MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
CHIEP (crew)
Nee, volledig random volgens mijn ervaring (en door jouw quote-bericht kreeg ik weer de "dit topic bevat geen berichten"-bug, hoezee )

Ik heb het zojuist een keer of dertig geprobeerd, in evenzoveel topics, en nul keer dit probleem. Dat lijkt me lastig oplossen...

CHIEP schreef:
Nog een bug die imho al veel te lang speelt: niet zelden krijg je bij het plaatsen van een bericht wel het veld te zien, maar verschijnen de opmaakknoppen en de publiceerknop niet. Zeer irritant.

Heb ik ook weleens ( veld is dan ook kleiner bij mij), bv vorig bericht quoten of er uit en terug doet het dan meestal wel weer.

CHIEP schreef:
"dit topic bevat geen berichten"-bug, hoezee )

Ha,ha, ik kan maar niet afleren om voor " laatste bericht" te kiezen

Klopt het dat het exporteren van gegevens momenteel niet werkt?

Ponty Mython
Manuel schreef:
Klopt het dat het exporteren van gegevens momenteel niet werkt?

Yup, momenteel wordt er helemaal niks gefixed hier, omdat ze 100% bezig met het oplossen van bugs voor het filmgedeelte van MovieMeter (ondanks dat series nu ook deel uitmaken van de site).

Probeer het over een jaar nog eens.

Optimistisch.

Precies de reden dat ik mijn mappensysteem hier eens wilde veiligstellen. Ben blij dat ik wat de rest betreft alles al naar RYM heb overgezet. Jammer dat deze eens zo betrouwbare site dat op dit moment niet meer is.

Even bijgelezen op MoMe, zie toch wel een soort verschuiving, de crew lijkt steeds meer naast de nieuwe eigenaars komen te staan. Er lijkt daar toch iets van een nuttige samenwerking van de grond te komen, de persoonlijke zoomcalls zullen daar aan bij hebben gedragen. Ook lees ik dat mei de beste maand was qua unieke bezoekers (1.5 mil.), maar dat zegt natuurlijk niet dat de vaste kern tevreden is en zal blijven. Maar dat aantal bezoekers zal de huidige eigenaars genoeg reden geven om de site door te zetten, waar ik dan wel weer heel blij mee ben. Denk dat na nog een paar maanden bugs en verbeteringen de blik vanzelf op MuMe gericht zal worden, ik hoop dat er dan voldoende kennis en ervaring is om een meer gestroomlijnde en soepele overgang te realiseren op deze site.

meter_fan schreef:
Hi allen,

Momenteel zijn we een restart aan het geven aan de zoekmachine van MusicMeter, het kan dus zo zijn dat bepaalde resultaten moeilijker vindbaar zijn zolang dit proces runt. Doorgaans duurt dit een aantal uur. Hiermee hopen we een aantal problemen van de afgelopen maand te tackelen mbt de zoekopdrachten.

Het werkt nog steeds niet goed.

Ponty Mython
1.5 miljoen unieke bezoekers is leuk, maar wat heb je eraan als ze niet blijven plakken? Ondertussen blijft het behelpen voor de vaste gebruikers. Van al die mooie plannen met de layout is nog weinig terechtgekomen... Maar de reactie van meter_fan geeft al aan dat het community-gedeelte niet meer het belangrijkste is voor het nieuwe MovieMeter. Clicks en page views, dat is belangrijk, en de rest moet vooral niet zeuren.

-SprayIt- schreef:
Even bijgelezen op MoMe, zie toch wel een soort verschuiving, de crew lijkt steeds meer naast de nieuwe eigenaars komen te staan. Er lijkt daar toch iets van een nuttige samenwerking van de grond te komen, de persoonlijke zoomcalls zullen daar aan bij hebben gedragen. Ook lees ik dat mei de beste maand was qua unieke bezoekers (1.5 mil.), maar dat zegt natuurlijk niet dat de vaste kern tevreden is en zal blijven.
Njeh.

Er zijn wat geluiden in die richting, maar als je het opmerkingen topic analyseert is het niet best. Helemaal met wat ik hier lees, is het gewoon bedroevend. What a shitstorm.

Ik ben blij dat ik niet ook hier doormaak.

Waarschijnlijk al eerder genoemd maar GVD wat laden die advertenties toch altijd langzaam. Je zit continu verkeerd te klikken, irritant!

CHIEP (crew)
De importeerknop voor Apple Music-hoezen werkt al langer meer niet dan wel, maar de afgelopen week geeft hij hier geen enkel resultaat meer, en dat is nieuw.
Ben ik de enige?

Sir Spamalot (crew)
You are not alone. Deze morgen was het hier ook van dattum, toevoegingen van Stoner Rock / Stoner Metal waarbij vaak de tracklist via iTunes opdook maar de hoes via iTunes onderdook. Gelukkig ben ik in al die jaren best handig geworden met hoezen van iTunes en Deezer. Afspraak in 2022?

Ik word gek van die k*tadvertenties op mijn mobiel. Iedere keer als ik het zoekvenster open, krijg ik een paginagrote advertentie. Tureluurs word ik ervan!

uffing schreef:
Ik word gek van die k*tadvertenties op mijn mobiel. Iedere keer als ik het zoekvenster open, krijg ik een paginagrote advertentie. Tureluurs word ik ervan!

Ow maar daar wordt aangewerkt, binnenkort al een jaartje zelfs...

uffing schreef:

Al een paar keer eerder hier gepromoot. Maar deze werkt voor mijn devices prima ! En nergens meer last van op MuMe!

Adblock Plus | 's Werelds nr. 1 gratis adblocker - adblockplus.org

vigil schreef:
(quote)

Ow maar daar wordt aangewerkt, binnenkort al een jaartje zelfs...

Krijgen we dan taart?

CHIEP schreef:
De importeerknop voor Apple Music-hoezen werkt al langer meer niet dan wel, maar de afgelopen week geeft hij hier geen enkel resultaat meer, en dat is nieuw.

Dat dit kon is volledig nieuw voor mij

CHIEP (crew)
Maar hij werkt dus niet, Maurice. Je mist niets .

CHIEP (crew)
*ziet vandaag op Facebook voor het eerst gesponsorde "nieuws"berichten van MovieMeter voorbijkomen*

MuMe werkt al geruime tijd nogal kut op mijn mobiele telefoon, en ik kan nu ook niet meer inloggen omdat het hele scherm glitcht. Maar met Quora (ja, ik ben een nerd) en wat andere sites heb ik ook problemen, dus wellicht ligt het aan mijn telefoon. Maar ondervinden jullie ook dergelijke problemen?

Slowgaze schreef:
MuMe werkt al geruime tijd nogal kut op mijn mobiele telefoon, en ik kan nu ook niet meer inloggen omdat het hele scherm glitcht. Maar met Quora (ja, ik ben een nerd) en wat andere sites heb ik ook problemen, dus wellicht ligt het aan mijn telefoon. Maar ondervinden jullie ook dergelijke problemen?

ik had gisteren moeite met met de zoekbalk. ik kon er niet opkrikken door een advertentie

jordidj1 schreef:

Maar met Quora

Jij bent toch een echt rolmodel, mijn kinderen noemen jou steevast meneer Slowgaze.

Hèhè, eindelijk iemand die nog wat aan opvoeding doet!

jordidj1 schreef:
(quote)

ik had gisteren moeite met met de zoekbalk. ik kon er niet opkrikken door een advertentie

Had ik ook een tijdlang tot ik het kotsbeu was, MuMe heeft me de AdBlock browser doen installeren en dat had ik veel eerder moeten doen... Wat een verademing bij élke website maar vooral deze.

Alleen kon ik er niet op klikken, maar jij probeert er op te krikken??!?

Ik vind alles best. Als die quasi hippe schijtlayout van Moviemeter ons maar bespaard blijft.

Edwynn schreef:
...Als die quasi hippe schijtlayout van Moviemeter ons maar bespaard blijft.
Daar mag je serieus voor vrezen. Als MoMe nieuwe stijl eenmaal een beetje loopt, gaat de rest er ook aan geloven, dat kan haast niet anders(?).

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:37 uur

geplaatst: vandaag om 00:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.