MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Arrie schreef:
(quote)

Het n-woord duidt doorgaans op de Engelse variant.

Die was toch extra besmettelijk?

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Het n-woord duidt doorgaans op de Engelse variant.

Is het de bedoeling dat we verschillen maken tussen neger en nigger (of negro) dan?

Lijkt me niet. Wellicht noemde hij gewoon beide varianten voor de duidelijkheid.

Ik ben het er persoonlijk mee eens dat het gebruikt moet kunnen worden bij het citeren van songtitels en songteksten, maar ik begrijp hoe het in met name Amerika nog steeds gevoelig kan liggen onder zwarte mensen. Ik toon daar graag begrip voor.

panjoe (moderator)
Ach, onze moderators (en de meeste users) hebben volgens mij meer dan genoeg gevoel voor context om dit soort situaties goed te kunnen beoordelen. Uit eigen ervaring weet ik dat bij twijfel grondig overleg plaatsvindt achter de schermen. Als een beslissing tot reuring leidt, of achteraf toch niet zo'n goed idee was, wordt ook altijd genoeg gereflecteerd en bijgestuurd. De mods gaan heus wel met de tijd mee wat dat betreft.

Ik heb trouwens nog nooit gezien dat iemand op de site gechoqueerd is als een lyric wordt gequote met een gevoelige term erin. Aan de andere kant heb ik wel heel vaak meegemaakt dat mensen bij voorbaat al roepen dat je tegenwoordig niks meer mag zeggen of dat er totalitair beleid wordt gevoerd. Typisch.

Soledad
Speciaal voor Onweerwolf zal ik het nog een keertje uitleggen. Zoals Arrie reeds opmerkte bedoel ik met het n woord de (volgens Graf) extra besmettelijke Engelse variant maar die had je zelf ook wel begrepen. En om op je tweede vraag ook maar even in te gaan (dat wil je graag denk ik): correct ik vraag het. Zo'n sterretje, t staat wel zo netjes. Maar ik zei ook al: het hoeft niet. Het gaat daarbij niet om wat ik zelf wel en niet wil lezen maar gewoon de gedragsregels van het forum. Maar volgens mij had je dit ook al uit mijn eerste post kunnen opmaken.

Bij deze nu het laatste verzoek aan een ieder om deze discussie te stoppen en het topic te gebruiken waar het voor bedoeld is. Als je nu nog steeds heel boos ben, stuur me dan gewoon een pm.

Wederom het verzoek het board gewoon vrij te houden van dit soort discussies. Straks komen zwarte piet, de lockdown, genderneutraliteit, Lange Frans en Baas B. ook weer voorbij... Daar is musicmeter.nl gewoon de plek niet voor. (Behalve voor de muziek van laatstgenoemden dan)

Maar even wat anders,
waarschijnlijk post ik het hier én op de verkeerde plek en het zal waarschijnlijk ook al veel eerder zijn gedaan maar het viel me toevallig zojuist pas op , en ik heb eerlijk gezegd gewoon geen zin om het forum af te speuren of er in mijn eigen vermoedens enige waarheid te vinden is maar..
leuke toevoeging die video verwijzing rechts boven ( welke je het nummer van de betreffende plaat op een kanaal als you tube laat trakteren op een smaaktest.)

Soledad schreef:
Wederom het verzoek het board gewoon vrij te houden van dit soort discussies. Straks komen Lange Frans en Baas B. ook weer voorbij... Daar is musicmeter.nl gewoon de plek niet voor. (Behalve voor de muziek van laatstgenoemden dan)

Dat laatste durf ik ook te betwijfelen

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om weer eens te klagen over een paginadekkende Lebara-reclame, die weer regelmatig op komt poppen. Heel irritant. Kan die ad agency niet eens ontslagen worden ofzo?

CHIEP (crew)
Twee maanden na de overeenkomst met een nieuwe leverancier zou dat inderdaad niet meer mogen voorvallen. dion.ollie?

Titmeister schreef:
(quote)

Dat laatste durf ik ook te betwijfelen

Mag ik van de gelegenheid gebruik maken om weer eens te klagen over een paginadekkende Lebara-reclame, die weer regelmatig op komt poppen. Heel irritant. Kan die ad agency niet eens ontslagen worden ofzo?

Deze reclames komen mij ook al weken de strot uit. Als het aan mij zou liggen zouden dit soort advertenties helemaal niet meer vertoond worden, maar helaas heb ik daar niks over te zeggen. Het frustreert me mateloos dat dit nog steeds voor problemen zorgt en ga hier nogmaals een melding van maken (ik treed gigantisch in herhaling merk ik, tot mijn eigen ergernis).

CHIEP (crew)
Als zelfs jij geen inspraak meer hebt, ziet de toekomst van de Metersites er wel zeer slecht uit .

#freedion.ollie

dion.ollie schreef:
maar helaas heb ik daar niks over te zeggen.

Misschien een idee om de mensen achter de schermen waar je naar rapporteert eens meer naar de voorgrond te duwen en hier wat meer verduidelijking laten geven?

CHIEP schreef:
Als zelfs jij geen inspraak meer hebt, ziet de toekomst van de Metersites er wel zeer slecht uit .

Er wordt wel wat mee gedaan, maar dat is dan van korte duur, want dan komt de volgende 'interscroller' (bloedirritante advertentie) alweer opduiken. Er is nu achteraan gebeld en - niet langer vriendelijk - verzocht om dit te verhelpen en het ook niet nogmaals te laten gebeuren. Hopelijk gaat dat voor verandering zorgen.

dion.ollie
Als ik een vindt je bericht leuk melding krijg en ik klik op de user in die melding dan word ik naar dezelfde pagina waar ik op zit gestuurd en niet naar de userpagina.

trebremmit schreef:
dion.ollie
Als ik een vindt je bericht leuk melding krijg en ik klik op de user in die melding dan word ik naar dezelfde pagina waar ik op zit gestuurd en niet naar de userpagina.

Ha ha, klopt, hier ook.

zaaf
Rudi S schreef:
(quote)

Ha ha, klopt, hier ook.
hoe kan jij dan nou weten?

zaaf schreef:
(quote)
hoe kan jij dan nou weten?

Ik heb het bericht van Bert gelezen.

zaaf

interpunctie is altijd al 'over-rated' geweest

Krijg ineens een puzzelinzicht: Bert Timmer.
(Past wel letteraantalgewijs)

Er is wat raars aan de hand met de artiest 'Rainforest Spiritual Enslavement'. Als je bij een album van deze artiest op de artiest klinkt wordt je doorgeleid naar de artiestenpagina van Prurient, maar op deze pagina zijn de Rainforest albums niet te zien.

Ook is het op de artiestenpagina van Prurient niet mogelijk bijvoorbeeld alternatieve artiestennamen aan te passen. Hoe valt dit te fixen?

Voorbeeld: Rainforest Spiritual Enslavement - Ambient Black Magic (2017)

Casartelli (moderator)
Ik zie dat Rainforest Spiritual Enslavement een alias is van Vatican Shadow en dat dat op zijn beurt weer een alias is van Prurient (in plaats van dat RSE en VS beide een alias van Prurient zijn). Wellicht gaat het daar mis?

CHIEP (crew)
Het klopt wat Casper zegt: die zogenaamde loop ontstaat door een alias aan een ander alias te koppelen in plaats van aan de "hoofdartiest". Tegenwoordig komt dit wel terug vaker voor, heb ik de indruk.
Bij deze in ieder geval opgelost.

Zal MusicMeter een gelijkaardige transformatie ondergaan zoals MovieMeter en TVMeter?

Ligt het aan mij of kwam die nieuwe look volledig zonder aankondiging? vanochtend nog op de oude site gezeten en heb niets qua aankondigingen zien staan.

legian schreef:
Ligt het aan mij of kwam die nieuwe look volledig zonder aankondiging? vanochtend nog op de oude site gezeten en heb niets qua aankondigingen zien staan.

Die is herhaaldelijk aangekondigd in het forum.

Poa
Ook niet meegekregen, het lijkt erop dat mijn stemmen van www.tvmeter.nl nu weg zijn. Eens kijken of ik daar wat over kan vinden in het forum.

Nou dat is nogal een metamorfose daar op movie /tv meter.
Even wennen maar, het voordeel van die ronde avatars zie ik niet.

Het ziet er precies uit zoals men mocht verwachten op basis van hun andere websites, en het is precies waar iedereen al bang voor was. Een schreeuwerig en druk gebeuren op de frontpage. De reclames werkelijk waar overal omheen en tussen gepropt. Is dit wat het grote publiek wilt?

Hopelijk ondergaat MusicMeter niet eenzelfde lot...

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:24 uur

geplaatst: vandaag om 23:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.