De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 17 maart 2020, 07:42 uur
dion.ollie
De meters laden momenteel erg traag of ze vallen uit de lucht (Error 522 Connection timed out)
Edit; inmiddels een goede twee uur later en ondervind er nog steeds last van.
De meters laden momenteel erg traag of ze vallen uit de lucht (Error 522 Connection timed out)
2
geplaatst: 17 maart 2020, 10:24 uur
brajoapau schreef:
dion.ollie
dion.ollie
Ironisch genoeg wilde ik net antwoorden dat ik nu een goede anderhalf uur online ben, maar nergens last had, tot ik je citeerde en dezelfde melding kreeg. Niet oké, ga ik met prio doorzetten.

0
geplaatst: 17 maart 2020, 11:01 uur
Ik heb eenzelfde ervaring, traag laden van pagina's , maar niet constant... wel frequent.
Edit: gisteren waren er ook problemen met Spotify... ik vermoed dat met zoveel mensen die nu thuis zitten en aan het internetten zijn, dat het onderliggende netwerk tot nieuwe limieten wordt opgerekt.
Edit: gisteren waren er ook problemen met Spotify... ik vermoed dat met zoveel mensen die nu thuis zitten en aan het internetten zijn, dat het onderliggende netwerk tot nieuwe limieten wordt opgerekt.
0
geplaatst: 17 maart 2020, 18:02 uur
Geef je een melding als je denkt het opgelost te hebben dion.ollie? Ik krijg de 522 nog regelmatig.
En was al gemeld dat @user (om iemand te taggen) niet meer werkt?
0
geplaatst: 17 maart 2020, 18:07 uur
Dat is het probleem dat je niet op gebruikers kunt zoeken en dat is bekend.
2
geplaatst: 17 maart 2020, 19:08 uur
Poek schreef:
Geef je een melding als je denkt het opgelost te hebben dion.ollie? Ik krijg de 522 nog regelmatig.
We hebben hier naar gekeken, en het leek een tijd te zijn opgelost, maar ik ervaar nu wederom problemen. Betekent helaas dat dit pas morgenochtend weer behandeld zal worden. Excuses hiervoor.
0
geplaatst: 18 maart 2020, 00:37 uur
dion.ollie, de website vroeg ineens om mijn locatie. Kan me niet heugen dat dat eerder werd gevraagd. Waar is dat voor nodig? Wellicht om de reclames beter af te stemmen oid?
7
geplaatst: 18 maart 2020, 07:11 uur
herman schreef:
de website vroeg ineens om mijn locatie. Kan me niet heugen dat dat eerder werd gevraagd. Waar is dat voor nodig?
de website vroeg ineens om mijn locatie. Kan me niet heugen dat dat eerder werd gevraagd. Waar is dat voor nodig?
Heeft vast iets met social distancing te maken.

1
geplaatst: 18 maart 2020, 18:17 uur
herman schreef:
dion.ollie, de website vroeg ineens om mijn locatie. Kan me niet heugen dat dat eerder werd gevraagd. Waar is dat voor nodig? Wellicht om de reclames beter af te stemmen oid?
Geen idee, ik verwacht van wel, maar daar kom ik bij je op terug.
brajoapau schreef:
dion.ollie
dion.ollie
De serverproblemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn.
0
geplaatst: 18 maart 2020, 21:19 uur
0
geplaatst: 18 maart 2020, 22:52 uur
Nummers als favorieten aanvinken werkt niet meer bij de albumpagina's: je vinkt ze aan en vervolgens zijn ze verdwenen als je naar een nieuwe pagina gaat of herlaadt.
1
geplaatst: 19 maart 2020, 15:27 uur
hoi123 schreef:
Nummers als favorieten aanvinken werkt niet meer bij de albumpagina's: je vinkt ze aan en vervolgens zijn ze verdwenen als je naar een nieuwe pagina gaat of herlaadt.
Afgelopen maandag zijn er een heleboel bugs opgelost op MovieMeter. Binnen zeer korte termijn willen we dat hier ook gaan doen. Daar nemen we deze ook in mee.

0
geplaatst: 19 maart 2020, 15:34 uur
hoi123 schreef:
Bij mij doet dat het (gelukkig) gewoon normaal
0
geplaatst: 19 maart 2020, 15:38 uur
Ja, ook ik heb geen probleem met het vinken van favorieten: Opera (chromium) browser op W10.
hoi123 had je dit ook met een andere browser getest?
hoi123 had je dit ook met een andere browser getest?
0
geplaatst: 19 maart 2020, 15:39 uur
Even kijken, op Microsoft Edge (enige andere browser die ik heb) doet 'ie het ook niet ja.
0
geplaatst: 19 maart 2020, 19:49 uur
dion.ollie schreef:
Afgelopen maandag zijn er een heleboel bugs opgelost op MovieMeter. Binnen zeer korte termijn willen we dat hier ook gaan doen.
Afgelopen maandag zijn er een heleboel bugs opgelost op MovieMeter. Binnen zeer korte termijn willen we dat hier ook gaan doen.
Ik heb een deja-lu.
0
geplaatst: 19 maart 2020, 19:54 uur
hoi123 schreef:
Even kijken, op Microsoft Edge (enige andere browser die ik heb) doet 'ie het ook niet ja.
Dat is by design.Even kijken, op Microsoft Edge (enige andere browser die ik heb) doet 'ie het ook niet ja.
0
geplaatst: 19 maart 2020, 23:07 uur
Een kleinigheidje misschien, maar ik vind de vrij grote advertenties over leningen en haartransplantaties, die bij mij in de buurt goedkoper schijnen te zijn, de site niet bepaald aantrekkelijker maken.
0
geplaatst: 20 maart 2020, 14:37 uur
Om over 'ook interessant: Susan Boyle afgevallen' maar niet te zwijgen. Ik kijk het nog even aan.
7
geplaatst: 20 maart 2020, 16:28 uur
dix schreef:
Om over 'ook interessant: Susan Boyle afgevallen' maar niet te zwijgen. Ik kijk het nog even aan.
Zij had dat programma toch juist gewonnen?
1
geplaatst: 20 maart 2020, 19:19 uur
dix schreef:
Ik neem mijn woorden terug. Dat zijn toch wel de dingen waar het allemaal om draait.
0
geplaatst: 21 maart 2020, 10:26 uur
hoi123 schreef:
Vreemd dat dit soort zaken ineens niet meer werken. Staat in ieder geval genoteerd.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 maart 2020, 11:07 uur
Een oude bekende duikt sinds een paar dagen weer met enige regelmaat op: dat bij opening van MusicMeter in de album- en forumupdates alle topics op grijs staan (i.p.v. alle topics met activiteit sinds het vorige bezoek op blauw).
0
geplaatst: 21 maart 2020, 11:14 uur
dion.ollie schreef:
Vreemd dat dit soort zaken ineens niet meer werken. Staat in ieder geval genoteerd.
(quote)
Voor mij werkt het wel, althans met de 2 a 3 albums die ik getest heb. Kan het zijn dat het een incident is die gekoppeld is aan een specifiek album? of een specifieke gebruiker?
Als hoi123 een album kan noemen waarbij dat gebeurd dan kunnen andere ook testen of ze daarbij dit probleem hebben met het aanvinken van favorieten.
0
geplaatst: 21 maart 2020, 11:35 uur
Yes: ik had het bij Ichiko Aoba - 0 (2013). Misschien is het een ding bij albums waar nog geen voorkeurstemmen staan?
(Ik ben iig blij dat ik op deze manier reclame voor Ichiko kan maken
)
(Ik ben iig blij dat ik op deze manier reclame voor Ichiko kan maken
)
0
geplaatst: 21 maart 2020, 13:10 uur
Kan iemand deze van Peach Pit onder de bandnaam Peach Pit (I) zetten? Peach Pit - You and Your Friends (2020)
0
geplaatst: 21 maart 2020, 13:28 uur
Correctie ingediend (je kan het zelf corrigeren met de correctieknop bij het album).
0
geplaatst: 21 maart 2020, 13:50 uur
Oh niet in de gaten gehad. Ik las eerder ook al berichten met deze correcties dus dacht dat de moderators dit alleen konden. Bedankt voor de tip!
0
geplaatst: 21 maart 2020, 14:14 uur
hoi123 schreef:
Yes: ik had het bij Ichiko Aoba - 0 (2013). (Ik ben iig blij dat ik op deze manier reclame voor Ichiko kan maken
)
Yes: ik had het bij Ichiko Aoba - 0 (2013). (Ik ben iig blij dat ik op deze manier reclame voor Ichiko kan maken
) Bij dit specifieke album kan ook ik inderdaad geen favorieten aanvinken die opgeslagen worden. Na de page-refresh zijn ze verdwenen.
Misschien is het een ding bij albums waar nog geen voorkeurstemmen staan?
kan zijn dat de andere stemmers wel een favoriet hebben aangemerkt maar nog niet gezien hebben dat die weer verdwenen zijn.
Als ik een gok mag wagen dat vermoed ik dat het zit in 1 van 2 dingen: album titel of het gebruik van Japanse letters. dit: even getest met andere albums met Japanse tekens maar daar gaat het goed. Vooralsnog alleen een probleem met dit album.
0
geplaatst: 21 maart 2020, 17:00 uur
Volgens mij al eerder aangekaart, maar ik kan nog steeds niet zoeken op gebruikersnaam in de Topics.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.