De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 16 juli 2020, 17:23 uur
dion.ollie: ik heb voor dit jaar een donatie gedaan om een reclamevrije site te krijgen. Het valt me op dat ik op MovieMeter, TVmeter en BoekMeter nog wel last heb van de advertenties. Zouden deze ook uitgeschakeld kunnen worden bij mijn account? (zelfde username). Ik vind het een beetje dubbelop om nu voor elke website een bedrag te gaan betalen.
12
geplaatst: 16 juli 2020, 17:49 uur
Ik doneer omdat ik vind dat je best wat geld mag geven aan een online website/dienst die je regelmatig gebruikt. Zeker als dat omgerekend neerkomt op een paar koppen koffie per jaar. Dat daarmee de advertenties verdwijnen is mooi meegenomen.
Op het moment dat het afkopen van advertenties de belangrijkste drijfveer wordt om te doneren, omdat anders de mobiele site niet meer werkt, haak ik wel een beetje af. Dan installeer ik liever Het-Ding-Dat-Niet-Genoemd-Mag-Worden en trakteer ik de crew op een kop koffie (of biertje, sapje) naar keuze.
Op het moment dat het afkopen van advertenties de belangrijkste drijfveer wordt om te doneren, omdat anders de mobiele site niet meer werkt, haak ik wel een beetje af. Dan installeer ik liever Het-Ding-Dat-Niet-Genoemd-Mag-Worden en trakteer ik de crew op een kop koffie (of biertje, sapje) naar keuze.
2
geplaatst: 16 juli 2020, 18:44 uur
herman schreef:
en trakteer ik de crew op een kop koffie (of biertje, sapje) naar keuze.
en trakteer ik de crew op een kop koffie (of biertje, sapje) naar keuze.
Kijk. In dat geval mogen de advertenties wel blijven

0
geplaatst: 17 juli 2020, 08:10 uur
Ik heb gedoneerd en sinds een paar dagen verschijnt er toch af en toe een advertentie.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 09:10 uur
Klein dingetje, na het toevoegen staat onder "in de wachtrij" de tekst xxx. Of is dit bewust als bedankje?
Sleepmakeswaves - Not an Exit (2020)
xxxtoegevoegd: vandaag om 09:05 uur
xxxtoegevoegd: vandaag om 09:05 uur
1
geplaatst: 17 juli 2020, 11:32 uur
Gretz schreef:
dion.ollie: ik heb voor dit jaar een donatie gedaan om een reclamevrije site te krijgen. Het valt me op dat ik op MovieMeter, TVmeter en BoekMeter nog wel last heb van de advertenties. Zouden deze ook uitgeschakeld kunnen worden bij mijn account? (zelfde username). Ik vind het een beetje dubbelop om nu voor elke website een bedrag te gaan betalen.
Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik ga vragen hoe het kan dat dit soort dingen blijven doorsijpelen bij gebruikers en vragen hier meteen iets aan te doen.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 11:36 uur
jordidj1 schreef:
Gelukkig zit ik nu achter de laptop, maar toen ik op mijn mobiel MuMe opende en die money ads weer zag, moest ik direct een zucht slaken. Het is gewoon niét te doen om te navigeren, wat je ook doet.
(quote)
Gelukkig zit ik nu achter de laptop, maar toen ik op mijn mobiel MuMe opende en die money ads weer zag, moest ik direct een zucht slaken. Het is gewoon niét te doen om te navigeren, wat je ook doet.
Dat deze reclame na een tijdje verdwenen te zijn, nu ook weer terugkomt, vind ik ook ronduit irritant. Ik ga hier dus nogmaals achteraan om verhaal te halen..
1
geplaatst: 17 juli 2020, 11:41 uur
Ponty Mython schreef:
Als site bedoel ik. Nu zijn het nog steeds 2 aparte websites met een zelfde url. Wat ik zo lees in het bericht van meterfan wordt het nu 1 site.
(quote)
Als site bedoel ik. Nu zijn het nog steeds 2 aparte websites met een zelfde url. Wat ik zo lees in het bericht van meterfan wordt het nu 1 site.
Om hier even wat toelichting op te geven. MovieMeter en TV-meter gaan, vanwege verschillende overeenkomstige eigenschappen (hoewel dat blijkbaar een discutabel punt blijft voor sommige mensen) inderdaad samen. De website zal zijn aandacht evenredig verdelen tussen films en series en beide groepen bedienen. De fora van beide websites blijven - hoewel op dezelfde website - wel gesplitst. Vooralsnog zijn er geen plannen om MusicMeter een vergelijkbare overhault te geven. Dat betekent overigens niet dat de aandacht voor MusicMeter zal verwateren. Wanneer de samenvoeging van TV-meter en MovieMeter erop zit, zal er veel tijd vrijkomen om zowel die website als andere metersites actief te gaan beheren.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 11:51 uur
dion.ollie schreef:
Dit is absoluut niet de bedoeling. Ik ga vragen hoe het kan dat dit soort dingen blijven doorsijpelen bij gebruikers en vragen hier meteen iets aan te doen.
(quote)
??? huh, ik ben jarenlang donateur via betaling op mume, echter ik heb altijd reclame gehad op de andere metersites (movie, boek, tv) waarop ik actief was, is dat een fout geweest?
Dat ik nu geen donateur ben is omdat het betalen met iDEAL nog steeds niet is opgelost.

0
geplaatst: 17 juli 2020, 11:56 uur
Rudi S schreef:
??? huh, ik ben jarenlang donateur via betaling op mume, echter ik heb altijd reclame gehad op de andere metersites (movie, boek, tv) waarop ik actief was, is dat een fout geweest?
Dat ik nu geen donateur ben is omdat het betalen met iDEAL nog steeds niet is opgelost.
(quote)
Oh, nee, niet op andere websites. Dat hoort. Maar als je hier doneert zou je hier geen ads moeten zien en dat gebeurt blijkbaar wel.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 12:06 uur
Nu snap ik het even niet meer, zoals ik het nu lees, moet je dus voor elke meter-site apart betalen om totaal advertentievrij te zijn??
Nu gebruik ik zelf geen andere meter-site, maar het is toch te zot voor woorden dat je voor elke site dan moet betalen?
En bij Gretz zeg je dat het absoluut niet de bedoeling is dat je op alle sites moet betalen?
Nu gebruik ik zelf geen andere meter-site, maar het is toch te zot voor woorden dat je voor elke site dan moet betalen?
En bij Gretz zeg je dat het absoluut niet de bedoeling is dat je op alle sites moet betalen?
0
geplaatst: 17 juli 2020, 12:08 uur
musicfriek als via mume doneert staat er in beeld dat je voor mume doneert.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 12:09 uur
Ok, dan moet Gretz dus voor elke site betalen blijkbaar.
Belachelijk.
Belachelijk.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 12:14 uur
Dat is maar de vraag, waarschijnlijk zou doneren voor alle sites in een pakket een stuk duurder zijn dan die minimaal 12,50 / jaar nu kun je kiezen voor de site die je vaak bezoekt ( ten minste als de betaling zou werken).
0
geplaatst: 17 juli 2020, 12:37 uur
Hoezo belachelijk?
Als ik naar de Jumbo ga voor een krat bier en voor een pak Kotex, dan betaal ik ook allebei. Ondanks het feit dat ze beide uit Jumbo komen en ik maar eenmaal langs de kassa ga.
1
geplaatst: 17 juli 2020, 12:48 uur
Maar betaald Eurojackpot voor die reclames ook voor iedere site appart dan 

8
geplaatst: 17 juli 2020, 14:06 uur
wij doen altijd bier met paprika chips, volgende keer deze ook eens proberen dan.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 15:50 uur
musicfriek schreef:
Ik zie de Meter-sites als 1 geheel, 1 eigenaar, vandaar.
Ik zie de Meter-sites als 1 geheel, 1 eigenaar, vandaar.
Zo zie ik het ook. Ik zou best iets meer willen doneren om het gehele meternetwerk vrij te krijgen van advertenties. Ik hoop dat dit in de toekomst mogelijk gaat zijn dion.ollie
0
geplaatst: 17 juli 2020, 16:02 uur
Gretz schreef:
Zo zie ik het ook. Ik zou best iets meer willen doneren om het gehele meternetwerk vrij te krijgen van advertenties. Ik hoop dat dit in de toekomst mogelijk gaat zijn dion.ollie
(quote)
Je lijkt op een beetje op de Amerikaan die in Duitsland op de markt in Keulen een boete krijgt omdat ie geen mondkapje op heeft en foetert (ik vertaal het even gemakshalve): "ik kom net uit Amsterdam en daar hoefde ik op het Waterlooplein géén mondkapje te dragen - en hier wel; terwijl jullie toch één Europa zijn"

0
geplaatst: 17 juli 2020, 16:04 uur
Je moet op elke site een account aanmaken en doneren (reclame afkopen) doe je voor een account. In die zin vind ik het wel logisch. Een fikse korting voor wie op meerdere sites doneert kan misschien een tussenoplossing zijn.
0
geplaatst: 17 juli 2020, 17:00 uur
Mijn complimenten: denk dat je echt het maximale aan advertenties op deze site weet te plaatsen. Soms zelfs over de tekst heen. Petje af hoor.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.