De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 20 december 2019, 10:38 uur
Die ook nog eens erg goed werkte; willekeurige deelwoorden van een artiest / album deden je bijna altijd op de juiste pagina belanden.
1
geplaatst: 20 december 2019, 10:43 uur
Bij mij levert de zoekfunctie ook helemaal geen resultaten meer op.
Edit: Op geen één van de metersites werkt de zoekfunctie lijkt het.
Edit: Op geen één van de metersites werkt de zoekfunctie lijkt het.
1
geplaatst: 20 december 2019, 10:49 uur
Als tijdelijke workaround zou je kunnen zoeken via google door "musicmeter" als zoekterm toe te voegen. Niet ideaal, maar je kan in ieder geval je stem uitbrengen.
6
geplaatst: 20 december 2019, 10:51 uur
Kostelijk dit, site gaat er voor een eeuwigheid uit voor groot onderhoud, en bij terugkomst werkt de belangrijkste feature niet meer 

9
geplaatst: 20 december 2019, 11:06 uur
Zo'n groot onderhoud drukt wel even je neus op de feiten: ik ben verslaafd aan MusicMeter.
1
geplaatst: 20 december 2019, 11:17 uur
De hoes van dit album is na de 'update' ineens niet meer zichtbaar.
Rubberen Robbie - Rubberen Robbie 4 (1982) - MusicMeter.nl
Edit: op moviemeter wordt uitleg gegeven over hoe en wat, komt vast wel weer goed, Musicmeteraars
Rubberen Robbie - Rubberen Robbie 4 (1982) - MusicMeter.nl
Edit: op moviemeter wordt uitleg gegeven over hoe en wat, komt vast wel weer goed, Musicmeteraars

5
geplaatst: 20 december 2019, 11:34 uur
Hallo meter_fan, het is niet verboden ons enige vorm van duidelijkheid te verschaffen over wat er aan de hand is. Ik hoop dat je nu heel hard zit te zweten achter je computer om dit op te lossen, maar even 5 minuten de tijd nemen om hier een berichtje te typen, alleen maar om aan te geven dat je eraan werkt, zou zeer gewaardeerd worden.
10
zaaf
geplaatst: 20 december 2019, 11:36 uur
ja t kan sjieker maar zo zuur hoeft nou ook weer niet
1
geplaatst: 20 december 2019, 11:39 uur
Jelle78 schreef:
Hallo meter_fan, het is niet verboden ons enige vorm van duidelijkheid te verschaffen over wat er aan de hand is. Ik hoop dat je nu heel hard zit te zweten achter je computer om dit op te lossen, maar even 5 minuten de tijd nemen om hier een berichtje te typen, alleen maar om aan te geven dat je eraan werkt, zou zeer gewaardeerd worden.
Er zijn zoals je wellicht weet meerdere meter-sites: Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - MovieMeter.nl
0
geplaatst: 20 december 2019, 11:43 uur
Prima uitleg aldaar van meter_fan, ik wens hem welterusten.
PS. Ook mijn avatar was ineens verdwenen. Noodmaatregel toegepast.
PS. Ook mijn avatar was ineens verdwenen. Noodmaatregel toegepast.

1
panjoe (moderator)
geplaatst: 20 december 2019, 12:00 uur
Even voor de duidelijkheid, het bericht van de admin op MovieMeter:
De hierboven genoemde problemen zijn dus bekend en hopelijk snel weer opgelost. Zeker blijven melden als jullie wat anders tegenkomen.
Bedankt voor jullie feedback! Noodgedwongen hebben we voor de kerstdagen nog even wat onderhoud moeten doen in verband met wat serververhuizingen. Tijd voor een aankondiging was er dus niet.
Ik heb doelbewust even een nachtje doorgetrokken, om jullie zodoende min mogelijk van last te zijn.
De huidige problemen zijn ons bekend (zoekmachine en cover- en profielfoto wijzigingen van de laatste weken worden nog teruggezet), zijn we druk mee bezig. Maar we zijn er weer!
Ik heb doelbewust even een nachtje doorgetrokken, om jullie zodoende min mogelijk van last te zijn.
De huidige problemen zijn ons bekend (zoekmachine en cover- en profielfoto wijzigingen van de laatste weken worden nog teruggezet), zijn we druk mee bezig. Maar we zijn er weer!
De hierboven genoemde problemen zijn dus bekend en hopelijk snel weer opgelost. Zeker blijven melden als jullie wat anders tegenkomen.
4
geplaatst: 20 december 2019, 12:16 uur
Alsof de wereld vergaat hier. Wat een zuurheid. Heerlijk, zo voelt de site toch nog steeds vertrouwd.
5
Onweerwolf
geplaatst: 20 december 2019, 13:01 uur
Wat veel websites doen die relatief onverwachts in onderhoudsfase gaan is hun Michael Jackson gifje vervangen met een linkje naar een twatter account oid waar zo nu en dan een summiere update wordt geplaatst over de voortgang. Wellicht een idee.
0
geplaatst: 20 december 2019, 13:22 uur
zaaf schreef:
Haha ja. Ik wist niet dat MusicMeter deel was van de productie-omgeving bij veel users hier.
0
geplaatst: 20 december 2019, 14:07 uur
Onweerwolf schreef:
Wat veel websites doen die relatief onverwachts in onderhoudsfase gaan is hun Michael Jackson gifje vervangen met een linkje naar een twatter account oid waar zo nu en dan een summiere update wordt geplaatst over de voortgang. Wellicht een idee.
Wellicht kan de beheerde van de officieuze MuMe-twitter deze overdragen aan meter_fan. Lijkt me sowieso niet verkeerd als de Metersites zichtbaar zijn op de grote social mediasites.
Hetzelfde geldt voor MovieMeter.nl (@moviemeter_nl) on Twitter
Als het goed is zou de Facebook-pagina wel al in beheer van de eigenaar moeten zijn. Wellicht een idee om deze wat af te stoffen? Het laatste bericht is van bijna 2 jaar geleden..
6
geplaatst: 20 december 2019, 15:45 uur
De zoekfunctie is teruggekeerd mensen, de hooivorken en fakkels kunnen weer weg
1
Mssr Renard
geplaatst: 20 december 2019, 15:51 uur
Gelukkig is daar de optie om je berichten te verwijderen.
(voor al uw valsheid in geschrifte).
(voor al uw valsheid in geschrifte).
0
geplaatst: 20 december 2019, 22:07 uur
In de muzieklog van een user of jezelf doet alleen oktober 2019 het niet.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 20 december 2019, 23:01 uur
Ik krijg geen notificaties meer van nieuwe albums op de site van artiesten die ik heb aangevinkt!
1
Ponty Mython
geplaatst: 20 december 2019, 23:14 uur
legian schreef:
Alsof de wereld vergaat hier. Wat een zuurheid. Heerlijk, zo voelt de site toch nog steeds vertrouwd.
Alsof de wereld vergaat hier. Wat een zuurheid. Heerlijk, zo voelt de site toch nog steeds vertrouwd. Ik was mijn afscheidsbrief al aan het schrijven!
0
geplaatst: 21 december 2019, 00:59 uur
panjoe schreef:
Zeker blijven melden als jullie wat anders tegenkomen.
Zeker blijven melden als jullie wat anders tegenkomen.
"Er zijn momenteel 124 geregistreerde gebruikers, en één gast aanwezig".
Dat aantal van de gasten lijkt me niet te kloppen; staat ook zo aangegeven op alle andere meter-sites trouwens.
0
geplaatst: 21 december 2019, 10:53 uur
Kan een artiest die dubbel in het systeem staat samengevoegd worden onder 1 artiestennaam met alle info, releases + foto etc. ?
Ophidian - MusicMeter.nl en Ophidian (I) - MusicMeter.nl is namelijk gewoon dezelfde artiest.
Ophidian - MusicMeter.nl en Ophidian (I) - MusicMeter.nl is namelijk gewoon dezelfde artiest.
0
geplaatst: 21 december 2019, 11:47 uur
6
Deranged
geplaatst: 21 december 2019, 12:29 uur
Mijn nieuwe avatar stijl bevalt mij eigenlijk wel.
0
geplaatst: 21 december 2019, 15:08 uur
Er moet blijkbaar nog het een en ander gerepareerd worden; zo wijkt het aantal stemmen bij Toplijsten / Stemmen af van het werkelijke aantal stemmen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.