MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
CHIEP (crew)
Op de artiestenpagina van het alter ego kan je aangeven dat het om een alias gaat van Dave Rawlings Machine.

CHIEP schreef:
Op de artiestenpagina van het alter ego kan je aangeven dat het om een alias gaat van Dave Rawlings Machine.

Het bericht van harm1985 nog eens lezen CHIEP.

CHIEP (crew)
Whoops. Soit, nu ik het bekijk kan ik bevestigen dat dit al de x-ste keer is dat dit wordt gemeld. Blijkbaar een groot mysterie, deze bug. Misschien kan de nieuwe eigenaar het wel oplossen.

zaaf
ah heerlijk, een optimist!

DjFrankie (moderator)
Ik krijg dit te zien ipv spotify link

Geblokkeerd door inhoudsbeveiligingsbeleid

Fout tijdens het verbinden met embed.spotify.com.

Firefox heeft voorkomen dat de pagina op deze manier werd geladen, omdat de pagina een inhoudsbeveiligingsbeleid heeft dat dit niet toestaat.

Meer mensen die dit probleem hebben in firefox?

DjFrankie schreef:

Firefox heeft voorkomen dat de pagina op deze manier werd geladen, omdat de pagina een inhoudsbeveiligingsbeleid heeft dat dit niet toestaat.

Op Android Firefox beta opent zich de app Spotify zonder problemen na het klikken op de link.

DjFrankie schreef:

Hier hetzelfde in Firefox.

Het lijkt overigens aan FF gerelateerd te zijn. In Chrome geen problemen.

Opvallend: de rotatielijst is al 2 dagen ongewijzigd. Volgens mij zit er weer iets ‘vast’...

tonvanhoof schreef:
Opvallend: de rotatielijst is al 2 dagen ongewijzigd. Volgens mij zit er weer iets ‘vast’...

Yes, heb het ook weer gezien. Afwachten maar weer.

chevy93 schreef:
(quote)
Hier hetzelfde in Firefox.

Het lijkt overigens aan FF gerelateerd te zijn. In Chrome geen problemen.
Inmiddels doet dit het gewoon weer.

dion.ollie, de rotatielijst lijkt weer vast te zijn gelopen.

Ik kwam de volgende bug tegen: als ik bij onderstaande album op La Mano Negra klik, krijg ik een melding dat de artiest niet bestaat? Normaliter kwam hier een corrigeerbare pagina waar je kunt aangeven dat La Mano Negra een alias is Mano Negra.

Studio Brussel: De Afrekening Vol. 02 (1991) - MusicMeter.nl

Bij verzamel oud meerdere artiesten zonder dat er verdere albums onder die naam zijn, wil dat niet, is geen bug, maar wel lastig inderdaad.

Ponty Mython
Als iemand mij quote dan krijg ik hier geen melding meer van rechtsbovenin bij meldingen. Hebben meer mensen hier last van? Likes krijg ik wel meldingen van.

Ponty Mython schreef:
Als iemand mij quote dan krijg ik hier geen melding meer van rechtsbovenin bij meldingen. Hebben meer mensen hier last van? Likes krijg ik wel meldingen van.

Testing testing one two

vigil schreef:
(quote)

Testing testing one two

Hoij vraagt of meer mensen er last van hebben, dus dat kan jij alleen testen als je door iemand anders wordt gekwoot

GrafGantz schreef:
(quote)

Hoij vraagt of meer mensen er last van hebben, dus dat kan jij alleen testen als je door iemand anders wordt gekwoot

Daar heb je gelijk in, dan is t daar even op wachten.

vigil schreef:
(quote)

Daar heb je gelijk in, dan is t daar even op wachten.

Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten.

Hoe verander ik ook alweer de naam van een albummap, of hoe voeg ik een nieuwe toe? Ik weet niet meer hoe ik in het edit-menu kom

Mssr Renard
[Mijn Albums] (5e tabblad) -> [Beheren] (https://www.musicmeter.nl/my/lists)

En dan op de gewenste map klikken -> [Instellingen] (2e tabblad)

Mssr Renard
Zo.....

Dat was een lange...

Mssr Renard schreef:
Zo.....

Dat was een lange...

Drie kwartier; hoef jij niet te lunchen, te poepen, een broodje te halen, of te werken voor de afwisseling?

Mssr Renard
Mjuman schreef:
(quote)

Drie kwartier; hoef jij niet te lunchen, te poepen, een broodje te halen, of te werken voor de afwisseling?

Dat doe ik allemaal vanaf mijn kantoortuinwerkplek. Ik werk graag door. Oh nee, ik musicmeter tussendoor, maar door het tussendoor musicmeteren, vind ik dat ik geen pauze verdien

Mssr Renard schreef:
(quote)

Dat doe ik allemaal vanaf mijn kantoortuinwerkplek. Ik werk graag door. Oh nee, ik musicmeter tussendoor, maar door het tussendoor musicmeteren, vind ik dat ik geen pauze verdien

Wel op tijd een download doen in de vrolijke vierkante meter, want een bolus in de broek kan niet meer als je eenmaal de 3 jaar bent gepasseerd (dat heb ik van een neefje).

neo
Vooruit lopend op de mogelijke toevoeging van nieuws op deze site, op de voorpagina en bij elk album, vind ik het op Musicmeter mogelijk nog erger als op Moviemeter. Waar ik persoonlijk op Moviemeter nog binnen alle genres en soorten film rondkijk, is een muziekliefhebber vaak veel meer geconcentreerd op bepaalde soorten muziek. Voor zover het al mogelijk te overtreffen is, is het een ware hel mocht ik bij genres die ik liefheb ook maar iets van een nieuws zien uit genres en soorten muziek waar ik niks mee heb.

De zoekfunctie vindt geen usernames meer.

Hm, nou jij het zegt.

panjoe (moderator)
Volgens mij is dat al lang gaande.

Gister was daar nog niks mee aan de hand.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:07 uur

geplaatst: vandaag om 10:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.