De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 15 november 2019, 06:46 uur
Certificaatprobleempje?
NET::ERR_CERT_WEAK_SIGNATURE_ALGORITHM
NET::ERR_CERT_WEAK_SIGNATURE_ALGORITHM
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 15 november 2019, 07:42 uur
zaaf schreef:
telkenmale krijg ik te horen dat de site onveilig is, iedere pagina of link moet ik bevestigen dat ik toch naar die onveilige site wil. dat was gisteravond nog niet het geval.
windows10 en chrome.
telkenmale krijg ik te horen dat de site onveilig is, iedere pagina of link moet ik bevestigen dat ik toch naar die onveilige site wil. dat was gisteravond nog niet het geval.
windows10 en chrome.
Safari ook
1
geplaatst: 15 november 2019, 07:48 uur
Yup, Jordy is nog maar net weg en MuMe is gelijk onveilig ?
0
geplaatst: 15 november 2019, 07:51 uur
GrafGantz schreef:
Yup, Jordy is nog maar net weg en MuMe is gelijk onveilig ?
? Heb meter_fan een pm gestuurd. Zal vast snel opgelost worden.Yup, Jordy is nog maar net weg en MuMe is gelijk onveilig ?
0
geplaatst: 15 november 2019, 08:14 uur
Oh, als ik op de laptop via Firefox 1x aangeef dat ik wel gewoon door wil gaan naar de onveilige site kan ik daarna de site normaal gebruiken. Op de telefoon is het helaas niet zo'n feest, daar krijg je die melding bij elke handeling, waardoor de site zo goed als onbruikbaar is 

0
geplaatst: 15 november 2019, 08:17 uur
Ik had net ook een schermvullende reclame van Hema, zodat ik de site niet normaal kon betreden of zien.
0
geplaatst: 15 november 2019, 08:20 uur
GrafGantz schreef:
Oh, als ik op de laptop via Firefox 1x aangeef dat ik wel gewoon door wil gaan naar de onveilige site kan ik daarna de site normaal gebruiken. Op de telefoon is het helaas niet zo'n feest, daar krijg je die melding bij elke handeling, waardoor de site zo goed als onbruikbaar is
Gebruik hier Chrome op laptop, niet te doen. Juist op mijn foon heb ik nu geen problemen (Samsung 9+). Bijzonder..Oh, als ik op de laptop via Firefox 1x aangeef dat ik wel gewoon door wil gaan naar de onveilige site kan ik daarna de site normaal gebruiken. Op de telefoon is het helaas niet zo'n feest, daar krijg je die melding bij elke handeling, waardoor de site zo goed als onbruikbaar is
0
geplaatst: 15 november 2019, 08:22 uur
1
geplaatst: 15 november 2019, 08:34 uur
Dat werkt idd dus. Kan nu zonder problemen surfen.
Edit: denk dat ik deze browser maar houd, is veel sneller dan Chrome.
Edit: denk dat ik deze browser maar houd, is veel sneller dan Chrome.
1
geplaatst: 15 november 2019, 09:16 uur
Omggggg Musicmeter werkt weer

Ik heb zopas nieuwe niveaus van geluk gevoeld waarvan ik het bestaan niet kon vermoeden
Wel zeer benieuwd wat het probleem precies was, @meter-fan!

Ik heb zopas nieuwe niveaus van geluk gevoeld waarvan ik het bestaan niet kon vermoeden
8
meter_fan (admin)
geplaatst: 15 november 2019, 09:35 uur
ArthurDZ schreef:

Was inderdaad niets meer dan een certificaatprobleempje, zoals bennerd al aangaf. Inmiddels verholpen en daarmee zijn alle Meter-sites 'gewoon' weer bereikbaar.
Bedankt voor de nauwe betrokkenheid.

0
geplaatst: 15 november 2019, 18:22 uur
Hoe lang blijft tegenwoordig eigenlijk een nieuw album op de homepage staan? Ik zie iedere keer weer een nieuwe, vroeger bleef het volgens mij wel wat langer staan.
0
geplaatst: 15 november 2019, 21:32 uur
trebremmit schreef:
[...] vroeger bleef het volgens mij wel wat langer staan.
[...] vroeger bleef het volgens mij wel wat langer staan.
Heel vroeger konden wij (crew) dit zelf handmatig aanpassen.
0
geplaatst: 15 november 2019, 21:53 uur
Ja weet ik, zelf ook wel eens gedaan, als je niks deed kwam het album met de meeste berichten er te staan volgens mij. Vroeg me af of dat tegenwoordi nog zo gaat, of dat de nieuwe eigenaar dit doet.
1
geplaatst: 16 november 2019, 07:44 uur
Off topic berichten verwijderd. Bij issues met privéberichten (spam of andere) aub PM naar mods
0
Mssr Renard
geplaatst: 16 november 2019, 09:30 uur
Een vraag. Ik kon het spambericht van vanochtend niet rapporteren.
Ik verwijderde deze door op het kruisje te klikken.
Hoe rapporteer ik zulks een bericht in de toekomst?
0
geplaatst: 16 november 2019, 12:35 uur
Mssr Renard schreef:
Ik refereer graag naar het bericht dat vlak langs dat van jou staat
1
geplaatst: 16 november 2019, 13:00 uur
trebremmit schreef:
Hoe lang blijft tegenwoordig eigenlijk een nieuw album op de homepage staan? Ik zie iedere keer weer een nieuwe, vroeger bleef het volgens mij wel wat langer staan.
In het nieuwe eigenaar of enquête topic kwam naar voren dat veel users de homepage wat te statisch vinden en dat veelvuldige bezoekers geen nieuwe informatie vinden aldaar. Wel vinden sommige users het leuk nieuwe artiesten voorbij te zien komen en dit te luisteren, zo ook ik. De laatste tijd kies ik er voor om wat vaker of sneller te wisselen van album, zodat niet alleen de nieuwe Kanye voorop staat, maar ook onbekender werk en muziek uit verschillende genres. Het klopt dus dat er vaker (dagelijks) iets anders te zien (en ontdekken) is. Ik kan uit je bericht niet echt filteren of je dit een positief of negatief iets vindt, feedback is uiteraard welkom.
0
geplaatst: 16 november 2019, 13:09 uur
Ik vind het zelf wat snel, ik ben nu alweer vergeten welke er hier voor stonden, ook vind ik het wel leuk om te zien welke populaire releases er uit komen, omdat ik dat zelf niet zo volg, maar dat dan op de homepage zie staan. Maar ik besef me ook dat ik daar waarschijnlijk een uitzondering in ben, en als dit aangegeven wordt in een enquete als verbeterpunt dan vind ik het prima.
2
geplaatst: 16 november 2019, 13:20 uur
Duidelijk. We kunnen kiezen uit grofweg de eerste 30 albums hier: Nieuwe releases, dus misschien ontdek je daar welke hier eerder op de homepage stonden deze week.
We beginnen de week in ieder geval met de paar meest geanticipeerde albums, die gedurende de week meer aandacht krijgen en dan vaak in topics en lijsten wel boven komen drijven. Dan is er ook ruimte voor kleinere of onbekendere artiesten, meestal vind ik het leuk in ieder geval artiesten uit NL en jonge artiesten uit te lichten. Leuk ook om in de Hoesspellen te lezen dat artwork opvalt op de homepage, dat mogelijk anders minder of geen aandacht had gekregen.
Benieuwd wat andere users vinden, laat het gerust weten.
We beginnen de week in ieder geval met de paar meest geanticipeerde albums, die gedurende de week meer aandacht krijgen en dan vaak in topics en lijsten wel boven komen drijven. Dan is er ook ruimte voor kleinere of onbekendere artiesten, meestal vind ik het leuk in ieder geval artiesten uit NL en jonge artiesten uit te lichten. Leuk ook om in de Hoesspellen te lezen dat artwork opvalt op de homepage, dat mogelijk anders minder of geen aandacht had gekregen.
1
geplaatst: 16 november 2019, 13:41 uur
-SprayIt- schreef:
Duidelijk. We kunnen kiezen uit grofweg de eerste 30 albums hier: Nieuwe releases, dus misschien ontdek je daar welke hier eerder op de homepage stonden deze week.
We beginnen de week in ieder geval met de paar meest geanticipeerde albums, (…)
We beginnen de week in ieder geval met de paar meest geanticipeerde albums, (…)
Wat betekent "meest geanticipeerd"? Waar de GGD het meest naar uitkijkt en hoe weet je dat?
Verder: is het om mogelijk die lijst met nieuwe releases gesorteerd op genre weer te geven? Albums zijn immers al getagd (New Cool bijv "jazz"), dat maakt door de lijst heengaan een stuk prettiger.
0
geplaatst: 16 november 2019, 13:42 uur
Standaard wordt op de homepage het populairste nieuwe album uitgelicht. Dit gebeurt op basis van het aantal berichten en stemmen dat bij de albums geplaatst is.
Dus eigenlijk het album wat ogenschijnlijk de gemoederen het meest bezighoudt. Vaak is het wel duidelijk, namelijk de grootste, meest bekende artiest, zoals Nick Cave of Kanye West, nu is dat Tindersticks. Ik gok bij verversen dat het de nieuwe Coldplay gaat worden.
Verder: Goed idee.
Dus eigenlijk het album wat ogenschijnlijk de gemoederen het meest bezighoudt. Vaak is het wel duidelijk, namelijk de grootste, meest bekende artiest, zoals Nick Cave of Kanye West, nu is dat Tindersticks. Ik gok bij verversen dat het de nieuwe Coldplay gaat worden.
Verder: Goed idee.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.