MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

De Site / Algemeen / Het grote feedback / opmerkingen topic #2

zoeken in:
Ja, en je kan op MovieMeter overschakelen naar de originele en mooie lay-out maar voor hoelang nog...

Tegen die tijd zullen de meeste kinderziektes er hopelijk wel uit zijn.

Maar MovieMeter heeft nu nog meer een database-functie; forum en gebruikersgedeelte is lastig vindbaar. Kan me niet voorstellen dat er veel actieve gebruikers bijkomen. Ben wel benieuwd hoe ze een soortgelijke accentverschuiving bij MuMe voor zich zien. Ik hoop in ieder geval wel dat ze de crew serieus aanhaken en niet een site bouwen waar niemand op te wachten zit.

Ik ben een van de weinigen die de nieuwe lay-out wel prima vind. Kom de laatste weken weer veel op MoMe en er zijn wel wat issues waar aan gewerkt moet worden (vooral fijne functies van de oude site die nu zijn weggevallen), maar over het algemeen vind ik het helemaal niet verkeerd.

Ik ben het wel met herman eens dat de functie van de site als geheel verschoven lijkt te zijn. Maar goed, de afgelopen weken werd de film top1000 gepresenteerd en daar wisten toch heel veel mensen (ook nieuwe gebruikers) hun weg naartoe te vinden en dat project leefde flink. Dat geeft de burger weer moed.

Ponty Mython
Kronos schreef:
Ja, en je kan op MovieMeter overschakelen naar de originele en mooie lay-out maar voor hoelang nog...

Die ook nog maar half werkt dankzij de nieuwe layout.

herman Ik vraag me af of er überhaupt wel ruimte is in de toekomst voor MusicMeter (en de andere sites) in de grote plannen van onze eigenaren. Het feit dat alle focus al 1,5 jaar op MovieMeter ligt zegt ook wel wat.

CHIEP (crew)
Foto's op artiestenpagina's kunnen niet meer worden toegevoegd of vervangen.
dion.ollie

Ponty Mython
Werkt het exporteren van gegevens al weer?

CHIEP schreef:
Foto's op artiestenpagina's kunnen niet meer worden toegevoegd of vervangen.
dion.ollie

Het heeft geen zin om Dion te taggen. Zijn laatste bezoek was 25 juni en volgens mij plaatst hij alleen nog maar film'nieuws' op MovieMeter. De titel 'Sitemanager' slaat nergens op in ieder geval.

Ponty Mython schreef:

(quote)

Het heeft geen zin om Dion te taggen. Zijn laatste bezoek was 25 juni en volgens mij plaatst hij alleen nog maar film'nieuws' op MovieMeter. De titel 'Sitemanager' slaat nergens op in ieder geval.

Nou ja, in ieder geval prima dat hij hier geen filmnieuws plaatst.

Volgens mij werkt de zoekfunctie inmiddels wel weer goed.

CHIEP (crew)
"Hi" van Texas duikt inderdaad op, maar het is niet bepaald logisch dat hij pas verschijnt na "The Greatest Hits".

Ponty Mython schreef:

Een paar dagen terug nog geprobeerd, maar helaas.

In de Algemene voorwaarden staat:
Aan een account zijn door de gebruiker optioneel gegevens toe te voegen. Een deel van deze gegevens bestaat uit gegevens gekoppeld aan het account: persoonlijke gegevens, geplaatste stemmen, markeringen van meningen, een persoonlijke toplijst en albums gekoppeld aan "Mijn Albums"-lijsten. Met uitzondering van afgeschermde "Mijn Albums"-lijsten zijn deze gegevens openbaar voor elke bezoeker van de website. MusicMeter is niet verantwoordelijk voor indexering van deze gegevens door Google of andere zoekmachines. Deze gegevens blijven eigendom van de gebruiker behorende bij het account, en worden op verzoek binnen 48 uur verwijderd van de site.

Nu weet ik niet of dit indirect inhoudt dat een gebruiker ook over deze gegevens moet kunnen beschikken of dat het puur een extra service is? Sites als Facebook en Twitter bieden in ieder geval ook een soortgelijke functie aan, waarbij je al je gegevens downloadt.

Ponty Mython
Ik krijg inderdaad een HTTP ERROR 500 als ik op de aangemaakte link klik.

Wat een wanbeleid. Ze geven echt geen moer om MusicMeter.

Trouwens, de nieuwe layout van MovieMeter gaat natuurlijk nevernooitniet werken op MusicMeter, zonder daarbij flinke aanpassingen te doen. En we weten allemaal hoe lang dat gaat duren...

Op MovieMeter geeft de ene na de andere oudgediende er ook de brui aan.

CHIEP schreef:
"Hi" van Texas duikt inderdaad op, maar het is niet bepaald logisch dat hij pas verschijnt na "The Greatest Hits".

Toch blij dat het weer werkt, ook al zitten er nog schoonheidsfoutjes in. Aliassen zoeken werkt ook weer en dat is wel makkelijk met corrigeren.

Ponty Mython
deric raven schreef:
(quote)

Nou ja, in ieder geval prima dat hij hier geen filmnieuws plaatst.

Het hoeft niet eens filmnieuws meer te zijn. Alles voor de clicks!

Marieke Elsinga over aanslag Peter R. de Vries: 'Waren hier al bang voor' - MovieMeter.nl

Een beetje filmliefhebber denkt natuurlijk gelijk aan zijn glansrol in de Grote Sinterklaasfilm...

Ik kwam dit tegen op Spotify:
MovieMeter Podcast | Podcast on Spotify - open.spotify.com

Geen idee hoe dat inhoudelijk is, maar het idee is leuk.

Ponty Mython
herman schreef:
Een beetje filmliefhebber denkt natuurlijk gelijk aan zijn glansrol in de Grote Sinterklaasfilm...

Ik kwam dit tegen op Spotify:
MovieMeter Podcast | Podcast on Spotify - open.spotify.com

Geen idee hoe dat inhoudelijk is, maar het idee is leuk.

Och ja, natuurlijk! Raar dat daar niks over geschreven is in de twee berichten...

Ze promoten die podcast al een tijdje, maar volgens mij luistert er geen hond naar.

Hoe zit dit:
Als ik naar dit album ga: Sly Dunbar - Sly Wicked and Slick (1979)
en vervolgens klik op de artiestennaam krijg ik allerlei andere namen, maar geen Sly Dunbar en het album staat er ook niet onder.

CHIEP (crew)
reptile71 schreef:
Hoe zit dit:
Als ik naar dit album ga: Sly Dunbar - Sly Wicked and Slick (1979)
en vervolgens klik op de artiestennaam krijg ik allerlei andere namen, maar geen Sly Dunbar en het album staat er ook niet onder.
Werd hier al eens gemeld: Het grote feedback / opmerkingen topic #2

CHIEP schreef:
(quote)
Werd hier al eens gemeld: Het grote feedback / opmerkingen topic #2

Ok, fijn dat het niet is opgelost dan.

Ponty Mython
Hoe ver zijn ze eigenlijk met het bugvrij maken van MovieCourant?

Is er überhaupt een planning dat er nog energie wordt gestoken in MusicMeter??

Wordt de MuMe-crew op de hoogte gehouden van de vorderingen???

Ik zou geen slapende honden wakker maken, Pascal. Voor je het weet bouwen ze dit ook om tot ShowNieuwsMeter.

De neefjes Dion en Meter? Vast ooit.

Germ (crew)
reptile71 schreef:
(quote)

Ok, fijn dat het niet is opgelost dan.

Artiestenpagina's zijn nu weer gelinkt, alleen nu is de foto verdwenen....
Iets met de aliases was niet goed gegaan, op de achtergrond was het niet goed gelinkt. Het staat nu dus nog steeds niet goed maar het overzicht in ieder geval weer compleet.

Germ schreef:
(quote)

Artiestenpagina's zijn nu weer gelinkt, alleen nu is de foto verdwenen....
Iets met de aliases was niet goed gegaan, op de achtergrond was het niet goed gelinkt. Het staat nu dus nog steeds niet goed maar het overzicht in ieder geval weer compleet.

Beter een goed overzicht dan een foto. Ja toch, niet dan, nou dan.

Voordat ik mij ter ruste wilde begeven zou ik nog even snel een geheel nieuwe rotatielijst aanmaken, maar het is niet mogelijk om iets in te voeren...

Brunniepoo schreef:
Ik heb de afgelopen week inmiddels al een paar keer gehad dat de link naar het laatste bericht in een topic naar een lege pagina leidde. Was volgens mij wel elke keer bij een forumtopic. Hebben anderen daar ook last van?

Oeh, spannend. Over een paar dagen is het anderhalf jaar sinds deze nog steeds niet opgeloste bug hier voor het eerst werd aangehaald. Wie zorgt er voor taart?

heartofsoul schreef:
Voordat ik mij ter ruste wilde begeven zou ik nog even snel een geheel nieuwe rotatielijst aanmaken, maar het is niet mogelijk om iets in te voeren...

Bij mij (in Google Chrome) husselt ie steeds de volgorde door elkaar als ik hem opsla.

herman schreef:
Bij mij (in Google Chrome) husselt ie steeds de volgorde door elkaar als ik hem opsla.
Hier ook al tijden, je blijft aan het schuiven.

Casartelli (moderator)
Ja, dat is een al jaren bekend euvel. Zo gauw de nummer 5 betrokken is bij het schuiven, gaat het mis.

Dubbele artiest:

Jan Jelinek
Jelinek

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:45 uur

geplaatst: vandaag om 10:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.