menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
geplaatst:
E-Clect-Eddy schreef:
Als ik een gok mag wagen dat vermoed ik dat het zit in 1 van 2 dingen: album titel of het gebruik van Japanse letters. dit: even getest met andere albums met Japanse tekens maar daar gaat het goed. Vooralsnog alleen een probleem met dit album.
En bij dit album met eveneens een nul als titel is het mensen ook wel gelukt favorieten aan te vinken.

geplaatst:
Casartelli schreef:
(quote)
En bij dit album met eveneens een nul als titel is het mensen ook wel gelukt favorieten aan te vinken.

Als ik daar favorieten aanvink dan verdwijnen die weer na een page-refresh.

Misschien dat er database update plaatsvond sinds het aanvinken van de meest recente favoriet?

Mag dion.ollie doorschuiven naar de juiste personen.

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
E-Clect-Eddy schreef:
(quote)

Als ik daar favorieten aanvink dan verdwijnen die weer na een page-refresh.

Misschien dat er database update plaatsvond sinds het aanvinken van de meest recente favoriet?

Mag dion.ollie doorschuiven naar de juiste personen.

Ik heb persoonlijk geen idee waarom dit is, maar het is in ieder geval doorgezet naar de developers.

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
Simon77 schreef:
Volgens mij al eerder aangekaart, maar ik kan nog steeds niet zoeken op gebruikersnaam in de Topics.

Dit is inderdaad een behoorlijk hardnekkig probleem waar (naar verluidt) veel tijd overheen gaat. Ik zal er nogmaals op aandringen.

geplaatst:
Bedankt dion.ollie, ik wacht het af.

geplaatst:
Als ik een correctie wil invoeren om een artiest als alternatieve artiestnaam toe te voegen, geeft de zoekmodule mij niet de complete lijst van mogelijkheden meer.

Dit is overigens een bug die al eens eerder is voorgekomen (en gecorrigeerd).

geplaatst:
We kunnen weer zoeken op gebruikersnaam!

geplaatst:
Ik zie in de statistieken van een album de grafiek van stemhistorie niet meer. Is dat bij anderen ook zo of heeft het iets met mijn computer te maken?

https://i.imgur.com/DJ6NNC1.jpg

geplaatst:
heeft niks met jouw pc te maken Kronos, bij mij ook weg

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
aerobag schreef:
We kunnen weer zoeken op gebruikersnaam!

Ik zie dat ik het niet meer hoef aan te kondigen!

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
Kronos schreef:
Ik zie in de statistieken van een album de grafiek van stemhistorie niet meer. Is dat bij anderen ook zo of heeft het iets met mijn computer te maken?

(afbeelding)

Neem ik mee naar de developers.

dix
geplaatst:
Best informatief die nieuwe banners. Ik stond versteld toen ik de werkelijke kosten van een traplift zag

geplaatst:
je hebt ze al laten aanpassen op doelgroep!

geplaatst:
dix schreef:
Best informatief die nieuwe banners. Ik stond versteld toen ik de werkelijke kosten van een traplift zag

En ze nemen ook best veel ruimte in, wat vooral vervelend is als je altijd in splitscreen modus werkt. Ik begin langzaam te twijfelen om toch maar een donatie te doen dan.

Even iets anders dion.ollie. Hoewel de privacy banner helemaal mooi is, is het wel irritant dat ik al een aantal keer de melding op hetzelfde apparaat krijg. Dacht eerst dat het kwam omdat ik wat updates had, maar gebeurde later ook op een ander apparaat.

Trouwens ook even alvast wat kudos jou richting op voor het feit dat je je (voor zover) aan je woord houd. Dat doet de hoop weer leven voor de site.

geplaatst:
Ik klikte per ongeluk op een reclamebanner en toen kwam ik op een Zweedse site terecht, namelijk harjedalskok.se. Ik weet niet wat precies het nut van deze reclame is. Ik neem aan dat op Mjuman na niemand hier wat mee kan.

geplaatst:
Vanuit de artiest RATKING kan je naar de pagina's van de verschillende leden, maar op de pagina's van de leden komt RATKING niet tevoorschijn bij de groepen waar ze lid van zijn.

geplaatst:
Arrie schreef:
Vanuit de artiest RATKING kan je naar de pagina's van de verschillende leden, maar op de pagina's van de leden komt RATKING niet tevoorschijn bij de groepen waar ze lid van zijn.

Dat komt denk ik omdat er onder de naam RATKING geen albums zijn uitgebracht, maar wel onder Ratking wat een alt naam is. Daardor wordt er niet naar de band verwezen op de pagina's van de leden.

Sir Spamalot (crew)
geplaatst:
Nog ter informatieve titel naar aanleiding van een ouder bericht, Katie Crutchfield.

MusicMeter gaf aan dat er 3 albums bij haar stonden, terwijl dat er 6 waren.
- Waxahatchee stond ingesteld als alias van Katie Crutchfield (klopt)
EN
- Echte naam Katie Crutchfield was ingevuld bij Waxahatchee. Opgelost als volgt: echte naam verwijderd bij Waxahatchee en Waxahatchee opnieuw als alias ingesteld van Katie Crutchfield.

Van mij kreeg ze ook haar profielfoto cadeau.

geplaatst:
Topperrrr

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
legian schreef:
(quote)

En ze nemen ook best veel ruimte in, wat vooral vervelend is als je altijd in splitscreen modus werkt. Ik begin langzaam te twijfelen om toch maar een donatie te doen dan.

Even iets anders dion.ollie. Hoewel de privacy banner helemaal mooi is, is het wel irritant dat ik al een aantal keer de melding op hetzelfde apparaat krijg. Dacht eerst dat het kwam omdat ik wat updates had, maar gebeurde later ook op een ander apparaat.

Trouwens ook even alvast wat kudos jou richting op voor het feit dat je je (voor zover) aan je woord houd. Dat doet de hoop weer leven voor de site.

Ik zou ook denken dat hij dit hoort op te slaan. Ga ik navragen.

geplaatst:
Ik krijg op TVmeter pop-ups van advertenties. Is dat nieuw beleid op de Meter sites ?

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
meneer schreef:
Ik krijg op TVmeter pop-ups van advertenties. Is dat nieuw beleid op de Meter sites ?

Ik ben (zeker nu iedereen thuiswerkt) wat minder op de hoogte van hoe het advertentiebeleid van de meter-sites precies in elkaar steekt. Daar zou ik even navraag naar moeten doen.

Als je zo’n pop-up rechtsonder krijgt dan kan je een heel klein kruisje rechtsonder aanklikken en dan krijg je de mogelijkheid (bij ‘privacy’) om ‘alles af te wijzen’. Ik heb deze geprobeerd maar het werkt nog niet. Wel handig natuurlijk dat deze mogelijkheid bestaat maar nu nog een werkende functie. Of ik doe iets fout.

Het zou toch leuk zijn als de gebruikers van MusicMeter ook zouden worden meegenomen in de toekomstvisie van de eigenaar van betreffende site(s). Vooralsnog lijkt het vooral als reclamebron te dienen. Zo zie ik in het 'Ads / reclame op de site' en feedbacktopic op MovieMeter voorbeelden voorbij komen waarbij driekwart van het scherm is bedekt met reclame. Ik hoop niet dat wij ook die kant opgaan? Het is fijn dat dion.ollie nu vaker aanwezig is, maar waar is de eigenaar gebleven en wie zijn toch die developers?

dion.ollie schreef:
(quote)

Ik ben (zeker nu iedereen thuiswerkt) wat minder op de hoogte van hoe het advertentiebeleid van de meter-sites precies in elkaar steekt. Daar zou ik even navraag naar moeten doen.

Onder andere van die ingekochte reclameblokken die je op andere sites ook weleens voorbij ziet komen met items die echt werkelijk helemaal geen toegevoegde waarde hebben in de online of offline wereld.

https://i.imgur.com/OQT9JhY.png

En het begint zelfs irritant te worden. Ik heb op al mijn Meter sites de instellingen zo gezet dat ik geen reclames, pop-ups e.d. meer zou krijgen maar vanochtend kwamen ze 'gezellig' weer adverteren. En ik hoef niet te weten waar Phil Collins met zijn 69 jaar woont waar ik ook nog eens verdrietig van zal worden. En ik heb ook geen 'zwabberarmen'. Deze adds zijn gewoon vervuiling van een altijd heel goed verzorgde site.

Zo veel geld kost het niet om ze weg te krijgen.

Inderdaad. Dit is het enige topic waarin ik de advertenties te zien krijg, heerlijk...

bennerd schreef:
Zo veel geld kost het niet om ze weg te krijgen.

Hmmm, voor één site niet maar als je dat voor meerdere sites moet gaan doen wordt het natuurlijk wel wat duurder en ik kan niet in ieder zijn/haar portemonnee kijken. Ik heb bv een weersite waar ik idd de adds kan afkopen maar daar heb ik er geen last van dus dat koop ik niet af.

Maar MuMe en de andere Meter sites zijn mij lief en altijd zeer goed verzorgd geweest. Natuurlijk, we hebben een nieuwe eigenaar en de vorige heeft er veel eigen tijd ingestoken om dat te blijven houden en is er, naar mijn idee, ook niet voor niks mee gestopt. Maar duidelijk wordt wel dat de nieuwe eigenaar meer op afstand is en commerciëler lijkt. Dat mag, het is zelfs begrijpelijk maar ik vind het ook gewoon jammer.

Die afkoopmogelijkheid was er onder de vorige eigenaar ook al. Kennelijk krijg je nu meer of irritantere advertenties (ik zou het niet weten), maar dan krijg je door het afkopen dus nog meer waar voor je geld. Mooi toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 19:26 uur

geplaatst: vandaag om 19:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.