menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van Gretz
De zoekfunctie in de topics (die ik veel gebruikte) mis ik enorm. Hoop dat het snel wordt opgelost, want op een database/forum zonder goedwerkende zoekfunctie is het veel lastiger navigeren

avatar van Rufus
E-Clect-Eddy schreef:
De artiest RÜFÜS is knap lastig te vinden, net alsof de puntjes op de U genegeerd worden.

Dit was van 26 januari 2016.


4 jaar later.
Als ik nu zoek op rufus komt alleen RÜFÜS met puntjes te voorschijn.

avatar van E-Clect-Eddy
Rufus schreef:
(quote)

Dit was van 26 januari 2016.

4 jaar later.
Als ik nu zoek op rufus komt alleen RÜFÜS met puntjes te voorschijn.


Heb dat probleem niet meer:
rufus > levert een goed resultaat op, en voor rüfüs geldt hetzelfde.

Ongeacht of ik hoofdletters gebruik of niet. > geldt wel alleen voor artiesten / releases

avatar van Simon Smith
Simon Smith (crew)
dion.ollie schreef:
(quote)


Waar heb je deze achter gelaten?

Niet achtergelaten, gewoon ingediend bij de betreffende albums. Maar ze zijn inmiddels goedgekeurd, dus mijn melding is afgehandeld .

avatar van Arrie
Rogyros schreef:
Zodra ik in mijn forumupdates bij een specifieke forumtopic op 'laatste bericht' klik, krijg ik steeds vaker de opmerking dat dit topic geen berichten bevat. Als ik dan het forumtopic zelf aanklik, dan zie ik wel alle berichten in dit topic.

Dit probleem is eerder al gemeld en toen leek het opgelost te zijn. Maar het is nu weer terug.

dion.ollie: deze speelt ook nog steeds, was dat al doorgegeven aan de developers?

avatar van Rogyros
Het is inderdaad een steeds terugkomend probleem. Vandaag heb ik er geen last van. Gisteren wel. En bij de ene topic wel, bij de andere niet. Ik herken er geen patroon in, het lijkt willekeurig te gaan.

avatar van brajoapau
Dat gebeurt willekeurig inderdaad.

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Ik wacht nog steeds op goedkeuring van twee albums die ik toegevoegd heb vorige week donderdag.


Hier kan men niet echt iets mee. Heeft niks te maken met technische issues, ligt bij de crew. En daar speelde zich genoeg af de afgelopen dagen, dus je zult even geduld moeten hebben.

avatar van dion.ollie
Arrie schreef:
(quote)

dion.ollie: deze speelt ook nog steeds, was dat al doorgegeven aan de developers?


Hier is inderdaad al naar gekeken, maar toen werd er geen fout gevonden. Waarschijnlijk omdat het het op dat moment wel gewoon deed (zal je net zien). Ik ga vragen of ze er dieper in duiken.

avatar van GrafGantz
Ik weet dat een site als deze reclames nodig heeft voor noodzakelijke inkomsten, maar het zou fijn als aantoonbare oplichtingspraktijken niet gepromoot worden op mijn favoriete site.

https://i.imgur.com/aLs3Vsj.png

Advertentie linkt door naar een neppe Telegraaf-pagina waar Jort zogenaamd Bitcoins aanprijst, is ondertussen al heel vaak in het nieuws geweest dat dit allesbehalve kosjer is. Voor mensen die desondanks niet op de hoogte zijn hier een korte bloemlezing:

Jort Kelder doet aangifte tegen bitcoin-adverteerders | MarketingTribune Media

Kelder dagvaardt Google over bitcoin nep-advertenties - quotenet.nl

Deze celebrities en miljardairs worden misbruikt voor bitcoinfraude - businessinsider.nl

avatar van dion.ollie
GrafGantz schreef:
Ik weet dat een site als deze reclames nodig heeft voor noodzakelijke inkomsten, maar het zou fijn als aantoonbare oplichtingspraktijken niet gepromoot worden op mijn favoriete site.

(afbeelding)

Advertentie linkt door naar een neppe Telegraaf-pagina waar Jort zogenaamd Bitcoins aanprijst, is ondertussen al heel vaak in het nieuws geweest dat dit allesbehalve kosjer is. Voor mensen die desondanks niet op de hoogte zijn hier een korte bloemlezing:

Jort Kelder doet aangifte tegen bitcoin-adverteerders | MarketingTribune Media

Kelder dagvaardt Google over bitcoin nep-advertenties - quotenet.nl

Deze celebrities en miljardairs worden misbruikt voor bitcoinfraude - businessinsider.nl


Dit is inderdaad niet wenselijk. Ik geloof dat er sowieso veranderingen zitten aan te komen op het gebied van advertenties. Ik weet niet of dit daar ook bij hoort, maar daar zal ik morgen even naar informeren.

Poa
Zou de z-index van advertenties iets lager gezet kunnen worden? Nu valt deze over het mobiele uitklapmenu, waardoor de site niet echt meer te gebruiken is.
https://i.imgur.com/0PCR1B1.jpg

avatar van dix
dix
Zeker als je dikke vingers hebt, zoals dix.

avatar van dion.ollie
Poa schreef:
Zou de z-index van advertenties iets lager gezet kunnen worden? Nu valt deze over het mobiele uitklapmenu, waardoor de site niet echt meer te gebruiken is.
(afbeelding)


Net te horen gekregen dat ze bezig zijn om de laatste dingen af te ronden met de advertentiepartij. Dit is prio en zal spoedig verholpen zijn.

avatar van luigifort
Meer mensen die bijna de site niet op komen door die vervelende Eurojackpotreclame?

avatar van chevy93
luigifort schreef:
Meer mensen die bijna de site niet op komen door die vervelende Eurojackpotreclame?
Dat is een screenshot van Poa.

avatar van luigifort
Ik zie het ja. De index kan ik nog net aanclicken, de meldingen en persoonlijke berichten niet meer. Rete-irritant.

avatar van Edgar18
€12,50 per jaar mensen....

Klein bedrag, groot plezier.

avatar van dion.ollie
Edgar18 schreef:
€12,50 per jaar mensen....

Klein bedrag, groot plezier.


Eens. Toch denk ik dat advertenties als deze écht wel wat ver gaan.

Wrathchild1
Dit zijn wel redenen waarom sommige users vetrekken, Ollie. Die eurojackpot reclame is bijna een ‘ giant’ virus die je gehele beeldscherm ontneemt waardoor je er niet in of uit komt (Corona ? ).

De site is sinds overname een haperend en wat ziekelijke patiënt geworden die op deze wijze een groot deel van de gebruikersvriendelijkheid ontneemt. Die reclame vond ik zelf niet erg , maar wat er nu steeds meer op je beeld verschijnt wordt wel veel/vervelend....

Greetz , Stan

avatar van dix
dix
Edgar18 schreef:
€12,50 per jaar mensen.... Klein bedrag, groot plezier.
zal wel groot bedrag, klein plezier worden.
Wrathchild1 schreef:
Dit zijn wel redenen waarom sommige users vetrekken, Ollie.
Eh, ja

avatar van dion.ollie
Wrathchild1 schreef:
Dit zijn wel redenen waarom sommige users vetrekken, Ollie. Die eurojackpot reclame is bijna een ‘ giant’ virus die je gehele beeldscherm ontneemt waardoor je er niet in of uit komt (Corona ? ).

De site is sinds overname een haperend en wat ziekelijke patiënt geworden die op deze wijze een groot deel van de gebruikersvriendelijkheid ontneemt. Die reclame vond ik zelf niet erg , maar wat er nu steeds meer op je beeld verschijnt wordt wel veel/vervelend....

Greetz , Stan


Ik kan niet verder benadrukken hoezeer ik het met jullie eens ben en zelf ook graag zou willen dat deze advertentie zo snel mogelijk wordt verwijderd.

Wrathchild1
Dank je wel .

avatar van 123poetertjes
Er zijn momenteel meer dan 100 gebruikers actief, wordt het niet tijd voor maatregelen?

avatar van aerobag
123poetertjes schreef:
Er zijn momenteel meer dan 100 gebruikers actief, wordt het niet tijd voor maatregelen?


Ik zou je naam maar snel veranderen in 99poetertjes

avatar van Johnny Marr
aerobag schreef:
(quote)


Ik zou je naam maar snel veranderen in 99poetertjes


avatar van Sir Spamalot
En dan nu weer ontopic, lieve mensen...

dion.ollie Kunnen volgende zaken eens nagezien worden?
- Bij toevoeging door gelijk wie van een album / EP / wat dan ook van groepen waarop je gestemd heb krijg je normaal gezien een melding dat die groep een nieuwe release uitbrengt. Mijn groepen volg ik via een aparte lijst, Sir Spamalot, maar ik krijg geen meldingen meer.
- Deze morgen kreeg ik een toevoeging te behandelen dat op een tijdsbestek van één uur door twee verschillende mensen hier werd ingediend, ik krijg van de tweede gebruiker het bericht dat hij geen melding kreeg dat het album dus de eerste toevoeging reeds op MuMe stond.

Bericht voor de gemeenschap, bij mijn weten zijn er geen albums meer zonder hoezen (nav een bug een tijd geleden). Mochten jullie die toch nog tegenkomen, graag een nieuwe hoes indienen door middel van een correctie.

avatar van esteban
Wanneer je een privébericht wil sturen naar iemand, geeft het "verstuur aan" formulier geen resultaten. Hierdoor kan ik de persoon in kwestie niet sturen.

Iemand een manier om dit alsnog te kunnen doen? Ook op leden zoeken in een topic lukt niet, dus ik krijg de member maar niet te pakken.

avatar van trebremmit
Met google zoeken op musicmeter en username, als je dan op de profielpagina komt kun je onder de profielfoto op stuur bericht klikken.

avatar van esteban
Dat googelen probeerde ik reeds, zonder succes. Drie namen gezocht, geen profielen gevonden. Toch bedankt voor de tip. Is er geen manier om het binnen MuMe gedaan te krijgen?

Edit: OK - Eén gevonden, na lang doorklikken. Laten we zeggen dat ik net als iedereen hoop dat de problemen snel opgelost raken wat de zoekfuncties betreft.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:15 uur

geplaatst: vandaag om 13:15 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.