De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2021, 15:45 uur
Mausie schreef:
Probleem doet zich hier regelmatig ook voor. Je moet dan refreshen om de website weer normaal te laten functioneren.
dion.ollie
(quote)
Probleem doet zich hier regelmatig ook voor. Je moet dan refreshen om de website weer normaal te laten functioneren.
dion.ollie
Ik heb het op de smartphone.
Kan mijn lijsten helemaal niet bereiken, laat staan bekijken
0
geplaatst: 12 januari 2021, 16:21 uur
Wellicht kunnen de developers hun werk in een demo omgeving doen i.p.v. oefenen op live websites...
EDIT: ik zie nu pas de nieuwe reclameregels tussen Mijn updates
EDIT: ik zie nu pas de nieuwe reclameregels tussen Mijn updates

0
geplaatst: 12 januari 2021, 16:28 uur
Een als topic gecamoufleerde google ad tussen mijn forum updates 

0
Ponty Mython
geplaatst: 12 januari 2021, 17:06 uur
Het probleem van de verdwenen namen in quotes lijkt zich op alle metersites voor te doen.
1
geplaatst: 12 januari 2021, 18:15 uur
Al 21 users hebben op Zoo Veel Money gestemd, met een gemiddelde waardering van 3.76. Ik zou graag mijn stem van 0.5 daarbij opgeteld willen zien, maar users hebben bij deze release juist geen stem zo lijkt het.
4
Magick1
geplaatst: 12 januari 2021, 18:39 uur
Dit is nu toch echt wel een dieptepunt in de MusicMeter-geschiedenis.
0
geplaatst: 12 januari 2021, 19:31 uur
Er zijn nu zelfs valse oppoppende "toon 1 nieuw bericht"-knoppen met links naar reclame 

1
geplaatst: 12 januari 2021, 19:47 uur
Mausie schreef:
dion.ollie
(quote)
dion.ollie
Dank voor de tip. F5 (één keer doen) werkte niet. Ik vond het ook raar dat het in 3 browsers tegelijk was. Ondertussen moet ik dit op elk onderdeel apart een paar keer refreshen. Kom ik op de hoofdpagina, paar keer refresh alvorens het gaat. Klik ik op 'forum', paar keer refreshen alvorens het weer gaat. Ga ik naar een forumonderdeel, zelfde ... Elke keer opnieuw. Hopelijk snel voorbij.
0
geplaatst: 12 januari 2021, 19:51 uur
Ah, toch niet. Ook bij eindeloos refreshen raak ik in geen enkel forum-topic. Ik blijf naar andere sites gaan.
1
geplaatst: 12 januari 2021, 20:18 uur
Waarschijnlijk tegen beter weten in, maar kunnen jullie inbouwen dat je kunt kiezen van welke soort albums je wel/geen updates wil van je favoriete artiesten?
Meldingen, toon
Wanneer er een nieuw album toegevoegd is, van een artiest die ik in mijn updates heb
Van sommige artiesten wil ik wel graag een melding bij een nieuw regulier album, maar niet bij de zoveelste zinloze greatest hits-cd of schijfje met brakke live-opnames uit 1971.Wanneer er een nieuw album toegevoegd is, van een artiest die ik in mijn updates heb
0
geplaatst: 12 januari 2021, 20:29 uur
Volgens mij krijg je enkel melding van een toegevoegd album als die artiest in je artiesten-updates staat, chevy93. Althans, zo lijkt het me toch. Dus de artiest(en) in kwestie uit je updates verwijderen zou voldoende moeten zijn.
Edit: ik lees net je bericht voor een tweede keer, en ditmaal niet met halve aandacht. Mijn antwoord doet er dus niet toe.
Edit: ik lees net je bericht voor een tweede keer, en ditmaal niet met halve aandacht. Mijn antwoord doet er dus niet toe.

1
geplaatst: 12 januari 2021, 21:27 uur
Magick1 schreef:
Inderdaad. Een dikke vette onvoldoende voor de webmasters van deze site. Waardeloos.
Ik kan godverdomme niet meer fatsoenlijk surfen door de site, zonder op de EURO JACKPOT terecht te komen.
1
geplaatst: 12 januari 2021, 21:33 uur
Magick1 schreef:
Ik ben bang dat de krochten nog lang niet zijn bereikt...
0
Ponty Mython
geplaatst: 12 januari 2021, 21:36 uur
Ik krijg nou niet echt het idee dat er door de beheerders wordt geluisterd naar alle meldingen van dion.ollie over agressieve reclame. Het lijkt eigenlijk steeds een beetje erger te worden.
0
geplaatst: 12 januari 2021, 21:39 uur
Vattenfall: links, rechts en middenboven op de boilerplate; offie worslus!
0
geplaatst: 12 januari 2021, 21:46 uur
esteban schreef:
Ah, toch niet. Ook bij eindeloos refreshen raak ik in geen enkel forum-topic. Ik blijf naar andere sites gaan.
Refresh haalt zelfs niets meer uit nu. Ik kan nergens meer op klikken en MuMe dus niet meer gebruiken momenteel. Alles is één grote onzichtbare reclame-link geworden.
Hopelijk snel opgelost, want via de smartphone kan ik mijn threads niet updaten.
0
geplaatst: 12 januari 2021, 23:46 uur
0
geplaatst: 13 januari 2021, 00:33 uur
Vreemd genoeg sinds gisteren op mijn laptop nergens meer last van. Op mijn smartphone gebruik ik bijna nooit internet, behalve dan een mailprogramma. Dat het bezoeken van MuMe blijkbaar niet meer mogelijk is door de reclameterreur bewijst de minachting die de eigenaar voor de muziekliefhebbers op MuMe heeft.
0
Ponty Mython
geplaatst: 13 januari 2021, 01:22 uur
Als ik via mijn gsm op de drie streepjes druk linksboven dan opent 'ie meteen de schermvullende Eurojackpot reclame, die met geen mogelijkheid weg is te klikken. Wat is dit voor shit?
0
geplaatst: 13 januari 2021, 04:00 uur
Bij mij openen altijd nieuwe vensters die naar ofwel Lego ofwel Eggo Keukens gaan, gelijk waar ik klik. Het lukt niet om nog iets te doen op MuMe.
ps: Probleem in alle browsers via PC / laptop. Niet via smartphone.
1
geplaatst: 13 januari 2021, 05:53 uur
Misschien leuk voor de doorclicks, die Eurojackpotadvertentie die onzichtbaar het scherm bedekt, maar de gebruikersvriendelijkheid van musicmeter is met de toenemende- en nieuwe vormen van reclames tot een dieptepunt gedaald. Mij wordt het plezier van het gebruik van deze site inmiddels aardig minder.
0
geplaatst: 13 januari 2021, 08:17 uur
Ik heb daar werkelijk waar totaal geen last van en ik heb niets afgekocht of iets dergelijks. Hoe kan dat dan? (oprechte vraag)
0
geplaatst: 13 januari 2021, 08:25 uur
Poeha schreef:
Ik heb daar werkelijk waar totaal geen last van en ik heb niets afgekocht of iets dergelijks. Hoe kan dat dan? (oprechte vraag)
Wat voor telefoon heb je?
0
geplaatst: 13 januari 2021, 08:46 uur
Poeha schreef:
Ik heb ook nergens last van. Zowel op telefoon (iOS, Google Chrome) als laptop (Windows 10 en Linux Ubuntu, Google Chrome).
0
geplaatst: 13 januari 2021, 09:15 uur
Ponty Mython schreef:
Het probleem van de verdwenen namen in quotes lijkt zich op alle metersites voor te doen.
Dit heb ik ook aangegeven bij de developers. Speelt op MovieMeter ook. Wat betreft, de advertenties: ik blijf in herhaling vallen, maar daar moet iets aan gedaan worden. Ik ga dit zo telefonisch doorspreken.
0
geplaatst: 13 januari 2021, 09:17 uur
Poeha schreef:
Zelf ondervind ik overigens ook geen enkele problemen met het gebruik van de website op de smartphone.
0
geplaatst: 13 januari 2021, 09:44 uur
Ik surf altijd via Ipad. Geen problemen. Ik zie reclamebanners, maar verder geen last van. Error 52 geen last meer van. Ik krijg iedere keer de melding van cookies. Ik aanvaard ze alllemaal. Bij ieder bezoek moet ik wel steeds opnieuw de cookies aanvaarden, maar dat vind ik niet zo vervelend. Is maar 1 klik.
0
geplaatst: 13 januari 2021, 10:04 uur
esteban schreef:
Bij mij openen altijd nieuwe vensters die naar ofwel Lego ofwel Eggo Keukens gaan, gelijk waar ik klik. Het lukt niet om nog iets te doen op MuMe.
Zelfde hier. Daardoor de website niet meer te gebruiken op dit moment.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.