MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Poa
Teunnis schreef:
Ik zie mijn stemmen niet in mijn overzicht op mijn profiel, maar wel bij de seriepagina's.

Uiteindelijk een optie gevonden gevonden in de instellingen om in te loggen met het oude tvmeter account en vervolgens te koppelen, nu zie ik ze inderdaad op de seriepagina’s. Beetje buggy allemaal nog.

Casartelli (moderator)
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Moviemeter

Edit: had nog iets enthousiaster kunnen vegen, maar enfin, discussie over de MovieMeter-makeover gaarne daar voortzetten

In De Site > Algemeen > cookies:

Ik weet niet hoe anderen dit ervaren, maar ik vind de policy rond cookies op Musicmeter steeds vervelender worden. Ik wil gewoon zo min mogelijk cookies, en het wordt steeds moeilijker om die gewoon allemaal uit te zetten: ik moet nu zoveel vinkjes af, da's gewoon niet normaal meer. Kan dat niet anders??

Volgens mij worden die cookies bepaald door je zoekgeschiedenis op Google. Hier is het vooral Hyundai, Mazda en covidzelftest.

Ponty Mython
De sites hebben sinds het live gaan van de MovieMeter upgrade erg veel last van dipjes. Ik zie onderstaande foutmelding meerdere keren per dag. Na een paar minuten doet alles het weer. dion.ollie
https://i.imgur.com/wMv7mYH.png

Geen idee wat er aan de hand is, afgezien van de uitermate vervelende Disney en Jumbo reclame (mega-big) - worden die reclames soms in Verweggistan ingeladen? - is de site heel erg traag.

deric raven schreef:
Volgens mij worden die cookies bepaald door je zoekgeschiedenis op Google. Hier is het vooral Hyundai, Mazda en covidzelftest.

Nee, ik bedoel de cookieinstellingen die gevraagd worden wanneer je de site bezoekt. Tot voor kort kon je mer twee switches gewoon alle niet-noodzakelijke uitzetten, nu moet ik de hele rits vendors langs, met zelfs nog submenuutjes. Heel stom.

CHIEP (crew)
Ik bevestig wat Ponty Mython en Mjuman hierboven zeggen, maar ik vrees dat het nog enkele weken gaat duren eer MusicMeter op dat vlak terug wat aandacht krijgt.

Ponty Mython
CHIEP schreef:
Ik bevestig wat Ponty Mython en Mjuman hierboven zeggen, maar ik vrees dat het nog enkele weken gaat duren eer MusicMeter op dat vlak terug wat aandacht krijgt.

Weken?

Zou er eens iets gedaan kunnen worden aan die automatische correctie van datums in een tracklist? Ik heb net 110 tracks van Grateful Dead - June 1976 (2020) moeten corrigeren terwijl ze wel correct stonden in mijn tracklist import.. Ik snap trouwens niet vanwaar die correctie komt, wie schrijft er een datum als 6 / 10 / 76?

Trouwens: zou er iemand van de crew aub eens kunnen checken of mijn correctie überhaupt is toegekomen? Want ik heb voor de zoveelste keer de afgelopen tijd de error 524 gekregen bij het submitten Ik hoop niet dat dit betekent dat die correctie opnieuw uitgevoerd moet worden..

Amerikanen

Die storingen lijken per dag erger te worden, net ook weer, 10 minuten onbereikbaar, heb storingscodes 502, 522, 523, 524 en 525 al voorbij zien komen, hoop toch echt dat hier snel iets aan gedaan gaat worden, want zo jagen jullie nog meer users weg dion.ollie

https://i.imgur.com/wMv7mYH.png

Ik vind de nieuwe naam van de site minder, maar de kleuren wel mooi. Ook veel minder druk en overzichtelijker.

zaaf
Kleuren zijn prachtig idd, ze maken het vanmiddag extra bont

Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe plaat van Cloudflare, nog niks gehoord van Working.

musicfriek schreef:
Die storingen lijken per dag erger te worden, net ook weer, 10 minuten onbereikbaar, heb storingscodes 502, 522, 523, 524 en 525 al voorbij zien komen, hoop toch echt dat hier snel iets aan gedaan gaat worden, want zo jagen jullie nog meer users weg dion.ollie

Ik heb dit doorgezet naar de developers. Het heeft vermoedelijk te maken met de samenvoeging en van MovieMeter en TV-meter en het zoeken naar de juiste capaciteit.

metalfist schreef:
Zou er eens iets gedaan kunnen worden aan die automatische correctie van datums in een tracklist? Ik heb net 110 tracks van Grateful Dead - June 1976 (2020) moeten corrigeren terwijl ze wel correct stonden in mijn tracklist import.. Ik snap trouwens niet vanwaar die correctie komt, wie schrijft er een datum als 6 / 10 / 76?

Trouwens: zou er iemand van de crew aub eens kunnen checken of mijn correctie überhaupt is toegekomen? Want ik heb voor de zoveelste keer de afgelopen tijd de error 524 gekregen bij het submitten Ik hoop niet dat dit betekent dat die correctie opnieuw uitgevoerd moet worden..
Ik vrees ervoor. Andere correcties zijn al wel goedgekeurd. Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan dion.ollie. Zo'n 100 tracks corrigeren doe ik liefst maar eenmaal..

panjoe (moderator)
Weer een bugje met de aliassen. Pedrodollar (met tracks o.a. op deze verzamelaar) is een alias dat gekoppeld stond aan Petter, die op zijn beurt nu als alias staat bij Petter Nordkvist. Nu linkt Pedrodollar wel naar Petter Nordkvist, maar hij staat niet als alias vermeld op diens artiestenpagina.

Kan iemand van de crew Pedrodollar direct linken aan Petter Nordkvist?

CHIEP (crew)
done

panjoe (moderator)
Thanks CHIEP!

Gaan we binnenkort met zijn allen Error Code Bingo spelen? Degene die eerst 6 opeenvolgende error codes heeft, roept luidkeels "Bingo" om zich te kwalificeren voor de volgende ronde.

Of zien we - net als bij de Lidl - bij binnenkomst: er mogen nog ** klanten (= users) naar binnen?

Geduld ....

Sir Spamalot (crew)
Mjuman schreef:
Geduld ....

Eindig / Oneindig.

Sir Spamalot schreef:
(quote)

Eindig / Oneindig.

Puur binair - net als bij de buurman, toen ie zijn zoontje (5) vroeg om te kijken of de richtingaanwijzer van zijn auto werkte - zei zijn zoontje: "hij doet 't, hij doet 't niet ..."

deric raven schreef:
(afbeelding)

Ik vind de nieuwe naam van de site minder, maar de kleuren wel mooi. Ook veel minder druk en overzichtelijker.

Wel mooi dat de releasedatum van de nieuwe Error 524 tot op de seconde nauwkeurig is ingevoerd.

herman schreef:
(quote)

Wel mooi dat de releasedatum van de nieuwe Error 524 tot op de seconde nauwkeurig is ingevoerd.

Ja, mooi toch dat er nu zo gedetailleerd gewerkt wordt, echt een aanwinst

Ponty Mython
En weer een error, de 4e keer vandaag. De site is ook retetraag.

zaaf
Valt mij toch een tikkie tegen, dat 524. Wordt hier enorm gehyped, pontificaal op de homepage, andere albums wegdrukkend.

zaaf schreef:
Valt mij toch een tikkie tegen, dat 524. Wordt hier enorm gehyped, pontificaal op de homepage, andere albums wegdrukkend.

Idd. Kan dit album op de frontpage geplaatst worden, i.p.v. van error Sting?

Ponty Mython
zaaf schreef:

We mogen ons gelukkig prijzen dat we nog geen clickbait artikelen hebben op de homepage.

Dubbele artiest:

Sonny Boy Williamson (kan weg)

Sonny Boy Williamson II (de juiste)

Bij de juiste artiestenpagina staat wel een volledig verkeerde geboortedatum vermeld terwijl de sterfdatum 1 dag afwijkt : Sonny Boy Williamson II - Wikipedia - en.wikipedia.org

Niet te verwarren met Sonny Boy Williamson I - Wikipedia - en.wikipedia.org.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:39 uur

geplaatst: vandaag om 18:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.