De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
5
geplaatst: 8 januari 2020, 21:56 uur
1
geplaatst: 9 januari 2020, 14:22 uur
0
geplaatst: 10 januari 2020, 13:02 uur
CHIEP schreef:
Ik wacht ook nog op die videoclipfunctie die de site niet laat crashen.
Ik wacht ook nog op die videoclipfunctie die de site niet laat crashen.
En dit is nog steeds zo, meter_fan. Toch wel een essentiële functie op deze site

1
CHIEP (crew)
geplaatst: 10 januari 2020, 19:14 uur
Ik vind het vooral spijtig dat je, wanneer je dus toch een poging waagt om een videoclip toe te voegen (zelfs zonder de suggestieknop te gebruiken), minutenlang niet meer op de site kan.
1
geplaatst: 10 januari 2020, 19:48 uur
Het regent hier echt wel klachten. Duidelijk dat de service op MovieMeter wel een stukje sneller is, of het lijkt alleen maar. Meer communicatie word wel gewenst in ieder geval.
2
geplaatst: 10 januari 2020, 23:54 uur
MovieMeter zal ook wel de prioriteit hebben en dat is niet onlogisch, maar alles schijnt wel gelezen te worden. Desondanks zou af en toe een reactie zou wel fijn zijn. Zeker naar de mensen toe die heel veel tijd en moeite in sommige dingen (bv. de Wiki en het toevoegen van video's) stoppen.
Wil niet te negatief zijn, maar het voelt nu niet echt of het zin heeft bugs door te geven of dat er iets aan gedaan wordt.
Anyway, ik liep hier tegen aan: als je het release-overzicht van maart 1970 opzoekt, word je automatisch doorgelinkt naar dat van januari 1970. Zelfde geldt voor al deze pagina's en voor een aantal corresponderende pagina's op MovieMeter.
Release-overzicht 1970/maart
Release-overzicht 1970/mei
Release-overzicht 1970/sep
Release-overzicht 1971/maart
Release-overzicht 1971/mei
Release-overzicht 1971/okt
Release-overzicht 1972/maart
Release-overzicht 1972/mei
Release-overzicht 1972/okt
Verdere jaren heb ik niet naar gekeken.
Wil niet te negatief zijn, maar het voelt nu niet echt of het zin heeft bugs door te geven of dat er iets aan gedaan wordt.
Anyway, ik liep hier tegen aan: als je het release-overzicht van maart 1970 opzoekt, word je automatisch doorgelinkt naar dat van januari 1970. Zelfde geldt voor al deze pagina's en voor een aantal corresponderende pagina's op MovieMeter.
Release-overzicht 1970/maart
Release-overzicht 1970/mei
Release-overzicht 1970/sep
Release-overzicht 1971/maart
Release-overzicht 1971/mei
Release-overzicht 1971/okt
Release-overzicht 1972/maart
Release-overzicht 1972/mei
Release-overzicht 1972/okt
Verdere jaren heb ik niet naar gekeken.
0
geplaatst: 12 januari 2020, 01:09 uur
Als ik een groot bericht aanmaak (met afbeeldingen en video's ingesloten) dan wil MusicMeter de pagina ogenschijnlijk niet plaatsen: voortdurend knippert een bericht dat een webpagina mijn browser vertraagt, ook al is MusicMeter de enige website die op dat moment geopend is. Als ik de site daarnaast een tweede keer open, merk ik daar dat mijn bericht toch al geplaatst is, maar duurt het laden van de ingesloten mediabestanden ontzettend traag. Ondertussen staat de pagina waar ik op "plaatsen" had geklikt nog steeds ter plaatse te trappelen met de mededeling dat een webpagina mijn browser vertraagt. Ik krijg soms ook de extra mededeling dat deze euvels te maken zouden kunnen hebben met mijn ad-blocker. Dat is nog steeds dezelfde als vroeger en hij veroorzaakt geen problemen op de andere websites die ik frequenteer. Is de nieuwe geüpdatete versie van MusicMeter ad-block gevoeliger dan de oudere versie misschien?
3
geplaatst: 12 januari 2020, 10:31 uur
CHIEP schreef:
Ik vind het vooral spijtig dat je, wanneer je dus toch een poging waagt om een videoclip toe te voegen (zelfs zonder de suggestieknop te gebruiken), minutenlang niet meer op de site kan.
Ja klopt, ik probeer het ook niet meer totdat het gefixed is, moest zelfs hele pc opnieuw op laten starten doordat hele site vast liep.Ik vind het vooral spijtig dat je, wanneer je dus toch een poging waagt om een videoclip toe te voegen (zelfs zonder de suggestieknop te gebruiken), minutenlang niet meer op de site kan.
3
geplaatst: 12 januari 2020, 15:10 uur
Kondoro0614 schreef:
Het regent hier echt wel klachten. Duidelijk dat de service op MovieMeter wel een stukje sneller is, of het lijkt alleen maar. Meer communicatie word wel gewenst in ieder geval.
Lijkt er inderdaad op dat MuMe nauwelijks prioriteit heeft. Er staan in dit topic nog steeds meerdere vragen open die weken geleden al gesteld zijn, maar nog steeds niet beantwoord zijn door de eigenaar. Ik heb meter_fan op 25 december al een pm met de vraag of ze kunnen uitzoeken wat er met de gewiste wiki-aanpassingen is gebeurd. Nog steeds geen antwoord op gehad

Ik hoor liever dat bepaalde problemen niet (meer) kunnen worden opgelost of meer tijd nodig hebben dan de volledige radiostilte van nu. Op deze manier verdwijnt het plezier om bij te dragen aan deze mooie site als sneeuw voor de horizon
0
Mssr Renard
geplaatst: 12 januari 2020, 18:15 uur
CHIEP schreef:
Oh, is dat het. Ik had weleens geprobeerd en toen lag de site eruit (althans dat dacht ik). Ik wist niet dat het daaraan lag.
3
meter_fan (admin)
geplaatst: 14 januari 2020, 09:16 uur
Goedemorgen allen,
Het probleem met de trailers is ons inmiddels bekend en er is een oplossing gevonden. We verwachten vandaag het definitief verholpen te hebben. Mijn excuses indien er onvrede heerst over de reactietijd. Het probleem met de trailers was voor alle metersites even een uitzoekwerk.
Mochten er dringende zaken spelen die niet kunnen wachten, stuur me even een PM via MovieMeter. Het is niet dat die site voorrang krijgt, maar het wordt nou eenmaal wat sneller gelezen omdat daar altijd programmeurs dagelijks aan sleutelen. MM is namelijk de basisstructuur van onder andere de andere sites.
We gaan verder met de overige punten!
Roy
Het probleem met de trailers is ons inmiddels bekend en er is een oplossing gevonden. We verwachten vandaag het definitief verholpen te hebben. Mijn excuses indien er onvrede heerst over de reactietijd. Het probleem met de trailers was voor alle metersites even een uitzoekwerk.
Mochten er dringende zaken spelen die niet kunnen wachten, stuur me even een PM via MovieMeter. Het is niet dat die site voorrang krijgt, maar het wordt nou eenmaal wat sneller gelezen omdat daar altijd programmeurs dagelijks aan sleutelen. MM is namelijk de basisstructuur van onder andere de andere sites.
We gaan verder met de overige punten!
Roy
2
geplaatst: 14 januari 2020, 09:46 uur
Heeft het zin om te melden dat ik een oplichtersadvertentie gezien heb? Zo eentje die je geld probeert af te troggelen door een bekend persoon te misbruiken?
0
geplaatst: 15 januari 2020, 12:18 uur
De videoclipfunctie werkt weer 
Alleen als ik nu voorbeeld van mijn bericht wil zien, dan blijft het hangen, zowel op mobiel als pc.

Alleen als ik nu voorbeeld van mijn bericht wil zien, dan blijft het hangen, zowel op mobiel als pc.
0
geplaatst: 15 januari 2020, 12:35 uur
als ik een pm wil sturen met daarin een link naar een post (op MuMe) en dan op voorbeeld klik dan blijft die in een oneindige loop.. zonder resultaat. Gelukkig loopt het tab / browser niet vast.
Te vroeg gejuicht. Voorbeeld werkt ook niet in regulier posts op dit moment.
(Opera op W10)
Te vroeg gejuicht. Voorbeeld werkt ook niet in regulier posts op dit moment.
(Opera op W10)
0
geplaatst: 15 januari 2020, 12:43 uur
Met Google Chrome ook niet. Hetzelfde probleem had ik gisteren op TvMeter. Een hele post geschreven, voorbeeld willen bekijken, geen resultaat. Dan maar terugbladeren dacht ik. Toen was het hele bericht foetsie.
0
geplaatst: 16 januari 2020, 23:46 uur
Ik bevestig: Ik gebruik de "voorbeeld" functie ook vaak op het forum, werkt momenteel niet. Het wil maar niet laden.
1
geplaatst: 16 januari 2020, 23:51 uur
Hier ook nog precies hetzelfde probleem.
Klik je uit gewoonte toch op die knop dan kan je terwijl dat maar probeert te laden gelukkig nog op 'plaatsen' klikken, zodat je je bericht niet kwijt bent. En dan eventuele aanpassingen maar achteraf doen.
Klik je uit gewoonte toch op die knop dan kan je terwijl dat maar probeert te laden gelukkig nog op 'plaatsen' klikken, zodat je je bericht niet kwijt bent. En dan eventuele aanpassingen maar achteraf doen.
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 januari 2020, 08:35 uur
Even de puntjes op de i zetten is ook één van de taken als crewlid, ik heb het over Ross H. Friedman.
- als solo-artiest: Ross the Boss - MusicMeter.nl (met diverse gastoptredens)
- als groep: Ross the Boss (I) - MusicMeter.nl
- als solo-artiest: Ross the Boss - MusicMeter.nl (met diverse gastoptredens)
- als groep: Ross the Boss (I) - MusicMeter.nl
3
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 18 januari 2020, 10:13 uur
Nu we toch bezig zijn, Kim Bendix Petersen.
- als solo-artiest: King Diamond - MusicMeter.nl
- als groep: King Diamond (I) - MusicMeter.nl
- als solo-artiest: King Diamond - MusicMeter.nl
- als groep: King Diamond (I) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 18 januari 2020, 19:00 uur
maart 2020 verwijst nog steeds naar 1970
Dan ga ik maar naar Amazon kijken wat eraan zit te komen... 
0
geplaatst: 18 januari 2020, 19:17 uur
Ja, het is erg jammer. Ik had geen idee dat de pagina's van actuele releases ook stuk waren.. Ook hier zit het vooral in de maanden maart/mei/oktober, die pagina's van 2020 verwijzen allemaal naar 1970.
Ik ben een paar jaar terug begonnen met alle releases van 50 jaar geleden door te lopen, vandaar dat ik die oude overzichten doorwerkte. Maar nu stokt het dus helaas. Ik kan gelukkig nog wel uitwijken naar Wikipedia, maar voor nieuwe releases is Amazon wel beter/uitgebreider.
Ik ben een paar jaar terug begonnen met alle releases van 50 jaar geleden door te lopen, vandaar dat ik die oude overzichten doorwerkte. Maar nu stokt het dus helaas. Ik kan gelukkig nog wel uitwijken naar Wikipedia, maar voor nieuwe releases is Amazon wel beter/uitgebreider.
3
geplaatst: 18 januari 2020, 21:30 uur
Er is volgens mij iets verkeerd/anders geconfigureerd wat betreft de taalinstellingen van de server. Als je een Engelstalige afkorting gebruikt in de url ("mar" ipv "mrt", "oct" ipv "okt") dan werkt het wel
0
geplaatst: 18 januari 2020, 21:44 uur
dynamo d schreef:
Mogelijk komt dat door de millenniumbug.
1
geplaatst: 19 januari 2020, 19:07 uur
meter_fan,
Naast de italic button zou ook een 'center' button fijn zijn binnen het forum. Het centreren van tekst of een afbeelding, dat zou de lay-out / overzicht in bepaalde threads ten goede komen. Denk aan alle muziekgames en dergelijke. Of als de button niet kan, gewoon de optie [center] [/center] toelaten.
Kans dat dit er komt?
Naast de italic button zou ook een 'center' button fijn zijn binnen het forum. Het centreren van tekst of een afbeelding, dat zou de lay-out / overzicht in bepaalde threads ten goede komen. Denk aan alle muziekgames en dergelijke. Of als de button niet kan, gewoon de optie [center] [/center] toelaten.
Kans dat dit er komt?
0
geplaatst: 20 januari 2020, 11:52 uur
https://i.imgur.com/i8wZU3O.png
meter_fan1. hoe krijg ik opeens dit getal van 257? Zijn geen nieuwe pm's?
2. Waarom staan er nog steeds reclamebanners? Ik heb in december een donatie van 12,50EUR gedaan om hier een jaar lang geen last van te hebben. Ik zou graag mijn geld terug willen als die banners blijven terugkomen...
meter_fan1. hoe krijg ik opeens dit getal van 257? Zijn geen nieuwe pm's?
2. Waarom staan er nog steeds reclamebanners? Ik heb in december een donatie van 12,50EUR gedaan om hier een jaar lang geen last van te hebben. Ik zou graag mijn geld terug willen als die banners blijven terugkomen...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.