MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Het lukt me niet hier mijn stem te verhogen naar 5* :

Nick Drake - Five Leaves Left (1969) - MusicMeter.nl

Bericht hier plaatsen lukt ook niet.

herman schreef:
Het lukt me niet hier mijn stem te verhogen naar 5*

Zou ik niet doen

Ik zie via de updates herman reageren en Justus en Lukas, maar zie daarvan hier niets terug.

Ben ik dan de enige die berichten niet (meer) ziet?

Testing 1-2-3

Mssr Renard
Mij lukt het al niet eens om in te loggen.

Thnx Mssr Renard
Maar ik zie er verder niets van. Ik kap er mee, hopelijk morgen beter.

Het helpt blijkbaar om bij instellingen 'nieuwste bericht eerst' aan te vinken. Nu zie ik ineens weer vanalles. Maar ja, de mensen die met dit probleem kampen kunnen dit bericht natuurlijk niet lezen...

herman schreef:
Het helpt blijkbaar om bij instellingen 'nieuwste bericht eerst' aan te vinken. Nu zie ik ineens weer vanalles. Maar ja, de mensen die met dit probleem kampen kunnen dit bericht natuurlijk niet lezen...

Thanks, dat hoor ik net ook van Arrie. Wel apart om nu met de 'nieuwste bericht eerst' instelling om te gaan. Het is net alsof ik weer in Engeland rijdt, alles omgekeerde

Een onbijgewerkte rotatielijst vind ik persoonlijk heel jammer. Ik snap echter ook dat nu met de kerst het pitje wat lager staat, dus ik wil niet zaniken.

Maar ik zou het wel prettig vinden dat het gefiktst zou worden.

Waarvoor mijn dank.

heartofsoul schreef:
Toegevoegde nieuwe berichten (in het topic "Wat Draai Je?") verdwijnen gelijk weer.

Ook in deze thread.

Singles Top 20 Per Jaar - MusicMeter.nl

De laatste post die ik kan zien, is die van Arno om 18u39. Maar daarna zijn er nog posts geweest, die verschijnen niet.

esteban schreef:

De laatste post die ik kan zien, is die van Arno om 18u39. Maar daarna zijn er nog posts geweest, die verschijnen niet.

Verander je instellingen op de manier die Herman aangeeft, dan zie je waarschijnlijk weer gewoon (tijdelijk) alle berichten weer. Bij mij heeft het geholpen

herman schreef:

Alleen met de nieuwste berichten optie kan ik id weer alles lezen, bedankt voor de tip (die ik hier niet kon lezen, maar wel op MoMe..), maar dit kan niet de bedoeling zijn lijkt me...

Nieuwe berichten worden niet meer geplaatst, terwijl er in het forumoverzicht wel staat dat er nieuwe berichten zijn. Dikke kans dus dat dit bericht ook niet geplaatst wordt.

Gretz schreef:
(quote)

Verander je instellingen op de manier die Herman aangeeft, dan zie je waarschijnlijk weer gewoon (tijdelijk) alle berichten weer. Bij mij heeft het geholpen

(quote)

Deze tip kan esteban dus niet zien. En als ie dat wel kan, is het al opgelost.

Nou, ik kijk even op moviemeter, waar ik geen account heb, en daar zie ik de tip die herman noemt staan. Nu zie ik alle berichten wel.

Arrie schreef:
(quote)

Deze tip kan esteban dus niet zien. En als ie dat wel kan, is het al opgelost.
Merkwaardig. Hier kan ik de berichten wel zien, maar bij andere secties niet:

(zie bij toplijsten)
https://i.gyazo.com/200c53cc04466041cb83583951aa23c1.png

https://i.gyazo.com/736e4867503ad646d8a70bdd4e949f8a.png

En in het topic zelf zie ik noch het bericht van 22:13, noch mijn eigen bericht dat ik net geplaatst heb.

Het bericht dat ik net plaatste kan ik overigens wél zien.

Edit: en het trucje 'nieuwste bericht eerst' werkt (ook na terug veranderen naar 'oudste bericht eerst').

Maar nu ik MuMe afgesloten heb en weer terugkom is het probleem ook weer terug. Is dit een commercieel trucje om ervoor te zorgen dat ik nooit meer MuMe afsluit?

Ponty Mython
Kennelijk werkt het 'nieuwste bericht eerst' in instellingen wel. Nou ja, hopelijk is dit na de kerst weer opgelost.

All berichten in het topic "Wat draai je nu?" zijn weer leesbaar. Sommige berichten kunnen meerdere malen verschijnen (als je ze -in wanhoop- vaker hebt geplaatst ). Die heb ik zelf verwijderd.
En nu maar lekker slapen.

Ik zie nieuwe posts in het
De Commerciële K.O. jaren: 1972 topic ook niet terug.
Wel dat er nieuwe berichten geplaatst zijn, maar de laatste post is nog van gistermiddag.

Edit: wel met bovenstaande tip van Herman, maar is slechts een prima 'noodopslossing'.

Dit topic had goster hetzelfde probleem voor mij, maar werkt nu weer. Het is dus wel op te lossen

Nieuwe dag nieuwe kansen! Alles lijkt het weer te doen

Edit; te vroeg gejuicht want alleen in dit topic werkt het weer. Ga de tip van Herman maar eens proberen...

Edit again: na de tip van Herman te hebben toegepast kan ik wel weer later geplaatste posts zien maar krijg ik ook ineens allemaal berichten uit 2005 of ouder op de eerstvolgende pagina...

vielip schreef:
Nieuwe dag nieuwe kansen! Alles lijkt het weer te doen

Edit; te vroeg gejuicht want alleen in dit topic werkt het weer. Ga de tip van Herman maar eens proberen...
Zou je bovenstaand topic eens willen proberen? Die werkt nog niet bij mij

Gretz schreef:
(quote)

Thanks, dat hoor ik net ook van Arrie. Wel apart om nu met de 'nieuwste bericht eerst' instelling om te gaan. Het is net alsof ik weer in Engeland rijdt, alles omgekeerde

Thnx, nu kan ik alles weer lezen

P.S. ik heb de instelling nieuwste berichten eerst opgeslagen en meteen daarna weer veranderd en weer opgeslagen. Kan nu (voorlopig) alles weer zien.

Dat werkt bij mij niet. In ieder geval niet bij het door mij genoemde topic.

Wrathchild1
Ik post iets, maar zie het niet terug bij geplaatste berichten.

Wrathchild1
Wrathchild1 schreef:
Ik post iets, maar zie het niet terug bij geplaatste berichten.
Nu wel

Wrathchild1
In een game-topic niet , maar in het forum staat dat ik het wel geplaatst heb.....

vielip schreef:
Edit again: na de tip van Herman te hebben toegepast kan ik wel weer later geplaatste posts zien maar krijg ik ook ineens allemaal berichten uit 2005 of ouder op de eerstvolgende pagina...

Die instelling draait de berichten om als het ware. Dus als je net in een topic op de laatste pagina stond en die refresh je, dan zie je idd erg oude berichten. Je moet nu naar de eerste pagina voor de nieuwe berichten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:35 uur

geplaatst: vandaag om 19:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.