MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Onweerwolf schreef:
(quote)

Er wordt niet geklaagd over reclames maar over de vorm waarin reclame tegenwoordig komt.

Ik ben het er nog altijd mee eens dat reclames geen wezenlijke invloed mogen hebben op de werking van de website. Als dat het geval is, zou daar iets aan gedaan moeten worden. Ik heb navraag gedaan, en ben in afwachting van een antwoord.

Ponty Mython
Edgar18 schreef:
Dan kun je m.i. drie dingen doen. De reclames accepteren zoals ze (momenteel) zijn, je bezoek aan de website beperken c.q. helemaal stoppen, of €12,50 betalen om de reclame af te kopen. En ja, ik gebruik bewust het woord afkopen.

4. Een [modknip] installeren.

Betalen voor iets wat er, sinds de overname, in wezen alleen maar slechter op is geworden? Er zijn nog geen opzienbarende veranderingen te merken, behalve een trager werkende website, meer bugs en reclame. Vóór de overname was er ook reclame, maar in tegenstelling tot nu was deze niet opdringerig.

Ik heb het donkerbruine vermoeden dat het de eigenaar alleen om MovieMeter ging, gezien daar wel het één en ander is aangepast, maar dat de deal was dat dan ook de rest van de sites overgenomen moesten worden. En dat terwijl muziek net zoveel te brengen heeft als film.

Oh ja, een adblocker kan natuurlijk ook. Ik ben daar persoonlijk geen voorstander van, vandaar dat ik er niet aan dacht.

Wat betreft MovieMeter vrees ik dat je gelijk hebt.

Ponty Mython schreef:
4. Een [modknip] installeren.
5. Klagen over de reclame.

Edgar18 vindt dat blijkbaar vermoeiend. Dan kan hij bijvoorbeeld deze drie dingen doen: Het geklaag accepteren zoals het (momenteel) is. Wegblijven van dit topic of MusicMeter. Een bedrag betalen aan de klagers opdat ze zouden stoppen met klagen.

Maar blijkbaar kiest Edgar18 ervoor om te klagen over het geklaag.

De storende EuroJackpot-advertentie is inmiddels uitgeschakeld.

Tozifra schreef:
Kan de donatiemogelijkheid worden opgenomen in de Wiki?

Van de tijdlijn #anderetijden
24 juni - 2011: Google sluit MusicMeter af, nadat (hen) duidelijk wordt dat er ook Google Ads staan bij album- en discussiepagina's waar naakt te vinden was. De reclame bij albums wordt tijdelijk uitgezet, aangezien er nogal wat albumhoezen niet door de eisen van Google heen komen.

Stukje over de donatiemogelijkheid heb ik toegevoegd aan de wiki: Verborgen functionaliteiten - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Onweerwolf
Dat blijft mooi, Muricans en naakt.

En waar ik 'mooi' schreef bedoelde ik natuurlijk 'volstrekt bizar'.

Ach ja, het ene volk kan niet tegen blote mensen en het andere volk ervaart trauma's na het lezen van het woord adblocker. Alles is relatief.

Kronos schreef:
Maar blijkbaar kiest Edgar18 ervoor om te klagen over het geklaag.
Is dat dan niet optie nummer vier? Die optie kies ik!

Casartelli (moderator)
24 juni - 2011: Google sluit MusicMeter af, nadat (hen) duidelijk wordt dat er ook Google Ads staan bij album- en discussiepagina's waar naakt te vinden was. De reclame bij albums wordt tijdelijk uitgezet, aangezien er nogal wat albumhoezen niet door de eisen van Google heen komen.
Zo leert een mens nog eens wat. Weten we ook meteen waarom Jordy besloten had dat van Scorpions - Virgin Killer de onschuldige hoes te zien is.

Er zijn trouwens ook genoeg websites waar zelfs de hoes van Roxy Musics Country Life gecensureerd is, dus we tellen onze zegeningen nog maar even.

Onweerwolf
Gelukkig hebben we altijd Type O Negative's "The Origin of the Feces" nog. Die mag wel gewoon.

En Sky Ferreira's Night Time, My Time

Rustig aan , 6 G is onderweg en dan krijgen wij nog alleen maar reclame van Huawei en restaurant de lange muur.

Onweerwolf schreef:
Gelukkig hebben we altijd Type O Negative's "The Origin of the Feces" nog. Die mag wel gewoon.

Als je liefhebber bent dan kan je van harte de albums van Kutschurft aanbevelen. Ook op deze geweldige site te vinden.

Onweerwolf
bonothecat schreef:
(quote)

Als je liefhebber bent dan kan je van harte de albums van Kutschurft aanbevelen. Ook op deze geweldige site te vinden.

Die zijn mij bekend. Ik heb Kutschurft ook wel meerdere malen live gezien in het verleden. Wel naderhand gedoucht.

Kutschurft is overigens nog wel vrij mainstream. Indien je een ékte fan bent dan kun ik je bijvoorbeeld Disgorge - Forensick & Waco Jesus - The Destruction of Commercial Scum aanraden.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Die zijn mij bekend. Ik heb Kutschurft ook wel meerdere malen live gezien in het verleden. Wel naderhand gedoucht.

Kutschurft is overigens nog wel vrij mainstream. Indien je een ékte fan bent dan kun ik je bijvoorbeeld Disgorge - Forensick & Waco Jesus - The Destruction of Commercial Scum aanraden.

Ik hoop dat de muziek beter is, maar ik kan me dat nauwelijks voorstellen

Onweerwolf
Nou, ik luister zeker liever naar de muziek dan dat ik het artwork bekijk.

Ponty Mython
Kan het idee van een nachtmodus mee worden genomen naar achteren, dion.ollie? Zo'n beetje elk forum heeft dit tegenwoordig en aangezien er hier nogal wat nachtbrakers zitten (myself included)...

Ponty Mython schreef:
Kan het idee van een nachtmodus mee worden genomen naar achteren, dion.ollie? Zo'n beetje elk forum heeft dit tegenwoordig en aangezien er hier nogal wat nachtbrakers zitten (myself included)...

Jazeker. Ik weet niet op welke termijn dit bewerkstelligd kan worden, maar ga het zeker toevoegen aan de verzoekjes!

dion.ollie, er is nu een KIA reclame die over de zoekresultaten (van het zoekfilter rechtsbovenin) heen getoond wordt. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

Mausie schreef:
dion.ollie, er is nu een KIA reclame die over de zoekresultaten (van het zoekfilter rechtsbovenin) heen getoond wordt. Dat lijkt mij niet de bedoeling.

Ik ben deze nog niet tegengekomen, maar ik zal kijken wat hieraan te doen is.

dion.ollie schreef:
(quote)

Ik ben deze nog niet tegengekomen, maar ik zal kijken wat hieraan te doen is.

Op een 21"-scherm neemt die KIA-boodschap een oppervlak van 34 * 16 cm in; in mijn beleving niet echt een bescheiden banner.

Mjuman schreef:
(quote)

Op een 21"-scherm neemt die KIA-boodschap een oppervlak van 34 * 16 cm in; in mijn beleving niet echt een bescheiden banner.

In mijn gedachten zie ik je nu vloekend en zwetend met een geodriehoek op je scherm in de weer.

GrafGantz schreef:
(quote)

In mijn gedachten zie ik je nu vloekend en zwetend met een geodriehoek op je scherm in de weer.

Het was een lineaal en dat vloeken had ik daarvoor al gedaan, toen Windows spontaan m'n beeldscherminstellingen had gewijzigd

Gretz schreef:
Stukje over de donatiemogelijkheid heb ik toegevoegd aan de wiki: Verborgen functionaliteiten - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Dank voor de toelichting over donatie.
Ik heb net geprobeerd, maar kreeg de volgende melding: "Er is een fout opgetreden bij de betaling.".
Kan iemand het repareren?

Van bank = SNS; via iDEAL.

Tozifra schreef:
(quote)

Dank voor de toelichting over donatie.
Ik heb net geprobeerd, maar kreeg de volgende melding: "Er is een fout opgetreden bij de betaling.".
Kan iemand het repareren?

Same eerder deze week , ik heb mod cosmic kid een berichtje gestuurd op dinsdag.
Misschien kan dion.ollie helpen?

dix
Mjuman schreef:

Zeker niet voor zo'n kut-KIA, het is toch geen Benz...

Laatst had iemand zich hier anders verstopt onder een KIA...

Flink wat slowchat verwijderd. Hou het a.u.b. on topic. Dit topic is bedoeld voor feedback, kritiek en ongefundeerd gezeur. Het is geen babbelbox

Vreemd iets waarvan ik niet echt weet of het nu specifiek aan de Meter sites ligt of aan mijn IPad:

Ik mag graag Spotify ophebben (combinatie van luisteren naar muziek en lezen op internet) als ik surf op internet. Maar als ik een site van mijn geliefde Meter bezoek dan wordt Spotify gepauzeerd. Niet als ik op de sites zelf kom (1e keer) maar als ik doorklik naar andere links op de Meter sites (2e keer dus). En dan zet ik Spotify weer op play, maar dan herhaalt het proces zich weer opnieuw. Gebeurt alleen via mijn IPad. En het is echt alleen specifiek met de Meter sites.

Alvast bedankt voor het kijken hiernaar.

Meneer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.