Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel
zoeken in:
0
lambf
geplaatst: 8 februari 2008, 19:58 uur
Ik vind het maar een matig nummer. Wat vooral de das omdoet is die grunt, alhoewel, echt grunten doet hij niet, meer growlzang
De muziek, daar reken ik de zang dus ook bij, is haast een hardcore versie van death metal. Niet mijn smaak, het mist ook een beetje aan energie. 4/10
De muziek, daar reken ik de zang dus ook bij, is haast een hardcore versie van death metal. Niet mijn smaak, het mist ook een beetje aan energie. 4/10
0
geplaatst: 9 februari 2008, 16:25 uur
Enochian Crescent - Ghost of Saturn
http://youtube.com/watch?v=KPZGMqWqbyk
Kort nummertje op het meest recente album (Black Church, 2006) van één van de beste metalbands uit Finland. Uitstekende, eigenzinnige black metal.
http://youtube.com/watch?v=KPZGMqWqbyk
Kort nummertje op het meest recente album (Black Church, 2006) van één van de beste metalbands uit Finland. Uitstekende, eigenzinnige black metal.
0
lambf
geplaatst: 9 februari 2008, 17:12 uur
Ik ben niet zo'n liefhebber van dit soort vocalen. Maar instrumentaal zit het nummer aardig in elkaar, lekker somber sfeertje dat er gecreerd word. Zoals gezegd, jammer van de vocalen, maar het nummer is wel goed. 7/10
0
bro
geplaatst: 10 februari 2008, 10:52 uur
mij liggen de vocalen ook niet echt. godja, ik weet niet goed wat ik er van moet denken..... 5/10 dan maar
0
bro
geplaatst: 11 februari 2008, 18:54 uur
haa, goed nummer lambf
ik ken niet bepaald veel nummers van Sworn Enemy, maar dit klinkt wel goed
7.99/10
ik ken niet bepaald veel nummers van Sworn Enemy, maar dit klinkt wel goed
7.99/10
0
geplaatst: 12 februari 2008, 12:21 uur
Weer even iets extremer:
1 van mijn favoriete bands, het Australische The Berzerker, met de Carcass-cover Corporal Jigsore Quandary.
1 van mijn favoriete bands, het Australische The Berzerker, met de Carcass-cover Corporal Jigsore Quandary.
0
lambf
geplaatst: 12 februari 2008, 20:34 uur
aardig nummer. Jammer dat hij zo do youtube vervormd is. toch nog een 7/10
0
bro
geplaatst: 13 februari 2008, 19:54 uur
echt mooi gedaan, die clip. het liedje zelf vind ik maar matig
0
godlydevil7
geplaatst: 13 februari 2008, 20:12 uur
Leuke clip, maar lang niet het beste nummer van Trencher. Ik vind het album Lips namelijk geweldig, maar dit losse nummer niet echt.
4/10
4/10
0
geplaatst: 14 februari 2008, 19:40 uur
Trencher:
Wat raar nummer eigenlijk, en volgens mij ook grotendeels verkl**t door het Youtube-geluidje (toch?).
3/10
Born From Pain - The New Hate
Wat raar nummer eigenlijk, en volgens mij ook grotendeels verkl**t door het Youtube-geluidje (toch?).
3/10
Born From Pain - The New Hate
0
lambf
geplaatst: 14 februari 2008, 22:22 uur
Erg leuke en mooie clip. BFP kende ik wel van naam, maar eigenlijk nog nooit naar geluisterd. Goede metalen hardcore, maar het mist een beetje power hier en daar. 6/10
0
Bobiej
geplaatst: 17 februari 2008, 13:25 uur
Oeh! Kylähullut! Geweldige punkachtige band uit finland, met leden van Children of Bodom (Alexi Laiho) en Chlamydia. Hun hele cd staat vol met vrolijke springnummers en melodieuze riffjes, lekker!
8/10
8/10
0
lambf
geplaatst: 17 februari 2008, 13:51 uur
Het helpt niet echt om in die taal te gaan zingen. Verder wel aardig, maar hun geluid had wel iets punkyer en rauwer mogen zijn. 6/10
0
geplaatst: 17 februari 2008, 19:50 uur
Min of meer met akkoord.
Tis wel redelijk eentonig. Heb je de eerste minuut gehoord, je hebt de rest gehoord.
6,5/10
0
Raekwon the chef
geplaatst: 17 februari 2008, 20:45 uur
ik vind het een nummer van net niet
zang is maar matig, verder is het een beetje herhalend en nergens wordt het echt spannend.
5/10
zang is maar matig, verder is het een beetje herhalend en nergens wordt het echt spannend.
5/10
0
geplaatst: 18 februari 2008, 20:04 uur
Kylähullut - Vitun Urpo:
Wel lekker nummer.
7.5/10
Darkthrone - Transilvanian Hunger:
Darkthrone vind ik wel een speciale band. Zo true dat het lachwekkend wordt, maar ze maken wel goede muziek, en dat kan van vele andere bands niet gezegd worden. Het duurde lange tijd voor ik de charmes inzag van deze band, maar het is uiteindelijk toch gebeurd. Gewoon erg lekkere Black Metal, met gromzang en slechte productie.
8/10
Wel lekker nummer.
7.5/10
Darkthrone - Transilvanian Hunger:
Darkthrone vind ik wel een speciale band. Zo true dat het lachwekkend wordt, maar ze maken wel goede muziek, en dat kan van vele andere bands niet gezegd worden. Het duurde lange tijd voor ik de charmes inzag van deze band, maar het is uiteindelijk toch gebeurd. Gewoon erg lekkere Black Metal, met gromzang en slechte productie.
8/10
0
Bobiej
geplaatst: 18 februari 2008, 22:11 uur
Als totale n00b op black metal gebied vind ik dit nog totaal niet verkeerd! Ik denk dat ik het desbetreffende album maar eens een kans gaan geven, eens kijken of dat wat opleverd!
7/10
7/10
0
geplaatst: 18 februari 2008, 22:34 uur
Veel black metalclichés worden bevestigd. Maar zoals Bob al zei, is dit hier toch niet negatief in het begin.
Wel spijtig dat er zo geen structuurveranderingen in zitten zoals bij Burzum en Mayhem (De Mysteriis Dom Sathanas
)
Saaiheid. Na 2 minuten was het wel genoeg hoor.
5,5/10
Wel spijtig dat er zo geen structuurveranderingen in zitten zoals bij Burzum en Mayhem (De Mysteriis Dom Sathanas
)Saaiheid. Na 2 minuten was het wel genoeg hoor.
5,5/10
0
geplaatst: 19 februari 2008, 22:35 uur
Wauw! wat een nummer.
Snelle riff, zeer goede solo, vocals zoals ik ze wil bij dit soort nummers: niks geforceerd!
Genoeg variatie, en ik moet me zeker niet verplichten dit uit te kijken, in tegendeel, ik beluister nu andere video's van deze artiest.
Blader maar terug, veel hoge scores heb ik nog niet gegeven!!!
9,5/10
Snelle riff, zeer goede solo, vocals zoals ik ze wil bij dit soort nummers: niks geforceerd!
Genoeg variatie, en ik moet me zeker niet verplichten dit uit te kijken, in tegendeel, ik beluister nu andere video's van deze artiest.
Blader maar terug, veel hoge scores heb ik nog niet gegeven!!!
9,5/10
0
geplaatst: 20 februari 2008, 15:37 uur
0
godlydevil7
geplaatst: 20 februari 2008, 15:49 uur
Heel goed nummer, die grunt is echt gewoon ziek! En die gasten kunnen snel spelen! Geweldig!
9/10
9/10
* denotes required fields.