MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
meneer net even getest mume open, spotify premium op en naar tv meter gegaan maar geen pauzering.
Alles op een android telefoon.
Ik heb weleens dat als er een webpagina moeilijk wil laden dat spotify een seconde of zo weg is , dus misschien is het een geheugen problerm oid.

Ervaar het zelfde probleem. Het is me nog niet helemaal duidelijk wanneer het wel/niet gebeurd.

Rudi S schreef:
meneer net even getest mume open, spotify premium op en naar tv meter gegaan maar geen pauzering.
Alles op een android telefoon..

Bedankt voor het meedenken ! Ik heb het idd ook niet op mijn eigen android mobiel maar alleen specifiek op mijn IPad. En die gebruik ik het meest.

Merk je verschil als je wel of niet ingelogd bent? Nu ik ingelogd ben heb ik er geen last van

Op zich log ik altijd automatisch in (‘aangemeld blijven’) maar mijn ‘Spotify probleem’ is wel tegelijkertijd begonnen sinds dat ik steeds de ‘privacy’ instellingen moet afwijzen omdat ik anders steeds die reclame pop-ups rechtsonder krijg. Op zich zouden die dan steeds opgeslagen moeten worden maar dat vertikt de site (op alle Meters trouwens wederom hetzelfde probleem).

Ik vermoed dat het te maken heeft met een reclame in de vorm van een video die automatisch afspeelt. Toevallig zie ik nu hieronder een dergelijke reclame.

Arrie schreef:
Ik vermoed..

Zou idd kunnen want ik ken het geprogrammeerd pauzeren van Spotify wel als je een YT filmpje opzet. Maar ik krijg geen filmpjes rechtsonder als pop-ups maar meer vreemde verhaaltjes van ‘Weet jij waar Phil Collins zijn rollators koopt ?’.

Rudi S schreef:
(quote)

Same eerder deze week , ik heb mod cosmic kid een berichtje gestuurd op dinsdag.
Misschien kan dion.ollie helpen?

Dit moet ik doorzetten aan meter_fan, die heeft daar inzicht in.

posten is een stuk trager dan normaal op dit moment.

opnieuw is posten en albums indienen op dit moment extreem traag.

CHIEP (crew)
En zonet een connection error.

dion.ollie
meerdere errors

Error 524 Ray ID: 59d16672df08d45f • 2020-06-02 13:07:56 UTC
A timeout occurred

Sir Spamalot (crew)
Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - MovieMeter.nl

dion.ollie, MusicMeter is een heel actieve site met heel actieve gebruikers, dus graag in de toekomst ook een berichtje hier. Het scheelt ons een aantal grijze haren.

Sir Spamalot schreef:
Het grote opmerkingen / feedback topic #2 - MovieMeter.nl

dion.ollie, MusicMeter is een heel actieve site met heel actieve gebruikers, dus graag in de toekomst ook een berichtje hier. Het scheelt ons een aantal grijze haren.

Ik was me er niet van bewust dat alle Meter-websites eruit liggen. Dat was niet op deze manier naar mij gecommuniceerd. Excuses daarvoor. Het komt nu als mosterd naar de maaltijd, maar bij dezen:

Voor wie net probeerde de website te bezoeken en tegen een foutmelding aanliep. Er was even een tijdelijke (geplande) storing vanwege onderhoud aan de website.

CHIEP (crew)
Heb je soms enig idee wanneer onze Wiki terug beschikbaar is, dion.ollie?

We zijn met een nieuwe serverprovider bezig, waardoor storingen in de toekomst zouden moeten afnemen. Ironisch genoeg zorgt het overzetten hiervan momenteel voor kleine storingen. Vandaar dat de website zonet even niet beschikbaar was.

CHIEP
Daar komt vandaag ter sprake tijdens een telefonisch overleg. Daarover straks meer!

CHIEP schreef:
Heb je soms enig idee wanneer onze Wiki terug beschikbaar is, dion.ollie?

De Wiki-pagina kan inmiddels weer bezocht worden!

Ik krijg meldingen dat mensen die dit topic bezoeken de pagina niet of langzaam kunnen laden (vermoedelijk vanwege het grote aantal filmpjes). Is dat het gevolg van de internetverbinding of kan het ook aan de site liggen?

Casartelli (moderator)
40 embedded video's op één pagina is misschien ook wel wat enthousiast?

Ja dat zei ik ook al, maar hoi doet weer dwars.

Ik trek m'n eigen pad x

Ben ik de enige waar de site om de paar seconden wordt overgenomen door dit? Het is niet eens een pop-up, maar letterlijk een soort overname. Het gaat in vlagen (en dan heel veel achter elkaar).

https://www.mupload.nl/img/m1lavdxa7lbk.50.12.png

aERodynamIC schreef:
Ben ik de enige waar de site om de paar seconden wordt overgenomen door dit? Het is niet eens een pop-up, maar letterlijk een soort overname. Het gaat in vlagen (en dan heel veel achter elkaar).

(afbeelding)

Same here. Maar dan door fake-KPN. Bloedirritant.

Heb geschiedenis gewist, pc herstart en op moment van schrijven gebeurt het gewoon al weer twee keer. Je moet dan echt opnieuw naar de site gaan.

catchup
ja hier ook fake-KPN, alleen op ipad.

aERodynamIC schreef:
Heb geschiedenis gewist, pc herstart en op moment van schrijven gebeurt het gewoon al weer twee keer. Je moet dan echt opnieuw naar de site gaan.

Ik heb die (nep) Ziggo-reclame maanden geleden al eens gehad, ik had de indruk dat het gekoppeld aan reclame in een Windows app. Nooit echt 100% zeker waar het vandaan kwam.

Onweerwolf
Dit is een standard phishing popup. Doorgaans zie je dit soort meuk verschijnen op warez sites. Je kunt hier zelf niets aan doen, afgezien van het gebruiken van modknip-software, hetgeen overigens ook zeker niet altijd helpt bij deze rommel. Een eventueel Greasemonkey scriptje kan ook helpen maar ik kan geen kant-en-klare vinden voor deze specifieke pop-ups.

Als het goed is moet de beheerder van deze website er wel iets aan kunnen doen.

Overigens zijn deze pop-ups er meestal maar enkele uren.

Het is niet eens een pop-up, de site wordt als het ware overgenomen. Als pop-up ken ik dit wel ja. Deze vorm is nieuw voor mij.

Onweerwolf
Het is een vorm van pop-up, maar dan een hele grote die over de gehele website heen hangt waardoor je "fysiek" niet meer op iets achter de pop-up kunt klikken.

edit: voor de duidelijkheid aan mensen die daar over twijfelen; dit heeft niets met Ziggo of KPN te maken, het is gewoon een vorm van merk-misbruik, net als bijvoorbeeld Waylon en Jort Kelder die niets met die irritante bitcoin reclames te maken hebben.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:21 uur

geplaatst: vandaag om 08:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.