menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
brajoapau (moderator)
geplaatst:
dion.ollie

De meters laden momenteel erg traag of ze vallen uit de lucht (Error 522 Connection timed out)

Edit; inmiddels een goede twee uur later en ondervind er nog steeds last van.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
brajoapau schreef:
dion.ollie

De meters laden momenteel erg traag of ze vallen uit de lucht (Error 522 Connection timed out)

Ironisch genoeg wilde ik net antwoorden dat ik nu een goede anderhalf uur online ben, maar nergens last had, tot ik je citeerde en dezelfde melding kreeg. Niet oké, ga ik met prio doorzetten.

geplaatst:
Ik heb eenzelfde ervaring, traag laden van pagina's , maar niet constant... wel frequent.

Edit: gisteren waren er ook problemen met Spotify... ik vermoed dat met zoveel mensen die nu thuis zitten en aan het internetten zijn, dat het onderliggende netwerk tot nieuwe limieten wordt opgerekt.

geplaatst:
Geef je een melding als je denkt het opgelost te hebben dion.ollie? Ik krijg de 522 nog regelmatig.

En was al gemeld dat @user (om iemand te taggen) niet meer werkt?

geplaatst:
Poek schreef:

Dat is het probleem dat je niet op gebruikers kunt zoeken en dat is bekend.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
Poek schreef:
Geef je een melding als je denkt het opgelost te hebben dion.ollie? Ik krijg de 522 nog regelmatig.

We hebben hier naar gekeken, en het leek een tijd te zijn opgelost, maar ik ervaar nu wederom problemen. Betekent helaas dat dit pas morgenochtend weer behandeld zal worden. Excuses hiervoor.

geplaatst:
dion.ollie, de website vroeg ineens om mijn locatie. Kan me niet heugen dat dat eerder werd gevraagd. Waar is dat voor nodig? Wellicht om de reclames beter af te stemmen oid?

geplaatst:
herman schreef:
de website vroeg ineens om mijn locatie. Kan me niet heugen dat dat eerder werd gevraagd. Waar is dat voor nodig?

Heeft vast iets met social distancing te maken.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
herman schreef:
dion.ollie, de website vroeg ineens om mijn locatie. Kan me niet heugen dat dat eerder werd gevraagd. Waar is dat voor nodig? Wellicht om de reclames beter af te stemmen oid?

Geen idee, ik verwacht van wel, maar daar kom ik bij je op terug.

brajoapau schreef:
dion.ollie

De serverproblemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn.

brajoapau (moderator)
geplaatst:
dion.ollie

Vandaag heb ik inderdaad geen serverproblemen ondervonden.

geplaatst:
Nummers als favorieten aanvinken werkt niet meer bij de albumpagina's: je vinkt ze aan en vervolgens zijn ze verdwenen als je naar een nieuwe pagina gaat of herlaadt.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
hoi123 schreef:
Nummers als favorieten aanvinken werkt niet meer bij de albumpagina's: je vinkt ze aan en vervolgens zijn ze verdwenen als je naar een nieuwe pagina gaat of herlaadt.

Afgelopen maandag zijn er een heleboel bugs opgelost op MovieMeter. Binnen zeer korte termijn willen we dat hier ook gaan doen. Daar nemen we deze ook in mee.

geplaatst:
hoi123 schreef:

Bij mij doet dat het (gelukkig) gewoon normaal

geplaatst:
Ja, ook ik heb geen probleem met het vinken van favorieten: Opera (chromium) browser op W10.

hoi123 had je dit ook met een andere browser getest?

geplaatst:
Even kijken, op Microsoft Edge (enige andere browser die ik heb) doet 'ie het ook niet ja.

geplaatst:
dion.ollie schreef:
Afgelopen maandag zijn er een heleboel bugs opgelost op MovieMeter. Binnen zeer korte termijn willen we dat hier ook gaan doen.

Ik heb een deja-lu.

geplaatst:
hoi123 schreef:
Even kijken, op Microsoft Edge (enige andere browser die ik heb) doet 'ie het ook niet ja.
Dat is by design.

geplaatst:
Een kleinigheidje misschien, maar ik vind de vrij grote advertenties over leningen en haartransplantaties, die bij mij in de buurt goedkoper schijnen te zijn, de site niet bepaald aantrekkelijker maken.

dix
geplaatst:
Om over 'ook interessant: Susan Boyle afgevallen' maar niet te zwijgen. Ik kijk het nog even aan.

geplaatst:
dix schreef:
Om over 'ook interessant: Susan Boyle afgevallen' maar niet te zwijgen. Ik kijk het nog even aan.

Zij had dat programma toch juist gewonnen?

geplaatst:
dix schreef:

Ik neem mijn woorden terug. Dat zijn toch wel de dingen waar het allemaal om draait.

dion.ollie (crew)
geplaatst:
hoi123 schreef:

Vreemd dat dit soort zaken ineens niet meer werken. Staat in ieder geval genoteerd.

geplaatst:
Een oude bekende duikt sinds een paar dagen weer met enige regelmaat op: dat bij opening van MusicMeter in de album- en forumupdates alle topics op grijs staan (i.p.v. alle topics met activiteit sinds het vorige bezoek op blauw).

geplaatst:
dion.ollie schreef:
(quote)

Vreemd dat dit soort zaken ineens niet meer werken. Staat in ieder geval genoteerd.

Voor mij werkt het wel, althans met de 2 a 3 albums die ik getest heb. Kan het zijn dat het een incident is die gekoppeld is aan een specifiek album? of een specifieke gebruiker?

Als hoi123 een album kan noemen waarbij dat gebeurd dan kunnen andere ook testen of ze daarbij dit probleem hebben met het aanvinken van favorieten.

geplaatst:
Yes: ik had het bij Ichiko Aoba - 0 (2013). Misschien is het een ding bij albums waar nog geen voorkeurstemmen staan?

(Ik ben iig blij dat ik op deze manier reclame voor Ichiko kan maken )

geplaatst:
Kan iemand deze van Peach Pit onder de bandnaam Peach Pit (I) zetten? Peach Pit - You and Your Friends (2020)

geplaatst:
Correctie ingediend (je kan het zelf corrigeren met de correctieknop bij het album).

geplaatst:
Oh niet in de gaten gehad. Ik las eerder ook al berichten met deze correcties dus dacht dat de moderators dit alleen konden. Bedankt voor de tip!

geplaatst:
hoi123 schreef:
Yes: ik had het bij Ichiko Aoba - 0 (2013). (Ik ben iig blij dat ik op deze manier reclame voor Ichiko kan maken )

Bij dit specifieke album kan ook ik inderdaad geen favorieten aanvinken die opgeslagen worden. Na de page-refresh zijn ze verdwenen.

Misschien is het een ding bij albums waar nog geen voorkeurstemmen staan?

kan zijn dat de andere stemmers wel een favoriet hebben aangemerkt maar nog niet gezien hebben dat die weer verdwenen zijn.

Als ik een gok mag wagen dat vermoed ik dat het zit in 1 van 2 dingen: album titel of het gebruik van Japanse letters. dit: even getest met andere albums met Japanse tekens maar daar gaat het goed. Vooralsnog alleen een probleem met dit album.

geplaatst:
Volgens mij al eerder aangekaart, maar ik kan nog steeds niet zoeken op gebruikersnaam in de Topics.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:47 uur

geplaatst: vandaag om 18:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.