MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Nee, zeker niet!

Ponty Mython schreef:
Het zou wel heel fijn zijn als de avatars in de toekomst een wat groter formaat zouden krijgen, dion.ollie. 54x54p is natuurlijk gewoon kut. Als ze 100x100p of 150x150p zouden zijn dan zie je tenminste nog wat van de details die sommige avatars hebben in plaats van één grote brei.
Op je profiel kun je de vergrote versie zien, hè.

Ponty Mython
chevy93 schreef:
(quote)
Op je profiel kun je de vergrote versie zien, hè.

Daar kom ik nooit.

Ponty Mython schreef:
Het zou wel heel fijn zijn als de avatars in de toekomst een wat groter formaat zouden krijgen, dion.ollie. 54x54p is natuurlijk gewoon kut. Als ze 100x100p of 150x150p zouden zijn dan zie je tenminste nog wat van de details die sommige avatars hebben in plaats van één grote brei.
Mijn avatar past ook niet.

Ponty Mython schreef:

Print jouw avatar uit met een goede printer op A3 formaat , kun je er pas echt van genieten.

123poetertjes schreef:
Een link of citaat verwijzend naar het onderste bericht van een volle pagina brengt je in plaats daarvan bovenaan de volgende pagina.

Dit is nog steeds een probleem, dion.ollie.

Rudi S schreef:
Print jouw avatar uit met een goede printer op A3 formaat , kun je er pas echt van genieten.

Of maak er een schilderij van.
https://i.imgur.com/0Bql60p.jpg

Ponty Mython
Rudi S schreef:
(quote)

Geef eens een reden waarom een avatar van 100x100p niet wenselijk zou zijn?

Ik lees alleen maar dat mensen het niet willen, maar geen reden waarom niet.

Persoonlijk vind ik dit groot genoeg, als ze groter worden vind ik het schreeuwerig overkomen, het gaat om de content die iemand schrijft, niet de avatar, dat is bijzaak. Mijn mening dan

Kronos schreef:
(quote)

Of maak er een schilderij van.
(afbeelding)

Nice

Ponty Mython
Voor elk probleem dat hier wordt opgelost, lijken er 2 bij te komen. Hoe kan dat?

Zolang het problemen zijn over de grootte van een avatar valt het wel te overzien.

Alles wat nu goed is, lekker zo laten.

Ik mis (nog steeds) de blauwe vakjes!!

Casartelli (moderator)
Edgar18 schreef:
Ik mis (nog steeds) de blauwe vakjes!!
Idem hier. Een snelle blik welke topics nieuw zijn, maar vooral ook het in wat levendiger topics direct naar het voor jou laatste nieuwe bericht springen i.p.v. naar het laatste en dan maar reconstrueren hoe ver je terugmoet, is mijns inziens een basisfunctionaliteit van elk denkbaar forum. Dus iets van een indicatie van dion.ollie (of meter_fan aan wie het kennelijk doorgezet zou worden), zou wel gewaardeerd worden.

Er was eens een tijd dat MuMe überhaupt geen avatars had en iedereen tegen was toen deze er kwamen. Voor mij zijn ze prima zo.

De blauwe vakjes mis ik ook overigens.

Het gebrek aan de zogenaamde bauwe vakjes is inderdaad een prioriteit naar mijn gevoel, zeer vervelend dat deze niet werken.

Wat de avatars betreft, zo laten. Die hoeven mijn inziens echt niet meer ruimte in te nemen.

herman schreef:
Er was eens een tijd dat MuMe
nog blauwe icoontjes had

Een taalfout die ongetwijfeld al jaren in het systeem zit: "je bent gequote door..." (bij meldingen).

Los van de ontbrekende hoofdletter aan het begin van de zin: de correcte vervoeging is gequoot volgens Engelse werkwoorden met een q (Nederlandse vervoeging) | Genootschap Onze Taal | Onze Taal - onzetaal.nl

Of is/was dit een bewuste keuze, dion.ollie?

Poek schreef:
Een taalfout die ongetwijfeld al jaren in het systeem zit: "je bent gequote door..." (bij meldingen).

Los van de ontbrekende hoofdletter aan het begin van de zin: de correcte vervoeging is gequoot volgens Engelse werkwoorden met een q (Nederlandse vervoeging) | Genootschap Onze Taal | Onze Taal - onzetaal.nl

Of is/was dit een bewuste keuze, dion.ollie?

Ik heb geen idee of hier over na is gedacht. Was dit in de tijd van Jordy nog niet zo dan?

Jawel. Jordy heeft eens aangegeven dat ie 'gequote' gewoon mooier vond staan.

esteban schreef:
Het probleem met de niet blauw gekleurde icoontjes bij updates is erg lastig, inderdaad. Hopelijk is dat snel opgelost.

Dit probleem speelt op die moment op alle Meter-websites, deze wordt in de wekelijkse afwerking meegenomen. Daarover heb ik hier nog niet geïnformeerd. Bij dezen het bericht dat op MovieMeter is geplaatst.

Vanochtend overleg gehad en daar is het volgende uitgekomen. Allereerst zullen sommigen binnen de community merken dat hun advertenties volledig zijn uitgeschakeld. Deze geste blijft actief en zal dagelijks automatisch geupdate worden.

Verder is er het één en ander besloten over de manier van bugverwerking. We gaan op wekelijkse basis te werk. Daarbij worden alle secundaire bugs op één dag gemeld en dan gelijk in behandeling genomen. Dit om zo het overzicht te kunnen behouden een een meer structurele handelswijze te hanteren. Primaire bugs, zoals het wegvallen van de functionaliteiten krijgen uiteraard prioriteit en daar zal ook buiten die dagen om naar gekeken worden.

Het werkzaam krijgen van de VOD diensten blijkt een erg tijdrovende klus te zijn, maar dit is inmiddels bekend en zal zeer spoedig aandacht krijgen, ook de eeuwige bug van 'de lege topic' is nader onder de aandacht gebracht. Om met een schone lei te kunnen beginnen is het voor ons handig om voor de komende tijd een lijst te krijgen met alle bugs die momenteel spelen. Hoewel ik begrijp dat men vindt dat alles inmiddels wel een keer duidelijk zou moeten zijn, zou ik het erg prijs stellen om hiervan een overzicht te krijgen. Deze willen wij wekelijk bij gaan houden in het 'bekende bugs'-topic.

Dan nog het verzoek vanuit de developer naar screenshots van hetgeen er bedoeld wordt met het wegvallen van het invoerveld door de advertenties. Wij begrijpen dat dit een kwalijke zaak is, maar hebben het zelf nog niet ondervonden en kunnen dan ook niet vinden waar dit misgaat.

Ik hoop hiermee een groot deel van de vragen te hebben beantwoord, en alvast dank voor de medewerking.

Arrie schreef:
Jawel. Jordy heeft eens aangegeven dat ie 'gequote' gewoon mooier vond staan.

In dat geval stel ik voor om dit zo te laten

E-Clect-Eddy schreef:
dion.ollie

(quote)

ter aanvulling.
Okay, het werkt wel in nieuwe posts, maar niet als ik een post heb met daarin een quote. (zoals deze)

Hier zal ook woensdag naar gekeken worden.

Casartelli (moderator)
dion.ollie schreef:
Om met een schone lei te kunnen beginnen is het voor ons handig om voor de komende tijd een lijst te krijgen met alle bugs die momenteel spelen. Hoewel ik begrijp dat men vindt dat alles inmiddels wel een keer duidelijk zou moeten zijn, zou ik het erg prijs stellen om hiervan een overzicht te krijgen.
Het niet functioneren van de "nieuwe berichten"-markering is voor mij met stip de meest irritante bug op dit moment. Met de lege topics er op enige afstand achteraan. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te klagen geloof ik, maar de medegebruikers zullen het wel aanvullen.

Casartelli schreef:
(quote)
Het niet functioneren van de "nieuwe berichten"-markering is voor mij met stip de meest irritante bug op dit moment. Met de lege topics er op enige afstand achteraan. Verder heb ik eigenlijk niet zo veel te klagen geloof ik, maar de medegebruikers zullen het wel aanvullen.

Morgen wordt de buglijst afgewerkt. Deze bug heeft daarin en prio, dus ik hoop dat deze morgen opgelost zal zijn!

Vooralsnog niet...

zaaf
Nog 0,15 dagen...

Edgar18 schreef:
Vooralsnog niet...

Heb begrepen dat het ingewikkelder is dan het lijkt om dit weer aan de praat te krijgen. Er wordt in ieder geval aan gewerkt.

Helaas, ik krijg "persoonlijke berichten" niet meer geopend. Nog iemand die hier last van heeft?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:46 uur

geplaatst: vandaag om 02:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.