MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
dix schreef:
Ik ben 56.

Wat moet ik op een open dag van het Da Vinci College?

Met jouw kleinkind mee.

dion.ollie schreef:
Bij de zoekresultaten wel. Daar wordt nu aan gewerkt. Ik geef alles door en uiteindelijk zijn het de developers die het er druk mee hebben.
Schijnt een lastige klus te zijn? Nog steeds niet verholpen..

dix
Rudi S schreef:
(quote)
Met jouw kleinkind mee.

Natuurlijk, als de tijd daar is dan zal ik mij dat kut-College zeker herinneren, al was het maar omwille van die vervelende campagne hier op mume. Maar op dit moment zitten we er wel mooi mee opgescheept. Er is ook al herhaaldelijk aandacht gevraagd voor het vastlopen van mobiele devices door Eurojackpot en andere financieerders maar overheid doet niks. Eigenlijk was die pm van die dames die een trio met mij wensten nog de minst hinderlijke spam die we sinds de wisseling van de wacht hebben mogen begroeten.

dion.ollie, wordt het niet tijd om kenbaar te maken dat die hinderlijke ads die het manouvreren op de site bemoeilijken, voor altijd zullen blijven? Dan kunnen we elkaar in ieder geval weer geloofwaardig gaan vinden.

Bovenstaande klachten m.b.t. adds zeer herkenbaar. Ik had hier een paar maanden geleden op MuMe veel last van. Bij mij heeft de installatie van deze Adblock Plus zeer goed geholpen. Geen reclames, banners e.d. meer. Is nog gratis ook. Lekker rustig nu op MuMe (wat dat betreft).

Alleen jammer dat ik dat aanbod van dat triootje heb gemist.

Geen idee waar ik het volgende moet melden. Ik beschouw het als een bug.

Wanneer ik op zaterdag naar Albums -> Nieuw deze week ga, dan bestaat de lijst alleen nog uit de albums die op vrijdag zijn uitgekomen. Eerder in de week bevat het wel alle albums van de betreffende week. Ik wil dit als een bug melden. Maar waar?

ruudvp schreef:
Geen idee waar ik het volgende moet melden. Ik beschouw het als een bug.

Wanneer ik op zaterdag naar Albums -> Nieuw deze week ga, dan bestaat de lijst alleen nog uit de albums die op vrijdag zijn uitgekomen. Eerder in de week bevat het wel alle albums van de betreffende week. Ik wil dit als een bug melden. Maar waar?

Dit is geen bug. Volgens mij komt een album drie dagen voor release in de lijst (dus op dinsdag verschijnen de komende vrijdag releases) en verdwijnen dan weer 4 dagen na release (op dinsdag verdwijnen de releases van afgelopen vrijdag dus). Waardoor ze precies een week in het overzicht staan.

Ponty Mython
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de eigenaar aandelen heeft in adblockers.

Thudd
meneer schreef:
Bovenstaande klachten m.b.t. adds zeer herkenbaar. Ik had hier een paar maanden geleden op MuMe veel last van. Bij mij heeft de installatie van deze Adblock Plus zeer goed geholpen. Geen reclames, banners e.d. meer. Is nog gratis ook. Lekker rustig nu op MuMe (wat dat betreft).

Alleen jammer dat ik dat aanbod van dat triootje heb gemist.

Herkenbare aktie die je ondernomen hebt.

Gaat iets niet helemaal lekker met de zoekbalk rechtsboven. Hij opent de lijst met resultaten onder de zwarte balk zodat ik het niet kan zien.

Mausie schreef:
(quote)

Dit is geen bug. Volgens mij komt een album drie dagen voor release in de lijst (dus op dinsdag verschijnen de komende vrijdag releases) en verdwijnen dan weer 4 dagen na release (op dinsdag verdwijnen de releases van afgelopen vrijdag dus). Waardoor ze precies een week in het overzicht staan.

Zo had ik er nog niet naar gekeken. 4 dagen is natuurlijk geen week, maar goed te weten dan kijk ik voortaan in de lijst "overzicht"

meter_fan (admin)
Hi allen,

- Zoekbalk door menu is opgelost
- Mijn updates positionering is opgelost
- Storende banners op MuMe zijn doorgegeven aan betreffende partij.

Mochten er nog dingen zijn, horen we het graag!

Roy

meter_fan schreef:

Roy

De hier al meermalen genoemde lege pagina's vind ik zelf de meest storende

meter_fan schreef:
Hi allen,

- Zoekbalk door menu is opgelost
- Mijn updates positionering is opgelost
- Storende banners op MuMe zijn doorgegeven aan betreffende partij.

Mooi dat dat opgelost is!
meter_fan schreef:

Roy

Dat bij het overzicht nieuwe albums de genre er achter staat ipv het jaar van uitkomen. Die laatste is bij nieuwe albums reeds bekend.

Thudd
Ondanks dat ik regelmatig iets lees dat het op deze site op de een of andere wijze rustiger is qua users en uitwisseling van berichten en communicatie, laat ik een ander geluid horen...
Ik ervaar een minder 'Big Brother'-achtige sfeer. Dat betekent een pluim voor het huidige MuMe en zeker ook de huidige moderators!

P.S. Ook ervaar ik geen bugs en/of niet functionerende tools (waarschijnlijk gebruik ik ze dan niet?).

dion.ollie!! Reclames blokkeren weer mijn navigatiemenu op mijn mobiel, kan je dit aankaarten svp thx

Ik heb mijn mbo al afgerond

jordidj1 schreef:

Ik heb mijn mbo al afgerond

NONDEJU

jordidj1 schreef:
Reclames blokkeren weer mijn navigatiemenu op mijn mobiel, kan je dit aankaarten svp thx

dion.ollie, voor een tientje kan elke gebruiker de reclames afkopen. Zou het niet netjes zijn als moderators/crew hier sowieso van worden vrijgesteld, bij wijze van vrijwilligersvergoeding?

herman schreef:
dion.ollie, voor een tientje kan elke gebruiker de reclames afkopen. Zou het niet netjes zijn als moderators/crew hier sowieso van worden vrijgesteld, bij wijze van vrijwilligersvergoeding?

Is dit een verkapte (her)sollicitatie herman?

Nee, ik heb eind vorig jaar al een tientje gelapt.

L_T_B schreef:
(quote)

Is dit een verkapte (her)sollicitatie herman?

Hier is al eens eerder naar gevraagd en daarvoor is ook een plan besproken, maar daar werd overwegend negatief en sceptisch op gereageerd, waardoor dit op de plank is beland. Als daar nu wel animo voor is, zal ik dat moeten overleggen. Zoiets moet volgens mij wel te regelen zijn.

Misschien is dit meer iets voor de crew, maar toen we overschakelde naar hoezen van 300x300 kon je dat nog zonder tussenkomst van de crew aanpassen meen ik. Echter nu doe ik het meestal maar niet, omdat ik het zonde vindt van de tijd van mods.

Ik snap ook dat je niet wil dat er zomaar willekeurige plaatjes komen te staan, maar meestal maak ik gebruik van de ingebouwde zoekfunctie (die bv. zoekt bij iTunes). Kunnen jullie niet instellen dat er geen tussenkomst nodig is als die ingebouwde zoekfunctie een hit oplevert?

Op mijn iPad (Safari) heb ik regelmatig dat de site vastloopt (zodat ik niet meer kan scrollen en klikken). Venster wegklikken en dan MuMe openen in een nieuw venster lost het op. Wat kan de oorzaak zijn?

Sir Spamalot (crew)
chevy93, dat klopt en hier is de uitleg: Grote albumhoezen. Hulp gevraagd!. Vaak leed de kwaliteit eronder. Zelf vervang ik best nog veel hoezen (vraag het maar aan de crew) en in mijnen crewtijd behandelde ik die met heel veel plezier, zolang de kwaliteit er was en ik niet te veel moest zoeken. Voeg hoe dan ook de link toe van de hoes en de bron, dan kan het best snel gaan. Ik heb vaak moeten schaterlachen met de lelijkheid van sommige hoezen maar ook veel tips opgedaan.

Hier nog eens onze bijbel (en tips) qua hoezen: Richtlijnen voor de hoes - MusicMeterWiki - wiki.musicmeter.nl.

Hier nog eens de lijst: MusicMeter.nl - De muzieksite voor liefhebbers.

Sir Spamalot schreef:
chevy93, dat klopt en hier is de uitleg: Grote albumhoezen. Hulp gevraagd!. Vaak leed de kwaliteit eronder.
Zo te lezen betreft het hier hoofdzakelijk gebruikers die handmatig een hoes toevoegen.

Het lijkt mij gewoon enorm zonde dat de crew hier veel tijd in zou moeten steken. En links- of rechtsom moet de crew alsnog alles controleren wat er binnenkomt. Waarom dan niet gewoon goedkeuren, totdat men ziet dat er iets verkeerds toegevoegd wordt en dan eventueel herstellen (desnoods terug naar de oude kleine hoes).

Ligt het aan mij, of staan de muziekgames niet bij de algemene updates (en alleen bij de persoonlijke)?

harm1985 schreef:
Ligt het aan mij, of staan de muziekgames niet bij de algemene updates (en alleen bij de persoonlijke)?

Dat kun jezelf instellen bij...je instellingen

Sinds een tijdje kom ik in de berichten onder elke release veel witruimte tegen in het zesde bericht van boven. Hoe kan dat?

Boermetkiespijn schreef:
Sinds een tijdje kom ik in de berichten onder elke release veel witruimte tegen in het zesde bericht van boven. Hoe kan dat?

Dat heb ik ook. Misschien dat hier normaal een advertentie staat? dion.ollie

Ja, ik wilde ook net gaan typen wat Boermetkiespijn hierboven schrijft over het groot aantal witregels bij het zesde bericht. Erg frappant!

dix
herman schreef:

Dat heb ik ook. Misschien dat hier normaal een advertentie staat? dion.ollie

Herman, check deze plaat eens.
Als je begrijpt wat ik bedoel.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:41 uur

geplaatst: vandaag om 23:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.