De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 1 maart 2020, 09:30 uur
Gisteren was daar inderdaad nog niks mee aan de hand, maar kijk er allang niet meer van op wanneer de zoekfunctie weer eens kaduuk slaat.
0
geplaatst: 1 maart 2020, 15:13 uur
Een link of citaat verwijzend naar het onderste bericht van een volle pagina brengt je in plaats daarvan bovenaan de volgende pagina.
1
geplaatst: 2 maart 2020, 19:30 uur
Mausie schreef:
De zoekfunctie vindt geen usernames meer.
De zoekfunctie vindt geen usernames meer.
De zoekfunctie binnen topics ook niet, als je alleen op username zoekt. Voorbeeld:
MuMeAfrekening 2020 (voor persoonlijke hitlijsten)
Als je op "beide" of "berichten" zoekt, vind ie wel berichten van blur8, maar dus niet als je op zijn username zoekt.
0
geplaatst: 2 maart 2020, 20:29 uur
Dan vindt ie alle berichten waarin de tekst 'blur8' voorkomt dus dat werkt niet om de berichten van blur8 te vinden.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 2 maart 2020, 23:08 uur
Moet dit niet worden gemeld op het forum van MoMe? Anders weet ik niet of het wordt opgepakt.
0
geplaatst: 2 maart 2020, 23:30 uur
Waarom een termijn van 12 uur om je eigen berichten nog te kunnen bewerken? Zou fijn zijn als dat niet aan een termijn gebonden is.
0
geplaatst: 3 maart 2020, 08:12 uur
AbleMable schreef:
Waarom een termijn van 12 uur om je eigen berichten nog te kunnen bewerken? Zou fijn zijn als dat niet aan een termijn gebonden is.
Het wordt lastig discussiëren als het bericht waar je op reageert steeds verandert. Eigenlijk is 12 uur om de d’s en t’s recht te zetten al een ruime marge, m.i.Waarom een termijn van 12 uur om je eigen berichten nog te kunnen bewerken? Zou fijn zijn als dat niet aan een termijn gebonden is.
PS. Usernames zoeken gaat nog steeds niet. Daarvoor moet je uitwijken naar Google. Kan niet de bedoeling zijn.
0
geplaatst: 3 maart 2020, 08:20 uur
Simon Smith schreef:
Moet dit niet worden gemeld op het forum van MoMe? Anders weet ik niet of het wordt opgepakt.
Daar hebben we dion.ollie toch voor?
0
geplaatst: 3 maart 2020, 08:36 uur
Op MoMe doet de zoekfunctie users het (nog) wel. Kwestie van prioriteit? 

0
geplaatst: 3 maart 2020, 14:27 uur
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 3 maart 2020, 14:42 uur
Ik wilde het niet typen en toen had je je berichtje al ge-edit 

geplaatst: 22 oktober 2011, 11:09 uur
1
geplaatst: 4 maart 2020, 08:30 uur
Ik zou graag nog even onder de aandacht willen brengen dat het release-overzicht nog niet optimaal werkt. Als ik naar het release-overzicht van Maart 2020 ga, dan kom ik terecht op de releases van januari 1970.
Ik weet dat het al een paar keer aangekaart is en Je kan denken wat boeit het nou, maar voor de automatische nummer nominaties in het Song van het Jaar 2020-topic haal ik elke maand een zestal nummers uit de meest populaire albums op MusicMeter op basis van dit overzicht.
En je moet goed begrijpen dat deze nominaties voor de stemmers een nauwer proces volgt dan de nationale verkiezingen, bij de minste of geringste foutieve nominatie scheuren ze mij he-le-maal uit elkaar. Ik zeg dit dan ook vooral om mijn eigen hagje te beschermen (en zodat we onze forum-spelletjes kunnen blijven spelen)
Ik weet dat het al een paar keer aangekaart is en Je kan denken wat boeit het nou, maar voor de automatische nummer nominaties in het Song van het Jaar 2020-topic haal ik elke maand een zestal nummers uit de meest populaire albums op MusicMeter op basis van dit overzicht.
En je moet goed begrijpen dat deze nominaties voor de stemmers een nauwer proces volgt dan de nationale verkiezingen, bij de minste of geringste foutieve nominatie scheuren ze mij he-le-maal uit elkaar. Ik zeg dit dan ook vooral om mijn eigen hagje te beschermen (en zodat we onze forum-spelletjes kunnen blijven spelen)
1
geplaatst: 4 maart 2020, 09:41 uur
Krijg het idee dat er vrij weinig met onze meldingen gedaan wordt. Heb tijd geleden 2x aangegeven dat de statistieken bij Katie Crutchfield niet klopt en dat klopt nog steeds niet....
Ik vind de site alleen maar achteruit gegaan sinds de overname en vooral de communicatie naar ons users toe, erg jammer. Motiveert niet echt om nog iets te melden hier.
musicfriek schreef:
Het aantal albums op de artiestenpagina's lijken niet meer up to date te zijn, ben er al een paar keer tegenaan gelopen, zoals bv. deze:
Katie Crutchfield - MusicMeter.nl
Site geeft aan dat er 3 albums op staan, terwijl het er toch echt 6 zijn. Aantal stemmen totaal klopt dan weer wel.
Het aantal albums op de artiestenpagina's lijken niet meer up to date te zijn, ben er al een paar keer tegenaan gelopen, zoals bv. deze:
Katie Crutchfield - MusicMeter.nl
Site geeft aan dat er 3 albums op staan, terwijl het er toch echt 6 zijn. Aantal stemmen totaal klopt dan weer wel.
Ik vind de site alleen maar achteruit gegaan sinds de overname en vooral de communicatie naar ons users toe, erg jammer. Motiveert niet echt om nog iets te melden hier.
6
geplaatst: 4 maart 2020, 15:50 uur
Ik meld ook niet alles meer, het voelt niet echt alsof het nut heeft.
Ik vermoed dat meter_fan en dion.ollie in thuisquarantaine zitten en daar geen internetaansluiting hebben, want ze reageren al een tijdje nergens meer op.
Ik vermoed dat meter_fan en dion.ollie in thuisquarantaine zitten en daar geen internetaansluiting hebben, want ze reageren al een tijdje nergens meer op.
0
Mssr Renard
geplaatst: 4 maart 2020, 16:04 uur
herman schreef:
Ik was van de week door toeval op Moviemeter. Kreeg gelijk een popup of ik pushberichten wil.
Ik vermoed dat alle aandacht daar zit. Musicmeter is een stiefdochtertje die ze niet willen hebben.
En voor bepaalde users weer gaan nuilen dat ik aannames doe. Het leven is één en al aannames.
1
zaaf
geplaatst: 4 maart 2020, 16:16 uur
met betrekking tot het door Mssr Renard genoemde voorbeeld ben ik even blij stiefkindje te zijn. die popups kan ik missen als kiespijn. en zeker de herhaalde vraag steeds...
2
geplaatst: 4 maart 2020, 18:29 uur
aerobag schreef:
Als ik naar het release-overzicht van Maart 2020 ga, dan kom ik terecht op de releases van januari 1970.
Zijn die ook niet veel interessanter? Als ik naar het release-overzicht van Maart 2020 ga, dan kom ik terecht op de releases van januari 1970.

1
geplaatst: 4 maart 2020, 19:21 uur
Nooit geweten dat Einstürzende Neubauten al in 1970 actief waren 

2
geplaatst: 4 maart 2020, 20:47 uur
bennerd schreef:
Allemaal naar RYM!
Allemaal naar RYM!
Ze hebben me vandaag gebanned op RYM, dit is alles wat ik nog heb
Trouwens even een edit uit het release-overzicht liveblog. Als ik dus handmatig in de browser de volgende link uittyp: Release-overzicht dan kom ik dus wél op het juiste overzicht. Graag gedaan mume-fan, ik verwacht morgen mijn cheque
Handig he, zo'n puzzelsite, met al die verborgen functionaliteiten
0
geplaatst: 4 maart 2020, 20:51 uur
Ik hoop toch dat zoeken op gebruikersnaam snel word opgelost.
Gebruik ik vaak.
Gebruik ik vaak.
0
geplaatst: 4 maart 2020, 21:49 uur
aerobag schreef:
Wat heb je op je kerfstok?

0
Ponty Mython
geplaatst: 4 maart 2020, 22:44 uur
Vreemd dat het zoeken op gebruikersnaam nog steeds niet is gefixed, terwijl het op MovieMeter wel werkt. Ik zou denken dat alle Metersites hetzelfde werken achter de schermen?
0
geplaatst: 4 maart 2020, 22:52 uur
Niet zo veel raars eigenlijk, ik werd gebanned met de reden 'requested a very large number of pages in a very short time, causing problems for our server'. Inmiddels ook weer unbanned.
Overkomt me op Musicmeter nou nooit, kan ik lekker zo vaak refreshen als ik wil
1
Onweerwolf
geplaatst: 4 maart 2020, 23:03 uur
aerobag schreef:
zo vaak refreshen als ik wil
zo vaak refreshen als ik wil
Ik voel de neiging om een scriptje te bouwen teneinde dit statement te testen.
1
geplaatst: 5 maart 2020, 09:49 uur
Ik heb dit bericht net ook al achter gelaten in het crewforum en eigenlijk geldt hier hetzelfde.
Ik kan me voorstellen dat dit bericht nu komt als een schep mosterd na de maaltijd en ik zal jullie dan ook niet vermoeien met de argumenten en redenen voor het wederom nalaten van communicatie. Dat gezegd hebbende, zou ik graag willen weten wie er nog actief is en zou kunnen opsommen wat de grootste bugs en knelpunten zijn. Als deze uit de wereld zijn, ga ik (geloof het of niet) op dagelijkse basis bugs doorzetten naar de developers en jullie daarvan op de hoogte houden.
Om even antwoord te geven op de grote heersende vraag op MusicMeter: vooralsnog staan er geen grote veranderingen op de planning met betrekking tot het inhoudelijke aspect van de website. Wel zullen enkele cosmetische aanpassingen gaan plaatsvinden, maar hierover kan ik t.z.t meer vertellen. Hopelijk haalt dit in ieder geval de grootste angel eruit wat betreft de heersende onzekerheid.
Puntje: zoals in het begin al aangegeven zou het mij helpen als ik berichten die mij aan gaan ten alle tijde getagd kan worden. Voor erg dringende verzoeken of vragen kun je terecht middels privéberichten. Gebruik dit alsjeblieft ook.
Nogmaals mijn excuses en ik hoop - ironisch genoeg - van jullie te horen.
Ik kan me voorstellen dat dit bericht nu komt als een schep mosterd na de maaltijd en ik zal jullie dan ook niet vermoeien met de argumenten en redenen voor het wederom nalaten van communicatie. Dat gezegd hebbende, zou ik graag willen weten wie er nog actief is en zou kunnen opsommen wat de grootste bugs en knelpunten zijn. Als deze uit de wereld zijn, ga ik (geloof het of niet) op dagelijkse basis bugs doorzetten naar de developers en jullie daarvan op de hoogte houden.
Om even antwoord te geven op de grote heersende vraag op MusicMeter: vooralsnog staan er geen grote veranderingen op de planning met betrekking tot het inhoudelijke aspect van de website. Wel zullen enkele cosmetische aanpassingen gaan plaatsvinden, maar hierover kan ik t.z.t meer vertellen. Hopelijk haalt dit in ieder geval de grootste angel eruit wat betreft de heersende onzekerheid.
Puntje: zoals in het begin al aangegeven zou het mij helpen als ik berichten die mij aan gaan ten alle tijde getagd kan worden. Voor erg dringende verzoeken of vragen kun je terecht middels privéberichten. Gebruik dit alsjeblieft ook.
Nogmaals mijn excuses en ik hoop - ironisch genoeg - van jullie te horen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.