menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
geplaatst:
musicfriek Als het consequent elke dag gebeurd op hetzelfde tijdstip lijkt het me geen bug, maar een feature

Ik kan me voorstellen dat er dan achter de schermen iets gebeurd (bij MuMe zelf of de host). Bijvoorbeeld back-ups, file-indexing, updates o.i.d.

geplaatst:
Ik heb nu al meerdere keren op mijn telefoon een compleet beeldvullende Disney + advertentie gehad die ervoor zorgt dat ik helemaal niks meer kan op de site.

geplaatst:
Wordt er ooit nog iets gedaan aan het release overzicht...?

geplaatst:
madmadder schreef:
Ik heb nu al meerdere keren op mijn telefoon een compleet beeldvullende Disney + advertentie gehad die ervoor zorgt dat ik helemaal niks meer kan op de site.

Is dat die van Star Wars? Daar word ik ook helemaal geschift van.

geplaatst:
In De Site > Algemeen > Maandoverzichten:

Hallo, kan het kloppen dat de "maandoverzichten" met een drop down menu mbt nieuwe releases niet meer beschikbaar zijn? Was even op zoek naar wat er allemaal in juni uitkomt maar kan het overzicht nergens meer terugvinden. Iemand een idee?

geplaatst:
Ben dus niet de enige die de huidige content lastig vind.....

geplaatst:
GrafGantz schreef:
(quote)

Is dat die van Star Wars? Daar word ik ook helemaal geschift van.

Die ja, inderdaad.

geplaatst:
Noop, ik krijg KPN. Maar is dit probleem sinds kort? en belangrijker... wordt het binnenkort verholpen?

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
musicfriek schreef:
Wat jullie aankaarten gebeurd dus dagelijks, altijd tussen 6 en 7 blijft de site hangen of gaat zelfs helemaal uit de lucht (ja, ik ben elke dag vroeg op). Dan krijg je een time-outscherm met code (error) 524 en de fout ligt bij de host (MuMe dus). Developers, doe hier aub iets mee, want dit speelt al heel lang. User Sir Spamalot maakte hier op 28 april al melding van:
(quote)

Na 7 uur 's morgens speelt dit probleem niet verder gedurende de dag.

Dus dit is alleen tussen 6 en 7? Opmerkelijk. Ik zal eens navraag doen.

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
gerre schreef:
Wordt er ooit nog iets gedaan aan het release overzicht...?

Al een aantal keer aangegeven. Ik heb het idee dat het slechts een kwestie is van een linkje vervangen, maar daar heb ik onvoldoende verstand van. Net bevestiging gekregen dat hier morgenochtend naar gekeken zal worden.

dion.ollie (sitemanager)
geplaatst:
Het release overzicht is inmiddels hersteld!

jordidj1 (moderator)
geplaatst:
madmadder schreef:

Ik had hier gisteren geen last van, maar vandaag wel.

Soledad (moderator)
geplaatst:
Het is er nu weer eentje maar nu weer eentje van de Lotto of zoiets. Zeer, maar dan ook zeer storend en het zorgt er in één klap voor dat de website via je telefoon niet meer bruikbaar is.

geplaatst:
jordidj1 schreef:
Ik had hier gisteren geen last van, maar vandaag wel.

Ik vandaag ook. Wanneer ik de zoekfunctie aanklik, kan ik niets meer vanwege de euro jackpot (die ik niet gewonnen heb)...

geplaatst:
Vandaag is het inderdaad opeens Euro Jackpot. Heel erg irritant, en hij komt echt iedere keer in beeld, dus ik kan eigenlijk niet meer via telefoon op MuMe.

geplaatst:
Rumour schreef:
(quote)

.......kan ik niets meer vanwege de euro jackpot (die ik niet gewonnen heb)...

geplaatst:
madmadder schreef:
Vandaag is het inderdaad opeens Euro Jackpot. Heel erg irritant, en hij komt echt iedere keer in beeld, dus ik kan eigenlijk niet meer via telefoon op MuMe.
Is als je achter een beeldscherm zit ook heel lastig. Zojuist kon ik bijna niet meer mijn favoriete nummers van een album aanvinken vanwege dat vervelende ding dat heel storend in de weg zit.

geplaatst:
misschien f ophouden met die f*cking irritante reclames op mobiel, site wordt echt onbruikbaar zo.

geplaatst:
kan niet eens de menu's gebruiken, hoe hopeloos willen jullie geld verdienen dan.

geplaatst:
[modknip] installeren. Werkt zowel op telefoon (Android) als op laptop (I.E. 11 en Chrome) behoorlijk goed.
Maar ik mag dit natuurlijk niet zeggen...

geplaatst:
Normaal klaag ik nooit zo over advertenties maar die van vandaag zorgt er idd voor dat ik de site niet meer opkom op mobiel. Elke klik op het menu bovenin zorgt ervoor dat de advertentie in beeld komt en dat ik de opties van het menu niet meer kan gebruiken. Wat een drama.

Soledad (moderator)
geplaatst:
Dion_ollie dit alsjeblieft prioriteren. Dit is niet de eerste keer en het maakt de site volledig onbruikbaar op de telefoon. Zeer storend.

geplaatst:
In De Site > Algemeen > Rotatielijst per taal:

Ik bekijk de rotatielijst regelmatig om nieuwe muziek te ontdekken, maar er staat vrijwel alleen maar Engelstalige muziek op (alles op 2 albums na op dit moment). Zouden er ook lijsten kunnen komen voor muziek in andere talen, voor de variatie?

geplaatst:
catdog schreef:
Normaal klaag ik nooit zo over advertenties maar die van vandaag zorgt er idd voor dat ik de site niet meer opkom op mobiel. Elke klik op het menu bovenin zorgt ervoor dat de advertentie in beeld komt en dat ik de opties van het menu niet meer kan gebruiken. Wat een drama.

Inderdaad mateloos irritant. Ik gebruik MuMe eigenlijk vrijwel alleen maar mobiel (want heb geen eigen computer) en dat is niet te doen met die ads. Ik heb absoluut geen probleem met ads - want ik snap dat er geld verdiend moet worden - en ik sta er best voor open om te betalen voor sitegebruik - want ik vind het een geweldige site - maar niet als het zo afgedwongen moet worden. Dan heb je echt een verkeerde aan mij. Bij elke andere site had ik mij bij zo'n actie linea recta uitgeschreven. Mag hopen dat het snel gefixt wordt.

geplaatst:
Titmeister schreef:
(quote)

Inderdaad mateloos irritant. Ik gebruik MuMe eigenlijk vrijwel alleen maar mobiel (want heb geen eigen computer) en dat is niet te doen met die ads. Ik heb absoluut geen probleem met ads - want ik snap dat er geld verdiend moet worden - en ik sta er best voor open om te betalen voor sitegebruik - want ik vind het een geweldige site - maar niet als het zo afgedwongen moet worden. Dan heb je echt een verkeerde aan mij. Bij elke andere site had ik mij bij zo'n actie linea recta uitgeschreven. Mag hopen dat het snel gefixt wordt.

Die Eurojackpot takeover is op mobiel idd niet te doen. Er valt niet meer te navigeren.

geplaatst:
Ik heb er ook zeer veel last van. Reclames zijn prima, maar als de mobiele site daardoor bijna onbruikbaar wordt, dan is er wel iets mis.

dion.ollie, wil jij dit alsjeblieft neerleggen bij de technici?

geplaatst:
Zo rond half vijf 's ochtends is het via google chrome ook al gauw eens even 'error 524 tijd' en dat duurt toch wel een gemiddeld plaatkantje lang.

geplaatst:
Ik probeerde vanochtend even Moviemeter (alwaar ik geen betalend lid ben) op de mobiel en als dat hetzelfde is als hier, ben ik het volledig met de klagers eens.

geplaatst:
Vanwege die enorme MuMe reclames op je mobiel heb ik de desktopversie aangezet op mijn mobiel. Natuurlijk is dit niet de oplossing want ik heb nu enorm kleine lettertjes maar ook geen gigantische beeldverspillers meer, die nota bene ook nog eens afschuwelijk bewegen en die het menu onbereikbaar maken en zodoende het plezier in deze site behoorlijk verpesten. Erg jammer dit! De functie en de voordelen van een schaalbare (responsive) website is nu minimaal.

geplaatst:
Titmeister schreef:

Dit kan toch niet de bedoeling zijn lijkt me, eventueel nieuwe gebruikers schrik je hier alleen maar mee af.
dion.ollie, ik krijg ook berichten in mijn pm van mensen met hetzelfde probleem. De mobiele site is door de reclame niet meer te gebruiken. Zou mooi zijn als dit vandaag nog wordt opgelost door de technici.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:34 uur

geplaatst: vandaag om 03:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.