MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / The Beatles vs. The Stones

zoeken in:
Go Paalhaas, kom nog eens met een paar van die stellingen/voorbeelden. Dan kan er weer lekker gehapt worden en heb ik ook nog wat te lachen.

HammerHead schreef:

Go Paalhaas, kom nog eens met een paar van die stellingen/voorbeelden. Dan kan er weer lekker gehapt worden en heb ik ook nog wat te lachen.

Jaja, maar ik heb ook een agenda. Ik moet nog verschillende overschatte bands/artiesten behandelen als Radiohead, U2, Coldplay, Elvis Presley, Nirvana, Prince, Keane, Muse, Oasis, etc.

O ja, als je je na het vorige bericht niet muzikaal in je kloten geschopt voelt, laat dan een berichtje achter, dan kunnen we het een keer over serieuze muziek hebben

Paalhaas schreef:
(quote)

Jaja, maar ik heb ook een agenda. Ik moet nog verschillende overschatte bands/artiesten behandelen als Radiohead, U2, Coldplay, Elvis Presley, Nirvana, Prince, Keane, Muse, Oasis, etc.

Daar ben ik het toch grotendeels met je eens, alleen jammer van Nirvana. Maar goed da's mijn persoonlijke afwijking. En af en toe wat Coldplay of Muse heb ik ook geen problemen mee, maar overschat zijn ze hier bepaald wel.

ik voel me niet bepaalt in mijn kloten geschopt, dus laten we het inderdaad over serieuze muziek hebben.

ik trap af:
Liesbeth List

ettettummu schreef:

ik voel me niet bepaalt in mijn kloten geschopt, dus laten we het inderdaad over serieuze muziek hebben.

ik trap af:
Liesbeth List

Nieuw topic?

Paalhaas schreef:
(quote)

En de Doors en zeker ook die zeer overschatte, fantastische zanger en gitaarspeler (ahum) Bob Dylan!

Paalhaas schreef:

Ik moet nog verschillende overschatte bands/artiesten behandelen als Radiohead, U2, Coldplay, Elvis Presley, Nirvana, Prince, Keane, Muse, Oasis, etc.

Inderdaad, hoogste tijd voor een Elvis-topic.

Mwa, ken ik te weinig van, tijd voor een U2-topic? Dat vind ik echt een overschatte band.

breng jij die aan, dan!

Al gedaan maar zo te zien had Music4ever hetzelfde idee

dan zie ik je daar wel

Haha, is goed, die ander gaat op slot.

hoe doen ze dat dan?

ettettummu schreef:

hoe doen ze dat dan?

Ze zetten bij een topic een teken/afbeelding van een slotje bij en dan kun je geen berichten meer plaatsen bij dat topic.

wanneer doen ze dat dan, want ik zie hem niet?

ettettummu schreef:

wanneer doen ze dat dan, want ik zie hem niet?

Tsja..........dat weet ik niet.
Ze zullen er binnenkort wel een slotje op zetten.
Je kunt ook een berichtje naar één van de mensen van de
crew sturen om te zeggen of ze er een slotje op willen doen.
Dan moet je even bij FAQ kijken,dan zie je het vanzelf wel staan.

teutoon
The Beatles VS The Stones. Doet me denken aan de eeuwige rivaliteit tussen de 2 Duitse grootheden: BMW en Mercedes-Benz. Aan de ene kant de grootst mogelijke concurrenten, aan de andere kant verschillen ze dag en nacht van elkaar en willen sommige BMW rijders nog niet dood gevonden worden in een Benz en andersom net zo.

Laten we het hier aub niet over zoiets ordinairs als auto's hebben

sq
Alle auto´s zijn lelijk

Allebei goede bands,maar persoonlijk geef ik de voorkeur aan de Stones met onvergetelijke songs als Midnight Rambler
en Sympathy for the devil !

met vriendelijke groet the viking

teutoon
sq schreef:
Alle auto´s zijn lelijk

Jij rijdt zeker Suzuki Alto .

sq
Ik ben heus in staat om hier weer iets opmerkelijks op terug te zeggen, maar we raken dan wel definitief offtopic.

Hahaaaa...ja, daar is ie, hoor: de tegenstellingen tussen Stones en the Beatles-topic. Zoveel jaren later.
(voor mij speelden ze op dezelfde zender destijds)

shappy1010
In Muziek > Artiesten > Rolling Stones vs. Beatles:

Ik schijn altijd maar mensen te ontmoeten die of de 1 of de ander geweldig vinden. Zijn er mensen die BEIDE goed vinden? Of wat spreekt jou aan in de een of juist de ander? The stones worden zoiezo niet echt vaak genoemd in MuMe. Fans en haters laat van je horen. Ben benieuwd.

dutch2
Slotje please. We hebben al zo'n topic. Hierrr

shappy1010
hmm die was moeilijk te vinden...

shappy1010 heeft dus een tweede topic geopend.

Wat mij van de Beatles aanspreekt is de zang van Lennon, van de Stones eigenlijk alles. Hier is ook alles voor mij begonnen.

shappy1010
Als ik niet de topic drager ben kan ik net zo goed ongenuanceerd reageren: Als kind vond ik de Stones wel tof, ik had er wat meer mee dan de beatles omdat het wat ruiger klonk en ik ten onrechte dacht dat the beatles meer voor gillende meiden waren. Maar als ik nu de stones (terug)ziet vind ik het echt een stel loosers, sorry hoor maar die lui kunnen echt niet spelen! Ik zag een live concert laatst waarbij Keith Richards werkelijk waar niet 1x het rifje van Satisfaction goed speelde in die hele 6 minuten niet. Ze staan wel voor iets in de muziek, een bepaalde symboliek dat ontken ik niet. Maar muzikaal is het echt dramatisch hoor oei oei.

Heeft iemand trouwens wel eens de video van Start me up gezien? Jeetje als je dat nu terug ziet, lijkt meer op aerobics voor verstandelijk gehandicapten.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:08 uur

geplaatst: vandaag om 12:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.