De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
zaaf
geplaatst: 1 februari 2020, 15:17 uur
meter_fan schreef:
Het probleem met het laatste bericht is niet aan de aandacht ontglipt. Een aantal werkzaamheden had voorrang, waar we hopelijk vandaag de definitieve afronding voor kunnen bewerkstelligen. Het laatste bericht is de eerstvolgende op de lijst.
dat is tot nu toe nog niet gelukt klaarblijkelijk.Het probleem met het laatste bericht is niet aan de aandacht ontglipt. Een aantal werkzaamheden had voorrang, waar we hopelijk vandaag de definitieve afronding voor kunnen bewerkstelligen. Het laatste bericht is de eerstvolgende op de lijst.
0
geplaatst: 2 februari 2020, 12:23 uur
Ik krijg zojuist een melding: "Funeral van Lil' Wayne is aan de site toegevoegd." Weinig kan me minder schelen. Is er een reden dat ik deze melding krijg? Hebben anderen hem ook ontvangen?
0
geplaatst: 2 februari 2020, 12:50 uur
Misschien heb je ooit voor de grap ergens op gereageerd bij een Lil' Wayne album. Dan krijg je nl. automatisch melding bij nieuwe releases. Zelfde overkwam mij bij Arcade Fire waar ik niet op zat te wachten.
1
geplaatst: 2 februari 2020, 15:59 uur
0
geplaatst: 3 februari 2020, 12:46 uur
Venceremos schreef:
Misschien heb je ooit voor de grap ergens op gereageerd bij een Lil' Wayne album. Dan krijg je nl. automatisch melding bij nieuwe releases. Zelfde overkwam mij bij Arcade Fire waar ik niet op zat te wachten.
Dat zou kunnen, maar dan nog krijg je daar normaal gesproken toch geen melding van, met rood bolletje en al?Misschien heb je ooit voor de grap ergens op gereageerd bij een Lil' Wayne album. Dan krijg je nl. automatisch melding bij nieuwe releases. Zelfde overkwam mij bij Arcade Fire waar ik niet op zat te wachten.
0
Mssr Renard
geplaatst: 3 februari 2020, 13:05 uur
Kramer schreef:
Ik krijg zojuist een melding: "Funeral van Lil' Wayne is aan de site toegevoegd." Weinig kan me minder schelen. Is er een reden dat ik deze melding krijg? Hebben anderen hem ook ontvangen?
Dan heb je gevraagd om updates over deze artiest. Je moet even kijken op de artiestenpagina van Lil Wayne of in het blauwe kader [Updates] een vink staat of niet. Uitvinken en klaar!
0
geplaatst: 3 februari 2020, 15:51 uur
Eefje staat ook in mn updates, is een functionaliteit die standaard aan staat.
0
Mssr Renard
geplaatst: 3 februari 2020, 15:59 uur
Venceremos schreef:
Nee hoor, ik heb het echt maar bij een select aantal artiesten aan gezet.
Edit: het kan zijn dat een mod een bericht van één van jullie in de artiesten-discussie heeft gezet en dat je zodoende de updates van deze artiesten krijgt.
1
geplaatst: 3 februari 2020, 17:24 uur
Zodra ik in mijn forumupdates bij een specifieke forumtopic op 'laatste bericht' klik, krijg ik steeds vaker de opmerking dat dit topic geen berichten bevat. Als ik dan het forumtopic zelf aanklik, dan zie ik wel alle berichten in dit topic.
Dit probleem is eerder al gemeld en toen leek het opgelost te zijn. Maar het is nu weer terug.
Dit probleem is eerder al gemeld en toen leek het opgelost te zijn. Maar het is nu weer terug.
0
geplaatst: 3 februari 2020, 21:04 uur
https://i.imgur.com/xdS0QCr.png
Als ik op mijn mobiel een PM probeer te openen, krijg ik steeds dit scherm. Help?
Als ik op mijn mobiel een PM probeer te openen, krijg ik steeds dit scherm. Help?
3
geplaatst: 4 februari 2020, 14:46 uur
Een mobiele link naar een album, blijkt na publicatie in een pm bericht een lege link naar MovieMeter.
Ik blijf herhalen in de hoop daarop ooit een antwoord te krijgen: "Hoe komt het dat het plaatsen van forumberichten met een ingebedde hoes of videoclip in vergelijking met vroeger zo tergend langzaam gaat? Vooral naarmate het aantal berichten in een topic oploopt, verloopt het posten alsmaar trager. De MusicMeterpagina vertraagt op die momenten ook mijn browser.
En ik vraag me luidop af: "Hoeveel beter is MusicMeter ondertussen na de overname al geworden, want dat was, neem ik aan, toch de bedoeling van de doorgevoerde wijzigingen?"
Ik blijf herhalen in de hoop daarop ooit een antwoord te krijgen: "Hoe komt het dat het plaatsen van forumberichten met een ingebedde hoes of videoclip in vergelijking met vroeger zo tergend langzaam gaat? Vooral naarmate het aantal berichten in een topic oploopt, verloopt het posten alsmaar trager. De MusicMeterpagina vertraagt op die momenten ook mijn browser.
En ik vraag me luidop af: "Hoeveel beter is MusicMeter ondertussen na de overname al geworden, want dat was, neem ik aan, toch de bedoeling van de doorgevoerde wijzigingen?"
0
geplaatst: 4 februari 2020, 14:56 uur
aerobag schreef:
(afbeelding)
Als ik op mijn mobiel een PM probeer te openen, krijg ik steeds dit scherm.
(afbeelding)
Als ik op mijn mobiel een PM probeer te openen, krijg ik steeds dit scherm.
Ik krijg dit scherm nu bijna iedere keer zodra ik op een link klik (op mobiel). Ben ik de enige die hier last van heeft?
Googlesyndication is een platform om reclames op te slaan ofzo?
1
geplaatst: 4 februari 2020, 21:24 uur
MusicMeter is een stuk trager dan voorheen, ik heb het idee dat er ook veel meer
reclame verschijnt. Misschien is er verband met elkaar.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 21:37 uur
dazzler schreef:
Een mobiele link naar een album, blijkt na publicatie in een pm bericht een lege link naar MovieMeter.
De overname was het probleem niet. De server verhuizing daarna was en is nog steeds een probleem
1
geplaatst: 4 februari 2020, 21:46 uur
Rufus schreef:
MusicMeter is een stuk trager dan voorheen, ik heb het idee dat er ook veel meer
Lees het voorgaande bericht van aerobag - er is een verband idd. Banners zijn ook groter.
Fyi: “googlesyndication.com is a domain owned by Google that is used for storing and loading ad content and other resources relating to ads for Google AdSense and DoubleClick from the Google CDN.”
ADSense/Adwords is het google-programma waar bedrijven kunnen intekenen op bepaalde zoekwoorden om zodoende hun ('gerelateerde') ad content te tonen; daarvoor wordt goed betaald aan google; voorbeeld: reizen naar Ierland tonen als iemand google't op muziek uit Ierland. MuMe "rankt" hoog op de 'hitlist' wanneer iemand zoekt op band+album. Ook koekjes zijn belangrijk in dit verband.
0
geplaatst: 4 februari 2020, 23:51 uur
Mjuman schreef:
Lees het voorgaande bericht van aerobag - er is een verband idd. Banners zijn ook groter.
Fyi: “googlesyndication.com is a domain owned by Google that is used for storing and loading ad content and other resources relating to ads for Google AdSense and DoubleClick from the Google CDN.”
ADSense/Adwords is het google-programma waar bedrijven kunnen intekenen op bepaalde zoekwoorden om zodoende hun ('gerelateerde') ad content te tonen; daarvoor wordt goed betaald aan google; voorbeeld: reizen naar Ierland tonen als iemand google't op muziek uit Ierland. MuMe "rankt" hoog op de 'hitlist' wanneer iemand zoekt op band+album. Ook koekjes zijn belangrijk in dit verband.
. Zou je bijna weer een adblocker activeren.(quote)
1
geplaatst: 5 februari 2020, 08:00 uur
Is de adblocker niet net een deel van het probleem geworden? Met een actieve adblocker (zoals bij mij het geval is) ben je op een aantal sites minder welkom (ze lopen stroever), maar dat gaat meestal om sites die me minder kunnen schelen. Op sommige sites ben je zelfs niet meer welkom (je kan niet verder surfen). Mijn vrees is dat dit ooit ook hier het geval zal zijn. Ik begrijp dat de site inkomsten genereert uit reclame en dat adblockers door adverteerders als een pest worden ervaren. Bestond er maar een systeem waarbij de site haar inkomsten zou kunnen halen uit de platenverkoop die door haar users dagelijks gestimuleerd wordt. Mocht de site enkel muziekgerateerde reclame aanbieden, zou ik het deactiveren van mijn adblocker immers wel overwegen.
0
geplaatst: 5 februari 2020, 10:11 uur
dazzler schreef:
Is de adblocker niet net een deel van het probleem geworden? Met een actieve adblocker (zoals bij mij het geval is) ben je op een aantal sites minder welkom (ze lopen stroever),
Ik weet niet over welke sites je het hebt, maar de meeste sites lopen aanmerkelijk sneller juist.Is de adblocker niet net een deel van het probleem geworden? Met een actieve adblocker (zoals bij mij het geval is) ben je op een aantal sites minder welkom (ze lopen stroever),
0
geplaatst: 5 februari 2020, 12:07 uur
Natuurlijk lopen de meeste sites sneller. Het is daarom dat ik een adblocker heb geïnstalleerd.
Maar er zijn zeker wel sites die moeilijk doen en vragen om je adblocker uit te schakelen als je verder wil surfen. Ze maken hun content moeilijker toegankelijk. Sommige zeggen meteen dat je er zonder adblocker niet in komt. Ja toch of zie ik spoken?
Maar er zijn zeker wel sites die moeilijk doen en vragen om je adblocker uit te schakelen als je verder wil surfen. Ze maken hun content moeilijker toegankelijk. Sommige zeggen meteen dat je er zonder adblocker niet in komt. Ja toch of zie ik spoken?
2
Onweerwolf
geplaatst: 5 februari 2020, 12:54 uur
Het gaat er maar net om wat je onder 'stroever' verstaat.
Stroever is een woord dat ik, net als Chevy, meer associeer met iets dat zonder intentie niet optimaal werkt. Als bijvoorbeeld het wiel van je fiets tegen je spatbord schuurt, of een website die trager laadt omdat er ouderwetse scriptjes op draaien bijvoorbeeld.
Wat jij bedoelt is intentioneel. De website werkt an sich optimaal maar er zijn bewust blokkades op geplaatst.
Stroever is een woord dat ik, net als Chevy, meer associeer met iets dat zonder intentie niet optimaal werkt. Als bijvoorbeeld het wiel van je fiets tegen je spatbord schuurt, of een website die trager laadt omdat er ouderwetse scriptjes op draaien bijvoorbeeld.
Wat jij bedoelt is intentioneel. De website werkt an sich optimaal maar er zijn bewust blokkades op geplaatst.
5
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 februari 2020, 13:06 uur
Mannen, voor 12,50 per jaar heb je de advertenties afgekocht op een manier zoals de website beoogt. Doe ik al jaren en ik heb sinds de overname van MusicMeter nog geen moment gemerkt dat de site structureel trager loopt. Het woord 'adblocker' riep bij Jordy ook altijd al allergische reacties op en ik kan me daar vanuit adminperspectief beslist iets bij voorstellen.
0
geplaatst: 5 februari 2020, 13:39 uur
Dat zou dus een bevestiging zijn van de stelling dat adblockers sinds de overname de werking van de site intentioneel vertragen. Waarom wordt dat dan niet gewoon openlijk gecommuniceerd? Het zou de nieuwe administator een hoop ellendige reacties in dit topic kunnen besparen. Heb je problemen met de snelheid van de site, betaal dan. Wil je niet betalen, zwijg dan. Business is business.
0
geplaatst: 5 februari 2020, 14:00 uur
Ik betaal nergens voor en merk de laatste tijd niets van een trager wordende site terwijl ik in paar dagen geleden gestarte Fish OK ook allerlei postings heb gemaakt met meerdere foto's en linkjes
0
geplaatst: 5 februari 2020, 14:07 uur
Casartelli schreef:
Mannen, voor 12,50 per jaar heb je de advertenties afgekocht op een manier zoals de website beoogt. Doe ik al jaren en ik heb sinds de overname van MusicMeter nog geen moment gemerkt dat de site structureel trager loopt. Het woord 'adblocker' riep bij Jordy ook altijd al allergische reacties op en ik kan me daar vanuit adminperspectief beslist iets bij voorstellen.
Is dit iets wat je kan automatiseren? Of moet je handmatig steeds 12,50 storten?
1
geplaatst: 5 februari 2020, 14:26 uur
Mausie schreef:
Is dit iets wat je kan automatiseren? Of moet je handmatig steeds 12,50 storten?
(quote)
Steeds? Het is 1x per jaar, niet 1x per week

2
geplaatst: 5 februari 2020, 14:35 uur
Laat 'em hij denkt dat ie korting krijgt als ie 't automatisch laat verlopen

0
Mssr Renard
geplaatst: 5 februari 2020, 14:40 uur
Ik heb ergens gelezen dat hoe meer berichten je quote en hoe meer users je tagt, hoe meer korting je krijgt.
Het (veelvuldig) gebruik van smileys heeft geen effect.
Het (veelvuldig) gebruik van smileys heeft geen effect.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.