menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Jordy (admin)
geplaatst:
Ghola schreef:
Misschien een gekke vraag, maar aan het einde van het jaar kan iedere gebruiker een top 10 van albums invoeren waar uiteindelijk een eindejaarslijst mee wordt opgesteld, en ik vroeg me af of zowel de top 10 die je zelf hebt ingevoerd, als de uiteindelijke top 10 nog ergens terug te vinden is. Kan dat?

https://www.musicmeter.nl/my/top10/2017
https://www.musicmeter.nl/list/top2017

jaartal aanpassen in de link

Jordy (admin)
geplaatst:
BrotherJohn schreef:
Zou de focus in de grafiek niet iets meer op de nuances in de loop van de jaren moeten komen te liggen in plaats van op de eerste stemmen? Bijvoorbeeld door de grafiek pas te laten beginnen vanaf het moment dat er bepaald aantal (of percentage) van de stemmen was?
Persoonlijk ervaar ik dit niet zo, is de grafiek hoog genoeg om ook nog detail te kunnen zien bij de recente veranderingen

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Of het ligt aan mijn leeftijd of het ligt aan mijn ogen of ik begin door te slaan... Ik wil mijn last.fm pagina vermelden in mijn profiel, dat "lukt" maar dan verwijst die door naar een onbestaande pagina.

Dit is toch de link die ik moet invullen in mijn profiel: https://www.last.fm/user/Sir-Spamalot?

geplaatst:
Alleen je gebruikersnaam volgens mij, en niet de hele link.

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Dames en Heren, het is nu gelukt! Van harte bedankt, Bert aka trebremmit!!!

geplaatst:
Als ik snel naar een pagina in een topic wil, kon dat door het paginanummer in te vullen. Dat lukt me niet meer. Ook op MovieMeter werkt het niet.

geplaatst:
Probleem zelf opgelost.

geplaatst:
Ik word overal op de website doorverbonden naar een fake ad van Proximus.. MuMe is echt onbruikbaar momenteel.

geplaatst:
Als een topic heel lang is is het handig dat zowel boven- als onderaan de nummers staan om van pagina te wisselen zodat je nooit al te ver moet scrollen. Het viel me onlangs op dat de nummering onderin ontbreekt bij privé-berichten. Op zich geen groot probleem natuurlijk, maar wellicht is het daarom ook geen groot probleem om dit aan te passen?

geplaatst:
themonster310 schreef:
Ik word overal op de website doorverbonden naar een fake ad van Proximus.. MuMe is echt onbruikbaar momenteel.

Bij mij hetzelfde, van Orange. Alleen op mobiel gelukkig, maar vervelend is het inderdaad wel.

aslan (crew)
geplaatst:
ArthurDZ schreef:
(quote)

Bij mij hetzelfde, van Orange. Alleen op mobiel gelukkig, maar vervelend is het inderdaad wel.

Ook hier, enkel op iPhone, bij Musicmeter en Moviemeter automatisch doorverbonden naar een fake Telenet ad. Het is een probleem op Safari/Google heb ik de indruk, want via DuckDuckGo geen probleem. Alle pogingen om te verwijderen mislukken.

Jordy (admin)
geplaatst:
ga er direct naar (laten) kijken

Jordy (admin)
geplaatst:
speelt het probleem nu nog?

geplaatst:
embed functie werkt niet althans in deze post w10 1903 + Opera

voorbeeld
[embed]spotify:playlist:6L5LhEQHYFUiayMhrhG6q3[/embed]

aslan (crew)
geplaatst:
Jordy schreef:
Nog steeds hetzelfde.

geplaatst:
aslan schreef:
(quote)
Nog steeds hetzelfde.

Hier ook

geplaatst:
Heb er sinds vandaag geen last meer van. Dank Jordy!

geplaatst:
Geen dank.

Als jullie in een groot topic een x aantal pagina’s terug willen, lukt het dan om het paginanummer in te voeren en dan te zoeken? Mij niet.

geplaatst:
bij mijn topic lukt het wel, of is dat niet 'groot' genoeg?

geplaatst:
Nee zelfs in jouw topic lukt het niet

De issue is mobiel trouwens

geplaatst:
ach so. verhip, je hebt gelijk! Jordy!

geplaatst:
jordidj1 schreef:

Zelfde hier, alleen met mobiel. Speelt al erg lang trouwens.

geplaatst:
jordidj1 schreef:
Als jullie in een groot topic een x aantal pagina’s terug willen, lukt het dan om het paginanummer in te voeren en dan te zoeken? Mij niet.

Is dat niet het probleem dat ik eerder ook al meldde? Ik had er last van omdat ik (niet mobiel) het scherm te smal afstelde. Toen ik het weer breder afstelde werkte het wel. Zou mobiel een kwartslag draaien ook helpen ?

geplaatst:
Nee. Ik heb Apple dus is nooit fout

geplaatst:
Oh ja, dat vind ik ook erg storend maar nooit aan gedacht om het hier te melden. Good thinking, jordidj1!

geplaatst:
jordidj1 schreef:
Nee. Ik heb Apple dus is nooit fout

Ik heb ook Apple, maar internet niet op mijn mobiel.

Jordy (admin)
geplaatst:
zal daar binnenkort even naar kijken

geplaatst:
jordidj1 schreef:

Speelt ook bij gebruik van een browser op de desktop (Opera + W10 1903) kan geen cijfer invullen, alleen de pijltjes op de pagina up en down werken wel of een klikbaar paginanummer gebruiken.

Ik meende te herinneren dat in het verleden ook mogelijk was om via toetsenbord pijltjes up en down te gebruiken maar ook dat werkt niet.

aslan (crew)
geplaatst:
Jordy schreef:

Net nog eens geprobeerd op iPhone, vermits ArthurDZ aangaf dat het probleem was opgelost. Maar, ik krijg de vervelende fake Telenet-ad nog steeds.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:10 uur

geplaatst: vandaag om 18:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.