MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Niet helemaal. Het is iig geen suggestie er nog een advertentie bij te zetten. Maar als ik advertenties afkoop, dan wil ik geen websites met gaten op de plek waar anders wellicht een advertentie zou staan...

5* en One Little Indian klinkt wel interessant trouwens.

Verder ben ik wel benieuwd wat er eerder is opgelost, de coronapandemie of deze foutmelding:
https://imgshare.io/image/pNqDkn

Ponty Mython
herman schreef:
Niet helemaal. Het is iig geen suggestie er nog een advertentie bij te zetten. Maar als ik advertenties afkoop, dan wil ik geen websites met gaten op de plek waar anders wellicht een advertentie zou staan...

5* en One Little Indian klinkt wel interessant trouwens.

Verder ben ik wel benieuwd wat er eerder is opgelost, de coronapandemie of deze foutmelding:
(afbeelding)

Zo lang ze bezig zijn met de big overhaul van moviemeter staan dit soort foutmeldingen op een laag pitje, je weet toch? De betaversie van moviemeter 2.0 laat ook lang op zich wachten. Die zou er eind 2020 al zijn...

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig hoe groot het techteam is. Jordy deed alles in zijn uppie, maar die had de website beter onder controle dan dit hele team bij elkaar. 1 bug opgelost = 3 nieuwe erbij.

Eye know, maar die overhaul van MovieMeter laat ook al even op zich wachten.

Ik heb volgens mij 3 of 4 mensen voorbij zien komen vanuit Fanreach, maar ze runnen natuurlijk ook nog andere sites.

herman schreef:
(afbeelding)

Terwijl de oplossing waarschijnlijk poepsimpel is. De oorzaak is in ieder geval een hele eenvoudige. De link van een laatste bericht op een pagina zet dat bericht per ongeluk al een pagina verder. Zo eindigt de url van het "laatste bericht" van De Witte Trui [Editie 2020] op:

/forum/4/10667/14190#6737876

Terwijl dit zou moeten zijn:

/forum/4/10667/14160#6737876

Het verschil zit hem in 14190 vs. 14160.

dion.ollie

Klik maar eens op de datum bij dat laatste bericht van Onweerwolf. Je wordt dan meteen doorgestuurd naar de volgende pagina, omdat dat bericht van Onweerwolf de verkeerd url heeft.

zaaf
scherp Teunnis. met andere woorden, als je op de link (het tijdstip) van ieder laatste (30e) bericht op een volle pagina klikt, kom je op de volgende pagina. gevuld of niet.

zaaf schreef:
scherp Teunnis. met andere woorden, als je op de link (het tijdstip) van ieder laatste (30e) bericht op een volle pagina klikt, kom je op de volgende pagina. gevuld of niet.

Dat heb ik maanden geleden al aangekaart

zaaf
dat bericht heb ik dan gemist

Teunnis schreef:
(quote)

Terwijl de oplossing waarschijnlijk poepsimpel is. De oorzaak is in ieder geval een hele eenvoudige. De link van een laatste bericht op een pagina zet dat bericht per ongeluk al een pagina verder.

dion.ollie

Op een ander forum waar ik actief was, hadden we ooit iets vergelijkbaars. Dat kwam toen door verwijderde berichten. De forumindexen klopten daardoor niet meer.

Het zou een oorzaak kunnen zijn voor wat jij constateert. Maar goed, dit heb ik al twee keer eerder gemeld en daar is bij mijn weten niets mee gedaan.

Ja, ik twijfelde ook of ik mijn bericht überhaupt nog wilde plaatsen. Voor de vorm maar gedaan.

herman schreef:
(quote)

Dat heb ik ook. Misschien dat hier normaal een advertentie staat? dion.ollie

Dat is inderdaad de plek van een advertentie, maar wellicht is die witruimte wel te verhelpen. Zal eens polsen.

GrafGantz schreef:
(quote)

Dat heb ik maanden geleden al aangekaart

Hier is in de geschiedenis al eens naar gekeken en was naar mijn weten ook verholpen. De laatste tijd loop ik er echter zelf ook weer tegenaan. Ik zal hier nogmaals een melding van maken.

Hoe komt het eigenlijk dat de Meter-sites 's nachts zo vaak meerdere keren langdurig plat liggen? En -opvallend- dan vooral MusicMeter. Meestal heb ik 's nachts de kans dingetjes te doen hier, maar dat is moeilijk als het gedurig niet toegankelijk is natuurlijk.

Môgge ! Ik kreeg vanochtend het volgende bericht op mijn ‘privé’ link hier:

B­e­o­­o­­r­­­d­­e­e­l m­­i­­­j­­n n­a­a­­­k­­­t­­e­n ­­­-­

Nu ben ik een groot fan van vrouwen maar niet hier op MuMe (alhoewel een paar foto’s uit de privé collectie van Kate Bush uit de jaren 80 ik niet echt zou weigeren..).

Is er wat aan deze spam te doen ?

meneer: die 'mevrouw' is alweer geband, ik kreeg er ook 1...
Officieel moet je 't melden via meter_fan, als ik de wiki erop na lees, maar zulke komen snel genoeg bovendrijven, kennelijk.

meneer schreef:
Môgge ! Ik kreeg vanochtend het volgende bericht op mijn ‘privé’ link hier:

(quote)

Nu ben ik een groot fan van vrouwen maar niet hier op MuMe (alhoewel een paar foto’s uit de privé collectie van Kate Bush uit de jaren 80 ik niet echt zou weigeren..).

Is er wat aan deze spam te doen ?

Ook ontvangen.

Yep. Ook ik.

Was ik niet de enige...

Zou zomaar een nieuw topic kunnen worden

Schijnen ‘naakten’ van dion.ollie te zijn

Alissisia

Soledad
Helaas kunnen we daar niet heel veel aan doen. Meestal worden dat soort accounts in de nacht aangemaakt. Er is nog niemand van ons die ook nachtdiensten draait.... Als iemand anders hier graag zijn naakten met ons wilt delen is dat wel het moment. 's Ochtends bannen we zo'n account.

Maar was ze een milf?

Ik voelde me enorm gepasseerd hier, maar kom er net achter dat ik op MoMe dit verzoek tot beoordelen wel heb mogen ontvangen. Dus mijn dag kan niet meer stuk nu.

Slowgaze schreef:
(quote)

Maar was ze een milf?
Een MuMeMilf...

MMM...

Soledad schreef:
Helaas kunnen we daar niet heel veel aan doen. Meestal worden dat soort accounts in de nacht aangemaakt. Er is nog niemand van ons die ook nachtdiensten draait.... Als iemand anders hier graag zijn naakten met ons wilt delen is dat wel het moment. 's Ochtends bannen we zo'n account.

Kan natuurlijk wel, zorgen dat accounts pas aangemaakt worden na goedkeuring. Maar zolang de spam incidenteel is, zal het minder moeite zijn achteraf accounts te verwijderen.

Soledad
Poek schreef:
(quote)

Kan natuurlijk wel, zorgen dat accounts pas aangemaakt worden na goedkeuring. Maar zolang de spam incidenteel is, zal het minder moeite zijn achteraf accounts te verwijderen.

Laat ik het anders stellen: daar kunnen wij als crew niets aan doen.

Ponty Mython
Krijg ik eens een pm van een vrouw op musicmeter, is het een spam account.

Ponty Mython schreef:
Krijg ik eens een pm van een vrouw op musicmeter, is het een spam account.
Daar kunnen zij als crew niets aan doen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:27 uur

geplaatst: vandaag om 01:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.