MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Sir Spamalot (crew)
@ meter_fan

Wellicht hangt dit ook samen met de zwabberende zoekfunctie: het koppelen van twee artiesten door middel van een alias. Op vraag van een collega wens ik Les Penning with Robert Reed - MusicMeter.nl als alias in te stellen van Les Penning & Robert Reed - MusicMeter.nl. Dit lukt momenteel niet: Les Penning & Robert Reed verschijnt niet in het vak "originele artiest" als alias van Les Penning with Robert Reed.

Sir Spamalot schreef:
ZAP!,

Edit: vreemd, hier nog een bericht geplaatst in verband met aliassen en dat bericht is foetsie maar in het forumoverzicht staat ik dat ik hier om 17u57 een bericht hebt geplaatst.

Ik heb ook hezelfde ervaren bij de games berichten hier
Volgens mij is er nogal wat mis

Het gaat weer mis meter_fan, mijn geplaatste berichten zijn niet zichtbaar... (terwijl ze wel in de updates vermeld worden)

Ik zie de laatste berichten niet.

Gretz schreef:
Het gaat weer mis meter_fan, mijn geplaatste berichten zijn niet zichtbaar... (terwijl ze wel in de updates vermeld worden)

Bij mij functioneert het normaal.

Als ik op het laatste bericht click bij een topic kom ik niet bij het laatste bericht, maar bovenaan de pagina.

*zeurzeur*

Ik weet dat ik me op eerste kerstdag hier eigenlijk helemaal niet om zou moeten bekommeren, maar het valt me op dat recente berichten die in mijn update-feed verschijnen, niet te lezen zijn in het topic zelf

voorbeeld:
In mijn update feed verschijnt: Justus18 heeft een nieuw bericht gepost in "singles top 20 per jaar" om 19:53, maar als ik naar het topic ga ik staan er alleen berichten tot 18:39 (die verdraaide Arno weer) in het desbetreffende topic vermeld.

aerobag schreef:
In mijn update feed verschijnt: Justus18 heeft een nieuw bericht gepost in "singles top 20 per jaar" om 19:53.

Klopt en ik kan het lezen. Het is een onbenullig grapje, dus bespaar jezelf de moeite om het te lezen.

Sir Spamalot - top. Ik vrees dat ik die opgeknapte Indestroy hoes opnieuw zal moeten doen - te zijner tijd. Even uitbuiken nu.

@ deric raven; iets beter je best doen als je mij op de kast wilt krijgen ajb!

Hmmm, net een bericht geplaatst en weer foetsie...?

ZAP! schreef:
Hmmm, net een bericht geplaatst en weer foetsie...?

Wat is er foetsie?

Nieuwe berichten in het top2000 topic komen niet tevoorschijn. Bij mij niet althans. Blijft op pagina 437 hangen...

Hm sterker nog; ik zie mijn eigen post die ik net geplaatst heb niet eens terug in dit topic

Al mijn nieuw toegevoegde berichten (in willekeurig welk topic) zie ik zelf niet terug. Maar ik zie wel via de popups dat mensen ze bijvoorbeeld "liken".

Gretz schreef:
(quote)

Werkt intussen weer
Nou bij mij niet.

Kan iemand een bericht van me "liken", zodat k weet dat ze wel geplaatst zijn? (dit bericht is het 3e achter elkaar als het goed is).

Bedankt, Justus18

Sorry voor deze semi-spam, maar ik zie dus verder helemaal niets.
Dat is iets voor na de Kerst dan waarschijnlijk.

Poeha schreef:
Bedankt, Justus18

Graag gedaan. Wel bizar dit dat sommige users er geen last van hebben.

heartofsoul schreef:
Toegevoegde nieuwe berichten (in het topic "Wat Draai Je?") verdwijnen gelijk weer.

zo'n 6 uur later is er nog niet gereageerd, laat staan verbeterd... de kwaliteit van MuMe wordt er niet beter op zullen we maar zeggen....

Ik zie dat je gereageerd hebt Justus,maar ik zie niks

Sir Spamalot schreef:

Edit: vreemd, hier nog een bericht geplaatst in verband met aliassen en dat bericht is foetsie maar in het forumoverzicht staat dat ik hier om 17u57 een bericht hebt geplaatst.

Staat nu dat het laatste bericht van Poeha is om 21:31, maar dat is ook verdwenen blijkbaar.

Ik zie nieuwe posts in het
De Commerciële K.O. jaren: 1972 topic niet terug.
Wel dat er nieuwe berichten geplaatst zijn, maar de laatste post is nog van vanmiddag.

Die zie ik wel staan, de berichten van poeha in dit topic ook. ... op android mobiel. Misschien kunnen jullie een ander apparaat, andere browser proberen?

Maar ja, dat kun je waarschijnlijk niet lezen

GrafGantz schreef:
Staat nu dat het laatste bericht van Poeha is om 21:31, maar dat is ook verdwenen blijkbaar.

Ik kan het nog altijd lezen. Lang leve Apple!

Ponty Mython
Wel een hoop ict-gerelateerd gezeik met de site sinds bekend is geworden dat de Metersites zijn overgenomen. Nu zie ik helemaal geen nieuwe geplaatse berichten meer in bepaalde topics.

Ik ben gequote door Justus18, maar kan het bericht niet lezen (en die van mij zijn ook nog steeds weg). Tijd voor een borrel. Peace out en morgen verder!

Ik plaatste net ook een bericht/lijstje in het Singles Top 20 Per Jaar-topic dat op mysterieuze wijze niet te zien is. Bij de updates staat dan weer wel dat ik op de betreffende tijd (21.58 uur) een bericht heb gepost.

De dagen van Jordy waren zo verkeerd nog niet, tis elke dag bal hier en het wordt alleen maar erger

Van Marzipaintree:
De topics hebben wat moeite met de pagina-overgangen. Dat is een recente fout op musicmeter.
Ik ga dan naar mijn profiel en druk op de laatst geplaatste link.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:27 uur

geplaatst: vandaag om 10:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.