MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ik klik de site eigenlijk alleen nog aan voor al die heerlijke reclame.

CHIEP (crew)
Site eruit rond 23 uur en daarna supertraag (het heeft me tien minuten gekost om één toevoeging te behandelen). Was dit gepland?

Ook niet meter sites lagen eruit, maar niet alle

CHIEP (crew)
Hier enkel de Meter-sites.

Mijn universal scrobbler werkte ook niet op dat moment

Ponty Mython
dion.ollie schreef:
(quote)

Om hier even wat toelichting op te geven. MovieMeter en TV-meter gaan, vanwege verschillende overeenkomstige eigenschappen (hoewel dat blijkbaar een discutabel punt blijft voor sommige mensen) inderdaad samen. De website zal zijn aandacht evenredig verdelen tussen films en series en beide groepen bedienen. De fora van beide websites blijven - hoewel op dezelfde website - wel gesplitst. Vooralsnog zijn er geen plannen om MusicMeter een vergelijkbare overhault te geven. Dat betekent overigens niet dat de aandacht voor MusicMeter zal verwateren. Wanneer de samenvoeging van TV-meter en MovieMeter erop zit, zal er veel tijd vrijkomen om zowel die website als andere metersites actief te gaan beheren.

Hoe gaan jullie dat doen met gebruikers die geband zijn van MovieMeter, maar nog wel een actief account hebben op TvMeter (en vice versa)?

Hm, die zullen wel een extra portie reclame te verwerken krijgen.

dion.ollie: dus als ik alleen op TvMeter ingeschreven sta, komt MoMe daar automatisch straks bij? Of hoe gaat dat?

Als de fora gesplitst blijven, zal dat ook wel voor het gebruikersbestand per forum blijven. Dan kun je prima geband zijn op MovieMeter en voorbeelduser op TVMeter. Of niet ingeschreven op een van de twee. We gaan het meemaken.

Ben altijd tegenstander geweest van de gedachte één (soort) koekje, één trommel; maar dan moet je wel bedenken dat sommige koekjes van bepaalde andere koekjes muf en/of slap worden. Kletskoppen en Arnhemse meisjes of duumkes verdragen elkaar slecht. Dus of je nou al die cookies van tv, music, film, meet-me en pleur-top meter in 1 trommel wilt hebben is dan ook weer de vraag.

Ponty Mython
herman schreef:
Als de fora gesplitst blijven, zal dat ook wel voor het gebruikersbestand per forum blijven. Dan kun je prima geband zijn op MovieMeter en voorbeelduser op TVMeter. Of niet ingeschreven op een van de twee. We gaan het meemaken.

Voor de 2 fora zou dat wellicht kunnen, maar bij het samenvoegen van de sites tot één geheel loop je geheid tegen problemen aan wat betreft gebande gebruikers bij het stemmen en reageren op films en series. Het lijkt mij in ieder geval een lichtpuntje voor de mensen die ooit geband zijn van Movie- of TvMeter, om via deze aankomende samenvoeging weer op de site te geraken met een actief account.

Ik betaal geen cent voor een site die voor geen meter loopt zoals het hoort.

Prog64
dazzler schreef:
Ik betaal geen cent voor een site die voor geen meter loopt zoals het hoort.

Voor geen (music)meter inderdaad?

Het voordeel dat ik niet meer hier kan doneren is dat ik nu weet dat ik met de eurojackpot kan meespelen

Misschien kunnen we hardnekkige problemen ook zo melden, dit topic lijkt een beetje verweesd:

Met commerciële vragen of technische problemen kun je terecht bij Roy Grievink via [email protected].

https://www.musicmeter.nl/site/contact

Ponty Mython
Misschien een idee om een apart (sticky) topic te openen om alleen problemen, bugs en dergelijke in te kunnen melden?

Sticky lijkt me niet nodig. Die blijft wel bovenaan hoor.

Aurum schreef:
Sticky lijkt me niet nodig. Die blijft wel bovenaan hoor.

ZAP! schreef:
dion.ollie: dus als ik alleen op TvMeter ingeschreven sta, komt MoMe daar automatisch straks bij? Of hoe gaat dat?

We zijn er nog niet helemaal over uit hoe we dit straks gaan doen. HIerover gaan we binnenkort om tafel. Daarbij zullen we suggesties uiteraard meenemen. We laten t.z.t meer weten over de beslissingen hierin.

Onderhond schreef:
Eigenlijk is de consensus dat het niet zo erg is wanneer beide sites samengaan, zolang alles maar gescheiden blijft

Ook even ter kennisgeving op MusicMeter, hoewel het hier natuurlijk wat minder relevant is.

Net overleg gehad over in welke hoedanigheid alles gescheiden blijft en daarop is het antwoord: zoveel mogelijk. Zowel qua forum als qua updates worden in het overzicht tabbladen 'films' en 'series' gehanteerd.

Wat betreft de profielen: we ontkomen er bijna niet aan om iedereen één profiel te geven voor de hele website van MovieMeter. Het wordt immers één website. Statistieken blijven, zoals vrijwel alle onderdelen website afzonderlijk van elkaar bijgehouden. Wat we in dat geval zouden kunnen doen is gebruikers laten kiezen welk van de gebruikersnamen (en avatar) zij willen houden voor de volledige website en vervolgens het systeem automatisch de statistieken van het andere account dat geregistreerd staat op hetzelfde mailadres hieraan koppelen. Accounts gaan nooit verloren. Ook niet wanneer beide accounts op een ander mailadres zijn aangemaakt. In dat geval gaan we een tool bouwen waarmee deze accounts samengevoegd kunnen worden. Hoe dit precies in zijn werk gaat, gaan we nog onderzoeken. Maar dit is in ieder geval het plan van aanpak.

Mochten hiertegen echter massaal grote bezwaren zijn, dan horen wij het graag. Ook horen we graag hoe men het in dat geval wél voor zich ziet!

dion.ollie schreef:

We zijn er nog niet helemaal over uit hoe we dit straks gaan doen. HIerover gaan we binnenkort om tafel..

Het doet mij ontzettend deugd dat de beleidsmakers zo'n verstandige koers varen.

Privacy settings - ad.nl

Ponty Mython
En gebande gebruikers van Tv- of MovieMeter, dion.ollie? Als de gebruikersprofielen van beide sites worden samengevoegd (waarvan er één is geband), betekent dit dan dat diegene weer een actief account krijgt?

cosmic kid (moderator)
Ik hoop dat de moderators van Moviemeter en TVmeter goed zijn betrokken hierbij. Voor hen verandert de span of control behoorlijk, lijkt me.

zaaf
vanochtend zeer vroeg lag de site er weer uit, daarna weer goed functionerend.
zojuist weer problematisch - het vreemde is dat tijdens het proces er in de statusbalk verscheen: wachten op www.moviemeter.nl...

Albumpagina's springen bij mij op wit na een paar seconden

Ah, ik dacht al dat het aan mijn telefoon lag

Haha, wat is dat nu weer, werkt bij mij ook.
Filmpagina's op moviemeter ook.
Op die manier heb ik wel tijd om nuttige dingen te doen.

Zelfde hier, maar inderdaad alleen mobiel, op de laptop werkt alles normaal. Heb ik nog altijd geen tijd voor nuttige dingen verdorie.

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
Zelfde hier, maar inderdaad alleen mobiel, op de laptop werkt alles normaal. Heb ik nog altijd geen tijd voor nuttige dingen verdorie.

Jij hebt een laptop die niet mobiel is?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:26 uur

geplaatst: vandaag om 17:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.