Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel
zoeken in:
0
bro
geplaatst: 29 december 2007, 09:48 uur
weer maar eens thrash, al klinkt het inderdaad soms een klein beeje metalcore achtig. ochja, een goed nummer vn trivium maar ze hebben er een pak betere. dessalnietemin 7.5/10
0
cheeskorst
geplaatst: 29 december 2007, 17:26 uur
Ik heb opzich niet zoveel met het hele metalcore genre maar Trivium kan me nog wel boeien, de gitaristen spelen redelijk strak, alleen live is het wel echt ruk imo.
7/10
Voor Mastodon overigens 9/10, meest interessante metalband van dit moment.
7/10
Voor Mastodon overigens 9/10, meest interessante metalband van dit moment.
0
MetalDex
geplaatst: 30 december 2007, 04:13 uur
Ik vond het best wel helder klinken. Dan wil ik wel eens weten hoe lekker dit origineel klinkt. Geweldige geschifte gitaarpartijen en dito zang.
8,5/10
8,5/10
0
bro
geplaatst: 30 december 2007, 10:20 uur
goh, 'k weet niet goed wat ik hier van moet denken. na nu enkele keren gehoort te hebben ga ik voor een 6.5/10
0
Raekwon the chef
geplaatst: 30 december 2007, 17:31 uur
op het eerste gehoor achterlijke herrie
maar er zitten ook wel leuke stukjes in, kort maar bondig
6/10
maar er zitten ook wel leuke stukjes in, kort maar bondig6/10
0
geplaatst: 30 december 2007, 18:02 uur
De zang is inderdaad zeer machtig.
Anders is het nogal "snel op een hoopje" gemaakte riffs en andere herrie.
Ik heb al betere grindcore gehoort (niet dat ik er veel hoor, maar wat ik wel al hoorde was toch beter)
5,5/10
Dat 2de nummer klinkt best wel aardig.
Anders is het nogal "snel op een hoopje" gemaakte riffs en andere herrie.
Ik heb al betere grindcore gehoort (niet dat ik er veel hoor, maar wat ik wel al hoorde was toch beter)
5,5/10
Dat 2de nummer klinkt best wel aardig.

0
lambf
geplaatst: 31 december 2007, 00:19 uur
Haha, die zang. Heerlijk hees, maar helaas niet altijd even goed uitgevoerd. De muziek, tsja, wel leuk, maar een beetje leeg vind ik. 6/10
0
bro
geplaatst: 31 december 2007, 12:00 uur
klinkt wel eens leuk, en best sfeervolle podiumprestatie
maar meer dan 1 liedje zal dit mij niet blijven boeien, denk ik.
7/10
maar meer dan 1 liedje zal dit mij niet blijven boeien, denk ik.7/10
0
Raekwon the chef
geplaatst: 31 december 2007, 19:10 uur
Wel een goed nummer, grappige zang, maar het is niet iets waar ik altijd zin in heb.
7/10
7/10
0
godlydevil7
geplaatst: 1 januari 2008, 12:26 uur
Wel lekker, en ontzettend leuke act
. Voor de rest, tja, ik vond het wel goed, en meerdere nummers gaat denk ik ook wel, hoewel ik sommige tussenstukjes wat minder vond.
8,5/10
. Voor de rest, tja, ik vond het wel goed, en meerdere nummers gaat denk ik ook wel, hoewel ik sommige tussenstukjes wat minder vond.8,5/10
0
godlydevil7
geplaatst: 2 januari 2008, 09:22 uur
Niet zo'n leuke clip, maar de muziek is opzich wel lekker, en die zanger vind ik ook wel goed, een beetje tussen grunten en zingen in, maar heel anders dan bijv. Slayer. De rest van de muziek is ook gewoon goed, maar niet ontzettend.
7/10
7/10
0
bro
geplaatst: 2 januari 2008, 22:45 uur
klinkt inderdaad nogal standaard. de zanger klinkt gelijk 999 op 1000 om het zo te zeggen
6/10
6/10
0
MetalDex
geplaatst: 3 januari 2008, 01:14 uur
Een nieuwe:
Cannibal Corpse - Stripped, Raped and Strangled
Cannibal Corpse - Stripped, Raped and Strangled
0
lambf
geplaatst: 3 januari 2008, 17:15 uur
Cannibal Corpse, grootvaders van de Death metal enzo. Desondanks heb ik de band nooit geweldig gevonden, dat komt vooral door de eigenlijk wel heel erg slechte grunt. Muzikaal steekt het ook niet fantastisch in elkaar, je hoort dart er vaak dat ze vaak steekjes laten vallen. 5/10
0
bro
geplaatst: 3 januari 2008, 18:41 uur
ik heb CC ook nooit gweldig gevonden. doe zelf geen poging om te luisteren. ik weet nu toch al dat ik nog niet aan de helft van het nummer geraak.
0
MetalDex
geplaatst: 3 januari 2008, 20:03 uur
Nou mag je natuurlijk van CC vinden wat je wilt, maar het is wel degelijk een van de strakste deathmet-bands die er zijn. Je mag mij anders wel even aanwijzen waar ze precies een steekje laten vallen. Verder verschillen de grunts wel ietsjes van ander werk, hier is het wat minder diep, ofwel wat meer verstaanbaar om het nummer meer groovy te maken. Dit is btw nog Chris Barnes (tegenwoordig van Six Feet Under), maar ik vind de nieuwe zanger George Fischer eigenlijk ietsjes beter.
Desalniettemin is het album waar dit nummer opstaat mijn CC-favoriet, dankzij de lekkere groovy-death, met een hoog meeschreeuw gehalte, waar het op de oudere cd's veel goorder is en tegenwoordig veel bruter en technischer.
9/10
Desalniettemin is het album waar dit nummer opstaat mijn CC-favoriet, dankzij de lekkere groovy-death, met een hoog meeschreeuw gehalte, waar het op de oudere cd's veel goorder is en tegenwoordig veel bruter en technischer.
9/10
0
geplaatst: 4 januari 2008, 00:00 uur
Wat?!
Er staat nog geen enkel nummer van de grootste metalalbums aller tijden
SLAYER - ANGEL OF DEATH
album: reign in blood
weetje: Nummer gaat over AUSCHWITZ en Josef Mengele
Er staat nog geen enkel nummer van de grootste metalalbums aller tijden

SLAYER - ANGEL OF DEATH
album: reign in blood
weetje: Nummer gaat over AUSCHWITZ en Josef Mengele
0
Raekwon the chef
geplaatst: 4 januari 2008, 00:34 uur
Misschien wel het beste metalnummer ooit. Lekker tempo, weerzinwekkende tekst en ook prima zang.
10/10
10/10
0
MetalDex
geplaatst: 4 januari 2008, 00:59 uur
Heeej, deze kende ik nog niet 
Tja, zal ik de eerste zijn met 'weer thrash'
?
Natuurlijk een van de beste thrash-nummers ooit, een terechte klassieker. 9,5/10

Tja, zal ik de eerste zijn met 'weer thrash'
? Natuurlijk een van de beste thrash-nummers ooit, een terechte klassieker. 9,5/10
0
bro
geplaatst: 4 januari 2008, 10:37 uur
ochja, klassieker.. maar zonder die media aandacht zou dit nummer nog geen 5 jaar stand gehouden hebben. aardig riffje. alleen jammer dat het zeker 50 keer herhaald word en dat is net iets te veel. ik ben altijd blij als ik eindelijk aan de solo kom omdat er dan eindelijk eens wat pit in het nummer komt. spijtig genoeg blijft het daar dan ook wel bij. de zang vind ik ook niet echt goed. 6.75/10
* denotes required fields.