De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Deranged
geplaatst: 12 juli 2020, 02:28 uur
YouTube
Tegenwoordig als je een tjoep tjoep linkje plaatst komt er gewoon tjoep tjoep te staan en niet gewoon wat het is zoals eerst altijd wel was vind ik matig.
En zo zijn er nog wel een paar dingen zoals het weghalen van mijn berichten hier vorige keer die mij weerhouden van donatie.
Tegenwoordig als je een tjoep tjoep linkje plaatst komt er gewoon tjoep tjoep te staan en niet gewoon wat het is zoals eerst altijd wel was vind ik matig.
En zo zijn er nog wel een paar dingen zoals het weghalen van mijn berichten hier vorige keer die mij weerhouden van donatie.
0
Ponty Mython
geplaatst: 12 juli 2020, 17:28 uur
Ik ben zeer benieuwd of het vernieuwde moviemeter de gebruikerservaring niet in de weg zal zitten. Het is wel vreemd dat het bericht niet op de filmsite zelf staat. Wordt tv-meter samengevoegd met moviemeter?
Er zijn vooralsnog geen plannen om ook musicmeter aan een overhaul te onderwerpen?
Er zijn vooralsnog geen plannen om ook musicmeter aan een overhaul te onderwerpen?
0
Ponty Mython
geplaatst: 12 juli 2020, 19:36 uur
Als site bedoel ik. Nu zijn het nog steeds 2 aparte websites met een zelfde url. Wat ik zo lees in het bericht van meterfan wordt het nu 1 site.
0
geplaatst: 12 juli 2020, 20:17 uur
Ponty Mython schreef:
Zoals ik het begreep was het ook niet een officiële bekendmaking, maar om te verduidelijken waarom op TV meter de bugs zo lang blijven. Maar ik verwacht dat ze op alle sites eenzelfde stijl willen doorvoeren. Tenminste dat lijkt me logisch.
0
geplaatst: 12 juli 2020, 20:17 uur
Volgens mij wordt het een zootje.
Het is gewoon een excuus om het eigen onvermogen te verdoezelen. "Het duurt allemaal zo lang omdat we met iets spetterends bezig zijn."
Het is gewoon een excuus om het eigen onvermogen te verdoezelen. "Het duurt allemaal zo lang omdat we met iets spetterends bezig zijn."
5
geplaatst: 12 juli 2020, 20:47 uur
dazzler schreef:
Ze beginnen een frietkot?
0
Ponty Mython
geplaatst: 12 juli 2020, 22:42 uur
Wat nog veel vreemder is, is dat niemand op moviemeter zich er voor lijkt te interesseren. Het bericht werd op donderdag geplaatst, maar er zijn nog geen reacties op gekomen.
Dat was voor de overname wel anders; Toen werd elke pietluttige verandering uitgebreid bediscussieerd.
Dat was voor de overname wel anders; Toen werd elke pietluttige verandering uitgebreid bediscussieerd.
0
Deranged
geplaatst: 13 juli 2020, 08:39 uur
Dat we met hun verjaardag allemaal iets inleggen en een cadeautje kopen.
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 juli 2020, 23:16 uur
Die fucking irritante zoooooo veel money reclame komt weer eens mijn MuMeplezier bederven door zich volledig over mijn mobiele browserapp (Safari) heen te rollen.
Deze reclame maakt het normaal gebruiken van de mobiele site letterlijk onmogelijk.
Deze reclame maakt het normaal gebruiken van de mobiele site letterlijk onmogelijk.
1
geplaatst: 14 juli 2020, 23:18 uur
panjoe schreef:
Die fucking irritante zoooooo veel money reclame komt weer eens mijn MuMeplezier bederven door zich volledig over mijn mobiele browserapp (Safari) heen te rollen.
Hier ook veel last van...
en dan ligt Whats-App er ook nog eens uit.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 14 juli 2020, 23:21 uur
Ik moest 4 keer in en uit mijn browser gaan om deze reactie te lezen, kan echt niet dit.
1
geplaatst: 14 juli 2020, 23:25 uur
panjoe schreef:
Ik moest 4 keer in en uit mijn browser gaan om deze reactie te lezen, kan echt niet dit.
(quote)
Gelukkig zit ik nu achter de laptop, maar toen ik op mijn mobiel MuMe opende en die money ads weer zag, moest ik direct een zucht slaken. Het is gewoon niét te doen om te navigeren, wat je ook doet.
0
geplaatst: 15 juli 2020, 01:37 uur
Onuitstaanbare pop-ups als je je telefoon gebruikt. Damn, zo irritant. Onmogelijk om doorheen te komen via telefoon. Wat slecht.
3
geplaatst: 15 juli 2020, 06:11 uur
Gewoon een pijltje terug en het leven gaat gewoon weer verder toch?
Dan zullen zo de dreig-uitschrijf -berichtjes ook wel weer komen. Ut is maar een sijt heur
Dan zullen zo de dreig-uitschrijf -berichtjes ook wel weer komen. Ut is maar een sijt heur
0
Deranged
geplaatst: 15 juli 2020, 07:46 uur
Site amper fatsoenlijk te gebruiken momenteel.
Laat dat cadeautje voor nu dus maar even zitten.
Laat dat cadeautje voor nu dus maar even zitten.
6
geplaatst: 15 juli 2020, 11:11 uur
Zonder bijdehante reacties heeft het forum geen bestaansrecht, fair enough. Het Malieveld krijg je er niet vol mee maar we kunnen inmiddels de kelderzaal van Paradiso vullen met vertrokken users. Met inachtname van de benodigde social distancing, dat dan weer wel.
0
Prog64
geplaatst: 15 juli 2020, 14:39 uur
Hallo, nog een keer...
Is deze site een verdienmodel geworden?
Ik vermoed van wel vanwege de toename in reclames.
Had zojuist een bericht hier geplaatst; maar voordat ik kon knipperen met mn ogen was ie ook alweer weg?
Big Brother...?
Is deze site een verdienmodel geworden?
Ik vermoed van wel vanwege de toename in reclames.
Had zojuist een bericht hier geplaatst; maar voordat ik kon knipperen met mn ogen was ie ook alweer weg?
Big Brother...?
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 juli 2020, 15:13 uur
vigil schreef:
Als een pijltje terug het probleem oploste zou je mij niet horen, maar dit mocht op mijn mobiel in ieder geval niet baten, ik kon de site serieus niet normaal gebruiken. Bijzonder gebruiksonvriendelijk - en extra frustrerend aangezien precies hetzelfde euvel met dezelfde adverteerder hier een paar maanden geleden voor veel gedoe zorgde.
Dramatisch lopen doen over uitschrijven vind ik ook maar onzin trouwens, maar dit gaat ze serieus bezoekers kosten en dat lijken de reclame-inkomsten mij niet waard.
0
Deranged
geplaatst: 15 juli 2020, 17:46 uur
Is niet erg dat het op een gegeven moment in handen komt van iemand anders die ook nog eens een leuke duit in het zakje hoopt te gaan steken, maar deze gasten hebben naar het schijnt ook nog eens de centrale verwarming niet echt uitgevonden zeg maar. Publieke betrekkingen zegt ze allemaal niet zo gek veel. Is ook niet dat er enig gehoor wordt gegeven of iets, of dat het probleem op dit moment verholpen is. Dat die ad steeds heel het scherm overneemt lijkt me voldoende onacceptabel of asociaal om er iets aan te doen, wat niet gebeurt.
0
Prog64
geplaatst: 15 juli 2020, 17:50 uur
Probeer eens Adblocker om te browsen. Instellen op alle reclames afwijzen.
0
geplaatst: 15 juli 2020, 18:19 uur
Prog64 schreef:
Probeer eens A### om te browsen. Instellen op alle reclames afwijzen.
Probeer eens A### om te browsen. Instellen op alle reclames afwijzen.
U zegt? De hekken schieten hier uit de grond omhoog bij het bezigen van het A-woord.
0
Prog64
geplaatst: 15 juli 2020, 18:34 uur
dix schreef:
U zegt? De hekken schieten hier uit de grond omhoog bij het bezigen van het A-woord.
(quote)
Ik weet het, officieel mag het niet, maarre... ik wil graag normaal kunnen browsen; ze maken het er zelf naar dat een kunstgreep wordt toegepast....
0
Deranged
geplaatst: 15 juli 2020, 19:14 uur
Deed je al wel mee aan de euro jackpot.
Gouden bergen zijn allerminst gegarandeerd maar vallen ook zeker niet uit te sluiten.
Gouden bergen zijn allerminst gegarandeerd maar vallen ook zeker niet uit te sluiten.
0
Simon Smith (crew)
geplaatst: 16 juli 2020, 08:33 uur
Ik vind het een beetje jammer dat er geen reactie komt van Dion Ollie, op dit probleem dat zich voordoet op meerdere Metersites.
0
Prog64
geplaatst: 16 juli 2020, 09:57 uur
Simon Smith schreef:
Ik vind het een beetje jammer dat er geen reactie komt van Dion Ollie, op dit probleem dat zich voordoet op meerdere Metersites.
DionOllie heeft gisteravond nog wel gekeken om 21:51...
2
geplaatst: 16 juli 2020, 16:03 uur
In november loopt mijn afkoop van advertenties af. Ik vrees de tijd die daarna komen gaat. Zal alvast weer 12,5 euro proberen te sparen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.