MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ponty Mython
Op BoekMeter zijn ze ook klaar met de afwezigheid en non-communicatie van de beheerders:

https://i.imgur.com/EDlq1Jm.png

meter_fan
Laatste bezoek: 12 mei, 14:48 uur

dion.ollie
Laatste bezoek: 16 september, 12:00 uur

Ponty Mython schreef:
De site heeft er vandaag weer zin in... not.

(quote)

ik merk dat er sowieso nogal weinig communicatie is de laatste tijd (wat betreft bugs) op de site.

Word er achter de schermen nog wel gecommuniceerd met de beheerders?

Hee, er wordt zeker nog gecommuniceerd op de achtergrond. Wat betreft het melden van bugs is het wel prettig mij te taggen, zodat er niks vergeten wordt. Op die manier kan ik snel schakelen tussen de meter-sites doelgericht te werk gaan wat betreft bugfixing.

Wat betreft de verbindingsproblemen van de afgelopen tijd: dit heeft te maken met processen die worden gedraaid in verband met de samenvoeging Moviemeter- en TV-meter. Dat ik deze problemen zelf zelden ervaar is uiteraard omdat ik minder op Musicmeter te vinden ben dan de crew en enkele actieve gebruikers. Mochten zich de komende tijd nog meer van dit soort problemen voordoen, tag mij dan even en dan kan ik dit bij het beheer melden.

Vergeet niet af en toe even rustig adem te halen Michiel...

Die pagina grote advertenties kan je zo uitzetten bij je eigen instellingen, daar hoef je echt geen geld voor over te maken. Ergens tussen al die gefrustreerde postjes staat heel simpel uitgelegd hoe dat moet.

Mssr Renard
vigil schreef:
Vergeet niet af en toe even rustig adem te halen Michiel...

Die pagina grote advertenties kan je zo uitzetten bij je eigen instellingen, daar hoef je echt geen geld voor over te maken. Ergens tussen al die gefrustreerde postjes staat heel simpel uitgelegd hoe dat moet.

Ik heb geen last van de advertenties. Maar ik vind het zo sneu voor al die andere users, die keer op keer de deksel op de neus krijgen.

Ik kan zo slecht tegen onrechtvaardigheid. En zakelijke taal krijg ik ook de kriebels van. Ik heb dan liever dan mensen eerlijk zijn.

Ik heb nog 24 uur om mijn post weg te halen, trouwens.

Casartelli (moderator)
Mssr Renard schreef:
Ik heb nog 24 uur om mijn post weg te halen, trouwens.
12 uur. Dus de tijd dringt...

Mssr Renard
En poef!

Mssr Renard schreef:
(quote)

Ik heb geen last van de advertenties. Maar ik vind het zo sneu voor al die andere users, die keer op keer de deksel op de neus krijgen.

Je hoeft t leed van "al die andere users" niet op jouw schouders te nemen Michiel, af en toe iemand helpen is niet erg (zelfs goed) maar dit is slecht de gezondheid

Het valt me op dat ik veel notificaties mis. Bv. geen enkele notificatie gekregen afgelopen weekend, terwijl ik wel een paar keer getagt en gequotet ben (bv. hier). Is dat een bekend probleem dion.ollie?

herman schreef:
Het valt me op dat ik veel notificaties mis. Bv. geen enkele notificatie gekregen afgelopen weekend, terwijl ik wel een paar keer getagt en gequotet ben (bv. hier). Is dat een bekend probleem dion.ollie?

tag in een quote krijg je geen melding van

wat off-topic berichten verwijderd

Vraagje ten behoeve van het toevoegen van een cd. De laatste tijd wanneer ik albums toevoeg, kan ik de releasedatum niet invoeren. Wat gebeurd er: ik voer bijvoorbeeld 18 November in, dan verdwijnt het wanneer ik naar een ander veld ga. Soms kan ik wel de datum invoeren maar accepteert hij alleen het jaar 2020. Een hele rare bug, hebben meer gebruikers dat en hoe kan ik dit verhelpen?

Mssr Renard
Ik voer altijd getallen in, geen maandnamen, en dat wordt altijd gepakt.

Ponty Mython
dion.ollie schreef:
(quote)

Hee, er wordt zeker nog gecommuniceerd op de achtergrond. Wat betreft het melden van bugs is het wel prettig mij te taggen, zodat er niks vergeten wordt. Op die manier kan ik snel schakelen tussen de meter-sites doelgericht te werk gaan wat betreft bugfixing.

Misschien is het een idee om ook eens wat vaker in te loggen op BoekMeter?

Sommige crewleden hebben hun taken al neergelegd ivm het uitblijven van enige vorm van communicatie vanuit de leiding. Het lijkt me niet dat jullie nog zo'n debacle willen als hier destijds?

Tijd voor een dion.olliemanager. En een dion.olliemanagermanager.

Wie kent er nog verborgen functionaliteiten op MuMe die nog niet in dit overzicht staan? Ik heb de laatste twee net toegevoegd.

Verborgen functionaliteiten - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl

Zou zoiets ook willen hebben voor de albums op MuMe:
MovieMeter.nl - Trending

Mssr Renard schreef:
Ik voer altijd getallen in, geen maandnamen, en dat wordt altijd gepakt.

Werkt ook niet. Bijv 19-11 accepteert het veld ook niet....

Mssr Renard
Ayreonfreak schreef:
(quote)

Ik heb zojuist Focus - 50 Years: Anthology 1970-1976 (2020) toegevoegd en de datum 13 november 2020 werkte gewoon.

Ayreonfreak schreef:
(quote)

Cookies al eens gecleard? Welke browser gebruik je?

18 11 2020 als notatie werkt sowieso (geen koppeltekens). Indien niet zit je met een lokaal probleem.

Gretz schreef:
Zou zoiets ook willen hebben voor de albums op MuMe:
MovieMeter.nl - Trending

Hee Gretz,

Ik heb je reactie in het forum van Moviemeter gezien. Ik zal dit eens aankaarten bij de developers. Verwacht persoonlijk niet dat dit een probleem zal zijn, maar goed, ik ben geen developer.

Masimo schreef:
Tijd voor een dion.olliemanager. En een dion.olliemanagermanager.

Weet je nog iemand?

Nadat je een eigen bericht hebt verwijderd, krijg je direct erna nog de optie met de knop: 'ongedaan maken'. Heb even paar proefrondjes gedraaid en deze doet het dus nooit. Een valse reddingboei.

Ik weet dat er niks mee gedaan zal worden, maar ik dacht: zeg het toch even.

Mssr Renard
Het insturen van plaatjes geeft een foutmelding.
Als ik dan een pagina terug browse en het opnieuw instuur gaat het wel goed.

Al meerdere keren vandaag voorgekomen bij mij.
Dit betreft het insturen van albumhoezen maar ook het aanpassen van mijn avatar.

Ik heb een correctie ingediend voor: Neil Young - Archives Vol. II: 1972 - 1976 (2020), als gevolg waarvan nu ook de diverse artiesten vernoemd worden. Tot zover prima.

Echter, als ik op de artiesten pagina van bijvoorbeeld Neil Young & the Stray Gators of Crazy Horse klik staat het album er niet bij.

Sterker nog, als ik op de artiest Neil Young & The Santa Monica Flyers dan zegt ie dat de artiest niet bestaat: Neil Young & The Santa Monica Flyers

Wat is hier aan de hand? Waarom kunnen we eigenlijk geen artiesten toevoegen?

Het albumtype is "Verzamel, oude tracks, meerdere artiesten", wat betekent dat artiesten niet worden toegevoegd. Vergelijk het met Neil Young - Archives, Vol. I: 1963-1972 (2009) - MusicMeter.nl die als albumtype "Verzamel, oude tracks, één artiest" heeft, en waarvan de artiesten wel zijn toegevoegd.

Mssr Renard
Njal schreef:
Het albumtype is "Verzamel, oude tracks, meerdere artiesten", wat betekent dat artiesten niet worden toegevoegd. Vergelijk het met Neil Young - Archives, Vol. I: 1963-1972 (2009) - MusicMeter.nl die als albumtype "Verzamel, oude tracks, één artiest" heeft, en waarvan de artiesten wel zijn toegevoegd.

Ik moest daar ook gelijk aan denken.

Mssr Renard
Mssr Renard schreef:
Het insturen van plaatjes geeft een foutmelding.
Als ik dan een pagina terug browse en het opnieuw instuur gaat het wel goed.

Al meerdere keren vandaag voorgekomen bij mij.
Dit betreft het insturen van albumhoezen maar ook het aanpassen van mijn avatar.

En het gebeurt weer. Ik stuur mijn nieuwe album in en krijg deze melding:
Je bestand kan niet worden geopendHet bestand is mogelijk verplaatst, bewerkt of verwijderd.
ERR_UPLOAD_FILE_CHANGED

Daarna ga ik een scherm terug en stuur het opnieuw in, en dan lukt het wel.

aerobag schreef:
Nadat je een eigen bericht hebt verwijderd, krijg je direct erna nog de optie met de knop: 'ongedaan maken'. Heb even paar proefrondjes gedraaid en deze doet het dus nooit. Een valse reddingboei.

Ik weet dat er niks mee gedaan zal worden, maar ik dacht: zeg het toch even.

Ik ben de buglijst aan het nalopen en zal deze daaraan toevoegen, zodat daar wat aan gedaan kan worden.

Njal schreef:

Heb een correctie ingediend (zag ook dat ik een typo had gemaakt bij track 44). We gaan het meemaken. Thanks for the tip!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:27 uur

geplaatst: vandaag om 10:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.