De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 21 december 2019, 19:10 uur
Beste meter_fan: zijn jullie met het verhuizen van de servers toevallig vergeten om een recente back-up van de MusicMeterWiki mee te nemen? Alle toevoegingen die ik vanaf 11 december t/m 20 december heb gedaan zijn namelijk niet meer terug te vinden
Recente wijzigingen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Ik zou graag zien dat jullie het z.s.m. kunnen herstellen, want het gaat om behoorlijk wat data (o.a. rondom de MuMeLadder en De Witte Trui) die ik niet elders heb opgeslagen. Zou enorm zonde zijn als het nu weg is
https://i.imgur.com/MWl0Pd3.jpg
Recente wijzigingen - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl
Ik zou graag zien dat jullie het z.s.m. kunnen herstellen, want het gaat om behoorlijk wat data (o.a. rondom de MuMeLadder en De Witte Trui) die ik niet elders heb opgeslagen. Zou enorm zonde zijn als het nu weg is

https://i.imgur.com/MWl0Pd3.jpg
0
geplaatst: 21 december 2019, 22:53 uur
Alle waardering voor het harde werk, maar ik hoop wel dat meter_fan wel leert van de feedback zodat de fouten die gemaakt zijn de volgende keer niet meer gemaakt worden.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 22 december 2019, 02:14 uur
Ik slaag er al tien minuten niet in om een release toe te voegen 
Als ik op "opslaan" klik, stuurt het systeem mij terug naar de top van de toevoegpagina.

Als ik op "opslaan" klik, stuurt het systeem mij terug naar de top van de toevoegpagina.
2
geplaatst: 22 december 2019, 10:11 uur
Duurt het bij jullie ook zo lang voor een bericht geplaatst is? Als ik een nieuw bericht plaats is ie zeker twintig tot dertig seconden aan het laden voordat het bericht er staat.
0
geplaatst: 22 december 2019, 10:25 uur
Edgar18 schreef:
Duurt het bij jullie ook zo lang voor een bericht geplaatst is? Als ik een nieuw bericht plaats is ie zeker twintig tot dertig seconden aan het laden voordat het bericht er staat.
Ja, bij mij ook. Vooral mobiel
5
Onweerwolf
geplaatst: 22 december 2019, 11:13 uur
same here
Gelukkig hoef ik vandaag niet veel te posten.
Gelukkig hoef ik vandaag niet veel te posten.

0
geplaatst: 22 december 2019, 14:56 uur
Edgar18 schreef:
Da's hier in de Achterhoek en omstreken altijd zo.Duurt het bij jullie ook zo lang voor een bericht geplaatst is? Als ik een nieuw bericht plaats is ie zeker twintig tot dertig seconden aan het laden voordat het bericht er staat.
0
geplaatst: 22 december 2019, 15:16 uur
ZAP! schreef:
Da's hier in de Achterhoek en omstreken altijd zo.
Ah, vandaar. Ik zit dit weekend op de Veluwe, dus dat verklaart wel e.e.a.Da's hier in de Achterhoek en omstreken altijd zo.
0
zaaf
geplaatst: 22 december 2019, 16:26 uur
Edgar18 heeft zonder meer een punt, het valt me al langere tijd op dat het steeds langer duurt om iets te posten. dacht ook dat het verhaal over die andere servers vandeweek daar mogelijk mee van doen had, maar het is zo mogelijk nog trager geworden.
1
geplaatst: 22 december 2019, 17:24 uur
Volgens mij klopt de rotatielijst niet meer. De nummer 2 (Lana Del Rey) zou volgens de lijst 140 punten moeten hebben en door 46 personen genoemd moeten zijn. Bij het betreffende album staat bij de statistieken dat het album door 30 mensen wordt genoemd. Als ik dan de punten behorende bij de posities optel, kom ik op 97 punten.
Het aantal mensen dat een plaat heeft genoemd, zoals het in de rotatielijst staat, klopt bij het overgrote deel van de albums niet meer met wat er bij de albumstatistieken wordt genoemd. Omdat bij Lana Del Rey het aantal punten ook niet meer klopt ga ik ervan uit dat dit bij de overige albums ook zo zal zijn.
Ik weet dat de rotatielijst niet realtime wordt bijgewerkt, maar een verschil van 43 punten lijkt me toch niet correct.
Het aantal mensen dat een plaat heeft genoemd, zoals het in de rotatielijst staat, klopt bij het overgrote deel van de albums niet meer met wat er bij de albumstatistieken wordt genoemd. Omdat bij Lana Del Rey het aantal punten ook niet meer klopt ga ik ervan uit dat dit bij de overige albums ook zo zal zijn.
Ik weet dat de rotatielijst niet realtime wordt bijgewerkt, maar een verschil van 43 punten lijkt me toch niet correct.
0
geplaatst: 22 december 2019, 18:34 uur
Het viel mij ook al op bij bijvoorbeeld Wires & Lights - A Chasm Here and Now (2019), de nummer 44 in de lijst.
Ik begrijp dat het groot onderhoud i.v.m. het verhuizen van servers was. Is het gebruikelijk dat dan bugs en dergelijke optreden? Klinkt niet logisch namelijk, maar het feit is dat er vele fouten geconstateerd zijn de laatste dagen.
Ik begrijp dat het groot onderhoud i.v.m. het verhuizen van servers was. Is het gebruikelijk dat dan bugs en dergelijke optreden? Klinkt niet logisch namelijk, maar het feit is dat er vele fouten geconstateerd zijn de laatste dagen.
0
geplaatst: 22 december 2019, 18:45 uur
En deze kan ik niet vinden in het zoekveld: State of Mind - Mass Persecution (1990) + de hoes is er (nog steeds) niet te zien.
2
geplaatst: 22 december 2019, 19:43 uur
ZAP! ik zie wel dat jouw avatar op de kop staat, misschien iets bij instellingen aanpassen. 

1
geplaatst: 22 december 2019, 20:05 uur
Het één heeft niets van doen met het ander, in dit geval, maar bedankt voor de tip! https://emojipedia-us.s3.dualstack.us-west-1.amazonaws.com/thumbs/240/apple/237/upside-down-face_1f643.png
3
geplaatst: 22 december 2019, 20:25 uur
Mijn top 10 van 2019 is ook weg zie ik. Zou wel netjes zijn om iedereen die al een top 10 had ingevoerd een bericht te sturen dat deze wellicht vervallen is door een technisch issue.
0
geplaatst: 23 december 2019, 08:17 uur
Bij De Site > Algemeen > MusicMeter krijgt een nieuwe eigenaar:
Afgelopen vrijdag heeft zeg maar onze eigenaar een flinke update gedaan waardoor de site een halve dag offline was. Sinds die tijd duurt de wachttijd van het daadwerkelijk plaatsen van een bericht bij mij veel langer, zowel met de foon als mede laptop. Hebben meer mensen dat?
Afgelopen vrijdag heeft zeg maar onze eigenaar een flinke update gedaan waardoor de site een halve dag offline was. Sinds die tijd duurt de wachttijd van het daadwerkelijk plaatsen van een bericht bij mij veel langer, zowel met de foon als mede laptop. Hebben meer mensen dat?
1
geplaatst: 23 december 2019, 09:34 uur
vigil schreef:
Ah, dacht dat het aan mijn mobiel lag. Nou eigenaar, oplossen dan maar.Afgelopen vrijdag heeft zeg maar onze eigenaar een flinke update gedaan waardoor de site een halve dag offline was. Sinds die tijd duurt de wachttijd van het daadwerkelijk plaatsen van een bericht bij mij veel langer, zowel met de foon als mede laptop. Hebben meer mensen dat?
0
geplaatst: 23 december 2019, 13:11 uur
site lag er even uit... onbereikbaar.
en plaatsen van berichten duurt inderdaad nu ook langer voor mij
(een edit van een bericht daarentegen gaat wel vlot)
edit/edit
... eigenlijk is het alleen de eerste post van de dag, die traag liep.
edit 14:27
op dit moment af en toe heel traag, maar over het algemeen vlotter dan 'normaal'.
en plaatsen van berichten duurt inderdaad nu ook langer voor mij
(een edit van een bericht daarentegen gaat wel vlot)
edit/edit
... eigenlijk is het alleen de eerste post van de dag, die traag liep.
edit 14:27
op dit moment af en toe heel traag, maar over het algemeen vlotter dan 'normaal'.
2
Mssr Renard
geplaatst: 23 december 2019, 14:49 uur
De toplijsten van de users worden ook (al tijden volgens mij) niet meer bijgehouden:
Gebruikers met de meeste stemmen - MusicMeter.nl
Gebruikers met de meeste meningen - MusicMeter.nl
Gebruikers met de meeste toevoegingen - MusicMeter.nl
Gebruikers met de meeste stemmen - MusicMeter.nl
Gebruikers met de meeste meningen - MusicMeter.nl
Gebruikers met de meeste toevoegingen - MusicMeter.nl
1
geplaatst: 23 december 2019, 18:47 uur
Het zou wel aardig zijn als er wat feedback kwam. Een inschatting wanneer e.e.a. is opgelost bijvoorbeeld?!
Jordy was altijd bijzonder vlot met toelichting geven als dingen niet lekker liepen....
Jordy was altijd bijzonder vlot met toelichting geven als dingen niet lekker liepen....

5
geplaatst: 23 december 2019, 19:23 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.