De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 27 januari 2020, 10:00 uur
Zijn bijwerken van de rotatielijst en indexeren van de zoekindex soms onderdeel van eenzelfde dagelijkse routine die al een paar dagen (kennelijk) niet doorgegaan is?
3
meter_fan (admin)
geplaatst: 27 januari 2020, 10:08 uur
Casartelli schreef:
Zijn bijwerken van de rotatielijst en indexeren van de zoekindex soms onderdeel van eenzelfde dagelijkse routine die al een paar dagen (kennelijk) niet doorgegaan is?
Jij slaat de spijker op z'n kop. Al het bovenstaande heeft met hetzelfde te maken. We zijn er mee bezig.
16
geplaatst: 27 januari 2020, 10:23 uur
meter_fan schreef:
We zijn er mee bezig.
https://www.musicmeter.nl/images/avatar/53000/53683.jpg?cb=1572965303We zijn er mee bezig.
7
meter_fan (admin)
geplaatst: 27 januari 2020, 14:12 uur
Bedankt voor jullie duidelijke en gedetailleerde feedback. Mede hierdoor hebben we kunnen constateren dat er vanaf de 22e wat mis ging in een automatisch proces dat om de zoveel tijd bepaalde data op de website update.
Mede daardoor, dus de oorzaak van de problemen met nieuwe albums, statistiekjes en wat andere functionaliteiten. De processen zijn weer opgestart en in de loop van de dag zal alles één voor één weer gaan werken.
Mede daardoor, dus de oorzaak van de problemen met nieuwe albums, statistiekjes en wat andere functionaliteiten. De processen zijn weer opgestart en in de loop van de dag zal alles één voor één weer gaan werken.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 16:39 uur
meter_fan schreef:
Hoera!
0
geplaatst: 27 januari 2020, 17:40 uur
Mooi! Dan zorg ik ervoor dat de playlist op Spotify morgen weer is bijgewerkt.
0
geplaatst: 27 januari 2020, 21:57 uur
meter_fan schreef:
Bedankt voor jullie duidelijke en gedetailleerde feedback. Mede hierdoor hebben we kunnen constateren dat er vanaf de 22e wat mis ging in een automatisch proces dat om de zoveel tijd bepaalde data op de website update.
Als er nieuwe albums worden toegevoegd van een "gevolgde" artiest krijg ik ook geen meldingen meer. Is dat hetzelfde probleem?
1
geplaatst: 27 januari 2020, 22:54 uur
123poetertjes schreef:
Niet zelden komt het bij mij voor dat wanneer ik in het uitschuifmenu een link aan wil klikken deze overruled wordt door de onderliggende reclame waardoor ik dus op een externe site beland (Chrome op android). Goed voor de clicks, minder goed voor mijn geduld. Meer mensen die hier van hebben?
Niet zelden komt het bij mij voor dat wanneer ik in het uitschuifmenu een link aan wil klikken deze overruled wordt door de onderliggende reclame waardoor ik dus op een externe site beland (Chrome op android). Goed voor de clicks, minder goed voor mijn geduld. Meer mensen die hier van hebben?
Ik heb hier nog steeds last van.
7
zaaf
geplaatst: 28 januari 2020, 12:56 uur
Edgar18 schreef:
€12,50 per jaar en je bent overal vanaf....
klinkt als Italiaanse bescherming€12,50 per jaar en je bent overal vanaf....
1
geplaatst: 28 januari 2020, 13:18 uur
Als de site nou heel goed zou werken, zou ik het doneren wel weer overwegen. Maarre...
2
zaaf
geplaatst: 28 januari 2020, 13:20 uur
Arrie schreef:
Als de site nou heel goed zou werken, zou ik het doneren wel weer overwegen. Maarre...
misschien zegt meter_fan wel het omgekeerde Als de site nou heel goed zou werken, zou ik het doneren wel weer overwegen. Maarre...

2
geplaatst: 28 januari 2020, 16:27 uur
Arrie schreef:
Ik heb dus helemaal geen problemen met de site. Zal wel komen doordat ik betaal voor een werkend Musicmeter Als de site nou heel goed zou werken, zou ik het doneren wel weer overwegen. Maarre...

0
geplaatst: 28 januari 2020, 19:30 uur
Als ik op Laatste bericht klik (bij elk topic in Albums, Artiesten en Forum) kom ik zelden uit bij het laatste bericht. De pagina blijft er vlak onder staan, en daarbij moet ik aantekenen dat ik hier 1 van de weinigen ben die het nieuwste bericht bovenaan laat plaatsen op den pagina.
3
geplaatst: 29 januari 2020, 15:07 uur
Ik heb nog steeds dat bij het klikken op 'Laatste bericht' ik soms een leeg topic krijg.
0
geplaatst: 29 januari 2020, 17:42 uur
musicfriek schreef:
Katie Crutchfield - MusicMeter.nl
Site geeft aan dat er 3 albums op staan, terwijl het er toch echt 6 zijn. Aantal stemmen totaal klopt dan weer wel.
Dit gaat ook nog steeds niet goed.Katie Crutchfield - MusicMeter.nl
Site geeft aan dat er 3 albums op staan, terwijl het er toch echt 6 zijn. Aantal stemmen totaal klopt dan weer wel.
0
geplaatst: 29 januari 2020, 19:16 uur
Arrie schreef:
Ik heb nog steeds dat bij het klikken op 'Laatste bericht' ik soms een leeg topic krijg.
Ja, dat heb ik ook nog regelmatig.
1
meter_fan (admin)
geplaatst: 30 januari 2020, 09:44 uur
Het probleem met het laatste bericht is niet aan de aandacht ontglipt. Een aantal werkzaamheden had voorrang, waar we hopelijk vandaag de definitieve afronding voor kunnen bewerkstelligen. Het laatste bericht is de eerstvolgende op de lijst.
0
geplaatst: 30 januari 2020, 16:15 uur
meter_fan - bij het insturen van een correctie kreeg ik niet de gebruikelijke melding dat het gelukt was... -edit- ging om een correctie van de cover (+ genre) btw, bij een correctie zojuist van bonustracks kreeg ik wel de melding.
P.s. kan een crewlid misschien even melden of er nu een correctie in de wacht staat voor Defender - City Ad Mortis (1987)?
P.s. kan een crewlid misschien even melden of er nu een correctie in de wacht staat voor Defender - City Ad Mortis (1987)?
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 31 januari 2020, 00:27 uur
Bonk schreef:
Volgens mij krijg je geen automatische melding meer als je persoonlijke rotatielijst verlopen is.
Kan het zijn dat dit nog steeds zo is?Volgens mij krijg je geen automatische melding meer als je persoonlijke rotatielijst verlopen is.
0
Mssr Renard
geplaatst: 31 januari 2020, 12:25 uur
In december 2019 heb ik deze albums toegevoegd. Maar de albumhoezen zijn corrupt (?), wat nu?
Eyes of Etherea - Files from the Chronographic Institute (2008) - MusicMeter.nl
Eyes of Etherea - Retropod (2011) - MusicMeter.nl
Eyes of Etherea - Mood Adjuster (2015) - MusicMeter.nl
0
geplaatst: 31 januari 2020, 13:37 uur
123poetertjes schreef:
Bij mij was het weg, maar vandaag heb ik er wel weer last van.Niet zelden komt het bij mij voor dat wanneer ik in het uitschuifmenu een link aan wil klikken deze overruled wordt door de onderliggende reclame waardoor ik dus op een externe site beland (Chrome op android). Goed voor de clicks, minder goed voor mijn geduld. Meer mensen die hier van hebben?
1
geplaatst: 31 januari 2020, 15:22 uur
Mssr Renard schreef:
In december 2019 heb ik deze albums toegevoegd. Maar de albumhoezen zijn corrupt (?), wat nu?
Er zit niets anders op dan de hoezen opnieuw te gaan uploaden helaas; kwam zonet ook een toevoeging van mezelf tegen waarvan de hoes verdwenen was...
2
geplaatst: 31 januari 2020, 16:41 uur
brajoapau schreef:
Er zit niets anders op dan de hoezen opnieuw te gaan uploaden helaas; kwam zonet ook een toevoeging van mezelf tegen waarvan de hoes verdwenen was...
Is er een bepaalde nummering van de toevoegingen waarvan de hoezen verdwenen zijn? Anders loop ik ze even langs en zal ik de nieuwe hoezen uploaden.Er zit niets anders op dan de hoezen opnieuw te gaan uploaden helaas; kwam zonet ook een toevoeging van mezelf tegen waarvan de hoes verdwenen was...
1
geplaatst: 31 januari 2020, 16:48 uur
musicfriek schreef:
Is er een bepaalde nummering van de toevoegingen waarvan de hoezen verdwenen zijn? Anders loop ik ze even langs en zal ik de nieuwe hoezen uploaden.
Is er een bepaalde nummering van de toevoegingen waarvan de hoezen verdwenen zijn? Anders loop ik ze even langs en zal ik de nieuwe hoezen uploaden.
Ik vermoed dat het de hoezen betreft die verloren waren gegaan met de verhuis naar de andere servers van enige weken geleden.
2
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 31 januari 2020, 17:05 uur
Mssr Renard schreef:
Bij deze meld ik dat de drie albums een nieuwe hoes van mij hebben gekregen. Mochten er nog zijn, gewoon een correctie indienen. Na de eerste meldingen hiervan (eind december - begin januari?) had ik er al tientallen gecorrigeerd, maar toen aan de hand van de lijst nieuwe releases, dus er kunnen nog hoeslozen rondlopen...
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 1 februari 2020, 14:40 uur
Wanneer krijgt de MusicMeter-FB-pagina ook nog eens wat aandacht?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.