Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 20 februari 2008, 18:06 uur
Stem:
godlydevil7 3.0*
geplaatst: 18 oktober 2006
Herbekijk je hem dan?
(Grapje he
)
Maar even mijn oordeel:
Wormed lijkt mij dus zonder meer de meest geniale Brutal Death-bands die er op deze wereld rondlopen. Het album "Planisphaerium" staat nu al tijden in mijn top 10, en momenteel vrij hoog.
Wat is er zo geniaal aan? De snelheid, het riffwerk, het drumwerk, maar vooral de grunts die er zo geniaal bij passen. En de band is nog vrij subtiel ook, met af en toe een klein sampletje tussen het nummer door.
Iedere keer als ik het nummer hoor krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht.
10/10
godlydevil7 3.0*
Herbekijk je hem dan?
(Grapje he
)Maar even mijn oordeel:
Wormed lijkt mij dus zonder meer de meest geniale Brutal Death-bands die er op deze wereld rondlopen. Het album "Planisphaerium" staat nu al tijden in mijn top 10, en momenteel vrij hoog.
Wat is er zo geniaal aan? De snelheid, het riffwerk, het drumwerk, maar vooral de grunts die er zo geniaal bij passen. En de band is nog vrij subtiel ook, met af en toe een klein sampletje tussen het nummer door.
Iedere keer als ik het nummer hoor krijg ik spontaan een glimlach op mijn gezicht.

10/10
0
lambf
geplaatst: 20 februari 2008, 18:37 uur
Heerlijk varkentje, mooie slachthuis dat is voorzien van messcherp gereedschap en natuurlijk uitstekend vakmanschap door de slagers. Jammer helaas dat de pannen en potten een beetje opgedroogd zijn, die hadden eens mogen worden ingevet! 8/10
0
godlydevil7
geplaatst: 20 februari 2008, 19:21 uur
bennerd schreef:
Stem:
godlydevil7 3.0*
Herbekijk je hem dan?
(Grapje he
)
Stem:
godlydevil7 3.0*
Herbekijk je hem dan?
(Grapje he
)Oei, volgens mij moet ik dat album weer is luisteren...
0
geplaatst: 21 februari 2008, 16:59 uur
0
godlydevil7
geplaatst: 22 februari 2008, 08:37 uur
Het begint wel goed, maar dan begint die gast te krijsen...
. De muziek is echt ontzettend goed, maar ik vind de vocalen niks als die schreeuwt, wel aIs die gewoon zingt.
6/10
PS. Het is mss handig om de video hier te zetten ipv een link.
Hier een nieuwe:
The Black Dahlia Murder - I'm Charming
. De muziek is echt ontzettend goed, maar ik vind de vocalen niks als die schreeuwt, wel aIs die gewoon zingt.6/10
PS. Het is mss handig om de video hier te zetten ipv een link.
Hier een nieuwe:
The Black Dahlia Murder - I'm Charming
0
geplaatst: 22 februari 2008, 22:45 uur
Veel kan ik hier niet over zeggen.
De vocals zijn behoorlijk slecht. Enkel de background vocals kunnen me zeer goed bekoren. De solo is ook wel de moeite waard. De rest is echt wel te eentonig.
Spijtig. De solo had beter gepast bij een beter nummer.
5/10
De vocals zijn behoorlijk slecht. Enkel de background vocals kunnen me zeer goed bekoren. De solo is ook wel de moeite waard. De rest is echt wel te eentonig.
Spijtig. De solo had beter gepast bij een beter nummer.
5/10
0
geplaatst: 23 februari 2008, 19:14 uur
0
geplaatst: 23 februari 2008, 19:46 uur
howhow, voor vandaag is er al een. 
De nieuwe voor morgen is voor diegene die hem het rapst post vanaf 0:00.

0
geplaatst: 23 februari 2008, 23:05 uur
Arch Enemy - Revolution begins
Muziekaal zit het goed in mekaar. Goede intro, goede vocals en een schijnbaar goede solo.
Toch pakt het mij toch niet genoeg. Was al bij al blij dat het nummer gedaan was.
7/10
Muziekaal zit het goed in mekaar. Goede intro, goede vocals en een schijnbaar goede solo.
Toch pakt het mij toch niet genoeg. Was al bij al blij dat het nummer gedaan was.
7/10
0
geplaatst: 24 februari 2008, 00:02 uur
Pure black metal. Nee, geen Mercyful Fate of Venom deze keer

Video is de ARMEGADON OVER WACKEN (2004) DVD
0
geplaatst: 24 februari 2008, 11:41 uur
AGE-411 schreef:

jaja, doe me een plezier en zet m'n link erop zodra het wel mag, of moet ik m'n wekker er voor gaan zetten. (ben al een ouwe lul die vroeg naar bed gaat )

0
godlydevil7
geplaatst: 24 februari 2008, 12:35 uur
Heel goed nummer op De Mysteriis Dom Sathanas, maar hier wordt het mi verpest door de vocalen, ik kon er helaas niet van genieten, hier hóórt gewoon die snauw bij, en dit niet...
5/10
5/10
0
geplaatst: 24 februari 2008, 12:51 uur
Ik vind de versie van wacken veel beter dan het album. Natuurlijk is Attila zijn stem wel wat verneukt doorheen de jaren, maar dat is een detail voor mij natuurlijk.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 15:29 uur
Een echte klassieker, maar Maniac verkracht zijn zang enorm.
0
geplaatst: 24 februari 2008, 15:31 uur
Laten we dat van snarf morgen doen.
Van Mayhem: lekker nummer, maar ze klinken op het album beter, hier gaat de kille sfeer wat verloren, en de stem is hier pas echt een negatief punt.
5.5/10
Van Mayhem: lekker nummer, maar ze klinken op het album beter, hier gaat de kille sfeer wat verloren, en de stem is hier pas echt een negatief punt.
5.5/10
0
geplaatst: 26 februari 2008, 19:06 uur
Nog een sterk nummer van Threat Signal, wat er mij aan herinnert dat er op Under Reprisal enkel maar sterke nummers staan.
9/10
9/10
0
geplaatst: 26 februari 2008, 20:20 uur
Thread Signal bewijst hierbij weer de mufheid van nu-metal. Iedere keer als er je naar deze band luistert, sterft er ergens een koalabeertje, denk aan de koalabeertjes!!!
0
geplaatst: 26 februari 2008, 23:50 uur
Uiteraard niet, ik hoop niet dat ik ze ingezet heb. Enfin, volgend een stukje live muziek:
0
bro
geplaatst: 27 februari 2008, 19:11 uur
Deze band bewijst hierbij weer de mufheid van kerkmuziek, gemaakt door een bende jezus-cloonen. Iedere keer als er je naar deze band luistert, sterft er ergens een Aboriginal, denk aan de Aboriginals!!!
0
godlydevil7
geplaatst: 27 februari 2008, 20:11 uur
Ik vind het eigenlijk wel lekkere muziek (behalve dat stukje throatsinging aan het begin)... Ik geef er een 7 voor.
0
geplaatst: 27 februari 2008, 20:14 uur
De Aboriginals stierven toch al uit. Zolang we nog Originals over hebben zoals deze gasten uit Acid Mothers Temple & The Melting Paraiso U.F.O. loopt het wat mij betreft geen vaart. Ik ga nu naar John Cage luisteren om de Unoriginals uit Threat Signal af te maken. 

0
geplaatst: 28 februari 2008, 11:02 uur
Nu is het tijd voor een klassieker:
Judas Priest - The Hellion/Electric Eye
Judas Priest - The Hellion/Electric Eye
0
Raekwon the chef
geplaatst: 28 februari 2008, 13:46 uur
Wordt inderdaad beschouwt als een klassieker, maar ik vind er maar bar weinig aan, ik vind het allemaal net niet, Halford kan veel meer met zijn stem, en de riff is wel leuk, maar niet heel bijzonder
6/10
6/10
* denotes required fields.