menu

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
avatar van Outlaw104
Ben nu al bijna 2 weken volledig reclamevrij op Musicmeter.
Geen donatie gedaan en ook geen blockers.
Alleen een paar instellingen uitgezet in het Privacy menu, zet ik die weer aan of ik log uit, dan verschijnen er prompt weer advertenties.

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Als ik op de pagina van een iets minder recent album op de iTunes-link klik, levert dit tegenwoordig zeer vaak de foutmelding "item not found" op (terwijl het album in kwestie wel degelijk nog steeds op iTunes staat).
Zijn er nog users die dit ondervinden?

avatar van zaaf
Ook al tijden niet meer gehad, de lege pagina. Just kidding

avatar van vigil
Outlaw104 schreef:
Ben nu al bijna 2 weken volledig reclamevrij op Musicmeter.
Geen donatie gedaan en ook geen blockers.
Alleen een paar instellingen uitgezet in het Privacy menu.

Bij mij net zo

avatar van Mssr Renard
CHIEP schreef:
Als ik op de pagina van een iets minder recent album op de iTunes-link klik, levert dit tegenwoordig zeer vaak de foutmelding "item not found" op (terwijl het album in kwestie wel degelijk nog steeds op iTunes staat).
Zijn er nog users die dit ondervinden?


De hoesvindknop van itunes en de importeertracksknop van itunes werken ook maar erg slecht.

avatar van musicfriek
Mssr Renard schreef:
De hoesvindknop van itunes en de importeertracksknop van itunes werken ook maar erg slecht.
De importeertracksknop ken ik, die werkt hier prima, mits je geen schrijffouten maakt in artiest en titel, want 1 letter verkeerd en dan importeert i-tunes niks.

En geloof het of niet, die hoesvindknop zie ik nu voor het eerst Ongelooflijk dat die me nooit opgevallen is na zoveel toevoegingen

Enfin, ik importeer zelf altijd de hoezen (voornamelijk van i-tunes en bandcamp).

avatar van Mssr Renard
musicfriek schreef:
(quote)
De importeertracksknop ken ik, die werkt hier prima, mits je geen schrijffouten maakt in artiest en titel, want 1 letter verkeerd en dan importeert i-tunes niks.

En geloof het of niet, die hoesvindknop zie ik nu voor het eerst Ongelooflijk dat die me nooit opgevallen is na zoveel toevoegingen

Enfin, ik importeer zelf altijd de hoezen (voornamelijk van i-tunes en bandcamp).


Het luistert inderdaad heel nauw, ook omdat vaak juist itunes de artiest niet juist weergeeft.

De vind-hoes-knop is wel een vriend van mij.

avatar van zaaf
524, 520, het zijn mooie getallen

Ponty Mython
De site lag er net helemaal uit. Het loopt de hele avond al stroef trouwens.

avatar van Edgar18
Niet alleen hier dus. Hoe moeilijk is het om een site gewoon in de lucht te houden

avatar van Boermetkiespijn
Heb hem er vanavond meerdere keren uit zien klappen. Heel irritant, iemand enig idee hoe het komt?


avatar van zaaf
ik denk dat er meer gedoneerd moet worden

avatar van Mssr Renard
Ik heb ooit eens begrepen dat de "wat draai je nu?"-topic enorm veel bandbreedte (heet dat zo?) kost.

bennerd
Edgar18 schreef:
Niet alleen hier dus. Hoe moeilijk is het om een site gewoon in de lucht te houden

Weet je waar je over spreekt?

avatar van Edgar18
Toevallig wel ja.

bennerd
Dan mag je dat zeggen.


avatar van musician
Het wordt een kwestie van snel typen en plaatsen, voordat je het weet typ je in het luchtledige.

avatar van zaaf
Dat is superrelaxed! Weg met de site!

Ponty Mython
Het was ook alleen MusicMeter, de rest deed het wel.

avatar van Fathead
Ponty Mython schreef:
Het was ook alleen MusicMeter, de rest deed het wel.


Ik was even bang dat het internet als geheel kapot was gegaan.

avatar van Boermetkiespijn
Heb MovieMeter geprobeerd, kwam ik ook niet op hoor. De rest van het internet wel inderdaad

Ponty Mython
Ik heb het idee dat de communicatie van bovenaf weer aan het verminderen is de laatste tijd. Zo wachten ze op Boekmeter al vanaf semptember op antwoord in het FB topic.

avatar van GrafGantz
Staat op MuMe een trits thematische live-verzamelaars van Bruce Springsteen onder de naam "The Live Series". Deze staan allemaal onder de live-albums, m.u.v. van eentje die onder de verzamelaars staat. Zou deze ook onder de live-albums gezet kunnen worden?

Bruce Springsteen - The Live Series: Stripped Down (2020)

avatar van jerome988
GrafGantz schreef:
Staat op MuMe een trits thematische live-verzamelaars van Bruce Springsteen onder de naam "The Live Series". Deze staan allemaal onder de live-albums, m.u.v. van eentje die onder de verzamelaars staat. Zou deze ook onder de live-albums gezet kunnen worden?

Bruce Springsteen - The Live Series: Stripped Down (2020)

Correctie indienen is een kleine moeite toch Heb het al voor je gedaan.

avatar van GrafGantz
Oh ja. Het was al laat en zo

avatar van CHIEP
CHIEP (crew)
Tien minuten bezig met een release toe te voegen, om dan op een Error 524 te stoten.
Not cool, dion.ollie.

Ponty Mython
De site heeft er vandaag weer zin in... not.

CHIEP schreef:
Tien minuten bezig met een release toe te voegen, om dan op een Error 524 te stoten.
Not cool, dion.ollie.


ik merk dat er sowieso nogal weinig communicatie is de laatste tijd (wat betreft bugs) op de site.

Word er achter de schermen nog wel gecommuniceerd met de beheerders?

avatar van bonothecat
De meter problemen worden serieus aangepakt. Er rijdt in Amsterdam een heuze meter support rond

https://photos.app.goo.gl/8nem3b8azEnfAm6e6

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:24 uur

geplaatst: vandaag om 11:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.