menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van jordidj1
Ik heb er geen last meer van

Ik ook niet, gelukkig. Zijn weer terug naar de oude, vertrouwde kleine ad bovenaan.

avatar van madmadder
Bij mij is de loterij-ad nu weg maar de Disney+ ad is weer teruggekomen (waardoor ik nog steeds dezelfde problemen ondervind).

avatar van Rogyros
Titmeister schreef:
Ik ook niet, gelukkig. Zijn weer terug naar de oude, vertrouwde kleine ad bovenaan.

Hier inderdaad ook weer prima. Hoewel ik het prettig vind als dion.ollie actief reageert in dit topic, dank ik hem voor het doorgeven (ik ga ervan uit dat dion heeft geschakeld met de mensen aan de technische knoppen).

avatar van Alicia
Ik heb nu een beddengoed advertentie bovenaan de pagina, hahaha... (oh google ads toch, was op zoek naar een dekbedovertrek). M.a.w. een normale ad dus.

Arbeidsdeskundige
Ik heb er ook geen last meer van.

avatar van madmadder
Ik lijk er nu ook geen last meer van te hebben. Fijn!

avatar van Silky & Smooth
Ik kreeg zojuist nog wel een schermvullende ad in beeld (over de MuMe-interface) waarna ik gewoon niks meer kon...

avatar van dion.ollie
Rogyros schreef:
(quote)

Hier inderdaad ook weer prima. Hoewel ik het prettig vind als dion.ollie actief reageert in dit topic, dank ik hem voor het doorgeven (ik ga ervan uit dat dion heeft geschakeld met de mensen aan de technische knoppen).


Excuses. Exact dezelfde reclame deed zich ook op andere metersites voor, dus ik dacht dat ik daar al op gereageerd had.

avatar van Rogyros
dion.ollie schreef:
(quote)


Excuses. Exact dezelfde reclame deed zich ook op andere metersites voor, dus ik dacht dat ik daar al op gereageerd had.
Het is je vergeven!

avatar van dazzler
Vandaag voor het eerst reclame gespot in het bericht van een user bij een plaat (Peter Gabriels So). Een bericht dat me eraan herinnerde dat ik gisteren naar een artikel op een verkoopsite had gekeken. Erg nuttig dus. Er was een tijd dat ik vrolijk werd van deze site.

avatar van dynamo d
Wat zijn de criteria voor de landenlijsten? Ik zie bijv. dat Suriname er niet in staat (Land ==> selecteer) maar bij Kenny B wel nr 1 Suriname wordt vermeld. Bij Tsjechië is er ook alleen maar een lijst bestaande uit 1 album. Of is dit ook een bug?

avatar van Rudi S
De landenlijst optie is bij toevoegingen in ieder geval vele malen groter dan bij toplijsten - overigen.

avatar van GrafGantz
dynamo d schreef:
Wat zijn de criteria voor de landenlijsten? Ik zie bijv. dat Suriname er niet in staat (Land ==> selecteer) maar bij Kenny B wel nr 1 Suriname wordt vermeld. Bij Tsjechië is er ook alleen maar een lijst bestaande uit 1 album. Of is dit ook een bug?


Criteria staan gewoon bij elke landenlijst die gegenereerd wordt:

Om in aanmerking te komen voor een notering in de toplijst van het land van herkomst moet een album minimaal 20 stemmen ontvangen hebben, en minstens een gemiddelde van 3 sterren hebben. Co-producties waar het betreffende land niet als eerste land ingevoerd is tellen niet mee.


Als je een lijst krijgt met maar 1 album betekent het dat er dus maar 1 album is dat aan deze criteria voldoet, dat is dus geen bug. Wat betreft Suriname lijkt het er wel op dat er iets niet helemaal goed gaat, net als Tsjechië hoort dit land gewoon kiesbaar te zijn.

avatar van Rudi S
Suriname en kiezen dat gaat tegenwoordig gewoon niet goed samen.

avatar van Edgar18
Op mijn telefoon zijn de blauwe icoontjes (weer) weg. Op de laptop zijn ze er wel.

Meer mensen dit probleem of ligt het aan mijn mobiel?

avatar van vigil
Op mijn mobiel zie ik gewoon blauwe vinkjes

avatar van dilluhn
De website is voor mij ook nog steeds onbruikbaar via m´n telefoon vanwege de reclame die je niet weg kunt klikken. Ironisch genoeg zorgt dit ervoor dat ik m´n laptop nu gebruik om naar de website te gaan en m´n browser hierop een [modknip] heeft. Dus het resultaat is dat ik helemaal geen reclame meer zie.

avatar van Rudi S
Ik heb ook helaas ook blauwe vinkjes, " verschrikkelijke dat moet jij nog lezen betutteling"

Ponty Mython
dilluhn schreef:
Ironisch genoeg zorgt dit ervoor dat ik m´n laptop nu gebruik om naar de website te gaan en m´n browser hierop een [modknip] heeft.


Je browser heeft een modknip?

Nogal kinderachtig om dit woord weg te modden. We zijn (bijna) allemaal volwassen en iedereen met een beetje verstand van internet weet dat er ook bepaalde extensies voor je browser zijn die ads blokkeren. Daarbij denk ik dat niemand hier zo dom is om daadwerkelijk op die troep te klikken.

Ik ben benieuwd of dit uit eigen initiatief is weggemod of opgelegd van hogerhand?

Als je per se wil dat mensen op je reclame klikken, zorg er dan voor dat het muziekgerelateerd is i.p.v. willekeurige meuk over trapliften, Disney+, de Eurojackpot en Jort Kelder die bitcoins aanprijst.

avatar van horizon
Het weggemodereerde woord wordt op best veel websites geblokkeerd.

Maar zoals ik begrijp solliciteren de meter sites wel naar het gebruik ervan begrijp ik?

Ponty Mython
horizon schreef:
Het weggemodereerde woord wordt op best veel websites geblokkeerd.

Maar zoals ik begrijp solliciteren de meter sites wel naar het gebruik ervan begrijp ik?


Check mijn bericht van 10 mei j.l. voor een goed voorbeeld.

avatar van Roots1968
Roots1968 schreef:
(quote)


Problem solved, zo te zien.


Vandaag weer geen up-to-date rotatielijst. Hoop dat hij morgen weer is bijgewerkt....

avatar van musicfriek
Roots1968 schreef:
Vandaag weer geen up-to-date rotatielijst. Hoop dat hij morgen weer is bijgewerkt....
Ik zie nu andere cijfers dan gisteren, dus hij is weer bijgewerkt.

avatar van MRDammann
Ik krijg nog steeds af en toe een lege pagina als ik op topic klik. Wordt daar aan gewerkt? dion.ollie

avatar van Leptop
Had net een push bericht van een vage site die me een mobiele telefoon wil slijten als goede Vodafone abonnee... Het moet hier niet gekker worden.

avatar van dix
dix
Als dat geklooi met die mega-advertenties zo blijft dan ben ik hier binnenkort ook weg. Op mobiel open ik nu al nauwelijks, te vervelend. Jordy, zeg er eens wat van!

Soledad
Flink wat slowchat verwijderd. Hou het a.u.b. on topic. Dit topic is bedoeld voor feedback, kritiek en ongefundeerd gezeur. Het is geen babbelbox

avatar van trebremmit
Dat het woord adblocker hier niet meer gebruikt mag worden waarom is dat? Vroeger was dat niet zo'n probleem toch, zou kunnen dat het van de nieuwe eigenaar niet mag, dan snap ik het wel, nou ja snappen, dan begrijp ik dat de moderators het weg halen in ieder geval.

avatar van Casartelli
Casartelli (moderator)
trebremmit schreef:
Vroeger was dat niet zo'n probleem toch
Jawel, het was onder Jordy ook altijd al een taboewoord.

Nou gaf de site toen ook wel minder aanleiding om erover te spreken dan nu (kennelijk) het geval is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:11 uur

geplaatst: vandaag om 11:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.