MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
stoepkrijt schreef:
Op mijn (Android-)telefoon passen songtitels soms niet helemaal op mijn scherm. Het is niet het einde van de titel dat wegvalt (zoals ik eerst dacht), maar het einde van de regel:
(afbeelding)
Aan de rechterkant wordt er in feite een stuk afgeknipt, terwijl de berichten eronder wél allemaal netjes op mijn scherm passen.

Vervelend. Ik zou even niet weten wat ik daar aan kan doen.

buizen
Jordy schreef:
(quote)

heb 'm hersteld

Volgens mij is het nog niet helemaal in orde.

Jordy schreef:
(quote)

Vervelend. Ik zou even niet weten wat ik daar aan kan doen.
Jammer dan. Gelukkig is het niet echt storend. En het komt niet vaak voor dat titels zo lang zijn dat ze niet passen.

Bij mij doet het Wat Draai Je Nu?-topic het weer gewoon hoor. Dan kan ik je in ieder geval daarvoor bedanken Jordy

Jordy schreef:
(quote)

heb 'm hersteld

Bedankt, Jordy. Alles is zo te zien weer in orde .

Bij muziekgames in het forum is de Albumbattle verdwenen.

ga ik ook naar kijken!

Ik ben bang dat die verloren is gegaan bij de problemen van vanochtend.

We hebben natuurlijk een backup voor dit soort noodgevallen, maar in het geval van relatief onbelangrijke topics (als filmgames) vind ik dat helaas te veel werk, sorry aan alle mensen die in dat topic meededen. En ben natuurlijk benieuwd naar eventuele andere dingen die verloren zijn gegaan.

Ozric Spacefolk
Ik ben mn kluts kwijtgeraakt. Is daar een back-up van?

ik kan opeens geen users meer taggen.

Ozric Spacefolk
Rudi S

gaat prima...

Rudi S
Hier ook geen probleem

Rudi S schreef:
ik kan opeens geen users meer taggen.

Heb je wel je diploma behaald?

Ik zat in dezelfde cursus als vigil en Ozric Spacefolk

strikdiploma vh ROC , daar ligt het niet aan.
Maar lukt nu welMjuman
Vreemd ik heb eerst een ander toetsenbord (NLD/NLD geladen en daarna weer mijn standaard NLD/INTL en het werkt weer.
Ik kreeg ipv @ een " .
Ik kan dus ook weer vigil en Ozric Spacefolk taggen

Ozric Spacefolk
Wat een gezelligheid.

Wat een apenstaartje al dan niet vermag.

De beste tip die ik ooit heb gehad hier bij keyboard-issues is het gelijktijdig indrukken van [Ctrl] +[Shift]. Dan reset je je toetsenbord.

Als standaardlettertype is hier nl gekozen voor ISO 8859P1 - idd een ISO-standaard, terwijl veel websites tegenwoordig werken met Unicode, UTF8 en Win1251 (Westeuropees) het standaardlettertype voor Windows is.

Er zijn verschillen en de verschillen met Mac-lettertypes zijn er ook nog; dat leidt soms tot rare tekens op je scherm - soms krijg je dan het teken voor de Yen waar je het euro-teken verwacht

Ozric Spacefolk
Moeten Queen en Queen + Paul Rodgers niet gewoon samengevoegd worden?

Het is nu een hoop gekloot, en de leden lijken tegelijkertijd in beide 'bandjes' te zitten.

Ozric Spacefolk
En wat is hier aan de hand?

Asia

Casartelli (moderator)
Ozric Spacefolk schreef:
En wat is hier aan de hand?

Asia

Dat de ons welbekende Asia een (I) heeft.

Ozric Spacefolk
Casartelli schreef:
(quote)

Dat de ons welbekende Asia een (I) heeft.

Soms is dat een moeilijk met toevoegen. Want je kunt dat niet even gemakkelijk checken.

Casartelli (moderator)
Ozric Spacefolk schreef:
Soms is dat een moeilijk met toevoegen. Want je kunt dat niet even gemakkelijk checken.

Klopt. Bovendien was er kennelijk nog geen Asia zonder Romeins cijfer, in tegenspraak met de conventies alhier.

Maar idealiter zou er in het toevoegproces altijd een waarschuwing zijn als je een artiestennaam toe probeert te voegen waar al (een) Romeins(e) cijfer(s) in gebruik is/zijn.

Ozric Spacefolk
Exact mijn idee. Als je een alt. artiestennaam invoert, krijg je ook een reeksje artiesten te zien, waaruit ja kan kiezen.

But yes.

Mijn vraag aan een mod. of Asia even in één zwik kan worden veranderd, anders blijf ik tikken en klikken....

buizen
Probeer jij maar eens een fatsoenlijk totaaloverzicht te krijgen van alle items van/over AC/DC (of hoe je het ook wilt schrijven).
Succes met het vinden van de juiste schrijfwijze in de zoekfunctiebalk.
Heb al van alles geprobeerd maar je moet dus sowieso exact de goede naam van bijv. een band intypen en ook volledig, anders krijg je maar halve overzichten. ACDC is een moeilijke.
Het is geen Googlekwaliteit op MM.
Maar ach.

Het schijnt dat google iets meer mankracht en servers tot hun beschikking heeft

Jordy schreef:
Het schijnt dat google iets meer mankracht en servers tot hun beschikking heeft

Maar ook op het zoeken bij Google valt GENOEG aan te merken (SEA en SEO vs betrouwbaarheid en precision); lees maar 'ns John Batelle - The Search of zijn blog op John Battelle's Search Blog | Thoughts on the intersection of search, media, technology, and more. - battellemedia.com

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen uitgeschreven en niet meer actief op de site? Krijg je dat laatste alleen te zien als iemand een lange tijd niet meer inlogt oid? Ik vraag me af waarom het profiel net als bij uitschrijving is verdwenen.

Zephyr
Volgens mij is het zo : Als een gebruiker zich heeft uitgeschreven, krijg je in 1e instantie de melding : X heeft zich uitgeschreven op dd-mm-jj. Na een bepaalde tijd (2 of 3 maanden denk ik) vervalt die melding, en wordt er weergegeven : Gebruiker X Is Niet Meer Actief Op De Site.

Bijna. In het verleden "onthield" de site niet waarom een gebruiker niet meer actief was (geband of vrijwillig uitgeschreven). Bij die mensen staat een algemene tekst. Bij recente bans of uitschrijvingen staat gedetailleerder wat er aan de hand is.

Zephyr
Wat mij opvalt bij : Joni Mitchell - Hejira (1976), is dat er bij de berichten (maart en april 2012) van Banjo024 staat : X avatar van Banjo024, terwijl hij al een lange(re) tijd uitgeschreven is. Meestal staat er bij een uitgeschreven user zo'n grijs schaduw-poppetje, toch ?

bugje inderdaad, bedankt

Ik zie op Safari voor Aaifeun geen genres meer staan bij albums op de mobiele website.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:08 uur

geplaatst: vandaag om 21:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.