De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2
zoeken in:
0
Poa
geplaatst: 11 maart 2021, 18:56 uur
Teunnis schreef:
Ik zie mijn stemmen niet in mijn overzicht op mijn profiel, maar wel bij de seriepagina's.
Ik zie mijn stemmen niet in mijn overzicht op mijn profiel, maar wel bij de seriepagina's.
Uiteindelijk een optie gevonden gevonden in de instellingen om in te loggen met het oude tvmeter account en vervolgens te koppelen, nu zie ik ze inderdaad op de seriepagina’s. Beetje buggy allemaal nog.
1
Casartelli (moderator)
geplaatst: 11 maart 2021, 18:56 uur
Berichten verplaatst naar De Site > Algemeen > Moviemeter
Edit: had nog iets enthousiaster kunnen vegen, maar enfin, discussie over de MovieMeter-makeover gaarne daar voortzetten
Edit: had nog iets enthousiaster kunnen vegen, maar enfin, discussie over de MovieMeter-makeover gaarne daar voortzetten

0
geplaatst: 14 maart 2021, 16:12 uur
In De Site > Algemeen > cookies:
Ik weet niet hoe anderen dit ervaren, maar ik vind de policy rond cookies op Musicmeter steeds vervelender worden. Ik wil gewoon zo min mogelijk cookies, en het wordt steeds moeilijker om die gewoon allemaal uit te zetten: ik moet nu zoveel vinkjes af, da's gewoon niet normaal meer. Kan dat niet anders??
Ik weet niet hoe anderen dit ervaren, maar ik vind de policy rond cookies op Musicmeter steeds vervelender worden. Ik wil gewoon zo min mogelijk cookies, en het wordt steeds moeilijker om die gewoon allemaal uit te zetten: ik moet nu zoveel vinkjes af, da's gewoon niet normaal meer. Kan dat niet anders??
0
geplaatst: 14 maart 2021, 17:23 uur
Volgens mij worden die cookies bepaald door je zoekgeschiedenis op Google. Hier is het vooral Hyundai, Mazda en covidzelftest.
2
Ponty Mython
geplaatst: 14 maart 2021, 18:24 uur
De sites hebben sinds het live gaan van de MovieMeter upgrade erg veel last van dipjes. Ik zie onderstaande foutmelding meerdere keren per dag. Na een paar minuten doet alles het weer. dion.ollie
https://i.imgur.com/wMv7mYH.png
0
geplaatst: 14 maart 2021, 18:53 uur
Geen idee wat er aan de hand is, afgezien van de uitermate vervelende Disney en Jumbo reclame (mega-big) - worden die reclames soms in Verweggistan ingeladen? - is de site heel erg traag.
0
geplaatst: 14 maart 2021, 19:48 uur
deric raven schreef:
Volgens mij worden die cookies bepaald door je zoekgeschiedenis op Google. Hier is het vooral Hyundai, Mazda en covidzelftest.
Nee, ik bedoel de cookieinstellingen die gevraagd worden wanneer je de site bezoekt. Tot voor kort kon je mer twee switches gewoon alle niet-noodzakelijke uitzetten, nu moet ik de hele rits vendors langs, met zelfs nog submenuutjes. Heel stom.
0
CHIEP (crew)
geplaatst: 14 maart 2021, 22:19 uur
Ik bevestig wat Ponty Mython en Mjuman hierboven zeggen, maar ik vrees dat het nog enkele weken gaat duren eer MusicMeter op dat vlak terug wat aandacht krijgt.
0
Ponty Mython
geplaatst: 15 maart 2021, 00:21 uur
CHIEP schreef:
Ik bevestig wat Ponty Mython en Mjuman hierboven zeggen, maar ik vrees dat het nog enkele weken gaat duren eer MusicMeter op dat vlak terug wat aandacht krijgt.
Weken?

0
geplaatst: 15 maart 2021, 10:23 uur
Zou er eens iets gedaan kunnen worden aan die automatische correctie van datums in een tracklist? Ik heb net 110 tracks van Grateful Dead - June 1976 (2020) moeten corrigeren terwijl ze wel correct stonden in mijn tracklist import.. Ik snap trouwens niet vanwaar die correctie komt, wie schrijft er een datum als 6 / 10 / 76?
Trouwens: zou er iemand van de crew aub eens kunnen checken of mijn correctie überhaupt is toegekomen? Want ik heb voor de zoveelste keer de afgelopen tijd de error 524 gekregen bij het submitten
Ik hoop niet dat dit betekent dat die correctie opnieuw uitgevoerd moet worden..
Trouwens: zou er iemand van de crew aub eens kunnen checken of mijn correctie überhaupt is toegekomen? Want ik heb voor de zoveelste keer de afgelopen tijd de error 524 gekregen bij het submitten
Ik hoop niet dat dit betekent dat die correctie opnieuw uitgevoerd moet worden..
0
geplaatst: 15 maart 2021, 10:55 uur
Die storingen lijken per dag erger te worden, net ook weer, 10 minuten onbereikbaar, heb storingscodes 502, 522, 523, 524 en 525 al voorbij zien komen, hoop toch echt dat hier snel iets aan gedaan gaat worden, want zo jagen jullie nog meer users weg
dion.ollie
dion.ollie
12
geplaatst: 15 maart 2021, 15:17 uur
Ik vind de nieuwe naam van de site minder, maar de kleuren wel mooi. Ook veel minder druk en overzichtelijker.
Ik vind de nieuwe naam van de site minder, maar de kleuren wel mooi. Ook veel minder druk en overzichtelijker.
0
zaaf
geplaatst: 15 maart 2021, 15:56 uur
Kleuren zijn prachtig idd, ze maken het vanmiddag extra bont
0
geplaatst: 15 maart 2021, 16:10 uur
Ik ben wel benieuwd naar de nieuwe plaat van Cloudflare, nog niks gehoord van Working.
0
geplaatst: 15 maart 2021, 16:12 uur
musicfriek schreef:
Die storingen lijken per dag erger te worden, net ook weer, 10 minuten onbereikbaar, heb storingscodes 502, 522, 523, 524 en 525 al voorbij zien komen, hoop toch echt dat hier snel iets aan gedaan gaat worden, want zo jagen jullie nog meer users weg
dion.ollie
dion.ollie Ik heb dit doorgezet naar de developers. Het heeft vermoedelijk te maken met de samenvoeging en van MovieMeter en TV-meter en het zoeken naar de juiste capaciteit.
0
geplaatst: 15 maart 2021, 21:12 uur
metalfist schreef:
Zou er eens iets gedaan kunnen worden aan die automatische correctie van datums in een tracklist? Ik heb net 110 tracks van Grateful Dead - June 1976 (2020) moeten corrigeren terwijl ze wel correct stonden in mijn tracklist import.. Ik snap trouwens niet vanwaar die correctie komt, wie schrijft er een datum als 6 / 10 / 76?
Ik vrees ervoor. Andere correcties zijn al wel goedgekeurd. Hopelijk wordt er snel iets aan gedaan dion.ollie. Zo'n 100 tracks corrigeren doe ik liefst maar eenmaal..Zou er eens iets gedaan kunnen worden aan die automatische correctie van datums in een tracklist? Ik heb net 110 tracks van Grateful Dead - June 1976 (2020) moeten corrigeren terwijl ze wel correct stonden in mijn tracklist import.. Ik snap trouwens niet vanwaar die correctie komt, wie schrijft er een datum als 6 / 10 / 76?
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 16 maart 2021, 12:45 uur
Weer een bugje met de aliassen. Pedrodollar (met tracks o.a. op deze verzamelaar) is een alias dat gekoppeld stond aan Petter, die op zijn beurt nu als alias staat bij Petter Nordkvist. Nu linkt Pedrodollar wel naar Petter Nordkvist, maar hij staat niet als alias vermeld op diens artiestenpagina.
Kan iemand van de crew Pedrodollar direct linken aan Petter Nordkvist?
Kan iemand van de crew Pedrodollar direct linken aan Petter Nordkvist?
2
geplaatst: 16 maart 2021, 18:04 uur
Gaan we binnenkort met zijn allen Error Code Bingo spelen? Degene die eerst 6 opeenvolgende error codes heeft, roept luidkeels "Bingo" om zich te kwalificeren voor de volgende ronde.
Of zien we - net als bij de Lidl - bij binnenkomst: er mogen nog ** klanten (= users) naar binnen?
Geduld ....
Of zien we - net als bij de Lidl - bij binnenkomst: er mogen nog ** klanten (= users) naar binnen?
Geduld ....
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 16 maart 2021, 18:15 uur
Mjuman schreef:
Geduld ....
Geduld ....
Eindig / Oneindig.
4
geplaatst: 16 maart 2021, 18:31 uur
Puur binair - net als bij de buurman, toen ie zijn zoontje (5) vroeg om te kijken of de richtingaanwijzer van zijn auto werkte - zei zijn zoontje: "hij doet 't, hij doet 't niet ..."
0
geplaatst: 16 maart 2021, 20:07 uur
deric raven schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Wel mooi dat de releasedatum van de nieuwe Error 524 tot op de seconde nauwkeurig is ingevoerd.
0
geplaatst: 16 maart 2021, 20:36 uur
herman schreef:
Wel mooi dat de releasedatum van de nieuwe Error 524 tot op de seconde nauwkeurig is ingevoerd.
(quote)
Ja, mooi toch dat er nu zo gedetailleerd gewerkt wordt, echt een aanwinst

0
Ponty Mython
geplaatst: 16 maart 2021, 21:17 uur
En weer een error, de 4e keer vandaag. De site is ook retetraag.
0
zaaf
geplaatst: 16 maart 2021, 21:18 uur
Valt mij toch een tikkie tegen, dat 524. Wordt hier enorm gehyped, pontificaal op de homepage, andere albums wegdrukkend.
0
geplaatst: 16 maart 2021, 21:25 uur
zaaf schreef:
Valt mij toch een tikkie tegen, dat 524. Wordt hier enorm gehyped, pontificaal op de homepage, andere albums wegdrukkend.
Idd. Kan dit album op de frontpage geplaatst worden, i.p.v. van error Sting?
0
Ponty Mython
geplaatst: 16 maart 2021, 21:41 uur
zaaf schreef:
We mogen ons gelukkig prijzen dat we nog geen clickbait artikelen hebben op de homepage.
1
geplaatst: 19 maart 2021, 10:46 uur
Dubbele artiest:
Sonny Boy Williamson (kan weg)
Sonny Boy Williamson II (de juiste)
Bij de juiste artiestenpagina staat wel een volledig verkeerde geboortedatum vermeld terwijl de sterfdatum 1 dag afwijkt : Sonny Boy Williamson II - Wikipedia - en.wikipedia.org
Niet te verwarren met Sonny Boy Williamson I - Wikipedia - en.wikipedia.org.
Sonny Boy Williamson (kan weg)
Sonny Boy Williamson II (de juiste)
Bij de juiste artiestenpagina staat wel een volledig verkeerde geboortedatum vermeld terwijl de sterfdatum 1 dag afwijkt : Sonny Boy Williamson II - Wikipedia - en.wikipedia.org
Niet te verwarren met Sonny Boy Williamson I - Wikipedia - en.wikipedia.org.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.