instellingen weer zou moeten kunnen uitschakelen?

Of wordt de "vanaf dat moment" keus opgeslagen in een "tijdelijk" cookie, al dan niet afkomstig van die externe site?

E-Clect-Eddy schreef:
(quote)

Ik zou graag iets meer daarover willen weten.

Dat akkoord gaan of niet lijkt een definitief karakter te hebben, zou dat dan niet iets moeten zijn dat je dan bij je MuMe account-instellingen weer zou moeten kunnen uitschakelen?

Of wordt de "vanaf dat moment" keus opgeslagen in een "tijdelijk" cookie, al dan niet afkomstig van die externe site?

inderdaad, stomvervelend ook opeens kun je geen externe hoezen meer plaatsen en je keuze nergens meer wijzigen...

Het zou inderdaad een verbetering als die instelling makkelijk weer aan te passen is. Zal er binnenkort naar kijken. Ik had er niet stil bij gestaan dat mensen hun voorkeur weer zouden willen veranderen. Voor nu moet je dan even bij de browserinstellingen je cookies legen voor de site.

Het zit (nu) niet bij je normale accountinstellingen omdat het een instelling is die ook door niet ingelogde gebruikers gedaan moet kunnen worden. Maar ik zal er iets op proberen te verzinnen

Het is voor ingelogde gebruikers nu mogelijk om bij je accountinstellingen, de instelling voor ingevoegde media weer aan te passen

Momenteel kan ik geen wijzigingen in een reeds geplaatst bericht doorvoeren.
Of het duurt wel heel erg lang (?).
Blauwe rondjes blijven doorcirkelen.
Meer mensen hier last van ?

Hacker schreef:
Momenteel kan ik geen wijzigingen in een reeds geplaatst bericht doorvoeren.
Of het duurt wel heel erg lang (?).
Blauwe rondjes blijven doorcirkelen.
Meer mensen hier last van ?

yep

Heb je een voorbeeld van een bericht waar dit gebeurt? klopt mijn vermoeden dat dit alleen gebeurt bij berichten met afbeeldingen?

volgens mij is het opgelost

Ponty Mython
Waarom krijg ik persoonlijke meldingen dat er albums zijn toegevoegd van bepaalde artiesten, waar ik ooit eens op heb gereageerd bij een album?

Omdat je dat mogelijk interessant vindt. Kun je uitzetten bij je instellingen

DjFrankie (moderator)
Wilde ik toevoegen, maar Moldavie staat er niet bij Jordy

Patterns of Light | Qualen - qualen.bandcamp.com

Republiek Moldavië.

DjFrankie (moderator)
trebremmit schreef:
Republiek Moldavië.

Bij twijfel kun je ook nog zoeken naar Bananenrepubliek.

Svendra schreef:

En Nederland vind je zeker onder de "K"?

Koninkrijk derNederlanden

Svendra schreef:

Bananaramapubliek

GrafGantz schreef:
Bananaramapubliek

En dan klaag je over de kwaliteit van míjn woordspelingen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:17 uur

geplaatst: vandaag om 23:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.