menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
geplaatst:
Dat is gek, bij mij werkt dat prima.

Wel eerst musicmeter intikken en dan de usernaam, maar dat zul je wel doen neem ik aan.

Een verdere oplossing zou ik zo niet weten, hopelijk werkt de zoekfunctie op namen binnenkort weer, maar het duurt nu al even.

geplaatst:
Met die advertenties links en rechts krijg je hele rare uitgerekte pagina's bij de albumpagina's.

geplaatst:
aerobag schreef:
(quote)

Ik zou je naam maar snel veranderen in 99poetertjes

Ik moest hard lachen.

geplaatst:
dion.ollie mooi, dat nieuwe cookie-melding scherm, en ook goed dat deze standaard is ingesteld op "afwijzen" (zoals het hoort).

Ook mooi dat die zichtbaar blijft / gemakkelijk vindbaar is want er zijn nu veel websites waar die niet terug te vinden is.

Er is nog een ding dat nog niet werkt. Als je deze pagina oproept "Privacy" en je daarna op het kruisje of op annuleren klikt dan komt er een fout melding.

"De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden."

Je wordt omgeleid naar een pagina die blijkbaar niet bestaat, terwijl je in principe terug zou moeten keren bij de pagina waar je vandaan kwam voor je op "privacy" klikte.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
E-Clect-Eddy schreef:
dion.ollie mooi, dat nieuwe cookie-melding scherm, en ook goed dat deze standaard is ingesteld op "afwijzen" (zoals het hoort).

Ook mooi dat die zichtbaar blijft / gemakkelijk vindbaar is want er zijn nu veel websites waar die niet terug te vinden is.

Er is nog een ding dat nog niet werkt. Als je deze pagina oproept "Privacy" en je daarna op het kruisje of op annuleren klikt dan komt er een fout melding.

"De door jou opgevraagde pagina kan helaas niet worden gevonden."

Je wordt omgeleid naar een pagina die blijkbaar niet bestaat, terwijl je in principe terug zou moeten keren bij de pagina waar je vandaan kwam voor je op "privacy" klikte.

Bedankt voor je feedback. Ze zijn er momenteel nog mee bezig geloof ik, maar ik zal het meteen doorgeven

geplaatst:
De embeds van Spotify werken momenteel niet op bepaalde browsers. Bij mij werken ze wel op mobiel (Safari en Chrome), maar niet op de laptop (Chrome).

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://open.spotify.com/user/11155983291/playlist/7MwFk2S41pP4pUGs6mOXLg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MusicMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MusicMeter met je privacy omgaat.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
panjoe schreef:
De embeds van Spotify werken momenteel niet op bepaalde browsers. Bij mij werken ze wel op mobiel (Safari en Chrome), maar niet op de laptop (Chrome).

(embed)

Ik luister momenteel naar Joe's Weekly Reckoning vanaf jouw bericht, haha. Chrome heeft sinds gisteren een update klaarstaan. Misschien is dat de oplossing.

geplaatst:
dion.ollie schreef:
(quote)

Ik luister momenteel naar Joe's Weekly Reckoning vanaf jouw bericht.

Ook via Chrome? Misschien een probleem bij mij dan, maar ik zag in het MuMeAfrekening topic dat hij bij Mausie ook niet werkte.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
panjoe schreef:
(quote)

Ook via Chrome? Misschien een probleem bij mij dan, maar ik zag in het MuMeAfrekening topic dat hij bij Mausie ook niet werkte.

Ja, via chrome, maar wel op een Mac. Misschien een niet doorgevoerde update, of iets relateerd aan de Windows-versie. Zijn er hier meer die daar last van hebben?

geplaatst:
Bij mij werkt het ook niet inderdaad, zit hier met een Windows-laptop.

https://pasteboard.co/IYUB3ZZ.jpg

edit: lukt ook niet een afbeelding hier weer te geven op de een of andere manier.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
https://www.howtogeek.com/wp-content/uploads/2017/05/csu_2.png

Heel toevallig dit icoontje in de browser staan?

geplaatst:
Nee, die zie ik niet, maar bij opnieuw opstarten vanochtend werden wel updates geïnstalleerd. Bij "help -> over Google Chrome" staat:

Google Chrome is up-to-date
Versie 80.0.3987.132 (Officiële build) (64-bits)

geplaatst:
Gek, ik zie die afbeelding van Herman ook niet maar die van Dion dan weer wel.

brajoapau (moderator)
geplaatst:
panjoe schreef:

Idem

geplaatst:
panjoe schreef:

Exact hetzelfde hier. En dus ook de Spotify embeds idd. Chrome is up-to-date en net ook een Windows 10 update uitgevoerd, zonder resultaat.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
Mausie schreef:
(quote)

Exact hetzelfde hier. En dus ook de Spotify embeds idd. Chrome is up-to-date en net ook een Windows 10 update uitgevoerd, zonder resultaat.

Hmm, dat is opmerkelijk. Dan moet daar wel even dieper ingedoken worden. Ik ga het doorzetten, bedankt!

geplaatst:
herman schreef:
Bij mij werkt het ook niet inderdaad, zit hier met een Windows-laptop.

(afbeelding)

edit: lukt ook niet een afbeelding hier weer te geven op de een of andere manier.

https://pasteboard.co/IYUB3ZZ.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-puHxFrlNCds/VDkxBBRMHGI/AAAAAAABRdg/MwFbBaF0gMk/w994-h835-no/IMG_4216.JPG

Er is iets met die pasteboard aan de hand. Heb uit post van Herman die link op internet ook opgehaald. Werkt niet.

Eigen plaatje wat op ander forum staat kan ik gewoon plaatsen.

geplaatst:
Waarom krijg ik deze melding: https://i.ibb.co/7g64XmZ/schrm.png???

geplaatst:
omdat ik m niet hoef

geplaatst:
Heb jij je niet voor de Paradise Lost meldingen afgemeld? Tja, dan krijg je dat

geplaatst:
Ik ben meer benieuwd naar dat witte 1-tje in dat rode bolletje.

geplaatst:
Poeha schreef:
Ik ben meer benieuwd naar dat witte 1-tje in dat rode bolletje.
heb jij die nooit?

geplaatst:
Nooit

Edit: jaaaa heb er nu eentje. Ik doe er toe.

geplaatst:
Zie het al: Meldingen, toon: Wanneer er een nieuw album toegevoegd is, van een artiest die ik in mijn updates heb

Ik volg kennelijk weinig bands die nog nieuw werk uitbrengen...

geplaatst:
Er is al het een en ander gemeld over reclames, maar deze heb ik nog niet voorbij zien komen. dion.ollie. De reclame loopt in het bericht als ik de browser op half scherm heb staan (wat bij mij de standaard is). Bij een heel scherm staat die er wel netjes naast en gaan de berichten wel gewoon goed.
https://i.imgur.com/EtiD4vD.jpg

geplaatst:
horizon schreef:
Er is iets met die pasteboard aan de hand. Heb uit post van Herman die link op internet ook opgehaald. Werkt niet.

Eigen plaatje wat op ander forum staat kan ik gewoon plaatsen.

Dat laatste kan ik ook, maar pasteboard was al de derde site die ik probeerde. IMGshare.io en ImgBB pakte ie ook niet.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
legian schreef:
Er is al het een en ander gemeld over reclames, maar deze heb ik nog niet voorbij zien komen. dion.ollie. De reclame loopt in het bericht als ik de browser op half scherm heb staan (wat bij mij de standaard is). Bij een heel scherm staat die er wel netjes naast en gaan de berichten wel gewoon goed.
(afbeelding)

Het hele advertentiegedeelte is momenteel in onderhoud, dus ik verwacht dat hier maandag al een oplossing voor is. Desondanks heb ik het wel nog even extra onder de aandacht gebracht bij de developers.

geplaatst:
Als je binnen een topic zoekt, er geen zoekresultaten zijn en je nogmaals op het loepje klikt, valt het onderste gedeelte van het zoekschermpje weg. Hierdoor kan je ook niet meer specificeren of je op berichten of gebruiken wilt zoeken.

geplaatst:
panjoe schreef:

(embed)

Hetzelfde probleem hier in Firefox, Edge en Vivaldi. (laptop)

dion.ollie (crew)
geplaatst:
Arrie schreef:
Als je binnen een topic zoekt, er geen zoekresultaten zijn en je nogmaals op het loepje klikt, valt het onderste gedeelte van het zoekschermpje weg. Hierdoor kan je ook niet meer specificeren of je op berichten of gebruiken wilt zoeken.

Hmm, vervelend. Staat genoteerd.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:59 uur

geplaatst: vandaag om 17:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.