De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 3 januari 2020, 12:07 uur
Ik krijg bij releaseoverzicht van oktober 2017 een verkeerd overzicht. Als ik op albumoverzicht - oktober 2017 klik, krijg ik de albums te zien van (januari) 1970.
Release-overzicht - MusicMeter.nl
Misschien kunnen jullie dat aanpassen.
Misschien kunnen jullie dat aanpassen.
0
geplaatst: 3 januari 2020, 12:39 uur
Volgens mij krijg je geen automatische melding meer als je persoonlijke rotatielijst verlopen is.
0
geplaatst: 3 januari 2020, 15:20 uur
Ik las dat de hoezen van toevoegingen van ongeveer een maand geleden weg waren. Maar ik merk dat ook een stuk over 40 albums waarvoor ik een correctie met een grote hoes had ingediend, deze verdwenen is. Alleen is er nog wel een plaatje van 300x300 over. Bv bij Greasy Truckers Party staat er : grote versie: 200x200px (hier 300x300px). Zijn deze hoezen nog terug te halen, zonder ze weer toe te voegen ? Ik heb een lijstje van welke het zijn.
0
geplaatst: 3 januari 2020, 19:46 uur
Ik probeer een oproep te plaatsen in een topic en gebruik daar de 'gebruiker noemen' functie. Probleem is alleen dat ik bij het 'voorbeeld' bij klikken op de ene usernaam weer bij het betreffende topic uitkom en bij een andere weer gewoon bij de betreffende user.
Dit is het bericht zoals ik dat wil plaatsen:
Ik doe nog een laatste oproepje, en anders misschien ooit, later nog eens proberen: B.Robertson, Sir Spamalot, Rudi S, Arbeidsdeskundige, aslan, bennerd, i.Ron S., vielip, gigage, Hacker, andnino, RuudC, trebremmit, notsub, DargorDT, Kronos, namsaap, Kill_illuminati, jurado, Henri-S, HammerHead, Heino, freakey, Eddie, _wrathchild_, ASman, B.Robertson, Brutus, lennert. - gaat om dit topic.
Dit is het bericht zoals ik dat wil plaatsen:
Ik doe nog een laatste oproepje, en anders misschien ooit, later nog eens proberen: B.Robertson, Sir Spamalot, Rudi S, Arbeidsdeskundige, aslan, bennerd, i.Ron S., vielip, gigage, Hacker, andnino, RuudC, trebremmit, notsub, DargorDT, Kronos, namsaap, Kill_illuminati, jurado, Henri-S, HammerHead, Heino, freakey, Eddie, _wrathchild_, ASman, B.Robertson, Brutus, lennert. - gaat om dit topic.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 januari 2020, 13:45 uur
Als ik bij dit album op de artiestennaam (Zappa / Mothers) klik om naar de artiestenpagina te gaan, blijkt dat album niet op de artiestenpagina te staan.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 4 januari 2020, 15:11 uur
"Kruis"alias, komt hier de laatste tijd opvallend vaak voor.
Bij deze opgelost.
Bij deze opgelost.
0
geplaatst: 4 januari 2020, 15:13 uur
Casartelli schreef:
Als ik bij dit album op de artiestennaam (Zappa / Mothers) klik om naar de artiestenpagina te gaan, blijkt dat album niet op de artiestenpagina te staan.
Bij de live albums gekeken?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 4 januari 2020, 15:23 uur
Potdulleme, daar staat-ie.
Ik zou toch zweren dat dat net niet zo was (heb toen nog met Ctrl-F gezocht)
Edit: ik zie nu CHIEPs bericht.
Ik zou toch zweren dat dat net niet zo was (heb toen nog met Ctrl-F gezocht)
Edit: ik zie nu CHIEPs bericht.

0
geplaatst: 4 januari 2020, 17:05 uur
dynamo d schreef:
overzicht albums maart 2020 geeft bij mij ook steeds een overzicht van 1970
Dat was een paar dagen geleden ook al zou maar dacht dat deze bug wel weer zou verdwijnen....
overzicht albums maart 2020 geeft bij mij ook steeds een overzicht van 1970
Dat was een paar dagen geleden ook al zou maar dacht dat deze bug wel weer zou verdwijnen....Release-overzicht - MusicMeter.nl
Maand mei geeft nu ook overzicht van 1970
0
geplaatst: 4 januari 2020, 20:24 uur
Van alle meters is music meter vanavond met afstand het traagst.
1
geplaatst: 4 januari 2020, 22:05 uur
Als ik op 'laatste bericht' of 'ga naar eerste nieuwe bericht' klik, krijg ik soms dit soort fratsen: https://i.gyazo.com/d61a880d4060d556e4d607dcc474833b.pngAls ik vervolgens nogmaals op het topic klik is alles weer goed, overigens.
1
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 januari 2020, 13:54 uur
Het toevoegen van een videoclip lukt nog steeds niet en levert hier een 524-error op.
1
geplaatst: 5 januari 2020, 20:11 uur
E-Clect-Eddy schreef:
website is wat traag... in elk geval het afgelopen half uur
website is wat traag... in elk geval het afgelopen half uur
horizon schreef:
En nu ook. Heb de indruk dat dit vooral 's avonds speelt.
0
geplaatst: 6 januari 2020, 01:38 uur
Niet zelden komt het bij mij voor dat wanneer ik in het uitschuifmenu een link aan wil klikken deze overruled wordt door de onderliggende reclame waardoor ik dus op een externe site beland (Chrome op android). Goed voor de clicks, minder goed voor mijn geduld. Meer mensen die hier van hebben?
1
geplaatst: 6 januari 2020, 20:10 uur
De site is weer erg langzaam, inderdaad weer 's avonds zoals al vaker gezegd.
0
geplaatst: 6 januari 2020, 20:35 uur
123poetertjes schreef:
Niet zelden komt het bij mij voor dat wanneer ik in het uitschuifmenu een link aan wil klikken deze overruled wordt door de onderliggende reclame waardoor ik dus op een externe site beland (Chrome op android). Goed voor de clicks, minder goed voor mijn geduld. Meer mensen die hier van hebben?
Hier ook (Opera, android)Niet zelden komt het bij mij voor dat wanneer ik in het uitschuifmenu een link aan wil klikken deze overruled wordt door de onderliggende reclame waardoor ik dus op een externe site beland (Chrome op android). Goed voor de clicks, minder goed voor mijn geduld. Meer mensen die hier van hebben?
0
geplaatst: 7 januari 2020, 09:35 uur
123poetertjes, Poeha. Bedoelen jullie toevallig dit?
https://i.imgur.com/iScgkSy.png
Heb dit in maart al op tvmeter gemeld. Ondertussen al een jaar last van en op meerdere telefoons last van gehad. Heb het al vaker voorbij zien komen, maar nog steeds niet opgelost.
Alleen iphones schijnen er geen last van te hebben.
*edit, is er eigenlijk een mogelijkheid om afbeeldingen kleiner te maken? Deze is zo beeldvullend realiseer ik me nu.
https://i.imgur.com/iScgkSy.png
Heb dit in maart al op tvmeter gemeld. Ondertussen al een jaar last van en op meerdere telefoons last van gehad. Heb het al vaker voorbij zien komen, maar nog steeds niet opgelost.
Alleen iphones schijnen er geen last van te hebben.
*edit, is er eigenlijk een mogelijkheid om afbeeldingen kleiner te maken? Deze is zo beeldvullend realiseer ik me nu.
0
geplaatst: 8 januari 2020, 08:14 uur
Dat heb ik ook op mijn mobiel. Android, Chrome. Al best een tijdje trouwens.
0
geplaatst: 8 januari 2020, 12:24 uur
CHIEP schreef:
- de MusicMeterWiki-aanpassingen van 11 tot en met 20 december zijn nog niet teruggeplaatst
- de MusicMeterWiki-aanpassingen van 11 tot en met 20 december zijn nog niet teruggeplaatst
Hier nog steeds geen reactie op gehad van meter_fan

1
CHIEP (crew)
geplaatst: 8 januari 2020, 12:30 uur
Ik wacht ook nog op die videoclipfunctie die de site niet laat crashen.
0
geplaatst: 8 januari 2020, 14:26 uur
Ik engageer me voor het eerst sinds lange tijd weer voor een topic waar wat meer schrijfwerk voor nodig is, maar de vertragingen, waarover ik hier veelvuldig lees, spelen me behoorlijk parten. Vooral een tekst editten op mijn smartphone verloopt tergend traag en is daarom heksenwerk, met het bijkomende gevaar om stukken tekst te verliezen. Geraakt dit euvel binnenkort (eindelijk) opgelost of moeten we ermee leren leven?
0
geplaatst: 8 januari 2020, 15:27 uur
dazzler schreef:
Vooral een tekst editten op mijn smartphone verloopt tergend traag en is daarom heksenwerk, met het bijkomende gevaar om stukken tekst te verliezen. Geraakt dit euvel binnenkort (eindelijk) opgelost of moeten we ermee leren leven?
Vooral een tekst editten op mijn smartphone verloopt tergend traag en is daarom heksenwerk, met het bijkomende gevaar om stukken tekst te verliezen. Geraakt dit euvel binnenkort (eindelijk) opgelost of moeten we ermee leren leven?
Ik schrijf langere teksten op de telefoon eerst in een notepad achtig programmatje en copy / paste het dan hier in een topic.
0
geplaatst: 8 januari 2020, 15:34 uur
Rudi S schreef:
Ik schrijf langere teksten op de telefoon eerst in een notepad achtig programmatje en copy / paste het dan hier in een topic.
Ik schrijf geen langere teksten op de telefoon, maar wil later op de dag soms graag nog gauw even via die weg editten als ik foutjes opmerk, en dat lukt op andere sites echt wel vlotter.
0
geplaatst: 8 januari 2020, 17:36 uur
Snoeperd schreef:
Ik ben het hier volledig mee eens! Dat lijkt me ook een win-win situatie. Je zorgt ervoor dat de MuMeladder meer bekendheid gaat genieten (zeker als je er nog een Spotify-link bij zet), daarnaast leidt meer bekendheid ook tot meer spelers en dus een representatievere lijst.
Uiteindelijk denk ik dat je al luisterend het beste ontdekt hoe onze mooie lijst is. Maar dan moet je hem wel kunnen vinden en dat gebeurt nu niet veel, terwijl de Top 250 albums wel meteen in het oog springt.
(quote)
Ik ben het hier volledig mee eens! Dat lijkt me ook een win-win situatie. Je zorgt ervoor dat de MuMeladder meer bekendheid gaat genieten (zeker als je er nog een Spotify-link bij zet), daarnaast leidt meer bekendheid ook tot meer spelers en dus een representatievere lijst.
Uiteindelijk denk ik dat je al luisterend het beste ontdekt hoe onze mooie lijst is. Maar dan moet je hem wel kunnen vinden en dat gebeurt nu niet veel, terwijl de Top 250 albums wel meteen in het oog springt.
meter_fan: zou er in de Toplijsten-sectie een pagina gemaakt kunnen worden voor de MuMeLadder? Veel forumleden hechten hier namelijk waarde aan, omdat het overzicht dan gemakkelijker terug te vinden is. Ik durf zelfs wel te stellen dat de MuMeLadder meer populariteit geniet dan bijvoorbeeld de Artiesten Top 100.
Ik denk dat dat eenzelfde lay-out als de Album Top 250 goed werkbaar is. Dus dan met Artiest - Titel (Jaartal) en bijvoorbeeld de positie van het voorgaande jaar.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.