MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Mausie schreef:
(quote)

Is dit iets wat je kan automatiseren? Of moet je handmatig steeds 12,50 storten?

Betaling is ideaal

Ik versta dat men met de site ook wel wat wil verdienen, via reclame etc.
Als je via de link naar bol.com iets koopt gaat er dan een heel klein % naar MuMe?
Indien zo dan zou ik toch wel even opletten wat julie (of Google AdSense?) aanbieden.

Bij het album Arno - Arno (2002) krijg je deze voorgeschoteld.
https://img.discogs.com/eWOeTm2Tmu_n8rjxj6KbZr7F54E=/fit-in/600x597/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(90)/discogs-images/R-9597408-1483399405-4443.jpeg.jpg

MuMe doet ook aan gratis tips x

9 ( Arno & Gradje)

Ik kan hier geen favoriete track(s) aanvinken:
https://i.ibb.co/YfyHMFg/scrsh.jpg

Klopt, dit omdat er een minimum aan 4 tracks moet zijn om favorieten te kunnen aanduiden.

Johnny Marr schreef:
Klopt, dit omdat er een minimum aan 4 tracks moet zijn om favorieten te kunnen aanduiden.

Bedankt voor je vlotte reactie. Heb je ooit overwogen om moderator te worden?

jordidj1 schreef:
(quote)

Heb je ooit overwogen om moderator te worden?

Nee, jij?

Johnny Marr schreef:

Johnny Marr weet dingen

Zoekfunctie doet het niet volgens mij.

Ik heb me trouwens voorgenomen om jaarlijks financieel bij te dragen van zodra alles hier vlekkeloos verloopt.

Inderdaad weer buiten werking.

Ze zijn vermoedelijk naar de juiste toepassing ervan en de opzet van de interface (en de documentatie) aan het zoeken

Wrathchild1
In gewoon Amsterdams .....ze kenne de zoekfunctie niet vinde , wat op zich wel grappig is.

Inderdaad doet de zoekfunctie het niet.

Als alternatief voor het vinden van een album / artiest kan je ook Google gebruiken, gewoon Musicmeter toevoegen aan je zoekopdracht.

Maartenn (crew)
E-Clect-Eddy schreef:
Als alternatief voor het vinden van een album / artiest kan je ook Google gebruiken, gewoon Musicmeter toevoegen aan je zoekopdracht.
Dat is natuurlijk de wereld op zijn kop. Lijkt me dat iets zo triviaals gewoon moet werken.

Wordt wel vermoeiend. Zoveelste keer dat er iets mis is, terwijl oudere bugs ook nog niet opgelost zijn, en waar is meter_fan?

Edit: die is al een week niet meer online geweest dus mijn tag is vrij onzinnig...

Klopt voor geen meter

Ik ben lichtelijk verbijsterd dat dit nu al de zoveelste keer is dat de zoekfunctie het op alle metersites niet doet (en ook niet voor even, maar gewoon uren-/dagenlang). In de 18 jaar dat Jordy de site runde hadden we dit zelden. Nu ligt ie er gemiddeld om de 2-3 weken uit

Sluit me aan bij wat alexspyforever op MoMe zegt
Kijk ik kan er inkomen dat de site en functionaliteiten dienen te worden verbeterd, maar volgens mij hebben de ontwikkelaars toch ook een schema.

meter_fan mijn suggestie is dat er misschien een planning komt die we kunnen raadplegen met daarin vermeld wanneer en waaraan zal worden gewerkt, verbeterd, wat zijn de nieuwigheden etc en indien mogelijk welk effect heeft dat op andere functionaliteiten. Als professionele tester weet ik dat functionaliteiten niet zomaar vanzelf stoppen met werken dat is tengevolge een verandering, een migratie, een nieuw element dat wordt toegevoegd etc. De zoekfunctie is duidelijk een hoog risicofactor bij nieuwe ontwikkelingen en voor veel users een belangrijke functionaliteit. Het is van belang dat deze blijft werken als er iets wordt gewijzigd dus dat zou dan ook vooraf moeten worden getest voor de wijziging wordt doogevoerd.

Zie het niet als een aanval maar advies.

Tja, dat soort suggesties zijn al vaker geopperd, maar er wordt helemaal geen gehoor aan gegeven.

Ideaal zou het zijn als ze alle users een notificatie konden sturen met 'er wordt op 7-2 van 9 tot 17 aan de site gewerkt, mogelijk levert dit hinder op' en dan ook een bericht op de frontpage voor de gasten.

Casartelli schreef:
Mannen, voor 12,50 per jaar heb je de advertenties afgekocht op een manier zoals de website beoogt. Doe ik al jaren en ik heb sinds de overname van MusicMeter nog geen moment gemerkt dat de site structureel trager loopt. Het woord 'adblocker' riep bij Jordy ook altijd al allergische reacties op en ik kan me daar vanuit adminperspectief beslist iets bij voorstellen.
Mijn 12,50 gaat naar een voetbaltopic.

Mssr Renard
Ik wil zoeken om te kunnen vinden. Ik wil wel eens op een andere plaat reageren dan Eefje Visser.

Arrie schreef:
Wordt wel vermoeiend. Zoveelste keer dat er iets mis is, terwijl oudere bugs ook nog niet opgelost zijn, en waar is meter_fan?

Edit: die is al een week niet meer online geweest dus mijn tag is vrij onzinnig...
Ik heb meter_fan een pm gestuurd op MoMe. Meter-fan heeft eerder aangegeven dat ze daar vaker te vinden zijn, omdat MoMe de moedersite is. Daar is ie vandaag nog online geweest. Dus het lijkt me dat communiceren met hen zo makkelijker zal gaan.

Ik heb hem in de pm wel verwezen naar MuMe.

Mssr Renard schreef:
Ik wil zoeken om te kunnen vinden. Ik wil wel eens op een andere plaat reageren dan Eefje Visser.
Vaak kom je met Google ook wel een heel eind.

site:musicmeter.nl ALBUM

Mssr Renard
Ik kan ook bladeren in [mijn toevoegingen] en [mijn updates]. Ik wil reageren op een plaat van Conventum die te prachtig mooi is.

meter_fan (admin)
Het probleem met de zoekmachine is bekend en komende uren zal langzaam aan de zoekmachine weer worden aangevuld met al het beschikbare content. De fix is overigens voor alle Metersites.

Bedankt voor jullie feedback!

meter_fan schreef:
Het probleem met de zoekmachine is bekend en komende uren zal langzaam aan de zoekmachine weer worden aangevuld met al het beschikbare content. De fix is overigens voor alle Metersites.

Bedankt voor jullie feedback!

Misschien kan je eens proberen om ook te reageren op de vele beleefde suggesties die hier al ter verbetering zijn gegeven door talloze users.

Ik was blijkbaar de enige die hier last van had, maar de site op mijn mobiel bezoeken werd een irritatie opwekkende zaak met googlesyndication die mij telkens een te downloaden index aanbood. Ik heb adblocker op mijn mobiel geïnstalleerd en ik heb nu nergens meer last van. De site loopt er ook velen malen sneller door. Gratis tip mocht je hier ook last van hebben/krijgen

Rogyros schreef:
(quote)
Ik heb meter_fan een pm gestuurd op MoMe. Meter-fan heeft eerder aangegeven dat ze daar vaker te vinden zijn, omdat MoMe de moedersite is. Daar is ie vandaag nog online geweest. Dus het lijkt me dat communiceren met hen zo makkelijker zal gaan.

Ik heb hem in de pm wel verwezen naar MuMe.

ben wel benieuwd wat hij zo van Mume vindt

zaaf
het is dat ik me op het forum nog wel vermaak, de rest van de site functioneert geregeld zo k#t dat de core van de site geen meerwaarde heeft voor me.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:00 uur

geplaatst: vandaag om 11:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.