De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
2
geplaatst: 19 juli 2018, 22:43 uur
Dat is omdat je op het album hebt gestemd. Het idee is dat je dan het album al kent en er dus niks 'gespoild' kan worden. Ik vermoed dat dit hetzelfde werkt als op MovieMeter, waar het wellicht een zinniger systeem is. Bij albums is 'spoilen' wat minder een ding.
0
geplaatst: 19 juli 2018, 23:39 uur
ja, anders gaan mensen de lyrics spoilen terwijl je het nog moet luisteren
0
geplaatst: 10 augustus 2018, 18:44 uur
Polarius is gewoon een alias van Legowelt, kan dus samengevoegd worden 
Polarius Discography at Discogs

Polarius Discography at Discogs
0
geplaatst: 16 augustus 2018, 19:49 uur
Misschien weet ik het (nog) niet te vinden, maar is er een mogelijkheid om in een discografie van een artiest te sorteren (op stemmen en/of gemiddelde)?
1
geplaatst: 16 augustus 2018, 21:41 uur
chevy93 schreef:
Misschien weet ik het (nog) niet te vinden, maar is er een mogelijkheid om in een discografie van een artiest te sorteren (op stemmen en/of gemiddelde)?
Met de optie vergrootglas kun je zoeken op artiest en daar heb je ook de optie sorteren op stemgemiddelde.
0
geplaatst: 26 augustus 2018, 08:47 uur
Klopt het dat het in een bericht niet meer mogelijk is om snel mensen te taggen met @... en dan de naam? Of ben ik de enige bij wie dit niet meer werkt?
0
geplaatst: 26 augustus 2018, 09:56 uur
GrafGantz bij mij ook gelukt met @ , werkt de gebruikersnaam optie boven een bericht wel?
0
geplaatst: 26 augustus 2018, 10:09 uur
Rudi S
/edit: optie boven het bericht werkt wel, maar dan moet je wel de naam exact juist hebben. Het voordeel van de snelle functie is dat het automatisch aanvult.
/edit: optie boven het bericht werkt wel, maar dan moet je wel de naam exact juist hebben. Het voordeel van de snelle functie is dat het automatisch aanvult.
0
geplaatst: 26 augustus 2018, 10:20 uur
Bij mij gebeurt het soms dat het niet werkt of dat de naam niet vanzelf aangevuld wordt. Vooral midden in een tekst gaat het soms mis. Bij namen uit twee delen lukt het ook niet altijd meteen. Bij Sir Spamalot bijvoorbeeld krijg ik alleen 'Sir' en geen aanvulling. Als ik in de plaats daarvan achter '@' meteen 'spamalot' begin te typen dan verschijnt zijn hele naam wel.
0
geplaatst: 27 augustus 2018, 18:20 uur
Bij mij werkt de @-functie al een tijdje niet. Ik dacht eigenlijk dat die optie er gewoon uitgegooid was.
(Hier Firefox en W10)
(Hier Firefox en W10)
0
geplaatst: 1 september 2018, 19:07 uur
Spotify heeft iets aangepast waardoor de links veranderd zijn. Als je via Spotify via Delen op "Link naar album kopiëren" klikt, krijg je een andere link. Deze is echter niet in te voeren op MusicMeter met de mededeling dat het geen geldige Spotify-link is.
Voorbeeld:
Dit is de 'oude' link: Les Cinq Saisons by Harmonium on Spotify - open.spotify.com
Dit is de 'nieuwe' link: https://open.spotify.com/album/1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm?si=KEA6J9PyRbq-q9CAC0Xuwg
Nu snap ik dat ik ook handmatig het gedeelte na ?si= eraf kan halen, maar volgens mij is het makkelijker om even in te programmeren dat de site het niet als problematisch ziet, toch?
Voorbeeld:
Dit is de 'oude' link: Les Cinq Saisons by Harmonium on Spotify - open.spotify.com
Dit is de 'nieuwe' link: https://open.spotify.com/album/1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm?si=KEA6J9PyRbq-q9CAC0Xuwg
Nu snap ik dat ik ook handmatig het gedeelte na ?si= eraf kan halen, maar volgens mij is het makkelijker om even in te programmeren dat de site het niet als problematisch ziet, toch?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 september 2018, 11:58 uur
Vrij specifieke vraag over een release, maar bij gebrek aan een geschikt topic gooi ik hem maar hierin.
Dit album staat nu gefiled als Robert Berry solorelease (door de artiestennaam 3.2 als alternatieve artiestennaam aan hem toe te wijzen). Ik vond zelf dit een meer logische plek om de 3.2 als alternatieve artiestennaam heen te linken. Dat is niet geheel een uitgemaakte zaak, maar het is wel in lijn met hoe het op RYM en Progarchives staat.
Als we het daar al over eens worden, is dat iets wat ik als gebruiker zelf kan wijzigen? (Bijv. door de alternatieve artiestennaam bij Robert Berry weg te halen en bij 3 (III) toe te voegen?)
Dit album staat nu gefiled als Robert Berry solorelease (door de artiestennaam 3.2 als alternatieve artiestennaam aan hem toe te wijzen). Ik vond zelf dit een meer logische plek om de 3.2 als alternatieve artiestennaam heen te linken. Dat is niet geheel een uitgemaakte zaak, maar het is wel in lijn met hoe het op RYM en Progarchives staat.
Als we het daar al over eens worden, is dat iets wat ik als gebruiker zelf kan wijzigen? (Bijv. door de alternatieve artiestennaam bij Robert Berry weg te halen en bij 3 (III) toe te voegen?)
1
geplaatst: 12 september 2018, 12:38 uur
Casartelli schreef:
Heb het inmiddels gewijzigd.
Edit; met specifieke vragen over toevoegingen en correcties kan je steeds terecht in het Toevoegingen topic hoor.

0
geplaatst: 12 september 2018, 12:51 uur
chevy93 pak je wel de juiste link? Er zijn er 3 in de desktop versie - en ik gebruik altijd de onderste.
Link naar album
>https://open.spotify.com/album/1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm?si=S54W59_uRde-gxdRHKkRDg
EMBED LInk
><iframe src="https://open.spotify.com/embed/album/1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>
Spotify URL
>spotify:album:1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm
Link naar album
>https://open.spotify.com/album/1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm?si=S54W59_uRde-gxdRHKkRDg
EMBED LInk
><iframe src="https://open.spotify.com/embed/album/1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm" width="300" height="380" frameborder="0" allowtransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>
Spotify URL
>spotify:album:1o2UqbYkULKaLzkD5VUPlm
1
geplaatst: 12 september 2018, 14:04 uur
Het hangt er een beetje vanaf wat je doel is welke de 'juiste' is. Voor mijn doel is het soms de onderste, maar toch ook vaak genoeg de eerste.
0
geplaatst: 21 september 2018, 12:13 uur
De MuMe website navigeert trager dan normaal sinds een kwartier ... maar niet continue
1
geplaatst: 22 september 2018, 08:43 uur
chevy93 schreef:
Spotify heeft iets aangepast waardoor de links veranderd zijn. Als je via Spotify via Delen op "Link naar album kopiëren" klikt, krijg je een andere link. Deze is echter niet in te voeren op MusicMeter met de mededeling dat het geen geldige Spotify-link is.
Het door jou genoemde url formaat moet nu goed gaan
0
geplaatst: 23 september 2018, 18:06 uur
vigil schreef:
P.s. weet ik ook niet al valt er best wel wat over de verboden sport te melden op dit moment
P.s. weet ik ook niet al valt er best wel wat over de verboden sport te melden op dit moment
Hmm. als je in het Algemene Sporttopic zoekt op het beruchte v-woord valt me op dat de permanente bezem nog niet is uitgevonden
Ook opvallend: de gedragsregels zijn na 1,5 jaar (!) nog steeds niet bijgewerkt, hoe kan dit?? 
Wanneer iemand bewust of onbewust in een topic over politiek begint kun je deze user nog naar de wiki doorverwijzen. Zodat er nul verwarring kan ontstaan over wat wel/niet mag. Dit zijn immers de regels waar we allemaal mee akkoord zijn gegaan toen we ons op deze site inschreven. Ik ben nogal verbaasd dat de recente regel over het doorverwijzen/plaatsen van linkjes wel is toegevoegd, maar dat andere 'officiële' besluiten niet worden opgenomen in de gebruikersvoorwaarden van deze site.
3
geplaatst: 25 september 2018, 13:04 uur
Gretz schreef:
maar dat andere 'officiële' besluiten niet worden opgenomen in de gebruikersvoorwaarden van deze site.
maar dat andere 'officiële' besluiten niet worden opgenomen in de gebruikersvoorwaarden van deze site.
Dit betekend dus dat als jouw voetbalbericht uit het sporttopic gewist wordt jij gewoon naar de rijdende rechter kunt stappen

1
Onweerwolf
geplaatst: 25 september 2018, 14:33 uur
Gretz schreef:
Hmm. als je in het Algemene Sporttopic zoekt op het beruchte v-woord valt me op dat de permanente bezem nog niet is uitgevonden
Ook opvallend: de gedragsregels zijn na 1,5 jaar (!) nog steeds niet bijgewerkt, hoe kan dit?? 
Wanneer iemand bewust of onbewust in een topic over politiek begint kun je deze user nog naar de wiki doorverwijzen. Zodat er nul verwarring kan ontstaan over wat wel/niet mag. Dit zijn immers de regels waar we allemaal mee akkoord zijn gegaan toen we ons op deze site inschreven. Ik ben nogal verbaasd dat de recente regel over het doorverwijzen/plaatsen van linkjes wel is toegevoegd, maar dat andere 'officiële' besluiten niet worden opgenomen in de gebruikersvoorwaarden van deze site.
(quote)
Dat valt gewoon onder common sense. Sommige onderwerpen zijn dusdanig verwerpelijk of infantiel dat iedereen er met enig realiteitsbesef vanuit kan gaan dat ze niet acceptabel zijn op een fatsoenlijk forum. Bij foebel bestaat daar natuurlijk geen enkele twijfel over.
0
geplaatst: 25 september 2018, 15:28 uur
Onweerwolf schreef:
Dat valt gewoon onder common sense. Sommige onderwerpen zijn dusdanig verwerpelijk of infantiel dat iedereen er met enig realiteitsbesef vanuit kan gaan dat ze niet acceptabel zijn op een fatsoenlijk forum. Bij foebel bestaat daar natuurlijk geen enkele twijfel over.
(quote)
Als jij hier sleutel in handen had mochten hier enkel zaken aan bod komen die bij de EO probleemloos worden toegelaten

0
Onweerwolf
geplaatst: 25 september 2018, 16:50 uur
Rudi S schreef:
Als jij hier sleutel in handen had mochten hier enkel zaken aan bod komen die bij de EO probleemloos worden toegelaten
(quote)
Dat denk ik niet.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.