De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 20 januari 2020, 11:53 uur
Om de een of andere reden heb ik crew functionaliteiten gekregen. Slotje naast mijn berichtenbutton. Lijkt me een foutje.
Edit:
Ook stond er Bone Machine als usernaam terwijl ik een bericht wilde plaatsen?
Edit:
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 20 januari 2020, 11:59 uur
Barney Rubble schreef:
Om de een of andere reden heb ik crew functionaliteiten gekregen. Slotje naast mijn berichtenbutton. Lijkt me een foutje.
Edit:
En ik ben opeens geen crewlid meer ...Om de een of andere reden heb ik crew functionaliteiten gekregen. Slotje naast mijn berichtenbutton. Lijkt me een foutje.
Edit:
0
geplaatst: 20 januari 2020, 12:03 uur
Barney Rubble schreef:
Edit:
Vreemd ja, ik had hetzelfde voor denk ik. Toen site soms 'could not connect' gaf op laptop ging ik even op smartphone kijken hoe het daar ging en toen zag ik ook zo'n slotje en toen ik er op klikte zag ik dit: https://i.imgur.com/NchvnTt.pngOm de een of andere reden heb ik crew functionaliteiten gekregen. Slotje naast mijn berichtenbutton. Lijkt me een foutje.
Edit:
Ik dacht nog snel even mijn macht als plots crewlid misbruiken en iedereen die een lage stem aan Muse heeft gegeven bannen, maar ja dan kreeg ik weer could not connect dus dat plannetje ging niet door.

Edit: oh mobiel ben ik nog steeds crew, ook bone machine zie ik nu. Op laptop is het normaal nu.
0
geplaatst: 20 januari 2020, 12:04 uur
Mijn instellingen zijn veranderd...
Bij mijn profiel staat een naam e.d. ingevuld... van een mij totaal onbekend persoon (waarschijnlijk zijn daardoor mijn instellingen ook fout)
Bij mijn profiel staat een naam e.d. ingevuld... van een mij totaal onbekend persoon (waarschijnlijk zijn daardoor mijn instellingen ook fout)
10
geplaatst: 20 januari 2020, 12:06 uur
Gretz schreef:
(afbeelding)
meter_fan1. hoe krijg ik opeens dit getal van 257? Zijn geen nieuwe pm's?
(afbeelding)
meter_fan1. hoe krijg ik opeens dit getal van 257? Zijn geen nieuwe pm's?
Iedereen is ineens iemand anders geworden, jij bent denk ik meter_fan geworden en wat je ziet zijn al jouw ongelezen pm's aan hem

0
geplaatst: 20 januari 2020, 12:15 uur
Alles lijkt nu weer goed. Ik had 362 ongelezen pm's... En daarna kreeg ik de melding: could not connect.
Bij mij staat alles weer goed in ieder geval.
Bij mij staat alles weer goed in ieder geval.
0
geplaatst: 20 januari 2020, 12:18 uur
vigil schreef:
Iedereen is ineens iemand anders geworden, jij bent denk ik meter_fan geworden en wat je ziet zijn al jouw ongelezen pm's aan hem
(quote)
Thx voor de feedback hrmnbstr

https://i.imgur.com/dOHu6l4.jpg
10
geplaatst: 20 januari 2020, 12:18 uur
https://i.imgur.com/NFoZFzA.pngEen jongensdroom gaat in vervulling 
Ik ga nu even alle berichtjes van jdw liken x

Ik ga nu even alle berichtjes van jdw liken x
1
geplaatst: 20 januari 2020, 12:22 uur
Er gaat duidelijk iets mis, gelieve geen emailadressen of andere gegevens van andere users hier openbaar te plaatsen, we hopen dat het snel opgelost wordt.
1
geplaatst: 20 januari 2020, 12:23 uur
Gretz, in jouw eerste screenshot staat ook "welkom platedraaier", dus ik denk dat hij zoveel pm's heeft en de advertenties niet heeft afgekocht. Was ook een vrije actieve user die al een half jaar niet is ingelogd.
Ik zou jouw tweede screenshot met zijn emailadres (dat hij blijkbaar niet openbaar wil) even weghalen/bewerken.
Ik zou jouw tweede screenshot met zijn emailadres (dat hij blijkbaar niet openbaar wil) even weghalen/bewerken.
0
geplaatst: 20 januari 2020, 12:25 uur
-SprayIt- schreef:
Dat heb ik al even gedaan.
Dat heb ik al even gedaan.
Jij bent blijkbaar nu meter_fan... Mijn laatste notificatie:
je bent gequote door meter_fan in Het grote feedback / opmerkingen topic #2
vandaag om 12:24 uur
vandaag om 12:24 uur
1
geplaatst: 20 januari 2020, 12:28 uur
Klopt, maar ik ben het niet, ook hier dezelfde problemen. Gretz, zie ook 2 screenshots op MoMe, zou je die willen verwijderen? Ben daar geen mod.
3
meter_fan (admin)
geplaatst: 20 januari 2020, 12:56 uur
Goedemiddag allen,
Om de website sneller te maken is er de afgelopen dagen het nodige aangepast in de structuur. Zoals velen van jullie al hadden gemerkt, ging daar zojuist even een uurtje wat mis. We bespraken jullie de technische details, maar niets aan de hand; Vanwege de cachelaag zag je dus even de verkeerde informatie voor een korte tijd. Maar dat heeft verder niet te maken met een lek of een hackpoging (dat werd al snel gesuggereerd) of wat dan ook
. Even in- en uitloggen verhelpt alle problemen.
Voor nu werkt het allemaal weer naar behoren en gaan we verder met waar we gebleven waren: het sneller maken van de website en daarvoor word er - weliswaar hopelijk voor jullie onzichtbaar- veel gesleuteld aan de achterzijde.
Alvast bedankt voor jullie begrip indien dit onverhoopt tòch soms aan jullie kant merkbaar is.
Roy
Om de website sneller te maken is er de afgelopen dagen het nodige aangepast in de structuur. Zoals velen van jullie al hadden gemerkt, ging daar zojuist even een uurtje wat mis. We bespraken jullie de technische details, maar niets aan de hand; Vanwege de cachelaag zag je dus even de verkeerde informatie voor een korte tijd. Maar dat heeft verder niet te maken met een lek of een hackpoging (dat werd al snel gesuggereerd) of wat dan ook
. Even in- en uitloggen verhelpt alle problemen.Voor nu werkt het allemaal weer naar behoren en gaan we verder met waar we gebleven waren: het sneller maken van de website en daarvoor word er - weliswaar hopelijk voor jullie onzichtbaar- veel gesleuteld aan de achterzijde.
Alvast bedankt voor jullie begrip indien dit onverhoopt tòch soms aan jullie kant merkbaar is.
Roy
1
geplaatst: 20 januari 2020, 13:06 uur
Goed nieuws op deze 'blue monday'. We hebben onze eigen identiteit terug. Wachtwoordje wisselen nu en dan kan natuurlijk nooit kwaad.
11
geplaatst: 21 januari 2020, 11:09 uur
Bij het plaatsen van een bericht of pm werkt de voorbeeld knop momenteel niet. Verder ook nog even melden dat het bijzonder jammer is om vast te stellen dat goedbedoeld advies vanuit de community zonder enige uitleg wederom verwijderd is.
16
geplaatst: 21 januari 2020, 11:20 uur
Jammer dat het uitstekende bericht van Sir Spamalot wordt weggegooid ipv er gehoor aan te geven. Maar vriendelijk meedenken wordt blijkbaar niet gewaardeerd.
2
geplaatst: 21 januari 2020, 11:27 uur
Wat zei Sir Spamalot precies?
Ik vind het sowieso gek dat probleemmeldingen die hier worden gedaan worden weggegooid nadat de beheerder een reactie heeft gegeven. Lijkt me dat die hier gewoon goed op zn plek zijn. Ook als is het probleem opgelost, dan nog is het handig in het kader van archivering om die reacties nog wel terug te kunnen lezen
Ik vind het sowieso gek dat probleemmeldingen die hier worden gedaan worden weggegooid nadat de beheerder een reactie heeft gegeven. Lijkt me dat die hier gewoon goed op zn plek zijn. Ook als is het probleem opgelost, dan nog is het handig in het kader van archivering om die reacties nog wel terug te kunnen lezen
1
Mssr Renard
geplaatst: 21 januari 2020, 11:28 uur
Ik vind het verwijderen van berichten op een forum ook eigenlijk niet kunnen.
Een forum heet niet voor niets een forum. Nu is een forum natuurlijk eigenlijk een marktplein, maar het dient tegenwoordig toch ook wel als plek om je online democratische recht te beoefenen.
Zolang de richtlijnen worden nageleefd zouden berichten niet verwijderd hoeven te worden. En voor die richtlijnen hebben we moderators. Zo ver ik kan nagaan is meter_fan geen moderator.
Het heeft er nu alle schijn van, dat berichten die hem niet aanstaan worden verwijderd, wat riekt naar willekeur en een forum onwaardig zijn.
Een forum heet niet voor niets een forum. Nu is een forum natuurlijk eigenlijk een marktplein, maar het dient tegenwoordig toch ook wel als plek om je online democratische recht te beoefenen.
Zolang de richtlijnen worden nageleefd zouden berichten niet verwijderd hoeven te worden. En voor die richtlijnen hebben we moderators. Zo ver ik kan nagaan is meter_fan geen moderator.
Het heeft er nu alle schijn van, dat berichten die hem niet aanstaan worden verwijderd, wat riekt naar willekeur en een forum onwaardig zijn.
5
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 januari 2020, 11:35 uur
Dit loopt wat hard van stapel. Enkel de overheid heeft de plicht ons democratische rechten te bieden en ook enkel de overheid kan censuur toepassen. Elke relatie tussen een individu en een commercieel bedrijf is slechts dat; staat de relatie een van beide kanten niet aan, dan kan die kant een andere partner kiezen.
Dat gezegd zijnd, ben ik het verder wel met de strekking van de vorige drie berichten eens.
Dat gezegd zijnd, ben ik het verder wel met de strekking van de vorige drie berichten eens.
0
Mssr Renard
geplaatst: 21 januari 2020, 11:42 uur
Ik loop graag hard van stapel.
Eerst keihard met een gestrekt been overal in en dan nuances aan brengen.
Eerst keihard met een gestrekt been overal in en dan nuances aan brengen.

1
geplaatst: 21 januari 2020, 11:45 uur
Ook eens. Het zou verder fijn zijn als er aangegeven wordt of er iets gedaan wordt met de inmiddels verwijderde suggesties: vooral of werkzaamheden waar gebruikerers last van kunnen hebben voortaan niet alleen achteraf, maar ook vooraf aangegeven kunnen worden.
1
geplaatst: 21 januari 2020, 11:54 uur
Ik begrijp van Arrie dat Sir Spamalot een uitgebreide reactie postte waarin hij aangaf dat hij het goed zou vinden als de beheerder meer reactie/terugkoppeling zou geven aan de feedback die door ons wordt gegeven. Ik had gisterenmiddag ook een soortgelijk bericht geplaatst, wat ook vrijwel direct werd weggeveegd. Volgens mij moeten we hier gewoon onze op-/ en aanmerkingen kunnen geven zolang deze niet in strijd zijn met de gedragsregels van het forum. Van opschonen kan alleen gebeuren als er sprake is van dwingende redenen. Anders kweek je geen begrip/goodwill maar juist precies het tegenovergestelde. Ik denk dat niemand dat wil...
2
geplaatst: 21 januari 2020, 11:55 uur
Ik kreeg netjes een PM dat mijn bericht over de juridische gevolgen van datalekken is verwijderd en dat het probleem nu is opgelost. Ik ga er dus vanuit dat er voortaan zorgvuldig wordt omgegaan met onze gegevens.
Zelf ben ik ook geen fan van excessief modereren, maar die beslissing ligt nu eenmaal bij de eigenaar.
Zelf ben ik ook geen fan van excessief modereren, maar die beslissing ligt nu eenmaal bij de eigenaar.
0
geplaatst: 21 januari 2020, 12:21 uur
Het is wel een beetje een vreemde zaak, er verdwijnen berichten zonder melding waarom deze verwijderd zijn. Of hebben die personen zelf wel een melding met rede van verwijdering gekregen? Dat lijkt me toch het minste wat ze zouden moeten doen.
0
geplaatst: 21 januari 2020, 12:26 uur
legian schreef:
Het is wel een beetje een vreemde zaak, er verdwijnen berichten zonder melding waarom deze verwijderd zijn. Of hebben die personen zelf wel een melding met rede van verwijdering gekregen? Dat lijkt me toch het minste wat ze zouden moeten doen.
Heb er wel een bericht van ontvangen:
Hoi,
Je bericht bij De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic #2 is verwijderd. In het topic is een toelichting gegeven voor het probleem. Even in- en uitloggen zouden alle problemen moeten verhelpen. Zie het verdere bericht voor nadere info.
Excuses voor het ongemak!
Je bericht bij De Site > Algemeen > Het grote feedback / opmerkingen topic #2 is verwijderd. In het topic is een toelichting gegeven voor het probleem. Even in- en uitloggen zouden alle problemen moeten verhelpen. Zie het verdere bericht voor nadere info.
Excuses voor het ongemak!
0
geplaatst: 21 januari 2020, 12:28 uur
Voor zover ik weet verdwijnen er geen berichten zonder melding. Ik heb netjes een melding gekregen.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze dit topic schoon willen houden en als een bug is opgelost een mededeling plaatsen en andere berichten hieromtrent verwijderen. Het gaat mij meer om de feedback m.b.t. de communicatie.
Ik kan me ook wel voorstellen dat ze dit topic schoon willen houden en als een bug is opgelost een mededeling plaatsen en andere berichten hieromtrent verwijderen. Het gaat mij meer om de feedback m.b.t. de communicatie.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.