De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Lachende derde
geplaatst: 3 februari 2021, 14:52 uur
Maar het mag toch gezegd worden door Pinsnider?
Dat het niet onopgemerkt is gebleven?
Dat het niet onopgemerkt is gebleven?
1
geplaatst: 3 februari 2021, 15:12 uur
Ik weet dat er op verschillende sites bij langere berichten vaak de eerste 5 zinnen zichtbaar zijn en als je dan op het bericht drukt, dat dan de rest in beeld komt. Qua overzicht zou dit een geschikte optie kunnen zijn.
Bij de laatste van Steven Wilson staan nu ook hele lange discussie berichten, daar zou dat ook prima bij werken.
Bij de laatste van Steven Wilson staan nu ook hele lange discussie berichten, daar zou dat ook prima bij werken.
3
geplaatst: 3 februari 2021, 15:28 uur
Hij geeft netjes feedback, waar dit draadje voor bedoeld is. Het draadje is niet bedoeld om anderen af te zeiken.
0
geplaatst: 3 februari 2021, 16:55 uur
Pinsnider: je bent toch geen Neil Young fan hè, er is hier een liefhebber die bij zijn laatste boxset ellenlange verhalen heeft geschreven en dan niet ééntje, maar juist één per schijf! 
Voor lollige discussies verwijs ik je graag naar het Steve Hoffman Forum.
Maar ik snap je punt qua verwijzing naar een eigen blog. Ik klik daar echt nooit op, ik lees het gewoon hier en verder niet.

Voor lollige discussies verwijs ik je graag naar het Steve Hoffman Forum.
Maar ik snap je punt qua verwijzing naar een eigen blog. Ik klik daar echt nooit op, ik lees het gewoon hier en verder niet.
0
geplaatst: 3 februari 2021, 17:31 uur
Neil Young..... nee, die staat bij mij in het rijtje met Dylan, Dream Theatre, Rush... muziek waar ik echt niks mee heb
. En dank voor de tip!!!
. En dank voor de tip!!!
1
geplaatst: 3 februari 2021, 19:32 uur
Niet voor mij bedoeld, maar dank hiervoor!
Nooit van gehoord, maar er gaat wereld voor mij open. Topsite!
0
geplaatst: 3 februari 2021, 19:46 uur
Graag gedaan. Niet om mensen hier een te jagen, maar daar kunnen ze echt extreem ver gaan over de meest bizarre zaken, van mastering tot apparatuur vooral over de technische kant van de muziek.
Ik vertoef er zelf voornamelijk in Neil Young en Grateful Dead topics. Er komt daar zoveel publiek dat sommige topics honderden of zelfs duizenden pagina's hebben.
Ik vertoef er zelf voornamelijk in Neil Young en Grateful Dead topics. Er komt daar zoveel publiek dat sommige topics honderden of zelfs duizenden pagina's hebben.
1
geplaatst: 4 februari 2021, 13:19 uur
Soms ligt het aan het gebruikte streepje, of een spatie achter de artiest.
6
geplaatst: 4 februari 2021, 13:24 uur
panjoe schreef:
K-LONE
K-LONE
Ik kom er even niet helemaal uit hoe dit nu twee verschillende artiesten zijn op MuMe...
K-LONE
K-LONE
Ik kom er even niet helemaal uit hoe dit nu twee verschillende artiesten zijn op MuMe...
Die tweede is een K-Lone van die eerste.
(I'll get my coat...)
1
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 februari 2021, 13:34 uur
trebremmit schreef:
Ah bedankt Bert, ik denk dat er iets verkeerd is aan het streepje van de bovenste, want die is niet te vinden met de zoekfunctie (als je op artiestennaam zoekt). Heb een correctie ingediend.
0
geplaatst: 5 februari 2021, 10:34 uur
0
geplaatst: 5 februari 2021, 12:32 uur
Mijn aliasvoorstel van Sly Dunbar is doorgevoerd. Nu staan de albums van hem echter niet bij de originele artiest.
Zie Sly Dunbar - Sly-Go-Ville (1982)
en Lowell "Sly" Dunbar.
Wat is hier aan de hand?
Zie Sly Dunbar - Sly-Go-Ville (1982)
en Lowell "Sly" Dunbar.
Wat is hier aan de hand?
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 5 februari 2021, 12:35 uur
Het probleem zit volgens mij bij het feit dat Sly Dunbar, ondanks de "geslaagde" koppeling, op de artiestenpagina van Lowell "Sly" Dunbar niet wordt weergegeven als alias.
dion.ollie
dion.ollie
0
geplaatst: 9 februari 2021, 09:07 uur
CHIEP schreef:
Het probleem zit volgens mij bij het feit dat Sly Dunbar, ondanks de "geslaagde" koppeling, op de artiestenpagina van Lowell "Sly" Dunbar niet wordt weergegeven als alias.
dion.ollie
dion.ollie
Ik heb hier persoonlijk geen kaas van gegeten, maar ik ga het even navragen.
0
geplaatst: 11 februari 2021, 16:58 uur
dion.ollie schreef:
(quote)
Ik vrees dat dit specifieke probleem even zal moeten wachten tot de 'grote reparatie' die volgt op de samenvoeging van TV en MovieMeter. Dit soort rare fouten doen zich de laatste tijd wel waker voor, maar deze wordt veroorzaakt door een onderliggend probleem. Ik houd jullie op de hoogte.
0
geplaatst: 11 februari 2021, 17:24 uur
dion.ollie schreef:
Ik vrees dat dit specifieke probleem even zal moeten wachten tot de 'grote reparatie' die volgt op de samenvoeging van TV en MovieMeter. Dit soort rare fouten doen zich de laatste tijd wel waker voor, maar deze wordt veroorzaakt door een onderliggend probleem. Ik houd jullie op de hoogte.
(quote)
Ik kan mij vaag herinneren dat die samenvoeging gepland stond voor ergens rond de feestdagen vorig jaar. Dat is niet gelukt, maar kun je enige tijdsindicatie geven voor wanneer dat zou moeten gebeuren? Als in nog ongeveer 3 maanden, of ergens met 1/2 weken?
1
Ponty Mython
geplaatst: 11 februari 2021, 21:03 uur
Volgens dit bericht van 22 januari zou het binnen een paar weken live gaan. Nu dus al 3 weken verder. De informatievoorziening naar de users over toch niet onbelangrijke zaken blijft een heikel punt.
0
geplaatst: 11 februari 2021, 21:13 uur
Geen idee of het volgende al eens is aangekaart;
Accounts die tien jaar of langer niet actief zijn geweest automatisch verwijderen.
Ik vind het behoorlijk irritant dat er hele lage scores staan bij albums van accounts/users die al jaren inactief zijn.
Kan daar niet wat aan gedaan worden?
De user een mail sturen dat hun account wordt verwijderd als ze niet binnen een bepaalde tijd weer actief worden, zoiets.
Accounts die tien jaar of langer niet actief zijn geweest automatisch verwijderen.
Ik vind het behoorlijk irritant dat er hele lage scores staan bij albums van accounts/users die al jaren inactief zijn.
Kan daar niet wat aan gedaan worden?
De user een mail sturen dat hun account wordt verwijderd als ze niet binnen een bepaalde tijd weer actief worden, zoiets.
0
Ponty Mython
geplaatst: 11 februari 2021, 21:30 uur
Mag wat mij betreft ook al na 5 jaar inactiviteit.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 februari 2021, 21:33 uur
jurado schreef:
Waarom vind je dat irritant?Ik vind het behoorlijk irritant dat er hele lage scores staan bij albums van accounts/users die al jaren inactief zijn.
0
geplaatst: 11 februari 2021, 21:38 uur
Omdat het het gemiddelde omlaag haalt om niets eigenlijk. Zelfde geldt natuurlijk ook voor de hogere waarderingen.
Het gaat mij meer om de inactiviteit.
Het gaat mij meer om de inactiviteit.
0
Ponty Mython
geplaatst: 11 februari 2021, 21:40 uur
Ik begrijp niet hoe inactiviteit van invloed is op het gemiddelde en hoe dit zou veranderen als ze wel actief zouden zijn.
0
geplaatst: 11 februari 2021, 22:18 uur
De accounts zijn wel actief natuurlijk, alleen de personen erachter hebben zich nooit uitgeschreven. Dus met deze accounts gebeurt gewoon niets. Verwijder deze "comateuze" en vooral nutteloze accounts na 5 of 10 jaar.
0
geplaatst: 11 februari 2021, 22:21 uur
Misschien kijken andere users nog wel eens bij stemlijsten van inactieve users? Dat kan dan niet meer.
0
geplaatst: 12 februari 2021, 17:05 uur
Is het ook mogelijk om een Spotify Playlist te embedden hier?
0
Ponty Mython
geplaatst: 12 februari 2021, 17:14 uur
De nieuwsberichten op moviemeter zorgen toch voor een hoop verhitte discussies. Goed dat we hier nog wat achterlopen.
1
geplaatst: 12 februari 2021, 18:42 uur
harm1985 schreef:
Ja, maar je moet wel de Spotify-link even handmatig wat aanpassen. Als je nu een Spotify-playlist kopieert krijg je in de url een gedeelte "/playlist/". Dat moet je (bij een playlist van de user "teunnis") veranderen naar "/user/teunnis/playlist/".
Hier een voorbeeld. De bovenste is de link zoals je hem van Spotify krijgt. Maar die werkt niet. De onderste werkt wel.
[embed*]https://open.spotify.com/playlist/4khpLTGu4SOnx7isdeeZjf[/embed]
[embed*]https://open.spotify.com/user/edgar1812/playlist/4khpLTGu4SOnx7isdeeZjf[/embed]
1
geplaatst: 12 februari 2021, 18:42 uur
Ponty Mython schreef:
Volgens dit bericht van 22 januari zou het binnen een paar weken live gaan. Nu dus al 3 weken verder. De informatievoorziening naar de users over toch niet onbelangrijke zaken blijft een heikel punt.
Dat komt omdat de developers steeds tegen zaken aanlopen die moeten worden verholpen alvorens de samenvoeginf volledig 'live' kan. Zolang zij mij geen harde deadline kunnen geven, kan ik een dergelijke deadline ook niet aan jullie communiceren. Enige weken is nog altijd enige weken. Ik kan er helaas niet meer van maken. Ik kan nogmaals informeren naar een prognose, maar geen beloftes doen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.