Genres / Rock / Maak kennis met Metal en beoordeel
zoeken in:
0
bro
geplaatst: 18 april 2008, 19:04 uur
Ik zal ze eens downloaden, mastodonner. Ik ben wel benieuwd
@lambf: ik vind het niet echt misstaan hier. Dit forum ligt inderdaad redelijk plat dus wat extra leven kan door zoiets tussendoor geen kwaad naar mijn mening.
Klone: best wel goed bandje. maar misschien toch iets te langdradig soms. Commonplace is iig een goed nummer. 7/10
@lambf: ik vind het niet echt misstaan hier. Dit forum ligt inderdaad redelijk plat dus wat extra leven kan door zoiets tussendoor geen kwaad naar mijn mening.
Klone: best wel goed bandje. maar misschien toch iets te langdradig soms. Commonplace is iig een goed nummer. 7/10
0
geplaatst: 20 april 2008, 09:32 uur
Nieuwe dag, nieuw nummer. Deze keer een nummer van Black Sabbath uit 1983 - genaamd 'Trashed' - toen Ian Gillan (van Deep Purple) in de band zat:
0
geplaatst: 20 april 2008, 10:09 uur
Goed nummer van Sabbath, zoiezo vind ik het ene album met Gillan niet slecht. Lekkere solo's in dit nummer.
0
geplaatst: 21 april 2008, 17:24 uur
Oke, Black Sabbath kent vrijwel iedereen wel, maar ik ken vrijwel niemand die weet van dat Ian Gillan ooit in Black Sabbath heeft gezongen..
0
geplaatst: 21 april 2008, 18:32 uur
Ik weet niet of het al geplaatst is:
Decapitated - Spheres of Madness
(klassiekertje)
(klassiekertje)
0
geplaatst: 22 april 2008, 18:05 uur
Neen hoor, Decapitated is gewoon geniaal 
Dit nummer is ook veel te vinden tijdens reclame van Earache Records, waarop deze plaat uit kwam. Gewoon vijf minuten aan technische, beukende Death Metal. Helaas kan het wat eentonig overkomen, maar ik kan er iig geen genoeg van krijgen.
9.5/10

Dit nummer is ook veel te vinden tijdens reclame van Earache Records, waarop deze plaat uit kwam. Gewoon vijf minuten aan technische, beukende Death Metal. Helaas kan het wat eentonig overkomen, maar ik kan er iig geen genoeg van krijgen.
9.5/10
0
geplaatst: 22 april 2008, 18:11 uur
Leuk nummer, maar het kwam mij ook wat langdradig over, duurde mij iets te lang, toch geen slecht nummer eigenlijk...
7/10
7/10
0
geplaatst: 22 april 2008, 20:07 uur
met dit mooie weer mischien tijd voor wat zomermetal?
http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU&feature=related
niets supergeniaalofzo.vind het wel een lekker tussendoortje
http://www.youtube.com/watch?v=h-kmLkfFrtU&feature=related
niets supergeniaalofzo.vind het wel een lekker tussendoortje
0
geplaatst: 26 april 2008, 12:49 uur
bennerd schreef:
(klassiekertje)
(embed)
(klassiekertje)
(embed)
.
0
bro
geplaatst: 27 april 2008, 10:54 uur
The Absence - The Victorious Dead.
een Thrash/ Melodic Death metal band die nog relatief onbekent is. jammer want ik vind ze best wel erg goed
of deze? (ik kan niet kiezen
)
een Thrash/ Melodic Death metal band die nog relatief onbekent is. jammer want ik vind ze best wel erg goed

of deze? (ik kan niet kiezen
)
0
Bobiej
geplaatst: 28 april 2008, 00:16 uur
Hier wou ik nog even een reactie op plaatsen; deze band doet mij sterk aan Mastodon denken! Niet even strak, stuk minder geniaal gespeeld, maar die beukende riffs en laaggestemde gitaar geluid.
Misschien match ik het wel totaal verkeerd met Mastodon - waar ik overigens de laatste tijd géén genoeg van krijg - maar van Kylesa wil ik graag meer horen!

0
Bobiej
geplaatst: 28 april 2008, 00:19 uur
The Absence, die stonden in een oude uitgave van de Aardschok die ik hier ergens heb rondslingeren, op het moment dat ik het las had ik me voorgenomen het te luisteren, is al gauw...1,5 jaar geleden denk ik zo.
Komt het er nu toch eindelijk van; lekkere melodieuze death metal, weinig origineel, alleen voor mij een beetje te laat, 1,5 jaar geleden had ik dit geweldig gevonden. Ik geef toch een 7.5!;)
Komt het er nu toch eindelijk van; lekkere melodieuze death metal, weinig origineel, alleen voor mij een beetje te laat, 1,5 jaar geleden had ik dit geweldig gevonden. Ik geef toch een 7.5!;)
0
bro
geplaatst: 28 april 2008, 14:10 uur
laat ik ze nu net door dezelfde aardschok leren kennen hebben 
het enige verschil is dat ik ze wel opgezocht heb

het enige verschil is dat ik ze wel opgezocht heb

0
geplaatst: 28 april 2008, 14:20 uur
Bobiej schreef:
Hier wou ik nog even een reactie op plaatsen; deze band doet mij sterk aan Mastodon denken! Niet even strak, stuk minder geniaal gespeeld, maar die beukende riffs en laaggestemde gitaar geluid.
Misschien match ik het wel totaal verkeerd met Mastodon - waar ik overigens de laatste tijd géén genoeg van krijg - maar van Kylesa wil ik graag meer horen!

komen idd uit dezelde hoek (regio)
kan je de cd echt aanraden.
de eventuele gelijkenissen storen niet, nog genoeg eigen geluid.
mastodon was de eerste band met dit soort geluid dat ik hoorde dus die zullen waarschijnlijk ook wel mijn voorkeur blijven houden(zie naam) .
die zangeres geeft toch wel wat extras.zijn ook (nog) iets minder mainstream.
hoop voor mastodon op een betere productie op hun nieuwe plaat.
de laatste vond ik iets te gladjes
hier nog 1 van ze
0
geplaatst: 29 april 2008, 20:03 uur
voor wie ik t hier nog neer zet week ik niet,maar goed.
baroness.
btw. 18 juni in de melkweg
http://nl.youtube.com/watch?v=Bb3ep6YW0JI
baroness.
btw. 18 juni in de melkweg
http://nl.youtube.com/watch?v=Bb3ep6YW0JI
0
geplaatst: 19 mei 2008, 13:28 uur
Equilibrium - Tote Heldensagen
http://www.youtube.com/watch?v=_r9WgDmqyDM
Debuutalbum van deze oosterburen, dit is de laatste track van het album Turis Fratyr .
Wat een grandioze folk/viking metal plaat is dit geworden zeg! Was gelijk verkocht na 1 liedje geluisterd te hebben. in Juni komt hun 2e album uit genaamd 'Sagas'. 80 minuten lang de beste folkmetalband die er op het moment is. Aanrader voor alle fans van Ensiferum/Eluveitie/Thyrfing etc.
http://www.youtube.com/watch?v=_r9WgDmqyDM
Debuutalbum van deze oosterburen, dit is de laatste track van het album Turis Fratyr .
Wat een grandioze folk/viking metal plaat is dit geworden zeg! Was gelijk verkocht na 1 liedje geluisterd te hebben. in Juni komt hun 2e album uit genaamd 'Sagas'. 80 minuten lang de beste folkmetalband die er op het moment is. Aanrader voor alle fans van Ensiferum/Eluveitie/Thyrfing etc.
0
geplaatst: 21 mei 2008, 16:47 uur
Klink inderdaad niet slecht. Muziek klinkt best vrolijk en opgewekt. En dan dat contrast met de grunts er op. Spijtig dat het in het duits is.
8/10
8/10
0
geplaatst: 21 mei 2008, 18:49 uur
Eternal Deformity - Crime (van het album Frozen Circus - 2008)
Wel op Youtube, maar zonder clip helaas, maar wel een super tof nummer van een nieuwe band! Ik kan de cd van deze formatie maar niet genoeg luisteren. Wat een heerlijk album.
Review van het nieuwe album vind je HIER
Wel op Youtube, maar zonder clip helaas, maar wel een super tof nummer van een nieuwe band! Ik kan de cd van deze formatie maar niet genoeg luisteren. Wat een heerlijk album.
Review van het nieuwe album vind je HIER
0
geplaatst: 21 mei 2008, 19:11 uur
lambf schreef:
Niet mijn smaak. 1/10
Niet mijn smaak. 1/10
Best een raar nummer met up's and downs. Meer downs natuurlijk.
3/10
0
geplaatst: 21 mei 2008, 21:03 uur
nou vind ik dat het onmogelijk is om muziek na 1 luisterbeurt al te beoordelen, maar de eerste indruk is eerlijk gezegd nou niet echt geweldig. 3/10
btw wel goed om te zien dat er toch nog wat leven in dit topic zit
btw wel goed om te zien dat er toch nog wat leven in dit topic zit
* denotes required fields.