De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
1
geplaatst: 13 januari 2021, 11:42 uur
Ponty Mython schreef:
Het probleem van de verdwenen namen in quotes lijkt zich op alle metersites voor te doen.
Het probleem van de verdwenen namen in quotes lijkt zich op alle metersites voor te doen.
Ik dacht al, wie is die 'schreef' toch. Nieuwe user?

0
geplaatst: 13 januari 2021, 15:56 uur
Advertentieperikelen met de Eurojackpot-reclame en Quantum-reclame, zouden inmiddels verholpen moeten zijn. Ik kan dit zelf niet controleren, aangezien ik deze nooit ondervonden heb. Iemand die dit kan bevestigen?
0
geplaatst: 13 januari 2021, 17:18 uur
dion.ollie schreef:
Advertentieperikelen met de Eurojackpot-reclame en Quantum-reclame, zouden inmiddels verholpen moeten zijn. Ik kan dit zelf niet controleren, aangezien ik deze nooit ondervonden heb. Iemand die dit kan bevestigen?
Bij mij was het probleem met de Eurojackpotreclame in de ochtend al opgelost.
0
geplaatst: 13 januari 2021, 19:42 uur
Ja, hier ook, wilde mij spontaan uitschrijven gisteravond, helemaal klaar was ik met die Eurojackpot.
Dat brengt me op de ware reden dat ik hier ben. Is er (wel eens nagedacht over) een mogelijkheid om een mede user volledig maar dan ook helemaal te blokkeren op MuMe? Ik kom van een en dezelfde user nu bijna dagelijks dezelfde stompzinnige recensies tegen, waar dan meestal alweer iemand anders op heeft gereageerd, zodat ik niet door heb dat mijn vriend weer gepost heeft en ik dus zijn jankverhaal weer zit te lezen. Maar dat wil ik helemaal niet meer, ik wil hem niet meer zien. Kan dat?
Dat brengt me op de ware reden dat ik hier ben. Is er (wel eens nagedacht over) een mogelijkheid om een mede user volledig maar dan ook helemaal te blokkeren op MuMe? Ik kom van een en dezelfde user nu bijna dagelijks dezelfde stompzinnige recensies tegen, waar dan meestal alweer iemand anders op heeft gereageerd, zodat ik niet door heb dat mijn vriend weer gepost heeft en ik dus zijn jankverhaal weer zit te lezen. Maar dat wil ik helemaal niet meer, ik wil hem niet meer zien. Kan dat?
1
geplaatst: 13 januari 2021, 19:55 uur
Mompelt iets over een fullscreen Lebara reclame...
Is niet mogelijk om full screen reclames maar gewoon niet meer te doen?
Is niet mogelijk om full screen reclames maar gewoon niet meer te doen?
3
Ponty Mython
geplaatst: 13 januari 2021, 21:38 uur
Tony schreef:
Ja, hier ook, wilde mij spontaan uitschrijven gisteravond, helemaal klaar was ik met die Eurojackpot.
Met een beetje geluk valt de reclame precies over zijn bericht.
0
geplaatst: 14 januari 2021, 08:10 uur
dion.ollie schreef:
Ja, maar inmiddels zijn ze vervangen door een paginadekkende Lebara-reclame...
0
geplaatst: 14 januari 2021, 08:13 uur
Gaat nu niet helemaal goed met de zoekbalk, het bovenste deel van resultaten wordt bedekt (laptop).
0
geplaatst: 14 januari 2021, 09:12 uur
musicfriek schreef:
Gaat nu niet helemaal goed met de zoekbalk, het bovenste deel van resultaten wordt bedekt (laptop).
Inderdaad, de zwarte menubalk valt over je resultaten heen, waardoor je je resultaat niet meer kunt zien (als het er 1 is)
0
geplaatst: 14 januari 2021, 09:17 uur
... bovenstaande gaat alleen over het moment dat je bovenin de websiteomgeving zit. Als je omlaag scrollt en zoekt, valt er niets weg.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 14 januari 2021, 11:02 uur
Zelfde observatie hier. Toch wel vrij storend als je eerst de "volledig scherm"-modus moet verlaten, als je iets wilt zoeken.
0
geplaatst: 14 januari 2021, 11:08 uur
Boermetkiespijn schreef:
Inderdaad, de zwarte menubalk valt over je resultaten heen, waardoor je je resultaat niet meer kunt zien (als het er 1 is)
(quote)
Hetzelfde gebeurt met de 'mijn updates'-knop in Chrome op de mobiele versie.
dion.ollie, je hebt het er maar druk mee.

1
geplaatst: 14 januari 2021, 15:21 uur
herman schreef:
(quote)
Dit ervaar ik niet. Bij de zoekresultaten wel. Daar wordt nu aan gewerkt. Ik geef alles door en uiteindelijk zijn het de developers die het er druk mee hebben.
0
geplaatst: 14 januari 2021, 15:51 uur
Dit bedoel ik, de mijnupdatesknop verdwijnt grotendeels onder de menubalk. Zoeken gaat hier dan weer prima.
https://ibb.co/rkGDvS9
https://ibb.co/rkGDvS9
0
geplaatst: 14 januari 2021, 17:34 uur
herman schreef:
Dit bedoel ik, de mijnupdatesknop verdwijnt grotendeels onder de menubalk. Zoeken gaat hier dan weer prima.
(afbeelding)
(afbeelding)
Ah, inmiddels niet meer over die balk heen maar eronder. Wonderlijke ontwikkelingen...
Ik heb dat dus ook, maar hiermee lijkt het vorige probleem wel verdwenen en daar had ik meer last van. Overigens roept dit toch wel de vraag op of - en zo ja, hoe - er getest wordt.
0
geplaatst: 14 januari 2021, 17:38 uur
Waar herman last van heeft, heb ik ook last van. Goed het is wel minder irritant dan eerder, met de blauwe balk over de zwarte balk, maar we zijn er nog niet helemaal
0
geplaatst: 14 januari 2021, 18:19 uur
Ik ondervind problemen wanneer ik de zoekbalk als die in het blauwe scherm staat (hoofdpagina, my updates, etc). De roll-down wordt geblokkeerd door de zwarte balk (forum - updates - albums - etc), waardoor ik de eerste zoekresultaten niet kan zien.
Probleem stelt zich niet wanneer je op een forumpagina zoals de deze naar beneden scrollt en de zoekbalk zich in het midden in de zwart balk bevindt.
Probleem stelt zich niet wanneer je op een forumpagina zoals de deze naar beneden scrollt en de zoekbalk zich in het midden in de zwart balk bevindt.
1
geplaatst: 14 januari 2021, 20:29 uur
TND is een alias van -> Thunder normaliter kan ik een correctie als deze zelf indienen maar de naam Thunder verschijnt niet in mijn lijst en ook niet in die van moderators B.Robertson en CHIEP.
dion.ollie wil je hier alsjeblieft binnen vijf jaar naar kijken? Bij voorbaat dank!
dion.ollie wil je hier alsjeblieft binnen vijf jaar naar kijken? Bij voorbaat dank!
0
zaaf
geplaatst: 15 januari 2021, 06:36 uur
dumb_helicopter schreef:
Ik ondervind problemen wanneer ik de zoekbalk als die in het blauwe scherm staat (hoofdpagina, my updates, etc). De roll-down wordt geblokkeerd door de zwarte balk (forum - updates - albums - etc), waardoor ik de eerste zoekresultaten niet kan zien.
en deze is ook storendIk ondervind problemen wanneer ik de zoekbalk als die in het blauwe scherm staat (hoofdpagina, my updates, etc). De roll-down wordt geblokkeerd door de zwarte balk (forum - updates - albums - etc), waardoor ik de eerste zoekresultaten niet kan zien.
0
geplaatst: 15 januari 2021, 09:08 uur
dumb_helicopter schreef:
Ja, wat is dit nou weer allemaal.
dion.ollie. hou jullie nieuwe stagiair website design eens in bedwang, hij lost het ene probleem op door een ander te creëren haha.
8
geplaatst: 15 januari 2021, 10:12 uur
Zelfde probleem hier dumb_helicopter.
Begin dit amateurwerk nu wel een beetje zat te worden. Ik werk zelf in de software branch en het is echt not done om zo te lopen sleutelen in een live omgeving. dion.ollie, waarom wordt er niet in een demo omgeving gewerkt en getest alvorens aanpassingen live te brengen?
Begin dit amateurwerk nu wel een beetje zat te worden. Ik werk zelf in de software branch en het is echt not done om zo te lopen sleutelen in een live omgeving. dion.ollie, waarom wordt er niet in een demo omgeving gewerkt en getest alvorens aanpassingen live te brengen?
1
geplaatst: 15 januari 2021, 10:48 uur
Advertenties van doodskisten en andere begrafenisondernemers. Dwars door m'n modknip heen, de vlegels!
Is Screamin' Jay Hawkins herrezen ofzo?
Is Screamin' Jay Hawkins herrezen ofzo?
0
geplaatst: 15 januari 2021, 11:57 uur
Mausie schreef:
OTAP 's the word!
1
geplaatst: 16 januari 2021, 10:05 uur
Ik ben 56.
Wat moet ik op een open dag van het Da Vinci College?
Wat moet ik op een open dag van het Da Vinci College?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.